Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan mei 25 '09
Zelf zou ik moet ik zeggen ook niet zo hard durven... Ik zat een keer bij een vriendin achterop die 30 ging en toen zat ik al trillend achterop... 55 vind ik al een behoorlijke snelheid!
Maar de politie in het ootje nemen vind ik toch wel erg grappig...
Nymira
Nymira mei 25 '09
Ik bedoelde het bericht ook niet naar jou toe hoor...ja hij haalt net 55, op rechte stukken weg zonder verkeer is dat niet zo erg...maar eentje die is afgesteld om tot 75/80 te kunnen lijkt mij onverantwoord maar goed iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet...
Beschermengel
Beschermengel mei 25 '09

Je zou er een ander toppic van kunnen maken.. smile
Nymira
Nymira mei 25 '09
wat een goed idee smile
Eruan
Eruan mei 25 '09
Oke nymira... tongueIk dacht zelf laat ik me maar even verantwoorden tegenover mijn net getypte tekst, want grappig kan het wel zijn.

Het idee om andere mensen in gevaar te brengen met zo'n hoge snelheid vind ik ook niet zo heel fijn. Zowieso zijn scooters geloof ik niet gebouwd op zo hard jakkeren...

Ik ben trouwens net terug van de chiropractor! smileHet was erg goed met mijn rug, had bijna geen knopen meer, alleen mijn nek stond nog wat scheef, ik ben er erg blij mee, want het betekent dat paardrijden toch niet slecht voor mijn rug is! laugh
Maryssa
Maryssa mei 25 '09
Dat is fijn dat je minder vast zit dan eerder. Heel goed! Ik zeg elke dag paardrijden en minder school DAAR ga je pas van vastzitten!

Hmmm zou je nek scheef staan van dat flexibele ronddraaien met je hoofd als de exorcist? Hihi laugh
admin
admin mei 25 '09
De prik viel 100 procent mee, dat was unne goeie zuster!
Wel ander slecht nieuws, de blaren die op mijn vinger zitten zijn daar gekomen door een infectie, ik heb dus fijt....getverdegetver dacht ik even makkelijk weg te komen...
Morgen terugkomen en dan hoor ik of ze mijn vinger opensnijden of dat ik toch *gewoon* aan de antibiotica mag.
Ik heb deze vinger een aantal weken geleden open gehakt tijdens het koken en das niet goed genezen dus...

De exorcist, lol

Balen Sylvia, maar je hebt nog even voor je gaat toch?
Eigenlijk mogen katten niets anders dan water, maar zou melk of zo ook mogen of is dat vochtgehalte niet genoeg?

Fijn Ann dan kan je lekker doorgaan met rijden! Goed nieuws joh!

Fatna, ik zou toch even jezelf laten nakijken bij de huisarts, niet alles zit tussen de oren meissie.
Als je verder helemaal gezond bent kun je altijd verder zoeken, maar zulke stemmingswisselingen kunnen ook een lichamelijke oorzaak hebben.
Emuca
Emuca mei 25 '09
School was echt te warm en benauwd! Hoofdpijn van hier tot ginder nu...

Bedankt Anniek! smile
Maryssa
Maryssa mei 25 '09
Gelukkis dat de prik meeviel, maar dat je fijt hebt ai confused. Ik hoop dat je aan de antibiotica mag maar aan de andere kant staat er bij een ontsteking zoveel druk op dat je waarschijnlijk niet eens voelt dat ze het openmaken behalve dan dat eruit kan wat er zit (iedereen zit nu aan zn bordje eten ik hou het even netjes hihi)

Aaaah Gast, volgens mij ben je juist super begaan met je diertjes dus jezelf niet kwalijk nemen. Je kunt Midas niet steeds achter na lopen om te kijken wat ie gaat doen en op weg is om te gaan drinken of niet(doet mn moeder wel trouwens bij hun kat hahaha). Is wel een idee die melk waar Karin het over heeft; van Whiskas heb je speciale Catmilk die je wel aan katten mag geven. Overal bakjes water neerzetten (ook in de tuin) is ook een idee. Ik hoop dat ie snel een beetje bijkomt qua gewicht en vochtgehalte
gast
gast mei 25 '09
Net de uitslag van het bloedonderzoek gekregen; niet echt veel byzonders. Wel een iets verhoogde nierwaarde maar dit kan ook het gevolg zijn van zijn vocht tekort. Vanmiddag moet ik hem weer naar hun toe brengen en gaan ze weer een foto maken morgen.

@Karin; Das nie lekker dat je nu fijt in je vingers hebt. Zal wel goed zeer doen frown
Beterschap

Veel water drinken Angel! Als je water te kort krijgt gaan je hersenen ook uitdrogen en dit veroorzaakt hoofdpijn. (net als wanneer je teveel alcohol drinkt)
Emuca
Emuca mei 25 '09
Ik drink hele liters water met zulke dagen. Lekker... smile
gast
gast mei 25 '09
Oké, kom ik weer; het is ook niet goed om te veel liters water te drinken. Dan kun je nl weer watervergiftiging krijgen.
Het is ook nooit goed!
admin
admin mei 25 '09
Nou het doet dus geen pijn, voelt alleen enorm warm aan.
De assistente was verbaasd dat ze gewoon in mijn vinger kan knijpen, misschien hoge pijngrens of ik was misschien vroeg genoeg.

Jaaa catmilk, das wel goed voor poezen!
En inderdaad overal bakjes water, mijn katten drinken nooooit uit hun drinkbak maar altijd uit poedeltjes in de tuin of uit verstopte bakjes, wat niet mag is altijd lekkerder.
Emuca
Emuca mei 25 '09
Haha... Liters is ook wel heel erg overdreven hoor. tongueMaar ik drink vrijwel alleen maar water... smile
admin
admin mei 25 '09
Keigezond!
gast
gast mei 25 '09
Ik moet zo nog boodschappen doen dus zal een paar pakjes catmilk meenemen. Zal die ander ook wel lekker vinden.
Die bakjes in de tuin (en huis) verstoppen kan ik alleen in de voortuin want anders drinkt Donna of Dai het wel op. Of de blauw-blauwtjes die er rond lopen smile
Fatna
Fatna mei 25 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik drink hele liters water met zulke dagen. Lekker... smile

nou lekker crazy
Maryssa
Maryssa mei 25 '09
Als het niet zo ongezond zou zijn zou ik liters cola met een schijfje citroen drinken.. Maar ja dan krijg ik maatje zeekoe als ik niet oppas..
Fatna
Fatna mei 25 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Als het niet zo ongezond zou zijn zou ik liters cola met een schijfje citroen drinken.. Maar ja dan krijg ik maatje zeekoe als ik niet oppas..

precies!!!! ik deel je pijn
Emuca
Emuca mei 25 '09
Het scheelt dat ik geen cola lust... :3
Pagina's: « Vorige ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki