Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Begrip
Begrip mei 23 '09
had vandaag veel stemmingswisslingen en wat me opvalt is dat ik vandaag zeer lenig ben, draai daarnet men hoofd en kan ehct ver kijkn, haha tis wel grappig, mm eignl is da me hoofd ni ma men ogen die zover kijkn, haha, kzou zeggn lach maar mee met me laughhaha beke dromerig ook, beetj moe laugh
Fatna
Fatna mei 23 '09
hahahaha mafkees
Islandlady
Islandlady mei 23 '09
@ Ann_ik: Hihi wat grappig dat je dat vraagt! Hij is net zo oud als ik... oh nee bijna hihi 45 dus.

@ Karin tuurlijk mag je Bea zeggen zo heet ik smile

@ Fatna: niet opkroppen hoor. Deed ik ook altijd schiet niets op. Doe maar wat Karin en Engeltje zeggen.

Het is wel een heel bijzonder gevoel hoor dit. Ben geloof ik nog nooit zo in de wolken geweest behalve dan toen mijn jongens geboren zijn.
Dit is zo speciaal. Zagen elkaar en wisten het! Helaas pindakaas woont hij in de USA. Zal kijken of ik een foto in het album kan zetten. Staat erin.. bij creative expressions hahahaha... ahum...

Allemaal fijne avond @ Gast: fijne middag en avond tongue

Liefs
gast
gast mei 23 '09
Wanneer komt ie weer naar je eiland Bea? Balen hoor zo'n end weg frown
En dan ga jij straks ook nog eens 8 weken weg, wordt flink skypen dan!
Islandlady
Islandlady mei 23 '09
Tja dat is dus even onduidelijk. Schema is nog niet binnen en de cruise ship maatschappijen zijn ook aan het bezuinigen.
Stiekem hoop ik dat ze naar Europa komen :)Ja en lang leve skype
!!
gast
gast mei 23 '09
Oké, het is nu wel laag seizoen van de cruises. Dus echt vaak zie je hem niet want ze leggen toch maar een dagje aan?
Richie Richard
Richie Richard mei 23 '09
Ik voel me vandaag.. Goooewwwd (H)
Ik werd om 9 uur wakker. (Ook alleen maar omdat de schilder zo nodig moest schuren aan de raam in mijn kamer >.>)
Daarna, heb ik eventjes gegamed.. Daarna ging ik naar de stad om te tanken, want jaa, tank was bijna leeg. Op de terug weg, ik remde even af, voor een stoplicht. En toen: Flatshh, had een vogel letterlijk scheit aan mij. Hele broek en jas er onder. (Daar gaat mijn nieuwe nike jas..)
Enfin, weer naar huis gereden, schoon gemaakt. En daarna 25 km rijden om in waardenburg te komen. Want de verzekering heeft nu eindelijk wat van zich laten horen. En ik moest een schade offerte laten maken. 367 euro >.>
Abnormaal duur.. En toen kon ik het niet laten om bij dat bedrijf een powerfilter te kopen.
http://img150.imageshack.us/img150/9922/img08703ag.jpg
Ik kwam thuis, ik legde de hele scooter open, omdat ik niet wist waar de caberateur zat. (ik wist uberhaubt niet hoe het er uit zag.) Dus, alle kappen lagen op de grond in de schuur, hier en daar wat schroefjes enzo.. Wel netjes gesorteerd enzo..
Toen kwam ik een doosje tegen.. Aan een andere blok bevestigt. Ik maakte dat open, zat een filter in. Filtertje dus, dan moest dat blokje een caberateur zijn. Filter er af geschroeft. En de powerfilter er op gedaan. Alles weer in elkaar gezet. (duurde weer een uur) En toen dat ding gestart. T*ring dat maakt een takke herrie tongue. Wel een erg mooi zwaar geluid. Stukje mee gereden. Blijkt sproeier te klein te zijn, omdat als ik de shoke niet open zet, het niet harder dan 50 rijd. En gooi ik de shoke wel open. Dan rijd het netjes 70. Als ik een grotere sproeier er op zet, loopt het 80-90.

Maar ik voel me goooeed. Want ik heb het er op gekregen ^^. Dat ding koste wel 16 euro, wat goedkoop blijk te zijn.
Islandlady
Islandlady mei 24 '09
Origineel bericht van: gast
Oké, het is nu wel laag seizoen van de cruises. Dus echt vaak zie je hem niet want ze leggen toch maar een dagje aan?

grrr was met antwoord bezig en in eens weg... apart.
Inderdaad heel erg laag seizoen en zelf hun schema is nog onduidelijk terwijl ze contracten hebben met 4 cruise ship cie..Als ze ingevlogen worden is hij meestal 2 dagen hier..wel zwaar waardeloos maar is wel ergens goed voor.
admin
admin mei 24 '09
Ha ha, ik moest ineens denken aan iets wat ik heb gedaan toen ik Denzel zijn verhaal las.
Bij mijn oude huis reden ze ook vaak met scooters knetterhard door de straat, allemaal van die gasten met capuchonnetjes op.
Ik ben op een gegeven moment met de honkbalknuppel naar buiten gelopen en heb ze gevraagd om nog één keertje zo hard over mijn stoep of over de straat te rijden voor de deur.
Waarschijnlijk zag ik er nogal woest uit want ik heb ze daarna nooit meer zo hard voorbij zien rijden....

Twee kindjes van mijn vrienden zijn door een aanrijding ernstig gewond geraakt, eentje is zelfs overleden, drie jaar oud..
--------------------------

Woont je vriend zo ver weg Bea? Baaaalen zeg en inderdaad hiep hiep hoera voor skype!

@Fatna, daarom schreef ik ook ergens waar NIEMAND je kan horen, lol!
Maryssa
Maryssa mei 24 '09
Hahahahaha wat een gave actie Karin met die scooternozems in je straat! laughIk vind dat wel stoer.

Fatna ga lekker de hei op of het bos in. Het lucht heerlijk op. Daarna je man knuffelen smile

Spannend Ann_ik een veulentje op komst. Lijkt me ontzettend bijzonder.

Hoe voel ik me vandaag? Eens voelen...beetje chagerijnig helaas. Maar ga er wat aan doen er is vanmiddag een concert in de Botanische tuin mooie soul en pop muziek en ik ga maar eens genieten van de bloemen, omgeving en de mooie muziek. De fietstocht er naar toe laat vast het chagerijnige gevoel wegwaaien. Fijne dag allemaal
Heidelroos
Heidelroos mei 24 '09
Origineel bericht van: Ilse
had vandaag veel stemmingswisslingen en wat me opvalt is dat ik vandaag zeer lenig ben, draai daarnet men hoofd en kan ehct ver kijkn, haha tis wel grappig, mm eignl is da me hoofd ni ma men ogen die zover kijkn, haha, kzou zeggn lach maar mee met me laughhaha beke dromerig ook, beetj moe laugh

The excorsist!!
Begrip
Begrip mei 24 '09
serieus laughhaha gelukkig dak die film dan ni eb gezien
Helma
Helma mei 24 '09
NOg steeds in mijn pyama achter de pc. De kids zijn naar walibi, en ik wil wat in huis doen. Je weet wel, van die stomme klusjes, zoals de was opvouwen, ramen lappen en de koelkast schoonmaken (bah, wat stinkt forel). Toch zit ik stiekem weer te klussen aan mijn website, en heb er zo ontzettend veel plezier in! Maar zometeen ga ik echt wat 'nuttigs' confuseddoen, ik beloof het. Oh ja, ik voel me kiplekker!!! Dat is trouwens beter dan vislekker.
Eruan
Eruan mei 24 '09
Oeh Karin ik zie je daar al aankomen! laughHeb al een plaatje in mijn hoofd...

Fatna, je zou ook een flinke trap uit kunnen zoeken om je daarop kapot te lopen, naar boven en weer naar beneden... tongueIs nog goed voor je conditie ook!

Veel plezier Maryssa! smile

Haha Ilse, ben jij ook al flexibel? Ik heb er ook last van. wink

@ Helma, lekker rustig dagje als ze weg zijn zeker. Succes met alles! Oeh kiplekker trouwens? winkWij ga zo kippensoep eten... smile

Ik voel me goed vandaag, de zon schijnt en de lucht is strakblauw, heb bijna het gevoel dat we op een eiland zitten... tongueIk ben vandaag vooral druk met school, en ga zo ook maar even lekker zonnen.
Richie Richard
Richie Richard mei 24 '09
Origineel bericht van: Karin
Ha ha, ik moest ineens denken aan iets wat ik heb gedaan toen ik Denzel zijn verhaal las.
Bij mijn oude huis reden ze ook vaak met scooters knetterhard door de straat, allemaal van die gasten met capuchonnetjes op.
Ik ben op een gegeven moment met de honkbalknuppel naar buiten gelopen en heb ze gevraagd om nog één keertje zo hard over mijn stoep of over de straat te rijden voor de deur.
Waarschijnlijk zag ik er nogal woest uit want ik heb ze daarna nooit meer zo hard voorbij zien rijden....

Twee kindjes van mijn vrienden zijn door een aanrijding ernstig gewond geraakt, eentje is zelfs overleden, drie jaar oud..
--------------------------

Woont je vriend zo ver weg Bea? Baaaalen zeg en inderdaad hiep hiep hoera voor skype!

@Fatna, daarom schreef ik ook ergens waar NIEMAND je kan horen, lol!

Ik rij wel hard, maar niet op plekken waar het druk is, midden in de dorp neem ik altijd gas af, net zo min als in de stad. Dan gooi ik de shoke gewoon dicht, kan ik niet harder dan 50.
Eigenlijk heb ik nu gewoon een begrenzer er in gemaakt >.< die ik aan en uit kan zetten tongueHandig voor de juten ^^
gast
gast mei 24 '09
Origineel bericht van: Karin

Jeetje Karin, wat erg, is dit pas gebeurd of bedoel je dat ze aangereden zijn door een scooter?
Natalie1986
Natalie1986 mei 24 '09
wow ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies!!
Emuca
Emuca mei 24 '09
Net thuis van verjaardag. Fijn weekend gehad, maar toch fiks verbrand. Heb geprobeerd de band met mijn pa en zijn nieuwe vriendin te verbeteren. Mis mijn vriendinnetje nu wel.
Natalie1986
Natalie1986 mei 24 '09
en is het nog gelukt of niet helemaal?
Emuca
Emuca mei 24 '09
Redelijk. Ik heb me open gesteld en niet dwars gezeten.. en dat vind ik al heel wat... om eerlijk te zijn. tongue
Pagina's: « Vorige ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki