Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca mei 26 '09
Origineel bericht van: Fatna
huh slaap je met je vinger in je oor

hahahaha

Wel als het onweert... smile
Fatna
Fatna mei 26 '09
aaaaaaahahahah
Richie Richard
Richie Richard mei 26 '09
Ik werd er ook wakker van, maar in plaats van bang voelde ik mij sterk wink. Ach, het zijn ook mijn 2 elementjes die bezig zijn Water en Air winkZorgt voor wrijving met elkaar, en zorgt voor kracht uitstoten. (Bliksem) Deze kracht gaat met een grote snelheid, sneller dan geluid, wat de luchtsbariërre door breekt. Vandaar dat je dan knallen hoort.
Fatna
Fatna mei 26 '09
D & A

wat een mooie naam aelita, waar komt dat vandaan

en ben jij denzelf of aelita, voor ik me vergis
Islandlady
Islandlady mei 26 '09
Zowhee dat is niet niks. Brand is doodeng en zeker doorblikseminslag. Gelukkig dat er verder niets is. Geen idee dat het zo gestormd heeft in NL smileLag gisteravond vroeg in mijn bed na eerst gekookt te hebben voor de heren. Had weer geen trek dus niet gegeten maar lekker geslapen smile
Zo direkt eerst maar eens naar het ziekenhuis met de oudste even fotootje maken van de voet. Waarschijnlijk middenvoetbeentje gescheurd of gebroken confused
Eruan
Eruan mei 26 '09
Goedemiddag!

Jeetje Jorine! shockedJe engeltje heeft zijn werk goed gedaan!

@Karin: Goed dat de prik een beetje meeviel, hoe is het met je vinger nu?

@ Islandlady: ik hoop dat het meevalt met de voet!

@Fatna: Leuke avatar! laugh

@Denzil: Was het genieten voor jou? wink

Hoe is het met iedereen vandaag?

Ik ben nu thuis, ben niet naar school geweest, heb een gigareactie op de chiro behandeling gehad en voel me nu nogal slecht, heb daarbij ook 2 nachten bijna niet geslapen...
Emuca
Emuca mei 26 '09
Pff.. die 4 uur slaap hakken er nu wel in zeg...
Fatna
Fatna mei 26 '09
Origineel bericht van: Ann_ik

@Fatna: Leuke avatar! laugh

cooldat is nou mijn kindje
Emuca
Emuca mei 26 '09
Ik vind het een heel lief kindje. smile
gast
gast mei 26 '09
He bah Jorine! Was gisteren wel blij dat ik hier zit en niet in NL. Heb het niet zo op onweer. Niet dat ik er bang voor ben maar ben wel het liefste binnen op dat moment. Hier kan het ook aardig spoken en vorig jaar hebben we twee keer een onwijs heftig onweer gehad. Echt, zo heb ik het nog nooit mee gemaakt. Zat ook recht op in bed. Manlief ging gewoon op de porch zitten; hij vond het zo mooi! Nou ik blijf echt wel binnen.
En dat geeft niet eens zoveel zekerheid dat er niets gebeurd, dat heeft Jorine nu ook wel meegemaakt.
Eruan
Eruan mei 26 '09
Oei Angel! dat is even iets minder! Ben je nog druk vandaag dan?

Wat een lief kindje is het om te zien! hij ziet er wel slim uit... smile
Emuca
Emuca mei 26 '09
Nee, gelukkig niet zeg... smileIk ben lekker thuis... en ik wil slaapje doen...
Fatna
Fatna mei 26 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Oei Angel! dat is even iets minder! Ben je nog druk vandaag dan?

Wat een lief kindje is het om te zien! hij ziet er wel slim uit... smile

hoor ik wel vaker

tnx
Helma
Helma mei 26 '09
Cheetah, onze poes van negen, is ernstig ziek. Ze heeft een gezwel in haar kopje! cry

De dierenarts huilde met ons mee (omdat zijn vrouw longkanker heeft, zo vertelde hij), en hij zei dat hij er alles aan zou doen om haar te redden, maar dat hij het somber inziet. Ik was met Marjon, mijn oudste. We hebben erg gehuild en hebben steun aan elkaar.

Ik moest dit ff kwijt.
Emuca
Emuca mei 26 '09
Wat rot :c
Ik moet er niet aan denken om nu een huisdier te moeten verliezen... Hopelijk gaat alles goed met de komst van de kleintjes.
admin
admin mei 26 '09
Helma, heel veel sterkte...
gast
gast mei 26 '09
Jeetje Helma! Is dit de zelfde kat die gisteren aan het vechten was?
Sterkte. Ik hoop dat ze nog iets voor hem/haar kunnen doen.
Helma
Helma mei 26 '09
Ja, dat klopt! Ze verslechterde vandaag, en zijn naar een dierenarts 30 km. verderop gegaan (veearts). Hij is meer recht door zee dan onze eigen dierenarts en rekent nog geen 1/3 van wat de praktijk hier op het dorp rekent. Hij zei dat hij ons door zou kunnen sturen naar een oncoloog (voor chemo), maar adviseert dat niet te doen en te kiezen voor het verkorten van haar lijdensweg. Wel gaan we eerst dit proberen, want het wil er bij mij niet in dat ze nu ineens kanker zou hebben. Wel heb ik in haar bek gekeken en ik schrok me rot, zo opgezwollen als alles is.

Ze heeft een flinke spuit gehad en een zware antibioticakuur, en multifunctioneel voer. Als we vinden dat ze nog meer verslechtert, moeten we meteen komen en de eerstvolgende twee consulten zijn gratis.

Maar daar gaat het niet om. Allerlei scenario's gaan door mijn hoofd. Over een week staan we waarschijnlijk weer met een schoenendoos achter in de tuin. Het is onze laatste kat. Mijn oudste dochter is eigenlijk erg allergisch geworden voor katten, maar dat heeft ze er voor over om ze te houden.

Ik probeer het eventjes los te laten nu. Cheetah heeft net voor het eerst gedronken en gegeten van het speciale voer en slaapt nu. Ik ben benieuwd of het ons zal lukken haar het pilletje te geven straks.

Dank jullie wel allemaal.
gast
gast mei 26 '09
Kreeg net bericht van de DA dat er op de foto niets te zien viel wat een oorzaak kan zijn van het vocht in zijn longen. Hij heeft duidelijk wel pijn en er zit wel een "onruste" plek bij zijn middenrif. Waarschijnlijk is het dus niet in zijn eigen lichaam ontstaan maar heeft hij een trap in zijn buik gekregen of is ergens op geland tijdens een sprong wat een klaplong veroorzaakt heeft. De gedachten dat iemand hem een trap zou hebben gegeven moest ik maar eens over na denken van de da. Waarop ik aan hem vroeg wat ik en Midas daar mee opschiet. Het is ook niet met zekerheid te zeggen dat dit de oorzaak is. Ik weet wel dat Midas sinds vorige week niet verder naar buiten gaat dan de voortuin, terwijl hij daarvoor nog wel iets verder van huis durfde. Het is en blijft speculeren. Aan de andere kant is dit wel de beste uitkomst want het betekend dat hij niet ziek is in de zin van hart of longen ed.
Toch wel een geruststelling dat hij niet hier blijft maar veilig in het pension zit als we naar NL gaan.
Beschermengel
Beschermengel mei 26 '09

Sterkte Helma en Gast.. dat zijn niet zo leuke berichten.
Pagina's: « Vorige ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki