Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa mei 25 '09
Dat scheelt een slok op een borrel.. laugh
Heidelroos
Heidelroos mei 25 '09
Iiieks frissdrank.. *walg*

Allemaal ziekjes hier?
Jaaaaaaaaaaaaa.. arme jullie..

Ikke vandaag hondsmoe..
Veel hartoverslagen..
Lang leven histamine, stress en teveel alcohol (gisteren)
Grrrrrrrrr..

Lange dag gewerkt vandaag..
Ik was mopperig, jongeren wisten niet wat ze aan me hadden..

Morgen weer beter ??!
Fatna, arme meid..
Wil je een beetje positieve energie van meuh? wink
Trouwens doe die fijtvinger en de niertjes ook maar goeie energie sturen, arme jullie allemaal *kus*
Heidelroos
Heidelroos mei 25 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Dat scheelt een slok op een borrel.. laugh

*hips*
Oh nee, dat was gistere ehehehe..
Maryssa
Maryssa mei 25 '09
Je zat vandaag dus nog middenin de Afterparty Heidel hahahhha. laugh

Maar dat je je zo moe voelde en die hartkloppingen had ai dat is niet zo feestelijk. Rustig aan maar daar in het Brabantse land!

Kussie
Eruan
Eruan mei 25 '09
Goeieavond allemaal!

Hier dikke vette koppijn, zie bijna scheel, dus ik lees morgen weer even verder en ga nu geloof ik maar in bed liggen...

Trusten!

Sterkte aan de rest van de hoofdpijners, en andere zieken... smile
Emuca
Emuca mei 25 '09
Misschien wel een goed plan ja.

En ook...

Laat het alsjeblieft niet gaan onweren.
Islandlady
Islandlady mei 25 '09
Hoi allemaal,

Nou hier weer een topdagje mag ik wel zeggen smileVoel me goed al is de telefoon weer niet aan het meewerken hihi.

Iedereen een heel fijne avond en voor diegene die zich niet lekker voelen beterschap!

@ Karin.. fijn dat het goed gegaan is met de prik maar feit aan je vinger ough. niet fijn.

Vanmiddag wel even bij de huisarts geweest met de oudste. Sufferd is gisteren van de porch gesprongen en heeft waarschijnlijk een gescheurd middenvoetsbeentje... pff morgenochtend even een x-ray laten maken.

Knuffel
B
Richie Richard
Richie Richard mei 25 '09
Origineel bericht van: Nymira
Ik vind dit toch echt niet kunnen , een scooter die tot 80 kan....ik vind het onverantwoord en lijkt me bovendien gevaarlijk..ik heb ook een scooter gehad zo'n mooie retro die tot 55 ging , dat vond ik mooi genoeg...

Het is hier een beetje platteland achtig enzo.. Het is totaal niet druk hier, dus echt gevaarlijk is het niet.

Vandaag even de luchtschroef aan mijn caberateur dicht geschroeft en een half slagje open. De caberateur kreeg door de powerfilter te veel lucht, waardoor het niet goed reed en gigantisch veel benzine slurpte. Serieus, 6km koste mij gewoon 2 liter. Nu rijd het ongeveer 1 op 35, 6 liter tank, 210 km op een volle tank, wat netjes is. Hij trekt nu een stuk harder op, en mijn shoke werkt niet meer als een begrenzer. Het loopt nu gewoon strak naar de 70 in 5 seconden als ik hem helemaal open trek. Voorheen duurde dat 9 seconden. 5 seconden om op 50 te komen. Maar binnen de bebouwde kom hou ik me netjes aan de snelheids limieten. En bij mij gaat het niet zo zeer om de snelheid zelf, maar het geluid. Hij had eerst een stofzuiger geluid, nu heeft het een mooi laag ronkend geluid. Deze zaterdag laat ik hem helemaal afstellen zodat het perfect rijd, optimaal met zijn cilinder om gaat, en zo min mogelijk benzine verbruik zonder prestatie verlies.
De powerfilter heb ik alleen vanwege het geluid. Ik heb hem zelf niet echt op gevoerd. Het is waar, met een powerfilter rijd het 5 tot 10 km/u harder. Maar daar ging het niet om.
Toen ik hem kocht liep hij al 70km/u
Vorige eigenaar heeft hem al sinds 2002, hij had 28000km gelopen (nu 31000).
Emuca
Emuca mei 26 '09
Wat een grafnacht zeg...
admin
admin mei 26 '09
Zeg dat wel, onweer, geen oog dicht gedaan met die kloppende vinger...pff heb nu echt de bibbers om naar de huisarts te gaan.
Ben zooo bang dat ie wil gaan snijden..
Waarom heb ik gisteren eigenlijk niet gelijk antibiotica gehad..
Heb nu al vluchtneigingen..
Stomme rotvinger! Ik ben bang.
Emuca
Emuca mei 26 '09
Wat rot karin...

Onweer is echt... vervelend.. om het maar even zacht uit te drukken. Ik haat het zo. Heb nu misschien 4 uurtjes geslapen, een humeur van -2 en een nat bed van het (angst)zweet... JIPPIE!
Helma
Helma mei 26 '09
Jeetje, Karin! Wat beroerd! Ik zal voor je 'duimen' hoor! Eigenlijk hadden we je in Vierhouten met zijn allen reiki moeten geven na je actie in de keuken! Vervelend genoeg meid.

Ik lees hier nog meer toestandjes, ook met huisdieren. Nou, onze kat is er ook niet lekker aan toe: gistermorgen aangevallen door een kater, achter in de tuin. Ze ligt nu veel te slapen en komt nauwelijks van de bank af. Als we haar aaien, begint ze wel hevig te knorren en te klauwen, dus het gaat wel weer de goeie kant op. Vannacht om vier uur, toen het aan één stuk door weerlichtte, ben ik er uit gegaan en ze had zich verstopt. Dat doet ze meestal met onweer. Gelukkig kwam ze om 6.30 uur wel weer tevoorschijn toen ik haar riep. Ze loopt goed, alleen haar kopje ziet er wat verfrommeld uit. De vriend van mijn oudste heeft een medium gebeld, zij raadde dat het een soort shock zou kunnen zijn, en dat ze binnen drie dagen opgeknapt zal zijn.
Ik hoop het maar. Er is altijd wat, als ik net mijn vakantiegeld gebeurd heb! Ik wacht dus nog even af en zolang ze drinkt en plast, zal het wel loslopen.
admin
admin mei 26 '09
Afgelopen nacht 4 uur geslapen, van 2 tot 4 en van 5 tot 7. Zou het liefst naar huis gaan en nog een paar uurtjes doorslapen. Bah.
Cialara
Cialara mei 26 '09
Gisteravond heb ik Reiki groepsavond gehad voor het eerst. Was heel erg leuk! Aan het eind van de avond, toen we dus weg wilden gaan begon de storm... dus wij nog even wachten of de ergste regen op zou houden, zodat we naar de auto konden rennen. Toen ik vervolgens met de auto de wijk uit wilde rijden, reed ik 3x verkeerd en moest ik dus ook 3x keren, dit heb ik normaal dus nooit hè?!
Onderweg naar huis, door de bollenvelden (ik reed van Sassenheim naar Voorhout) zag ik overal om me heen prachtige lichtflitsen! Had wel een beetje moeite om m'n aandacht bij de weg te houden. Toen ik onze wijk inreed was het heel erg stil, alleen bij 1 huis stonden er mensen buiten. Ik reed erlangs en stopte vervolgens bij mijn eigen huis (5 huizen verder dus) en holde naar binnen. Daar tref ik dus een hoop adrenaline aan! Blijkt de bliksem bij ons in de straat te zijn ingeslagen! Had ik dus niet 3x verkeerd gereden dan ????
De mensen die buiten stonden, daar was het dus mis gegaan, 5 minuten later stond de brandweer op het dak te blussen. Bij een ander, die foto's had gemaakt bij het raam die had een lichte schok in zijn arm gekregen toen hij het glas aanraakte. Bij ons weinig schade gelukkig, alleen 1 kleine tv die kapot is.
Wat ben ik dankbaar dat ik 3x verkeerd ben gereden gisteravond... heb echt wel een beschermengeltje bij me.

Heb daarna wel heel slecht geslapen, zeker toen er nog 2x een storm overkwam... had ook erg veel moeite om wakker te worden vanochtend.

Pfoe, ik moest dit even kwijt. Bedankt voor het lezen!
Emuca
Emuca mei 26 '09
Dat ken ik Hans... Ik heb zelf ook maar de 4 uur gehaald... En mijn vinger is stijf omdat hij constant in mijn oor heeft gezeten.
admin
admin mei 26 '09
Zo, Jorine, een geluk bij een ongeluk.
Cialara
Cialara mei 26 '09
Ja, wel triest voor de mensen bij wie het huis wel in brand stond gisteren... Dan mogen we absoluut niet klagen.
Emuca
Emuca mei 26 '09
Brand door onweer is echt eng. Doet me een beetje denken aan een paar jaar terug, toen het insloeg in het huis waar ik me bevond...
Fatna
Fatna mei 26 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Dat ken ik Hans... Ik heb zelf ook maar de 4 uur gehaald... En mijn vinger is stijf omdat hij constant in mijn oor heeft gezeten.
huh slaap je met je vinger in je oor

hahahaha
Fatna
Fatna mei 26 '09
vannacht een heerlijke nacht beleefd

harde regen en onweer is echt weer om lekker knus in je bedje te liggen ......en ipv manlief lag kleine man naast me, hij schrok wakker van de harde knallen en aangezien mijn echtgenoot op zakenreis is heb ik de kleine in bed genomen bij me, heeeeeeeeerlijk!!

smile
Pagina's: « Vorige ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki