Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady mei 26 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Als je dat zou willen doen: graag! Je kan me een mailtje sturen naar: schaduwmeester@hotmail.com dan heb ik meteen je mailadres en kan ik het je sturen. Dankzij Koen en Jorine heb ik vandaag mijn lijstje kunnen vullen tot hoofdstuk 23... dus 24 t/m 30 + epiloog zijn nog beschikbaar voor mensen. wink

Je mag me ook meerdere hoofdstukken sturen hoor smile
Emuca
Emuca mei 26 '09
Ik heb je gemaild! winkNu gaat het opeens snel hoor... Zometeen is hij nog af ook! wink
Islandlady
Islandlady mei 26 '09
LOL heb het al op mijn scherm ook.
Emuca
Emuca mei 26 '09
Haha... het wordt voor mij ook nog een hele klus om alle correcties door te gaan voeren. tongue
gast
gast mei 27 '09
Haha, onder Kattuk kom ik niet uit. De eerste week zeker niet dan slapen we bij mijn moeder.
Heidelroos
Heidelroos mei 27 '09
Origineel bericht van: gast
2 1/2 week.

Het is hier koud wink
Neem maar een extra jasje mee tongue
Cialara
Cialara mei 27 '09
Ja, ha ha en je zuidwester voor als je net als die badgasten over de wurft loopt.... (ik herinner me opeens weer allerlei Kattukse woorden en taferelen hi hi)

Veel plezier hoor, eventjes terug in NL, en gelijk dingen inslaan die ze daar niet hebben zeker? Heel veel plezier!
Eruan
Eruan mei 27 '09
Sodeju Helma! Wat naar zeg! Hoe gaat het nu met cheeta? Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen!

@ Karin hoe is het met je vinger afgelopen?
@ Denzil: Hoe gaan je examens eigenlijk, en met dit hele gedoe van de jeugdzorg erbij, kan je je dan nog wel concentreren?
@ Gast: inderdaad ik zou maar warme kleren meenemen! Wel leuk den ik om in het oude vertrouwde kikkerlandje terecht te komen. smileIk hoop trouwens dat het met Midas goed gaat komen, in ieder geval fijn dat ze weten waar het vocht vandaan komt, wel balen dat je niet weet hoe het ontstaan is...

Ik ben vandaag nog steeds niet goed, zie vlekjes voor mijn ogen, heb hoofdpijn, en voel me grieperig... Ben ook niet naar school gegaan.
Richie Richard
Richie Richard mei 27 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Sodeju Helma! Wat naar zeg! Hoe gaat het nu met cheeta? Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen!

@ Karin hoe is het met je vinger afgelopen?
@ Denzil: Hoe gaan je examens eigenlijk, en met dit hele gedoe van de jeugdzorg erbij, kan je je dan nog wel concentreren?
@ Gast: inderdaad ik zou maar warme kleren meenemen! Wel leuk den ik om in het oude vertrouwde kikkerlandje terecht te komen. smileIk hoop trouwens dat het met Midas goed gaat komen, in ieder geval fijn dat ze weten waar het vocht vandaan komt, wel balen dat je niet weet hoe het ontstaan is...

Ik ben vandaag nog steeds niet goed, zie vlekjes voor mijn ogen, heb hoofdpijn, en voel me grieperig... Ben ook niet naar school gegaan.

Ik heb zojuist mijn laatste examen gehad: Economie. Aangezien ik de rekenwonder uit de klas ben (niet sarcastisch) was dit een eitje voor mij. Ik was als eerste klaar, en het was erg simpel.

De gehele examen was simpel, dus ik denk dat ik wel slaag.
Cialara
Cialara mei 27 '09
@ Ann_ik; komt dat nog door de chiropractor?? Of heb je een griepje? Beterschap in ieder geval.

@Denzil; Eerst maar afwachten hè? Maar wel fijn als het je makkelijk afgaat het examen dan... 't is natuurlijk wel lekker als je slaagt, kun je fijn wat anders gaan doen volgende schoolseizoen, weet je al wat je hierna gaat doen dan???
Richie Richard
Mijn scooter tunen, een dj set kopen.. Dat is het zo'n beetje.. Veel werken.. Vakantie.. Dan weer werken.. Naar wat events gaan.. En daarna school: Grafisch Lyceum Utrecht, Mediatechniek MBO 4
Eruan
Eruan mei 27 '09
Fijn Denzil dat het zo goed gaat met je examens! smileIk hoop dat je verwachting klopt! smile

Waarschijnlijk is het een combinatie jorine. Dankje smile
Richie Richard
Jij beter schap he!

Pff over 10 minuten moet ik vertrekken en (weer) werken..
Deze week moet ik 16 uur werken.. Beetje veel als je het mij vraagt.
Maandag 17:00 - 20:00
Dinsdag 17:00 - 20:00
Woensdag 17:00 - 20:00
Donderdag 17:00 - 20:00
Vrijdag 17:00 - 21:00

Hopelijk is het volgende week wat minder, ik ben een beetje toe aan wat daagjes rust.
Eruan
Eruan mei 27 '09
Dankje smile

Zodejemig jij bent even een beetje erg druk! Niet overbelast raken hoor, je mag zelf ook grenzen aangeven!
Het zijn echt lange dagen, ben je niet helemaal geradbraakt van al dat werken?
Richie Richard
Jawel, ik ben kapot.. Ik ga ook aangeven dat ik wat minder uurtjes wil draaien. 10 uur per week vind ik genoeg.
admin
admin mei 27 '09
Beterschap Ann!

Als je nog studeert en in je examenperiode zit zou ik zeker een paar vrije avondjes nemen Denzel.

Mijn vinger, verhaal apart laugh
Eerst gaf de arts geen antibiotica omdat mijn vinger nog niet open was, nu heb ik ze vanmorgen wél gekregen... crazyvinger was niet open vanmorgen.
Net deed ik opnieuw een papje op mijn vinger en het prikte enorm dus ik vermoed dat het nu wel open is maar durf niet te kijken, ha ha, strakjes kijk ik wel even dan ga ik in de biotex zitten ( alleen de vinger dan hehe). Het papje is gemaakt van groene klei en etherische oliën, ben erg blij dat Kitty die voor me heeft gemaakt. (andere Kitty Helma).

Ben wel dizzy van de medicijnen, ze zijn best zwaar.

Vanmorgen ook de eerste gesprekken gehad voor een autisme onderzoek voor mezelf, moet weer gaan graven in het verleden, heb ik zo'n hekel aan, maar ja wat moet dat moet (ja ik weet het bij de dokter was ik gewoon schijtbang winktoen wilde ik alleen maar vluchten)

Ook weer een gesprek op school gehad voor mijn tweede zoon, was een goed gesprek hopelijk krijgen we hem op de school van onze keuze. de juf van de jongste mag niet meer op school komen en is ontslagen, yes! Hij vertelde mij dat deze juf de kinderen uitschold voor vette varkens en kutkinderen, als de directeur langsloopt is ze lief mam, maar als hij weg is is het een rotmens.
Ik heb dit direct aan school doorgegeven en nu is ze dus weg. Schijnbaar waren er nog meer gevalletjes geweest. Goed gedaan school!

Ow en Jessy haar beugel is vandaag roze met oranje, die heeft weer nieuwe stiekjes laugh
admin
admin mei 27 '09
Oh nog een leuke Karin actie gisteren..

Ik had gisteravond mijn cursus tarot. Mijn huiswerk was helemaal af en in mijn deck had ik vier kaarten gevonden waarop geen cijfers of namen stonden. Ik dacht dat deze kaarten er gewoon voor de mooiigheid in zaten. Keurig heb ik mijn schriftje verierd en de kaarten die volgens mij niet bij het deck hoorden ingeplakt.
's avonds vroeg de dame die de cursus geeft of wij de azen van de zwaarden wilden pakken......"eh..Kitty ik heb geen azen zei ik verbaasd!"..... LOL, ik had ze dus in mijn schriftje geplakt...
Emuca
Emuca mei 27 '09
HAHA! Dat noem ik nou een blunder die ook mij zou kunnen overkomen... tongue
Heidelroos
Heidelroos mei 27 '09
Origineel bericht van: Karin

Vanmorgen ook de eerste gesprekken gehad voor een autisme onderzoek voor mezelf, moet weer gaan graven in het verleden, heb ik zo'n hekel aan, maar ja wat moet dat moet

Het leven is een aaneenschakeling van vragen. . .
Een hersengedoe wat nooit meer weg zal gaan. . .
Onbekend terrein . . . .
Ik weet niet wat ik kan verwachten. . .
Ik weet niet wat ik WIL verwachten..
Ik weet niet...
Wat het leven mij brengen zal..

Voor altijd dat kind..
In een waarom - periode......

Liefs en sterkte..
Maryssa
Maryssa mei 27 '09
Ik voel me goed vandaag. Lekker koffie geleut, bijgekletst en rondgeslenterd met mn vriend in de stad. Straks maar eens die enorme afwas doen die me verwijtend aan staat te kijken..
Pagina's: « Vorige ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki