Ik voel me vandaag.. Goooewwwd (H)
Ik werd om 9 uur wakker. (Ook alleen maar omdat de schilder zo nodig moest schuren aan de raam in mijn kamer >.>)
Daarna, heb ik eventjes gegamed.. Daarna ging ik naar de stad om te tanken, want jaa, tank was bijna leeg. Op de terug weg, ik remde even af, voor een stoplicht. En toen: Flatshh, had een vogel letterlijk scheit aan mij. Hele broek en jas er onder. (Daar gaat mijn nieuwe nike jas..)
Enfin, weer naar huis gereden, schoon gemaakt. En daarna 25 km rijden om in waardenburg te komen. Want de verzekering heeft nu eindelijk wat van zich laten horen. En ik moest een schade offerte laten maken. 367 euro >.>
Abnormaal duur.. En toen kon ik het niet laten om bij dat bedrijf een powerfilter te kopen.
http://img150.imageshack.us/img150/9922/img08703ag.jpg
Ik kwam thuis, ik legde de hele scooter open, omdat ik niet wist waar de caberateur zat. (ik wist uberhaubt niet hoe het er uit zag.) Dus, alle kappen lagen op de grond in de schuur, hier en daar wat schroefjes enzo.. Wel netjes gesorteerd enzo..
Toen kwam ik een doosje tegen.. Aan een andere blok bevestigt. Ik maakte dat open, zat een filter in. Filtertje dus, dan moest dat blokje een caberateur zijn. Filter er af geschroeft. En de powerfilter er op gedaan. Alles weer in elkaar gezet. (duurde weer een uur) En toen dat ding gestart. T*ring dat maakt een takke herrie
. Wel een erg mooi zwaar geluid. Stukje mee gereden. Blijkt sproeier te klein te zijn, omdat als ik de shoke niet open zet, het niet harder dan 50 rijd. En gooi ik de shoke wel open. Dan rijd het netjes 70. Als ik een grotere sproeier er op zet, loopt het 80-90.
Maar ik voel me goooeed. Want ik heb het er op gekregen ^^. Dat ding koste wel 16 euro, wat goedkoop blijk te zijn.