Beterschap Ann!
Als je nog studeert en in je examenperiode zit zou ik zeker een paar vrije avondjes nemen Denzel.
Mijn vinger, verhaal apart
Eerst gaf de arts geen antibiotica omdat mijn vinger nog niet open was, nu heb ik ze vanmorgen wél gekregen...
vinger was niet open vanmorgen.
Net deed ik opnieuw een papje op mijn vinger en het prikte enorm dus ik vermoed dat het nu wel open is maar durf niet te kijken, ha ha, strakjes kijk ik wel even dan ga ik in de biotex zitten ( alleen de vinger dan hehe). Het papje is gemaakt van groene klei en etherische oliën, ben erg blij dat Kitty die voor me heeft gemaakt. (andere Kitty Helma).
Ben wel dizzy van de medicijnen, ze zijn best zwaar.
Vanmorgen ook de eerste gesprekken gehad voor een autisme onderzoek voor mezelf, moet weer gaan graven in het verleden, heb ik zo'n hekel aan, maar ja wat moet dat moet (ja ik weet het bij de dokter was ik gewoon schijtbang
toen wilde ik alleen maar vluchten)
Ook weer een gesprek op school gehad voor mijn tweede zoon, was een goed gesprek hopelijk krijgen we hem op de school van onze keuze. de juf van de jongste mag niet meer op school komen en is ontslagen, yes! Hij vertelde mij dat deze juf de kinderen uitschold voor vette varkens en kutkinderen, als de directeur langsloopt is ze lief mam, maar als hij weg is is het een rotmens.
Ik heb dit direct aan school doorgegeven en nu is ze dus weg. Schijnbaar waren er nog meer gevalletjes geweest. Goed gedaan school!
Ow en Jessy haar beugel is vandaag roze met oranje, die heeft weer nieuwe stiekjes