Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin mei 27 '09
Yes! Opengepeuterd (met gesteriliseerde naald)
Cialara
Cialara mei 27 '09
Getsie...

Ik ga lekker even naar body-balance... nieuwe track, ben heel benieuwd. Tot straks allemaal.
Emuca
Emuca mei 27 '09
Noeeeess... Ik heb een afte...:(
Helma
Helma mei 27 '09
Heftig dagje voor jou, Karin! Je klinkt gelukkig positief, dat doet me goed.
Maryssa
Maryssa mei 27 '09
Quote:
Yes! Opengepeuterd (met gesteriliseerde naald

Zo hee dat is dapper! Maar het lucht wel op denk ik. Maar feestelijk is het nie.
Richie Richard
Richie Richard mei 27 '09
ik voel me.. vrij klote eigenlijk.. En zeer zenuwachtig..
Klote:
Ja, vanwege jeugdzorg. En ik ben nog steeds en nog lang niet over michelle heen.

Zenuwachtig:
Dag des oordeels komt eraan. 28 mei. Ik had wat tekenen en visioenen over deze dag.. Dit zou de dag moeten zijn, dat ik en michelle weer bij elkaar zullen komen.. Ik kan er niet te veel van verwachten, maar laten we hopen dat dit klopt..
Cialara
Cialara mei 27 '09
Ooooh ik ben zo melig! Heb gewoon pijn in mijn kaken van het lachen hier... en dan komt manlief voorbij en leest "sluitspierchakra" whoe ha ha, ik hield het niet meer... tranen over mijn wangen.
Islandlady
Islandlady mei 28 '09
Zo Karin maar dat is dan maar weer gebeurd. Nu genezen! Yaiks.
Haha hoe krijg je het voor elkaar met de Tarotkaarten Zit er geen boekje bij hihi...

En Jorine hoe was de Body Balance? Lekker ventje die man van jou haha...

Richie heel veel sterkte morgen!

Had redelijke dag. Ben begonnen met wat dozen te pakken. Best wel heftig maar moet er even doorheen. Heerlijk een facial gehad bij een Spa hier en daarna naar paardrijden met kind. Nu thuis en weer geen hap gegeten. Kan niet eten op de een of andere manier. Nou ja dan maar aan de koffie, thee en water.

Liefs
admin
admin mei 28 '09
Hé Angel weet je wat goed helpt bij aften? Snijd een knoflookteentje door en houd het doorgesneden stukje tegen de afte aan, stinkt en prikt maar hij is dan heel snel weg.

Vond mezelf wel stoer, maar de angst voor dat mesje bij de dokter was groter ha ha.

Hoi Islandlady, ja d'r zat wel een boekje bij zo'n heel dun flodderdingetje net als een bijsluiter van medicijnen. Die heb ik dus niet gelezen hi hi dat krijg je als je denkt het *wel* te weten.

Sluitspiercchakra....LOL

Sterkte Richie!

Dozen? Ga je verhuizen Bea?
Islandlady
Islandlady mei 28 '09
Origineel bericht van: Karin

Vond mezelf wel stoer, maar de angst voor dat mesje bij de dokter was groter ha ha.

Hoi Islandlady, ja d'r zat wel een boekje bij zo'n heel dun flodderdingetje net als een bijsluiter van medicijnen. Die heb ik dus niet gelezen hi hi dat krijg je als je denkt het *wel* te weten.

Dozen? Ga je verhuizen Bea?

Mwahhh da's ook wat. Ik heb een hele beschrijving bij de Tarotkaarten.. nou ja ala weer wat geleerd.

Uhhh ja als we uit Nederland terug komen dan ga ik ergens anders wonen en wil voor die tijd wel mijn eigen spullen ingepakt hebben.. pfff niet makkelijk maar good cause zal ik maar zeggen. Even doorbijten heet dat.

Vandaar ook dat ik niet kan slapen en eten. Lag om 9 uur in bed vanavond en nu 2.26 nog geen oog dicht gedaan... argggggg

Liefs
Emuca
Emuca mei 28 '09
OOoeeeh.... misschien wel een goed idee...

Bah.. kon echt niet in slaap vallen vannacht... en ik heb raar gedroomd... een soort waarschuwingen... brr
Islandlady
Islandlady mei 28 '09
Ik begrijp het echt niet. Kan altijd erg goed slapen maar het is de laatste weken waardeloos. Kan niet in slaap komen, word midden in de nacht wakker.
Kunnen er nog zoveel leuke dingen gebeuren en niet maar heb mn slaap wel nodig confused
Ga met die beker thee toch nog maar even liggen.

Liefs
Natalie1986
Natalie1986 mei 28 '09
Origineel bericht van: Angel of Death

Bah.. kon echt niet in slaap vallen vannacht... en ik heb raar gedroomd... een soort waarschuwingen... brr

Pfff jij ook al? hier nog 1 confused
Richie Richard
Richie Richard mei 28 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Origineel bericht van: Angel of Death

Pfff jij ook al? hier nog 1 confused

Same here.. Ik werd het diepe water ingetrokken en plots zat ik een andere dimensie.. De vloer was van water, je kon er over heen lopen maar ook in duiken. Ik werd soort van aangevallen door een man met erg lange armen, groene armen. Zelf dook ik toen het water in en werd ik 1 met het water. Die handen doken het water ook in, en probeerde mij te vinden..

Ik vond het echt een rare droom..
Eruan
Eruan mei 28 '09
Whohow Karin! Jij durft! Goed gedaan hoor! Nu hopen dat het zonder verdere ontstekingen geneest. smile

Oei allemaal slechte slapers hier... Ik heb ook slecht geslapen de laatste paar weken, en het is me deze week ook wel opgebroken. Mijn vader heeft de electriciteit in de buurt van mijn bed wel allemaal weggehaald dus dat scheelt wel iets. Ook ik had veel dromen, maar wanneer ik voor het slapen mijn hoofd leeg maak valt het mee.

@Denzil: Goedzo, doe maar rustig aan met werken, je kan je hele leven nog veel werken.
Emuca
Emuca mei 28 '09
Tja... dromen....

CSS codes zijn *^*%%#$%&@@ :3
Richie Richard
Richie Richard mei 28 '09
Ja hea! CSS zuigt! 1 ding fout, hele code fout tongue
Daarom verwerk ik het in een geinclude style sheet, hoef je niet alles aan te passen, gewoon 1 simpele bestandje laugh

I love PHP
<?
$respect=$_GET[respect];
if ($respect=="0"){
print "Screw you!";
}
elseif ($respect==""){
print "Well f*ck you!";
}
elseif ($respect<="25"){
print "I don't like you..";
}
elseif ($respect<="50"){
print "Hello.. *ignoring*";
}
elseif ($respect=="50"){
print "Hi dude";
}
elseif ($respect<="75"){
print "Me like you! :D";
}
elseif ($respect<="100"){
print "Ur my pal!!!!!";
}
elseif ($respect=="100"){
print "WE ARE BF4E! If you like it or not, i dont care, cus we are best friends for ever!";
}
?>
Emuca
Emuca mei 28 '09
Maar invisionfree werkt nu eenmaal met CSS... en ik kan 1 code niet vinden.. want die is fout...=.=''''
Emuca
Emuca mei 28 '09
Oeps... 2 keer... tongue

Maar verder gaat het wel hur...
Helma
Helma mei 28 '09

Dit is onze kat Cheetah. Ze lijkt het goed te doen op de antibiotica. Ik hoop zo dat het gezwel slinkt, maar als dat zo was dan hadden ze dat bij mensen ook wel gedaan...
Pagina's: « Vorige ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki