Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin mei 26 '09
Jeetje Helma wat een rotnieuws...weet niet wat ik moet zeggen..

Gast, het is afschuwelijk dat dat gebeurd kan zijn, maar het betekent wel dat Midas dus helemaal kan opknappen!

Hier is niets kapot gewaaid, behalve een paar flessen op de vensterbank (was het raam vergeten dicht te doen..stom)
Vinger is nog heel, de dokter wilde snijden maar ik zei nee en trok mijn vinger weg..stom.
Het doet nu geen pijn en het ziet ernaar uit dat de ontsteking bijna rijp is. Vanavond ga ik op cursus bij een bevriend heksje en die zal een speciaal papje maken zodat de blaar open springt. Als dat vanavond niet lukt zal ik morgen de stoute schoenen aandoen en heel dapper zijn bij de dokter.

Mooi kereltje Fatna!
Islandlady
Islandlady mei 26 '09
@ Helma en Gast heel veel sterkte dit zijn geen leuke dingen in ieder geval.
Maryssa
Maryssa mei 26 '09
@ Helma knuf voor jullie en Cheetah! Laten we hopen dat de behandeling aanslaat bij Cheetah, de arme schat. Gelukkig maar dat de dierenarts zo zijn best doet.

@ Gast Je moet er toch niet aan denken dat iemand een lief diertje als Midas kan schoppen GROM! Maar kan inderdaad ook een ongelukje zijn geweest toen ie ergens op wilde springen of zo.

@ Karin ai dat is echt naar dat je zo'n pijn hebt en bang bent. Snap ik helemaal ik hoop dat je snel aan de antibiotica mag. In mn boek met oma's gezondheidstips staat dat je ook een paar keer een heet kamillebadje kunt nemen en weegbreeblad kunt gebruiken om de wond schoon te trekken

@ Jorine wat eng dat die bliksem zo dicht bij is ingeslagen! Brrr je moet er niet aan denken zeg! Gelukkig maar dat je omreed.

@ Heidelroos heb je vandaag een betere dag gehad dan gisteren?

Ik voel me wel ok vandaag. Heb de uitslag gekregen van mijn competentietest en volgens de test is sociale hulpverlening helemaal mijn richting. Inspirerend gesprek gehad met de WWconsulent. Verder erg gave laarzen gekocht die afgeprijsd waren
Helma
Helma mei 26 '09
Gast, heb je al enig idee wat de prognose voor de toekomst is voor de kat?
Helma
Helma mei 26 '09
Beschermengel en Karin, dank jullie wel, erg lief. Karin, heb je soda in huis? Een uurtje in warm water met flink soda, of biotex doet soms ook wonderen... Veel sterkte ermee!
Helma
Helma mei 26 '09
Islandlady en Maryssa, dank jullie wel. Wat een lieverds toch hier. Als ik nu Cheetah recht aankijk, zie ik pas hoe scheef haar kopje is! De kant voor mij rechts is twee keer zo dik als links.
Zojuist Sandra toch maar uitgelegd dat de dierenarts zich erge zorgen maakt, en van mening is het beestje niet onnodig te laten lijden. Waarop Sandra een enorme huilbui kreeg en vroeg of we haar dan gaan begraven naast Tiger, waarop ik alleen maar kon knikken.

Mijn nieuwe mobiel is er nog steeds niet en kan dus niet bellen: het boeit me ook niet meer.
gast
gast mei 26 '09
Origineel bericht van: Helma
Gast, heb je al enig idee wat de prognose voor de toekomst is voor de kat?

Zoals het er nu naar uit ziet kan hij hier helemaal van genezen. Het is ws een kneuzing. Die klaplong kan wel schade hebben gegeven maar kan ook herstellen net als bij mensen. Hij krijgt voorlopig antibiotica en pijnstillers.
Helma
Helma mei 26 '09
Oh, dat is op zich goed nieuws! Gelukkig maar. Ga je twee weken naar Nederland?
gast
gast mei 26 '09
2 1/2 week.
Helma
Helma mei 26 '09
Oh, heerlijk zeg! Maar wel fijn dat de kat dan een goede huisvesting heeft!
Emuca
Emuca mei 26 '09
Koen doet me doen laten blozen! Die vind mijn verhaal iets voor een bestseller met een oplage van 15000... Haha
Richie Richard
Richie Richard mei 26 '09
Origineel bericht van: Fatna
D & A

wat een mooie naam aelita, waar komt dat vandaan

en ben jij denzelf of aelita, voor ik me vergis

Nou, het is goed te merken waarneer Aelita praat of ik. Aelita praat altijd blij, en zeer positief. Zij leeft ook van de dag. Ik weet ook niet waar haar naam vandaan komt. Wat ik wel weet is dat ze me prachtig aanvult.
Origineel bericht van: Ann_ik
Goedemiddag!

Jeetje Jorine! shockedJe engeltje heeft zijn werk goed gedaan!

@Karin: Goed dat de prik een beetje meeviel, hoe is het met je vinger nu?

@ Islandlady: ik hoop dat het meevalt met de voet!

@Fatna: Leuke avatar! laugh

@Denzil: Was het genieten voor jou? wink

Hoe is het met iedereen vandaag?

Ik ben nu thuis, ben niet naar school geweest, heb een gigareactie op de chiro behandeling gehad en voel me nu nogal slecht, heb daarbij ook 2 nachten bijna niet geslapen...

Ja ik genoot er van ja. Ik vind het altijd geweldig, hoe de 2 elementen eigenlijk samen werken, en wat voor een kracht dat levert. De kracht van teamwork als je het mij vraagt.

Ik voel me vandaag zwaar kl*te.
1 woord: Jeugdzorg.
Ik moest vandaag op 'intake' gesprek. Ze wou zo nodig kennis met mij maken. Ik ging eerst met een 'Ja best' attitude. Maar ik kwam met een 'gvd' attitude terug. We raakte aan de praat, eerst was het best wel leuk. School enzo, mijn vervolg opleiding. Ervaringen van elkaar. En toen ging de knop om. 3 kwartier lang alleen mijn negatieve kanten moeten aanhoren. En als de slagroom op de taart, mocht ik lekker mijn meest pijnlijke herinneringen ophalen. Geweldig! (Totally not) Toen voelde ik me echt enorm brak. En totaal niet opgelucht. Ik vind het normaal gesproken fijn om er over te hebben, maar dan met mensen, die zich er echt om bekommeren, niet omdat het hun taak, baan of wat dan ook is. Ik vertrouw die vrouw ook voor geen meter.. En toen begon mijn ma, over dat ik de laatste 2 maanden ongelovelijk depressief was. En dat dit waarschijnlijk te maken had, met, jawel, mijn ex. FIJN weer een uur moeten aanhoren hoe het met mijn relatie aan toe ging. Weer voor je neus geschoteld krijgen, wat ik nu allemaal mis, dat ik haar niet meer heb. Echt, ik kon wel janken. Sterker nog, het scheelde weinig.. Ik kon me nog nauwelijks inhouden.
Ik had het eindelijk een beetje weg kunnen stoppen, zodat mijn dagelijkse routine er niet onder leidde. En nu komt het 4 dubbel terug..

Ik heb haar nu harder dan ooit nodig, maar ze is er niet meer voor me.. En ik ben bang dat dit permanent is.

Het heeft gelijk mijn hele dag verpest. Normaal gesproken ga ik met een smile naar mijn werk. Heb ik er ook wel degelijk plezier in.. Maar vandaag zat het er echt niet in. Ik ergerde me echt overal aan. Ik kreeg een pakje melk niet aan de kant geschoven, omdat het klem zat tussen de andere pakken. Ik werd er zo pissig van, dat ik er hard in kneep tot dat het pakje kapot ging. Was de baas niet blij mee. Toen mocht ik gaan vertellen wat er aan de hand was. En gelukkig, hij ging er niet op door. Hij begreep mij tenminste..

Dit is echt weer eens een ongelofelijke k*t dag voor mij.

All good things will come to an end.
All bad things will hunt you forever.
Cialara
Cialara mei 26 '09
@AOD: Nou dat zou nog eens leuk zijn! Het was ook best wel spannend je boek (het stukje dat ik gelezen heb dan hè!)

@ Gast; ga je dan ook nog naar Kattuk...

ha ha, wij gaan zelf deze zomer een weekje op het strand in een strandhuisje met vakantie in Katwijk... op de fiets er naar toe, en dan na een weekje weer terug, heb er nu al zin in.

@ Helma; ach lieve, je huisdier verliezen is niet fijn, sterkte

@ Karin; zit je vinger er nog aan? haha, mijn man zou zo zeggen, waar is het mes, dan snij ik 'm er wel even af voor je, heb je er ook geen last meer van! Hoop voor je dat het heksenpapje werkt en anders veel sterkte bij de huisarts...

Emuca
Emuca mei 26 '09
Dat is mooi. wink
Ik heb vandaag mijn eigen laatste edits geplaatst. Nu enkel nog alle schrijffouten verbeteren en mensen zoeken die de laatste hoofdstukken willen bekijken... Voor de rest ben ik heel tevreden.. vooral met het einde die ik vandaag echt goed afgerond heb.
Cialara
Cialara mei 26 '09
Nou, ik ben benieuwd wat de professionals er van vinden! Zal ik nog een hoofdstuk voor je bekijken op schrijffouten?
Emuca
Emuca mei 26 '09
Als je dat zou willen doen: graag. Dan krijg je hoofdstuk 18 smileVind je dat goed?
Cialara
Cialara mei 26 '09
Ja hoor, is prima. Is dat dan het slot? Ha ha, ben wel nieuwsgierig naar het HELE verhaal nu...
Stuur maar op. Heb je het adres nog?
Emuca
Emuca mei 26 '09
Nee hoor.. het telt totaal 30 hoofdstukken met een proloog en epiloog.. smile

Het mailadres staat nog in mijn schaduwmeester mailbox... wink
Islandlady
Islandlady mei 26 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Dat is mooi. wink
Ik heb vandaag mijn eigen laatste edits geplaatst. Nu enkel nog alle schrijffouten verbeteren en mensen zoeken die de laatste hoofdstukken willen bekijken... Voor de rest ben ik heel tevreden.. vooral met het einde die ik vandaag echt goed afgerond heb.

Hey Angel,

Ik wil ook wel een hoofdstuk voor je doen hoor.

Liefs Bea
Emuca
Emuca mei 26 '09
Als je dat zou willen doen: graag! Je kan me een mailtje sturen naar: schaduwmeester@hotmail.com dan heb ik meteen je mailadres en kan ik het je sturen. Dankzij Koen en Jorine heb ik vandaag mijn lijstje kunnen vullen tot hoofdstuk 23... dus 24 t/m 30 + epiloog zijn nog beschikbaar voor mensen. wink
Pagina's: « Vorige ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki