D & A
wat een mooie naam aelita, waar komt dat vandaan
en ben jij denzelf of aelita, voor ik me vergis
Nou, het is goed te merken waarneer Aelita praat of ik. Aelita praat altijd blij, en zeer positief. Zij leeft ook van de dag. Ik weet ook niet waar haar naam vandaan komt. Wat ik wel weet is dat ze me prachtig aanvult.
Goedemiddag!
Jeetje Jorine!
Je engeltje heeft zijn werk goed gedaan!
@Karin: Goed dat de prik een beetje meeviel, hoe is het met je vinger nu?
@ Islandlady: ik hoop dat het meevalt met de voet!
@Fatna: Leuke avatar!
@Denzil: Was het genieten voor jou?
Hoe is het met iedereen vandaag?
Ik ben nu thuis, ben niet naar school geweest, heb een gigareactie op de chiro behandeling gehad en voel me nu nogal slecht, heb daarbij ook 2 nachten bijna niet geslapen...
Ja ik genoot er van ja. Ik vind het altijd geweldig, hoe de 2 elementen eigenlijk samen werken, en wat voor een kracht dat levert. De kracht van teamwork als je het mij vraagt.
Ik voel me vandaag zwaar kl*te.
1 woord: Jeugdzorg.
Ik moest vandaag op 'intake' gesprek. Ze wou zo nodig kennis met mij maken. Ik ging eerst met een 'Ja best' attitude. Maar ik kwam met een 'gvd' attitude terug. We raakte aan de praat, eerst was het best wel leuk. School enzo, mijn vervolg opleiding. Ervaringen van elkaar. En toen ging de knop om. 3 kwartier lang alleen mijn negatieve kanten moeten aanhoren. En als de slagroom op de taart, mocht ik lekker mijn meest pijnlijke herinneringen ophalen. Geweldig! (Totally not) Toen voelde ik me echt enorm brak. En totaal niet opgelucht. Ik vind het normaal gesproken fijn om er over te hebben, maar dan met mensen, die zich er echt om bekommeren, niet omdat het hun taak, baan of wat dan ook is. Ik vertrouw die vrouw ook voor geen meter.. En toen begon mijn ma, over dat ik de laatste 2 maanden ongelovelijk depressief was. En dat dit waarschijnlijk te maken had, met, jawel, mijn ex. FIJN weer een uur moeten aanhoren hoe het met mijn relatie aan toe ging. Weer voor je neus geschoteld krijgen, wat ik nu allemaal mis, dat ik haar niet meer heb. Echt, ik kon wel janken. Sterker nog, het scheelde weinig.. Ik kon me nog nauwelijks inhouden.
Ik had het eindelijk een beetje weg kunnen stoppen, zodat mijn dagelijkse routine er niet onder leidde. En nu komt het 4 dubbel terug..
Ik heb haar nu harder dan ooit nodig, maar ze is er niet meer voor me.. En ik ben bang dat dit permanent is.
Het heeft gelijk mijn hele dag verpest. Normaal gesproken ga ik met een smile naar mijn werk. Heb ik er ook wel degelijk plezier in.. Maar vandaag zat het er echt niet in. Ik ergerde me echt overal aan. Ik kreeg een pakje melk niet aan de kant geschoven, omdat het klem zat tussen de andere pakken. Ik werd er zo pissig van, dat ik er hard in kneep tot dat het pakje kapot ging. Was de baas niet blij mee. Toen mocht ik gaan vertellen wat er aan de hand was. En gelukkig, hij ging er niet op door. Hij begreep mij tenminste..
Dit is echt weer eens een ongelofelijke k*t dag voor mij.
All good things will come to an end.
All bad things will hunt you forever.