Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Richie Richard
Richie Richard mei 24 '09
Ik ben vermoeid.. Dat is alles eigenlijk.. verder niets boeiends..
Cialara
Cialara mei 24 '09
Heerlijk dagje gehad, lekker de hele dag op het strand gezeten, uit de wind in het zonnetje, man en kinderen probeerden de zee te bedwingen met een anderhalf hoge meter berg (weer niet gelukt haha) lekker bijgekletst met familie, heerlijk.

Het leven in de "randstad" is zo slecht nog niet hoor! Ligt er maar net aan waar in de randstad je woont...
frettenfan
frettenfan mei 24 '09
Ik was vandaag wat onrustig, ben echt mezelf niet helemaal sinds Macho kwijt is.
Ben snel over de zeik, niet zo leuk voor mijn omgeving frown
Richie Richard
Richie Richard mei 25 '09
Ik voel me nogal raar nu.. Ik ben tevreden met wat ik ben, hoe ik ben en wat ik bereikt heb, maar ook weer totaal niet. Het is een beetje raar, maarja. Het waait wel weer zoals altijd na een tijd over. Tijd zal het leren.
admin
admin mei 25 '09
Is al weer een tijd geleden hoor Syl, een kindje is zwaar gewond geraakt door een scooter die op de stoep reed, en 1 kindje is doodgereden door een automobilist die pillen drank op had, ook op de stoep. Sindsdien ben ik nogal giftig tegen hardrijders. Dat verdriet vergeet je nooit weer en ik hoop het echt nooit mee te maken. Het kindje dat is overleden heb ik nog in mijn handen gehad toen hij was geboren, hij werd niet ouder dan drie jaar.
admin
admin mei 25 '09
Hele vervelende droom gehad, moet dalijk prik halen, ben ik ook niet al te vrolijk van(aanstelster!) en een dikke vinger die denk ik ontstoken is, helemaal onder de zonneuitslag, voel me een wrak vandaag, haha hoezo zelfmedelijden...
Islandlady
Islandlady mei 25 '09
Origineel bericht van: Karin
Ha ha, ik moest ineens denken aan iets wat ik heb gedaan toen ik Denzel zijn verhaal las.
Bij mijn oude huis reden ze ook vaak met scooters knetterhard door de straat, allemaal van die gasten met capuchonnetjes op.
Ik ben op een gegeven moment met de honkbalknuppel naar buiten gelopen en heb ze gevraagd om nog één keertje zo hard over mijn stoep of over de straat te rijden voor de deur.
Waarschijnlijk zag ik er nogal woest uit want ik heb ze daarna nooit meer zo hard voorbij zien rijden....

Twee kindjes van mijn vrienden zijn door een aanrijding ernstig gewond geraakt, eentje is zelfs overleden, drie jaar oud..
owh dat is erg zeg. En ja snap zeker dat je dan naar buiten loopt met een honkbalknuppel.
--------------------------
Quote:

Woont je vriend zo ver weg Bea? Baaaalen zeg en inderdaad hiep hiep hoera voor skype!

ja joh.. zal mijn verhaal in de juiste topic zetten maar ga eerst even slapen :

@Fatna, daarom schreef ik ook ergens waar NIEMAND je kan horen, lol! [/quote] Fatna heb je al lekker lopen gillen smile
Maryssa
Maryssa mei 25 '09
O auwww zonne uitslag dat doet pijn. Heel veel sterkte straks met prik halen! Ik hoop dat je door een goede prikker geprikt wordt en je bijna niets voelt. Die vloeistof is vrij dik spul. Kwestie van je bilspier goed ontspannen en aan wat fijns denken, Karin! Knuffel voor jou.

Vandaag voel ik me wel ok, er ligt een zonovergoten dag voor me. Heb wel zin om naar het park te gaan met mn liefje en lekker languit te zonnen, mand met hapjes en wat te drinken meenemen en te lezen. Eens kijken zo of hij er voor te porren is.
Richie Richard
Hmm ja, maar er zit een verschil.. Ik rij niet over een stoep heen zonder flink gas terug te nemen.
Beschermengel
Beschermengel mei 25 '09

Heb heerlijk geslapen en lekker uitgerust, voel me vrolijk vandaag smile
Emuca
Emuca mei 25 '09
Pff... het is zo warm. Er is nog bijna niemand op school, dus heb ik nog wat hoofdstukjes van het verhaal herlezen. Ik ben nu bij hoofdstuk 28... dus nog maar een paar te gaan. Spannend! Hopelijk vind ik nog wat proeflezers, want er zijn nog heel wat hoofdstukken oncheckt....

Zo.. en nu ga ik water drinken.
gast
gast mei 25 '09
Sterkte Karin!
Mijn vader spoot zichzelf altijd in zijn been. Kon ook niet anders want hij was niet zo vaak aan wal want hij werkte op een hektrawler (soort vissersboot). Daar zou ik nu echt niet het lef voor hebben.
Cialara
Cialara mei 25 '09
Auw Karin, sterkte hoor! Ze zeggen wel dat je je moet ontspannen, maar ja... Ach met een bevalling moet je ook even puffen: deze dag komt nooit meer terug, ha ha ha... Sterkte
Fatna
Fatna mei 25 '09
@Fatna, daarom schreef ik ook ergens waar NIEMAND je kan horen, lol! [/quote] Fatna heb je al lekker lopen gillen smile[/quote]

nee en dat is te merken ook want ik voel me vandaag toch wel zo bagger..

echt de laatste tijd voel ik me zo verdrietig en boos, ik wil dat gevoel wegduwen, negeren en weer vrolijk doorgaan maar bij het minste en geringste komt het weer naar boven borrelen, wordt er moedeloos van
admin
admin mei 25 '09
Origineel bericht van: Fatna
@Fatna, daarom schreef ik ook ergens waar NIEMAND je kan horen, lol!
Fatna heb je al lekker lopen gillen smile[/quote]

nee en dat is te merken ook want ik voel me vandaag toch wel zo bagger..

echt de laatste tijd voel ik me zo verdrietig en boos, ik wil dat gevoel wegduwen, negeren en weer vrolijk doorgaan maar bij het minste en geringste komt het weer naar boven borrelen, wordt er moedeloos van [/quote]

Het is een uitzuivering.
oude onverwerkt verdriet en boosheid, van lang geleden,
wordt nu losgelaten,
het zat lang in een hoekje opgestapeld in jezelf. Een beetje opzij verstopt.
Het komt NU vrij, omdat op die plekken het licht wil komen.
Laat het gebeuren, want het gaat je ruimte geven voor een berg vrolijkheid.

liefs

Bellelfeur.
gast
gast mei 25 '09
Net bij de dierenarts geweest met Midas. Hij heeft bloed afgenomen. Dit zag er dik uit. Hij heeft dus toch te weinig gedronken. Dat hij niet veel gegeten heeft was wel duidelijk maar ik dacht dus dat hij wel genoeg dronk. Niet dus. Hij is meer dan een kilo afgevallen, maar dit was dus ook het vocht dat in z'n longen zat. Ik geef hem sinds gisteren nutri-cal. Had ik veel eerder mee moeten beginnen. Voel me nu een beetje nalatig ten opzichte van Midas. Ik heb hem teveel z'n gang laten gaan en heb er niet genoeg op gelet of hij wel dronk en at.
Nu afwachten maar weer wat de uitslag van het bloed onderzoek is.

Moet eigenlijk flink aan het huishouden vandaag, maar heb er geen zin in (zoals gewoonlijk).
Eruan
Eruan mei 25 '09
Oei gast! Ik ga duimen voor jullie dat het toch goed is... smile
@Karin: Is het gelukt met de prik? Mindert de zonneuitslag al? smile

@ Angel: Morgen hoop ik dat ik tijd vind om nog even weer een hoofdstuk te doen, heb in ieder geval 2 tussenuren! smile

Hoe is jullie zonnige dag tot nu toe?

Bij ons is de zon nu een beetje geminderd helaas.

Vannacht heb ik een enorm slechte nacht gehad, ik heb het 1 uur zien worden, daarna werd ik wakker om 3 uur en heb een poosje wakker gelegen, daarna weer wakker om 10 voor 5, gelukkig ben ik rond 6 uur weer in slaap gesukkeld om om half zeven weer wakker te moeten worden... Voel me nu wel een beetje geradbraakt...

Nu moet ik huiswerk doen, en daarna naar de muziek, en dan lekker vroeg naar bed! smile
Richie Richard
Pff, ik werd net aangehouden. (Ik viel nogal op met mijn zware geluid.) Rollenbank controle tongue
Ik lach me nu echt kapot.
Omdat er nu een powerfilter op zit, en de sproeier te klein is + het krijgt te veel lucht toe voer.
Loopt het niet harder dan 50km/u als de shoke (extra benzine toevoer voor het starten) dicht zit.
Echter als het open staat rijd het 75/80 km/u tongue
Shoke dicht gehouden en laten rollen ^^.
Ik vond het echt geweldig! Je had die agenten moeten zien kijken! Een hard ronkend geluid van mijn scooter, alsof er een dikke motor in zat dat op zijn minst naar de 80km/u ging. En het ging maar niet harder dan 50km/u ! Echt geweldig!!!

Ik ben nu zo blij dat ik de sproeier nog niet vervangen heb tongue
Eruan
Eruan mei 25 '09
hahah. tongueDaar had ik bij willen zijn! Ik zie het al helemaal voor me! grijns smile
Nymira
Nymira mei 25 '09
Ik vind dit toch echt niet kunnen , een scooter die tot 80 kan....ik vind het onverantwoord en lijkt me bovendien gevaarlijk..ik heb ook een scooter gehad zo'n mooie retro die tot 55 ging , dat vond ik mooi genoeg...
Pagina's: « Vorige ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki