Supergekke dag vandaag. Zo'n rollercoaster-effect.
Leuke dingen en vervelende dingen.
Vanmorgen eerst boodschappen gedaan: de Lidl was door de chaos en de drukte (veel duitsers en engelsen) niet te bereiken, dus moet naar de dure Golff voor mijn boodschappen. Vervolgens met Sandra naar de Eibertjesmarkt in het dorp: leuk, maar niet vooruit te komen! Zo verschrikkelijk druk! De bieb hier gaat verhuizen dus ze deden veel boeken weg: 1 euro per kilo. Ik heb 11 kilo gekocht, ik denk zo'n 30 boeken! Schande, maar heerlijk. Van alles wat.
Enfin, ik had vandaag geen bereik, mijn sim gaf aan: inactief. Dat kan ook kloppen, want woensdagavond had ik mijn nieuwe mobiel al verwacht, en men zou het nummer overzetten. Vanavond maar eens gebeld met Vodafone. Schijnt iets mis gegaan te zijn, krijg dus mijn nieuwe, sjieke mobiel pas volgende week! Zit ik dus mooi zonder mobiel.
Sandra werd gebeld door haar vader. Hij belt nooit, want dat is te duur, zegt hij. De oudste was naderhand op zijn zachtst gezegd verbaasd, omdat zij nooit gebeld word. Hij zegt dan altijd: je moeder heeft nu geld zat, dus zij kan jullie wel laten bellen. Nu heeft hij onlangs ook zijn vaste telefoon opgezegd, dus mijn dochters mogen hem gewoon niet via de thuistelefoon bellen, want dat kost me klauwen met geld. Voorheen geen probleem, want ik bel gratis naar vast, maar nu is het lastig naar mobiel.
Anyway, ik dwaal af. De vader van Sandra vroeg of ze wilde komen logeren, hij zit met zijn vriend in een huisje in Voorthuizen, en of ze het leuk vond. Sandra vroeg nog: moet Marjon ook mee? waarop hij niks zinnigs zei. Momenteel heeft hij mot met mijn oudste, omdat ze tegengas geeft en niet langer misbruik van zich laat maken. Hij is zeer manipulatief ingesteld. Marjon gaf aan richting Sandra: laat papa niet op je inpraten, want hij zal proberen te stoken tussen jou, mij en mama, waarop Sandra enorm begon te brullen en riep: ik wil er niks over horen!
Gelukkig kan Sandra naar Marjon bellen als er wat is, maar ja, wat begint die nou. Ik ben zelf morgen ook de hele dag de hort op (zou Sandra anders hebben meegenomen naar 3 verjaardagen), en nu kan ze mij dus niet bereiken.
Wat een flutweekend lijkt het, als ik het zo opsom. Gut, en het is pas vrijdag!
Morgen sowiezo twee keer taart, dat vindt Sonja niet zo leuk!
Volgens mij heb ik zondag ook wat, maar ik kan er even niet op komen...
Toch leuk van die boeken. Ik heb ze in een doos achter laten zetten en kan ze volgende week ophalen in de oude bieb, want ik was op de fiets en dat ging ik niet houden.
Sorry jongelui, moeder gooit ff de remmen los.....