Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa mei 21 '09
Balen hier aan deze kant. Ik had vanavond gereserveerd in een heerlijk Sushi restaurant blijkt mn vriend al een afspraak te hebben staan met 2 vrienden. Doordat vandaag een soort van zondag is was hij dat vergeten, de vorige afspraak met die vrienden had hij eerder ook al moeten cancellen en dat wilde hij niet weer doen. Echt erg balen, afgebeld en voor mezelf een pizza gehaald. Bah had vanavond willen vieren met hem dat ie een nieuwe baan heeft. Hij wilde het etentje door laten gaan met mij en dan samen naar zn vrienden gaan in de kroeg. Nou die drinken heel veel en ik amper dus dat is nie echt gezellig.
admin
admin mei 21 '09
Het zal vast goed zijn Bellefleur, maar dat je grijze haren er weer kleur van krijgen vind ik een broodje aap verhaal laughIk gebruik al van deze klei alleen van een ander merk en het heeft niets met het wel of niet opnemen van vitamine b te maken.

Balen Maryssa, maar je kan toch wel meegaan of worden die vrienden dan vervelend van de drank?
Nymira
Nymira mei 21 '09
goh ik wist niet dat als je vit. b neemt je minder door muggen geprikt wordt.....volgens mij hebben ze mij nooit gelust..ik ben gewoon niet lekker wink
heb er ook hpu bij en wordt weleens zat van al dat pillengeslik... frown
admin
admin mei 21 '09
hpu wat is dat?
Ik slik alleen extra vitamines (en af en toe een paracetamolletje) omdat ik slecht eet, hopelijk word dat dalijk beter.
Nymira
Nymira mei 21 '09
dat is een soort stofwisselingsstoornis..schijnt ook vaak samen te gaan met b12 tekort....er wordt meestal een actieve vorm van b6 , mangaan en zink gegeven...veel mensen knappen daar van op...
al die symptomen lijken ook zo op elkaar en verdraaid lastig uit te vogelen waar iets nu vandaan komt..
Sta je ook vaak tegenover een onwetende huisarts die van sommige dingen nog nooit gehoord heeft...of een bloedonderzoek die keurig aan de normale waarden voldoet waardoor je dus 'niets'hebt en het wel tussen de oren zal zitten ... sick
Maryssa
Maryssa mei 21 '09
Echt vervelend worden ze niet maar ik mis op die avonden als er veel drank in het spel is elke aansluiting en gesprekken lopen dan niet met ze.

Over jouw vraag over of Vitamine B12 tekort een link heeft naar depressiviteit daar is zeker wel een verband. Het is heel goed mogelijk dat je je na je injecties veel beter voelt. Ik wens het je heel erg toe.
Eruan
Eruan mei 21 '09
Jeetjemineetje, Het is toch wel wat met die B vitamines! Vooral jammer van die artsen... winkWel fijn dat er nu echt actie wordt ondernomen!

Wat mooi Jorine! Lijkt me een hele fijne en interessante ervaring! smile

Wat mooi zeg islandlady wanneer er een dresscode is, en iedereen er zo gelijk uitziet! smile

Wij hebben ook vandaag weer geraniums gepoot... smileZiet er wel weer grappig uit!

Het was trouwens gelukt met het oplossen van het probleem, gelukkig dacht zij er hetzelfde over en was het gauw uitgepraat! smile

Vandaag was het echt een heerlijke dag! Ik heb van 8 uur 's ochtends tot 6 uur op een wedstrijd rondgelopen, lekker geholpen en genoten van de sport! Gisteravond ben ik er ook al wezen helpen, het is altijd fijn om te zien hoe blij ze dan met je zijn... smileDoet me veel goed altijd.
admin
admin mei 22 '09
Gisteren ook naar de geraniummarkt geweest, wat een prijzenoorlog zeg! Ik ben met drie kruidenpotten naar huis gegaan, citroenthijm, citroensalie en gewone thijm. Verse kruiden door het eten zijn zooo lekker.
Vandaag nog 1 dagje werken en dan weekend, lekker.
Helma
Helma mei 22 '09
Karin, ik heb die thijm soorten ook in mijn kruidentuin: ik weet niet waar ik ze voor moet gebruiken. Heb jij enig idee?

Ik heb onder andere ook oregano in de tuin: die gooide ik gisteren op mijn tomatensoep toen ik het al opgeschept had, samen met bieslook: echt zo lekker!
Eruan
Eruan mei 22 '09
Goeiemorgen! smile

Allemaal lekker geslapen, en misschien al wel weer aan het werk? wink

Gooi je de kruiden er altijd zo bij in? Verse kruiden zijn zowieso altijd lekkerder, die zijn niet zo gedroogd. tongue

@Maryssa: Ik las net pas van dat het een beetje was misgelopen... Heb je wel een fijne avond gehad? smile

Ik ga zo even lekker huiswerken, en daarna lekker weer naar stal. laugh

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=57569588
hier even een ontzettend mooi liedje: Hero Of War
Maryssa
Maryssa mei 22 '09
Dank je wel Ann_ik, heb je een fijne dag gehad met de paarden? Heerlijk lijkt me dat zo met paarden bezig zijn. Ja, ik heb toch een redelijke avond gehad. Rustig aan gedaan kaarsen en wierook gebrand en lekker gelezen.

Vandaag voel ik me na weer een nacht niet goed slapen weer brak. Begin bijna te denken dat er energetisch iets niet klopt in die slaapkamer van mij. Misschien mn bed maar eens verzetten en restylen die slaapkamer. Voor de rest heerlijk een enorme lading boeken gehaald in de bibliotheek en een DVD; Staya Erusa die wil ik al heel lang zien.
admin
admin mei 22 '09
Oh die mik ik bijna overal in, bij thijm alleen de blaadjes gebruiken, niet de steeltjes anders zit je hout te knagen.
De citroenthijm heb ik gisteren in de tortilla gedaan, was erg lekker!
Helma
Helma mei 22 '09
Zondag maak ik een enorme bak lasagne, zou het daar ook in kunnen? Ik heb ook oregano in de tuin, dat kan er toch ook wel in?
Helma
Helma mei 22 '09
Supergekke dag vandaag. Zo'n rollercoaster-effect.
Leuke dingen en vervelende dingen.

Vanmorgen eerst boodschappen gedaan: de Lidl was door de chaos en de drukte (veel duitsers en engelsen) niet te bereiken, dus moet naar de dure Golff voor mijn boodschappen. Vervolgens met Sandra naar de Eibertjesmarkt in het dorp: leuk, maar niet vooruit te komen! Zo verschrikkelijk druk! De bieb hier gaat verhuizen dus ze deden veel boeken weg: 1 euro per kilo. Ik heb 11 kilo gekocht, ik denk zo'n 30 boeken! Schande, maar heerlijk. Van alles wat.

Enfin, ik had vandaag geen bereik, mijn sim gaf aan: inactief. Dat kan ook kloppen, want woensdagavond had ik mijn nieuwe mobiel al verwacht, en men zou het nummer overzetten. Vanavond maar eens gebeld met Vodafone. Schijnt iets mis gegaan te zijn, krijg dus mijn nieuwe, sjieke mobiel pas volgende week! Zit ik dus mooi zonder mobiel.

Sandra werd gebeld door haar vader. Hij belt nooit, want dat is te duur, zegt hij. De oudste was naderhand op zijn zachtst gezegd verbaasd, omdat zij nooit gebeld word. Hij zegt dan altijd: je moeder heeft nu geld zat, dus zij kan jullie wel laten bellen. Nu heeft hij onlangs ook zijn vaste telefoon opgezegd, dus mijn dochters mogen hem gewoon niet via de thuistelefoon bellen, want dat kost me klauwen met geld. Voorheen geen probleem, want ik bel gratis naar vast, maar nu is het lastig naar mobiel.

Anyway, ik dwaal af. De vader van Sandra vroeg of ze wilde komen logeren, hij zit met zijn vriend in een huisje in Voorthuizen, en of ze het leuk vond. Sandra vroeg nog: moet Marjon ook mee? waarop hij niks zinnigs zei. Momenteel heeft hij mot met mijn oudste, omdat ze tegengas geeft en niet langer misbruik van zich laat maken. Hij is zeer manipulatief ingesteld. Marjon gaf aan richting Sandra: laat papa niet op je inpraten, want hij zal proberen te stoken tussen jou, mij en mama, waarop Sandra enorm begon te brullen en riep: ik wil er niks over horen!

Gelukkig kan Sandra naar Marjon bellen als er wat is, maar ja, wat begint die nou. Ik ben zelf morgen ook de hele dag de hort op (zou Sandra anders hebben meegenomen naar 3 verjaardagen), en nu kan ze mij dus niet bereiken.

Wat een flutweekend lijkt het, als ik het zo opsom. Gut, en het is pas vrijdag!
Morgen sowiezo twee keer taart, dat vindt Sonja niet zo leuk!

Volgens mij heb ik zondag ook wat, maar ik kan er even niet op komen...

Toch leuk van die boeken. Ik heb ze in een doos achter laten zetten en kan ze volgende week ophalen in de oude bieb, want ik was op de fiets en dat ging ik niet houden.

Sorry jongelui, moeder gooit ff de remmen los..... grin
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
pfoooei, net even mijn fotoleesachterstand weer weggwerkt. Ik denk dat ik een nieuwe record heb gehaald met 13 lezingen in een uur en 10 minuten. Misschien toch niet zo lang meer wachten haha. Maar ja, ik had de smaak te pakken en alle woorden kwamen als een dolle laugh.
gast
gast mei 23 '09
Oh, vandaar dat je zo snel klaar was met mij wink
Islandlady
Islandlady mei 23 '09
Origineel bericht van: Helma
Zondag maak ik een enorme bak lasagne, zou het daar ook in kunnen? Ik heb ook oregano in de tuin, dat kan er toch ook wel in?

Ja doen Lekker... niet te veel doen maar een eetlepel verse oregano.. mjammie...

Toch nog even melden hoe ik me voel dan. jullie hebben zeker recht op mijn goede momenten. Geen idee hoe ik het moet laten horen hier maar ik had vanmorgen een gezongen berichtje op mn voicemail...
Enig idee hoe ik me voel? is nu al 10:10 pm maar loop nog steeds op wolkjes ...
Islandlady
Islandlady mei 23 '09
Origineel bericht van: NiMS
pfoooei, net even mijn fotoleesachterstand weer weggwerkt. Ik denk dat ik een nieuwe record heb gehaald met 13 lezingen in een uur en 10 minuten. Misschien toch niet zo lang meer wachten haha. Maar ja, ik had de smaak te pakken en alle woorden kwamen als een dolle laugh.

Dat was het dus! Dushi zolang je jezelf er goed bij voelt en het aan kan..

X
Islandlady
Islandlady mei 23 '09
arggg beetje laat maar mijn dag kon niet meer stuk vandaag. vanmorgen een missed call en en voicemail berichtje. Een gezongen voicemail bericht. Geen idee hoe ik het van mn phone af kan halen om het hier te laten horen, maar ik loop nog steeds op wolken. Mijn dag kon en kan niet meer stuk en de rest van de dagen ook niet denk ik zo :. En zo kan het zo maar per dag anders zijn dus de roller coaster. Met mijn jongens ook gesproken en dat is ook goed. Nou dus ff positief berichtje van deze kant van de aardbol ipv alleen maar gezanik smileAllemaal een fijn weekend
Pagina's: « Vorige ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki