Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Natalie1986
Natalie1986 mei 23 '09
Vandaag lekker naar Breda! Gezellig shoppen laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
Origineel bericht van: gast
Oh, vandaar dat je zo snel klaar was met mij wink
Nee hoor, jij bent gewoon zo stabiel als een rots in de branding wink.
Heidelroos
Heidelroos mei 23 '09
Ik voel me vandaag in ieder geval niet jarig laugh
40!! confused
gast
gast mei 23 '09
Hé Islandlady zijn jullie een uur later dan hier?
Wel te gek zo'n berichtje dat je in de wolken doet lopen! Geniet er maar heel lang van wink
gast
gast mei 23 '09
Origineel bericht van: NiMS
Oh, vandaar dat je zo snel klaar was met mij wink
Nee hoor, jij bent gewoon zo stabiel als een rots in de branding wink.

Haha, zal ik mijn naam veranderen in "baranka".
Maryssa
Maryssa mei 23 '09
Aaaah islandlady! Wat heerlijk dat je bent toegezongen vandaag een serenade via de voicemail! winkGeniet er van!
Islandlady
Islandlady mei 23 '09
Hé Islandlady zijn jullie een uur later dan hier?
Wel te gek zo'n berichtje dat je in de wolken doet lopen! Geniet er maar heel lang van wink

nee toch?? Zelfde tijd maar misschien in mn computertje van slag door de aardbeving van woensdagavond hahahaha...

Ik geniet nog elke minuut en blijf dat ook heel lang volhouden!!!
Islandlady
Islandlady mei 23 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Aaaah islandlady! Wat heerlijk dat je bent toegezongen vandaag een serenade via de voicemail! winkGeniet er van!

Loop nog steeds op wolken smile
Eruan
Eruan mei 23 '09
Dat kan ik me voorstellen! Dat zijn de momentjes die je dag maken... smile
Dat een klein ding zoveel kan doen, 1 smsje, 1 woord, 1 voicemailberichtje... smile

Jullie zouden wel weer kunnen raden waar vandaag weer ben geweest... winkLekker weer bij de paarden... tongue
Had alleen wel een vaag momentje, ik stond rustig te kroelen met een van de paarden en had op eens een moment dat ik zoveel verdriet voelde. Echt heel vaag... Met het paard is het trouwens erg goed, ze wordt steeds dikker en ik verwacht dat er snel een veulen zal zijn, binnen 4 weken in ieder geval. smile

@Helma: is de rollercoaster alweer een beetje langzamer gaan rijden? smile
Islandlady
Islandlady mei 23 '09
Oh meid heerlijk de paarden. Afgelopen woensdag heeft de jongste voor het eerst paardrijles gehad. Hij vindt het helemaal geweldig!
Zijn ding en daar ben ik blij om!
Leuk een veulentje. Was hier twee weken terug ook net 1 geboren. Zo schattig.
gast
gast mei 23 '09
Oh Ann-ik ik ken de spanning maar al te goed als er een veulen op komst is. Ik kan nu al die zenuwachtige mannen wel begrijpen winkKan zijn dat ze binnenkort wat koliekig is. Meestal draaid het veulen ongeveer 3 weken voor de worp en dit kan net lijken of het er al aan komt. Daarna goed de uiers in de gaten houden. Ik heb alleen nog maar meegemaakt dat ze er binnen 24 uur zijn als er goede kegels aan hangen. Ze zeggen wel 48 uur in de boekjes maar ik heb alleen nog maar 24 uur meegemaakt. (wel goei kegels van minstens een halve tot 1 cm)
Spannend hoor!
Eruan
Eruan mei 23 '09
Wat leuk Islandlady! Hoe oud is hij?

Ja klopt, aan de buik zie je ook af en toe dat het veulen al iets aan het bijdraaien is, dat de dikke hobbel verplaatst over haar buik.
Eten doet ze gelukkig wel weer, dat deed ze een paar weken terug niet meer...
Kegelen doet ze vaak wel iets langer dan 24 uur over, vorige keer was ze al 3 dagen aan het kegelen en was er nog steeds niets.
Ze wordt nu ook met de dag nukkiger, ik hoop voor haar ook dat het er snel ui gaat.. wink
@Gast: Hebben jullie ook veel paarden gefokt? smile
admin
admin mei 23 '09
Wat leuk Islandlady! ( mag ik alsjeblieft Bea zeggen, struikel steeds over de letters..)

Ja hoor knikker er maar in Helma, oregano is zalig in italiaanse gerechten, en thijm mag er ook bij hoor!
11 kilo, ha ha jij kan voorlopig vooruit!

40 een mijlpaal Heidel! Nu gaat het beginnen hé? wink

Oh een veulen wat leuk Ann!
admin
admin mei 23 '09
Vandaag heb ik eerst smorgens in de zon een bakkie gedaan, zo lekker smorgens als de stad nog wakker moet worden, de vogeltjes en bijna geen auto's te horen.
Daarna wat gepoetst en soep gekookt.
Verder de middag met de kids en emmers water in de tuin doorgebracht. Lekker achter elkaar aanzitten met bekers water, joehooeeee...

Ik heb wel iets vreemds, op drie vingers krijg ik ineens spontaan blaren, heb me niet verbrand of wat dan ook en het doet auwie! Ik heb een kompres gemaakt met bladeren van weegbree en hoop dat het gaat helpen.
gast
gast mei 23 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Wat leuk Islandlady! Hoe oud is hij?

Ja klopt, aan de buik zie je ook af en toe dat het veulen al iets aan het bijdraaien is, dat de dikke hobbel verplaatst over haar buik.
Eten doet ze gelukkig wel weer, dat deed ze een paar weken terug niet meer...
Kegelen doet ze vaak wel iets langer dan 24 uur over, vorige keer was ze al 3 dagen aan het kegelen en was er nog steeds niets.
Ze wordt nu ook met de dag nukkiger, ik hoop voor haar ook dat het er snel ui gaat.. wink
@Gast: Hebben jullie ook veel paarden gefokt? smile

Heb er zelf maar eentje gefokt mar heb op een stal gestaan waar ieder jaar minstens twee veulen kwamen en mijn laatste verzorgpaard heeft in die tijd dat ik haar verzorgde twee veulens gehad.
Ja het zal per merrie wel verschillen. Die kleine harsdopjes zitten er ook wel iets langer al ja maar ik bedoel dus de echte kegels die echt op dikke melk druppels lijken.
Bij die laatste merrie spoot de melk al uit voor het veulen er was. Gelukkig niet te veel.
Fatna
Fatna mei 23 '09
ik voel me vandaag bijzonder boos, ik weet niet precies waarom maar ik ben echt een naar persoon vandaag voor vooral mijn man...

ik heb nog een hoop woede in me zitten en die zoekt zo nu en dan een weg naar buiten en vandaag is weer zo'n dag
Beschermengel
Beschermengel mei 23 '09

Gooi het er gewoon uit smile... doe ik ook altijd want opkroppen blijft zo in je lichaam zitten.

Ik heb een hoop gedaan vandaag, boodschappen gehaald voor een weesgezin de kleinkinderen naar huis gebracht na een weekendje slapen, de tuin gedaan het konijn een mooi nieuw uitbouwsel gegeven dus hij kan lekker huppelen nu tongue.....en nu ben ik harststikke moe...maar voldaan moe hoor smiledus strakjes lekker op tijd naar bed en morgen weer een nieuwe dag met veel zon hiep hiep hoera!
admin
admin mei 23 '09
@ Helma,

http://www.bewandeljepad.nl/music/07.mp3

Building Bridges
Between our devisions
I reach out for you
Will you reach out for me?
With all of our voices
And all of our visions
Brothers we can make such a sweet harmony
Sisters we can make such a sweet harmony

admin
admin mei 23 '09
@ Fatna, ga ergens staan brullen waar niemand je kan horen, gooi het er uit! Schop, schreeuw, maar houd het niet binnen, net als Engeltje al zegt.
Fatna
Fatna mei 23 '09
hahaha ja ik zie de buren al voor me als ik ga staan gillen

ik heb me nooit echt goed kunnen uiten
Pagina's: « Vorige ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki