Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady mei 28 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Druk bezig hier in huis met schoonmaken en wierook in alle ruimtes aan het branden. Door een kennis bevestigd gekregen dat dat slechte slapen van mij komt door een vorige overleden bewoner van mn huis way back..ergens in de jaren 60. Hij komt dus eigenlijk elke nacht aandacht vragen en mij uit mn slaap houden. Het is goddank niet iets kwaadaardigs maar begin knap moe te worden van die korte slaapjes...

Probeer eens salie.. op een schoteltje aan steken en het hele huis door...
Islandlady
Islandlady mei 28 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Wat rot island...

Finaly done... Hallelujaa!

Ja rot en nee want het MOET gebeuren anders gebeurd er niets.. zucht... en plotsklaps kwam mijn mail in de spambox jaja... uhhh...
ben benieuwd.

Liefs
Eruan
Eruan mei 28 '09
Gaat het weer een beetje islandlady? Gelukkig dat excel klaar is! smile

Angel ik ben weer bezig met lezen... smile

Ik voel me nu trouwens weer wat beter, zie geen vlekken meer gelukkig! laughIk mis de peerdjes al wel weer... ghehe

Edit: Ik ga even koken voor mijn broertje, heb trouwens een goed cijfer terug voor nederlands! laughEen 8,3! smileBen zo ontzettend blij! smile
Maryssa
Maryssa mei 28 '09
@ Islandlady: Ow jee Excell ik vind het echt horror. Snap er helemaal niets van. Heb hier een boek liggen Excell voor Dummies en dan NOG.. Nou ja ik vind het ook oersaai dus daar zal het ook wel mee te maken hebben. Ik hoop dat je je weer wat beter voelt, zoiets vreet energie. Maar Je hebt het af..dus lekker chillen. Ja salie zit ik ook aan te denken..thx

@ Angel: Hmmm het kost vaak veel geld en dan weet je nog niet of iemand wel echt goed is en of het wegblijft.

@ Ann_ik: Goed zo een 8,3! Yiehaaaaa! En ook fijn dat je je weer wat beter voelt. De paardjes missen jou vast ook. Eet smakelijk zo en veel plezier als je nog gaat rijden vandaag!

Islandlady
Islandlady mei 28 '09
nee het gaat eigenlijk helemaal niet vandaag. Jank me te pletter.
Excell mag hij lekker verder uitzoeken en ik controleer wel.
maar heb gewoon een super off day. Nog niet eerder zo gehad maar zal er wel bij horen.

Goed zo meid 8.3 super!

Emuca
Emuca mei 28 '09
Ja, daarom blijf ik lekker braaf in NLBE met mijn boekje... :3
Eruan
Eruan mei 28 '09
Zo het eten is weer lekker op. En ik kan weer bezig gaan met school... Heb morgen een proefwerk maar heb doordat ik ziek ben de boeken op school laten liggen, dus dat is leren vanuit samenvattingen van internet... Het gaat over de evolutie theorie dus dat is niet al te moeilijk.

Islandlady ik hoop dat het snel beter gaat, in ieder geval een dikke knuffel.

Maryssa hoe is het er vandaag mee? smile

Angel je hebt als het goed is weer een hoofdstuk in je mailbox! smilehet is wel een feest om het te lezen!
Emuca
Emuca mei 28 '09
Dat is fijn om te horen... ik al zo meteen lezen... ik moet eerst weer de codes in frown
Eruan
Eruan mei 28 '09
Sterkte gewenst met je codes smile
Emuca
Emuca mei 28 '09
Ik ben hier geloof ik te dom voor...
Eruan
Eruan mei 28 '09
Je liegt! Dat kan niet! Te dom bestaat niet, alleen als je jezelf dom vindt kan je dom worden want denken dat je dom bent dat is pas dom... wink
Emuca
Emuca mei 28 '09
Maar het is ook dom dat ik geen enkele fout heb gemaakt en dat IE gebruikers het forum niet kunnen zien. frown
Eruan
Eruan mei 28 '09
Dat is dan dom van het forum... Wat is IE trouwens? winkBen niet thuis in die termen. Ligt het niet aan de server?
Emuca
Emuca mei 28 '09
Nee.. IE is internet explorerrrr... En ik gebruik firefox, en daar doet alles het wel. smile
Eruan
Eruan mei 28 '09
Ow, das flut!

Jij hebt nu ook een verhaaltje erbij trouwens... tongue
Emuca
Emuca mei 28 '09
Jeej... tongueVolgens mij ben ik nog steeds de gebruiker met de meeste user comments... erg tongue
gast
gast mei 28 '09
Helma ik hoop voor je dat het aanslaat en dat ze er weer boven op komt.

Met Midas gaat het helaas niet zo best. Gisteren kreeg hij het weer benauwd. Wil niet eten of drinken ook niet met de pijnstillers die hij nu krijgt. Vanmorgen heb ik hem weer naar de dierenarts gebracht. Deze heeft vocht weggetrokken en blijkt nu lymphevocht te zijn en gaan er nu vanuit dat er een vat gescheurd is. Hier is bijna niets aan te doen, moet vanzelf zeg maar over gaan maar dit is maar een heel kleine kans dat het goed komt. Ze kunnen hem nog opereren en er een drain in zetten maar dit is ook niet echt te zeggen dat het werkt. Wat moet je dan? Over twee dagen zitten we in NL. Hij kan voorlopig bij de da blijven maar of hij het gaat redden is niet duidelijk.
Ik ga er met mijn man straks over praten of het niet beter is om hem uit zijn lijden te verlossen.
Moeilijk hoor.
admin
admin mei 28 '09
Ah nee! Ik was zooo blij dat hij wellicht helemaal zou genezen..
Is er dan een lymfevat gescheurd? Kan dat door de klap komen die hij wellicht heeft gehad?
Knetter ik wilde dat ik bij je in de buurt woonde dan had ik hem wel in huis genomen in de tijd dat je weg was.

Sterkte meissie!

Ik zal beide katjes (Cheetah en Midas)vanavond reiki geven!
Misschien willen de andere reiki mensen meedoen? zo om een uur of tien of zo?
Eruan
Eruan mei 28 '09
Achjee! Dat meen je niet! Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte!

Als ik toch reiki kon Karin, dan had ik geholpen...
Emuca
Emuca mei 28 '09
Ik mag dan wel geen echte reiki hebben, energie sturen kan ik wel.. dus ik zal helpen.. als men wil. smile
Pagina's: « Vorige ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki