Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca mei 28 '09
Wat een mooierd zeg!
Eruan
Eruan mei 28 '09
Wouw helma! Wat een prachtige kat zeg! Hele mooie foto ook! Ik zal voor jullie duimen dat het goedkomt! smile

Angel en Denzil, CSS codes? Wat is dat of ben ik hier nou blond? wink
Emuca
Emuca mei 28 '09
Je hebt verschillende codes om websites op te zetten en layouts te verzorgen. CSS is zo'n code...En het zuigt...

CSS code die fout is.. ik vervloek u...
Eruan
Eruan mei 28 '09
Haha! laughIk ken alleen maar BB code via een Harry potter spel... Maar voor de rest al die codes.. confused
Emuca
Emuca mei 28 '09
Zo ziet css eruit:
html { overflow-x: hidden; overflow-y: auto; }

form { display:inline; }
img { vertical-align:middle; border:0px }
BODY { font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 11px; color: #3B426B; margin:0px 10px 0px 10px; background: #1233A4 url(http://img39.imageshack.us/img39/2208/naamloos4.jpg) no-repeat top left; }
TABLE, TR, TD { font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 10px; color: ##95ABF6; }

#ipbwrapper { text-align:left; width:80%; margin-left:auto;margin-right:auto }

a:link , a:visited, a:active { text-decoration: #95ABF6; color: #3B426B }
a:hover { color: #3B426B; text-decoration:#95ABF6 }

fieldset.search { padding:6px; line-height:150% }
label { cursor:pointer; }

img.attach { border:2px solid;padding:2px;background-color:#95ABF6; }

en dat is maar een klein gedeelte van de code... ik heb mijn eigen forum.. en we zijn net overnieuw begonnen... en aangezien ik de enige ben die layouts kan maken ben ik de pineut...
Eruan
Eruan mei 28 '09
Whaah! shockedIk wordt al zenuwachtig als ik er naar kijk! Jeetje mina dat je je daar wijs uit kan worden!
Emuca
Emuca mei 28 '09
Ja, en dat is het enge... tongue

Ik heb de fout gevonden...yay...
Eruan
Eruan mei 28 '09
Wow, dat vind ik helemaal knap! Computers zijn best wel moeilijk... Wat voor forum heb je eigenlijk? smile
Islandlady
Islandlady mei 28 '09
prachtig allemaal die codes... maar wat een mooi beestje Helma.
Hoop dat het goed komt met Cheetah.

Damn niet geslapen en nu moet een bloedserieuse excel aanpassen voor alimentatie. Wie wordt er hier nu in de zeik genomen...
Kan hier niet zo goed tegen maar ala... ik blijf kalm en rustig zal niet gaan schelden en schreeuwen..
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGRRRRRRRRRRRRRR.. zo dat is eruit...
Emuca
Emuca mei 28 '09
Het was een fantasy forum... incl. rpg... nu is het meer een vanalles wat forum... en we wachten af of de leden weer een rpg willen.
Eruan
Eruan mei 28 '09
Leeft je pc nog islandlady, of heb je hem doodgeslagen? wink
Ik ken dat probleem en excel is ook een echt flutprogramma, alleen die hokjes alleen al...

Leuk Angel! smile
Richie Richard
Richie Richard mei 28 '09
Ach, zodra je een paar keer mee werkt, is het erg simpel wink. Alleen de kleinste foutjes kunnen al fataal zijn voor je hele website.. En dan maak je een slordigheids foutje.. En dan kan je het maar niet vinden.. Dan herschrijf je het maar he wink
Emuca
Emuca mei 28 '09
Herschrijven... daar doe ik niet aan... ik ga als een echte diehard alle codes langs... tongueMaar nu ben ik het zat... ik vind het wel best zo.. tongue
Richie Richard
Haha ^^, nou ja, herschrijven. Ik kan netjes volgen wat ik zo juist er bij geschreven heb. Ik ga gewoon een stapje terug, kijken of dat het fixt, zo ja, dan weet ik al waar de fout zit en spit ik dat stukje door. Ben je minder tijd kwijt. En tijd is kostbaar als je websites bouwt..
Maryssa
Maryssa mei 28 '09
Druk bezig hier in huis met schoonmaken en wierook in alle ruimtes aan het branden. Door een kennis bevestigd gekregen dat dat slechte slapen van mij komt door een vorige overleden bewoner van mn huis way back..ergens in de jaren 60. Hij komt dus eigenlijk elke nacht aandacht vragen en mij uit mn slaap houden. Het is goddank niet iets kwaadaardigs maar begin knap moe te worden van die korte slaapjes...
Richie Richard
Vraag hem gewoon of hij je met rust wilt laten? Vaak helpt dat.
Jij hoort hen misschien niet, maar zij horen jou zeker wel.
Maryssa
Maryssa mei 28 '09
Dat heb ik al gevraagd een tijdje terug maar het blijft aanwezig.
Islandlady
Islandlady mei 28 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Leeft je pc nog islandlady, of heb je hem doodgeslagen? wink
Ik ken dat probleem en excel is ook een echt flutprogramma, alleen die hokjes alleen al...

Leuk Angel! smile

Op het moment dat ik hem net wilde meppen kwam een vriend online. Zit wel vreselijk te janken maar heb mn excel af en verstuurd.... smiledus al met al best wel redelijk... voel me kloterig...

Excuse le mot

B
Emuca
Emuca mei 28 '09
Misschien iemand regelen die de persoon weg kan jagen?

Oh help... ik heb weer wat fout gedaan...
Emuca
Emuca mei 28 '09
Wat rot island...

Finaly done... Hallelujaa!
Pagina's: « Vorige ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki