Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast mei 20 '09
Misschien had je gewoon ook VWO moeten doen. Dan had het iig niet zooooo simpel geweest.
Cialara
Cialara mei 20 '09
Ik ga vanavond naar een paranormale avond, iemand die m.b.v. sieraden en/of foto's contacten legt. Ben heel benieuwd, ik heb een sierraad van mijn oma dat ik onlangs via een omweg heb gekregen en ben benieuwd naar de boodschap...
Ook ga ik oefenen met "aura-kijken", misschien zie ik nu ook weer een entiteit (lijkt me mooi), maar ik reken er niet op. Ben vooral nieuwsgierig naar een mogelijke boodschap!
admin
admin mei 20 '09
Mooi. Succes Jorine.
Vertel na afloop wat je ervaren hebt!
Cialara
Cialara mei 20 '09
Ja, dat zal ik doen. Ik heb er helemaal zin in!
Natalie1986
Natalie1986 mei 20 '09
Anniek is het nog gelukt?

Laat ze maar weten dat je er niet van gedient bent!
Richie Richard
Richie Richard mei 20 '09
Origineel bericht van: gast
Misschien had je gewoon ook VWO moeten doen. Dan had het iig niet zooooo simpel geweest.

Had ik inderdaad moeten doen.. Met mijn Cito score kon het ook (543)

Maar misschien ook beter niet. Het koste mij nu al moeite om op de Grafische Lyceum te komen voor Mediatechnologie MBO niveau 4. Ze wilden mij al niet hebben omdat het te makkelijk voor mij zal zijn. Maar het is de opleiding die ik echt wil doen.
Helma
Helma mei 20 '09
Hiephoi. Om 17.30 uur was ik al thuis, de receptie was afgelopen. Er waren maar veertig mensen! Gelukkig kunnen alle boodschappen die dichtgebleven zijn terug naar de winkel.
Ik ben bekaf. Het ging goed! Ik kreeg verscheidene duimen omhoog van collega's. Goddank.

Vanmorgen eerst samengewerkt met een nieuwe collega, afkomstig uit een ander regiokantoor in de betuwe. Alle administratief medewerkers zijn in een grote beker gestopt als dobbelstenen en ergens anders in het land neergeplant. Zij is dus nu bij ons gekomen.
Tja. Wat zal ik zeggen... ze pakt de telefoon nauwelijks aan, ze vraagt niks, en áls ze de telefoon aanpakt, dan geeft ze de hoorn aan mij. Zucht.
Vanmiddag vroeg iemand van de admin mij hoe het ging vanmorgen, toen ik de vaatwasser volpakte. Ik wilde niks zeggen, maar ze drong aan (zij coördineert de nieuwe toestanden een beetje). Ik vertelde toch maar wat ik jullie schreef, zij het onder protest: zij had ook al opgemerkt dat er geen initiatief uitkomt.
Het regiokantoor in Nunspeet staat onder de rook van het Hoofdkantoor, waar vanuit het hele land wordt aangestuurd: wij zijn een mammoetregio, en we zitten zo dicht bij het vuur, dat wij de zaakjes enorm goed voor elkaar hebben. Geen geklungel, maar keihard werken. Vanuit het land is allang duidelijk dat er kantoortjes zijn waar adresbestanden van ouders niet correct zijn, dat rekeningen zoek raken, dat er met geld gesmeten word...

Heeeey, waarom vertel ik dit allemaal. Ik loop een beetje over momenteel. De regiomanager heeft vandaag afscheid genomen en de regiodirekteur verwelkomt. Emotioneel, leuk, gezellig, gedoe. Sober, zonder bitterballen. Niks mis mee.
Ik moet er even aan wennen dat ik heerlijk vier dagen vrij ben. Ik moet beginnen aan het huishouden, maar ik weet niet waar ik beginnen moet. Het is een bende.

Naja, morgen eerst maar es uitslapen crazyen helaas is mijn nieuwe mobiel niet gekomen vandaag.

Fijne dagen allemaal! XXX
Cialara
Cialara mei 20 '09
Nou het was leuk! Mijn avondje bij het gast-medium van Gaya in Noordwijk.

En ja, ik werd eruit gepikt hoor! En dan moet je net mij hebben, zit ik met een bonzend hart en knikkende knieen en vergeet ik al m'n serieuze vragen... Maar goed, dit is wat de gidsen zeiden:

• Ik moet leren mijn grenzen dichterbij te houden; hekje niet zo ver weg zetten, maar dichterbij
• Water drinken
• Ze doet heel druk, dit en dat en zus en zo blijft maar doorgaan
• Veel energie, kan veel aan
• Prioriteiten stellen niet iedereen tegelijk te helpen, maar eerst wat belangrijk is
• Zeggen wat er is, dat lucht op, aangeven wat je wil
Puntjes voor mij om aan te werken dus, en voorlopig geen grote opdracht, maar gewoon bij mijn prioriteiten blijven. (Dank u)

Mijn Oma Rietje was er ook:

Ik zal jullie niet alles vertellen over haar, maar ze was het wel degelijk, zo treffend! Het mooiste was wat ze zei over de armband die ik via een omweg heb gekregen; die was alleen voor mij bedoeld, verder mag niemand er aan komen zei ze. Heel bijzonder, want de armband was na haar dood naar mijn tante gegaan, die hem bewaarde in de kluis. Bij die tante is ingebroken en zijn alle juwelen gestolen, behalve deze armband! En toen ik die tante na heel veel jaren weer zag zei ze tegen mij;"ik heb nog iets voor je" Ik zei haar direct dat het die speciale armband was en inderdaad die was het, ik wist het gewoon terwijl wij er nooit over hadden gepraat! Dit vind ik dus gewoon prachtig. Mijn avondje was TOP.

En ja, ik heb heel goed naar de aura van het medium kunnen kijken, prachtig helder wit, zo duidelijk! En heel af en toe zag ik figuren naast haar ontstaan, soms alleen een gekleurde vlek, soms een gestalte. Mooi was het.
Helma
Helma mei 21 '09
Wat mooi Jorine! Dat moet erg bijzonder zijn geweest! En ja, het lijkt me wel schrikken als je eruit gepikt wordt.
Mijn moeder gaat ergens in juni naar Derek Ogilvie, de bofferd.

Tja, en ik wilde dus uitslapen... begint er iemand om 8.30 uur keihard te timmeren, voor de duur van ongeveer een minuut! Daarna was het stil, maar ik was wel klaarwakker. Pffff, lekker hoor.

Naja, dan nu maar koffie grin
admin
admin mei 21 '09
Fijn die duimen Helma, goed gedaan.

Leuk Jorinne zo'n avond, ik heb er ook meerdere gedaan, maar noooit eruit gepikt. Dus ben er maar mee gestopt (is lang geleden hoor).

Niks mallemolen voor mij en mijn dochter, gewoon komende 5 weken iedere week een spuit halen *slik* en dan daarna zullen ze weer prikken en gaan ze bepalen om de hoeveel maanden we terug mogen komen. gelukkig is mijn zus verpleegkundige en kan ik haar veel vragen. Zij vertelde dat het b12 tekort echt een ondergeschoven kindje was en dat veel artsen *vergeten* om hiernaar te kijken als mensen klachten hebben. Toch wil ik nog een afspraak bij de huisarts, ik wil een verklaring waarom hij daar bij mij nooit naar heeft gekeken terwijl ik duidelijke klachten heb (al jaaaaaren!!) en hij weet dat we b12 tekort in de familie hebben. Ik wist dat niet maar ik ben de dokter niet en vind het wel heel slordig van hem, zeker als ik dan lees dat je beschadigingen aan je zenuwstelsel kan oplopen als je te lang het tekort negeert.

Niet om mijn gelijk te halen, maar wellicht let hij in de toekomst bij anderen dan iets beter op.

Rolgordijntje hangt! De voorlichtingsavond van ASS viel tegen, ik heb niets nieuws gehoord, wel goede folders meegenomen en leuke gesprekken gehad.
admin
admin mei 21 '09
Vanmiddag naar de geranium markt in de stad, word een beetje traditie, ha ha ik houd niet eens zo van geraniums.
Helma
Helma mei 21 '09
Tjonge Karin, ik verbaas mij er ook over dat een arts zoiets over het hoofd ziet. Jammer is dat. En wat verschrikkelijk, die spuiten!
Weet jij ook een middeltje hoe je B12 via voeding of iets dergelijks aan kunt vullen? Mijn oudste is namelijk chronisch moe de laatste paar jaar. IJzertabletten gaven wel enige tijd verbetering, al was haar hb goed. Oh wacht, ik google wel even:

Vitamine B12 helpt ook bij een gezonde bouw van ons erfelijke materiaal en bij de opbouw en afbraak van eiwitten. Verder is deze vitamine nodig voor de aanmaak van rode bloedcellen en een goede werking van het zenuwstelsel. Vitamine B12 zit alleen in dierlijke producten als eieren, melk(producten), vlees en vis. Een tekort aan vitamine B12 kan schade aan de zenuwen brengen.

Nou, daar is de info al. Marjon was enige tijd vegetarisch, maar toen sleepte ze zich traag voort tussen de maaltijden door, en ze was zo slap als een vaatdoek.
Ik weet nog, dat ze tijdens een ongezonde maaltijd met patat ineens uitriep na een half jaar vegetarisme: 'MAG IK ASJEBLIEFT EEN FRIKANDEL?' laughDaar is ze zo verzot op.

Nu is het met haar zo dat ze, sinds haar nieuwe vriend, veel minder slaap krijgt: het is voor mij als moeder ellendig om te zien dat ze zich telkens mee laat slepen in allerlei achterlijke nachtelijke activiteiten zoals karpervissen, of rondjes rijden om wilde zwijnen te zien. Ze is inmiddels achttien, en neemt uit principe nauwelijks goede raad aan van mij: ze zal vanzelf eens op haar bek gaan, en dan zal ik maar niet zeggen: I told you so!

Veel sterkte Karin, met de spuiten. Brrr, ik moet er niet aan denken, en wordt al misselijk als ik er aan denk. (((((((KARIN)))))))
admin
admin mei 21 '09
Voor zover ik het goed heb begrepen kan veganisme of vegetarisme tot b 12 tekort leiden. Voor mij en mijn dochter is pillen slikken geen optie, bij ons word het niet opgenomen door de darmen. Het grappige is dat ik altijd extra vitamines slik dus ook b 12 en het inderdaad dus niet word opgenomen anders had ik geen tekort. Ook mijn gewichtsprobleem en het niet of slecht eten van mij wijt ik hieraan. Door een dame die mij is aangeraden door een vriendin is zelfs gezegd, je bent gewoon niet blij met jezelf daarom eet je niet.... wat the fuck! ik ben wel blij, heb gewoon zelden trek, wel honger maar als ik eten zie zit al vol. Grmmbl...steeds meer dingen vallen op zijn plek en Kaat wordt steeds bozer.
Ook heb ik drie jaar anti deperessiva geslikt, stel dat dat ook hiermee te maken heeft gehad...
Al jaren ga ik als ik het kan 'smiddags naar bed, gewoon omdat ik altijd zo moe ben, jarenlang heb ik mij hier dus ook heel schuldig over gevoeld naar de kinderen toe.

Nee dochters nemen soms inderdaad geen goede raad aan, ik ben er ook een en weet hoe het werkt wink
Maryssa
Maryssa mei 21 '09
Wat een mooie ervaring, Jorine. Het verhaal van je armband vind ik ontroerend. Die draag je met heel veel trots denk ik.

Ik ga ook wel eens naar zo'n avond toe het is bijzonder om mee te maken. En dan eruit gepikt worden dat is wel spannend. De laatste keer dat ik ging waren er mensen die in plaats van 1 voorwerp er 2 of zelfs 3 neergelegd hadden. Dat is dan weer jammer dat mensen dat doen, maar ja.

Mooie ervaring in ieder geval, lekker van nagenieten!
Nymira
Nymira mei 21 '09
Ik heb ook heb probleem dat b12 niet opgenomen wordt en ook een poosje injecties gehad (in de ader want in de bilspier vind ik doodeng en bovendien heel pijnlijk, moet er niet aan denken dat steeds te moeten ondergaan.)
Ik heb van mijn arts zuigtabletjes gekregen (5mg)....een andere vorm die wel opgenomen wordt via het mondslijnvlies en hoeft dus niet het maagdarmkanaal te passeren...
Er schijnt ook nog een b12 spray te zijn, werkt op dezelfde manier..
Cialara
Cialara mei 21 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Wat een mooie ervaring, Jorine. Het verhaal van je armband vind ik ontroerend. Die draag je met heel veel trots denk ik.

Ik ga ook wel eens naar zo'n avond toe het is bijzonder om mee te maken. En dan eruit gepikt worden dat is wel spannend. De laatste keer dat ik ging waren er mensen die in plaats van 1 voorwerp er 2 of zelfs 3 neergelegd hadden. Dat is dan weer jammer dat mensen dat doen, maar ja.

Mooie ervaring in ieder geval, lekker van nagenieten!

Ja, het was mooi. Bij deze avond mocht je overigens maar 1 voorwerp of foto neerleggen, anders is het ook niet eerlijk tegenover anderen lijkt me.
En bij mij was het nog gewoon een soort van leuke boodschap, maar er zaten ook mensen met heftige relatieproblemen en met een kinderwens die mis was gegaan... die zaten echt te huilen. Heel bijzonder, dat grijpt mij dan altijd weer aan.
Ik had ook wel zoiets van; als ik er niet uitgepikt wordt, dan heb ik het dus ook niet nodig of zijn er anderen die meer hebben aan een boodschap...
Loes van Loon was trouwens het medium. Een echte Noord-Hollandse, ha ha, ze noemde alle vrouwen "mop" ik lag in een deuk! En wat een humor dat er was, dat vond ik wel grappig. Daarboven zijn ze echt wel recht voor hun raap om het zo maar te zeggen.

Ja, ik ben duidelijk nog aan het nagenieten!
Islandlady
Islandlady mei 21 '09
@ Helma: Goed zo meid! Tumbs up nog beter. Je kunt het ook. Maak je niet al te veel zorgen om die 'nieuwe' collega. Het is ook helemaal niet erg als je zegt wat je voelt hoor.

@ Jorine: Wow. ben er even stil van. Wat mooi meid. Ben ooit ook eens naar zo'n avond geweest en ik werd er ook uitgepikt en kreeg een boodschap door van mijn overleden vriendin. Heel bijzonder en ja heel erg huilen toen.

@ Karin: Argg elke week injecties maar wel voor een goede reden! Huisartsen confusedsoms zou je ze en ik geef je groot gelijk dat je toch nog een keer met hem gaat praten. Dit had hij gewoon niet MOGEN missen.
Je Rolgordijn: Mooi smileheb geen rolgordijn maar denk dat ik er wat meeneem uit nederland hihi
Owhh en geraniums... niet mijn favoriete maar hier groeien ze helemaal niet en zo'n grote bak met rode klein bloemige hang-geraniums is best leuk hihi.

Tjonge vergeet ik te zeggen hoe ik me dan voel vandaag.
Wel! Gisteravond een bruiloft waar we samen heen gegaan zijn. Helemaal leuk. Iedereen in het wit. Prachtig! Vanmorgen werd ik weer gebeld dus ook dat zit goed. Ga nu lekker naar het strand (sorry its a way of living he Gast?) Even gezellig tutten met vriendinnen!

Meld me vanavond weer.

KUS allemaal
admin
admin mei 21 '09
@ Nymira, het ligt eraan waardoor het tekort wordt veroorzaakt, pillen waren geen optie voor mij zei de assistente, maar daar leg ik mij niet bij neer, ik wil persé door de mallemolen want dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben, en dat niet alleen voor mijzelf maar ook voor mijn dochter en de jongens.
Als zij later kids krijgen is dit best belangrijk om te weten.

@ Islandlady, heerlijk met je vriendinnen tutten, helaas kom ik daar bijna niet aan toe, maar mis het wel hoor, gewoon effe een bakkie doen en slap lullen, heerlijk! Fijn dat je weer even bovenop de berg staat!
Nymira
Nymira mei 21 '09
Heel vaak mist de maag dan de zgn. 'intrinsic factor' waardoor de b12 niet door het lichaam opgenomen wordt en dan kun je inderdaad pillen slikken tot je een ons weegt...
admin
admin mei 21 '09
Ja dacht ik ook want ik slik al maanden elke dag vitamine b (zonder te weten dat ik een tekort heb) en dat heeft dus geen malle moer geholpen. Als je vitamine b slikt wordt je minder door muggen geprikt vandaar..vond het al raar dat ze me nog steeds lusten laugh
Pagina's: « Vorige ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki