Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa mei 19 '09
Het lucht wel op denk ik dat je hebt gezegd waar het op stond. Gelukkig was het een uitzendbaan maar leuk is anders.

Fijn dat je al wel zo snel wat anders hebt.
Maryssa
Maryssa mei 19 '09
Of een Lena boekenkast van Ikea
Natalie1986
Natalie1986 mei 19 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Of een badkamermeubel van het merk natalie...:P

Dit merk gaat snel kapot geloof me wink
gast
gast mei 19 '09
Of een lekkere luie gast stoel wink
Eruan
Eruan mei 19 '09
Achjee dan is het eigenlijk goedgekomen!

@ maryssa: Hahaha! laughLol laugh

@ Angel: je hebt hoofdstuk 7 als het goed is ontvangen... wink

Ik ga nu slapen trouwens! Welterusten! smile
Emuca
Emuca mei 19 '09
Welnee! Dat merk is heel erg goed!
Natalie1986
Natalie1986 mei 19 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Het lucht wel op denk ik dat je hebt gezegd waar het op stond. Gelukkig was het een uitzendbaan maar leuk is anders.

Fijn dat je al wel zo snel wat anders hebt.

Gaat nogal ik deed namelijk huishoudelijk werk tijdelijk om mn geld te verdienen. Maar ik wordt naar adressen uitgezonden en dan blijkt er weer niemand te zijn. Dit is al 3 keer gebeurd in nog geen 1 week tijd dus ik dacht nu ga ik er echt wat van zeggen. Ik was zo boos sta je dan met je goede gedrag voor een dichte deur.
Dan ook nog eisen dat ik binnen 5 minuten aan de andere kant van ommoord ben. M'n neus voor hem.

Inderdaad ben ik blij dat ik al snel een andere baan heb
Natalie1986
Natalie1986 mei 19 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Achjee dan is het eigenlijk goedgekomen!

@ maryssa: Hahaha! laughLol laugh

@ Angel: je hebt hoofdstuk 7 als het goed is ontvangen... wink

Ik ga nu slapen trouwens! Welterusten! smile

Welterusten!! Annik
Natalie1986
Natalie1986 mei 19 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Welnee! Dat merk is heel erg goed!

Je hebt het al uitgeprobeerd dus laughhahaha feestelijk!
Emuca
Emuca mei 19 '09
Mijn hele huis staat vol met vanalles... (A)...

Slaap lekker Anniek, en bedankt! smile
Richie Richard
Richie Richard mei 20 '09
mijn kamer.. staat vol met gamma en ikea zooi.. Allemaal hout kleuren.. Lichte hout kleuren.. Merk vind ik niet belangrijk. Ik kijk altijd naar de constructie, dat zegt meestal al genoeg.

En nu ben ik zo erg blij met mijn airco in mijn kamer! Het is echt zo zwaar benauwd.. Kreeg amper lucht. Nu heb ik het op zijn laagste stand gezet ^^ 16 graden. Ik heb het ook eens laten vriezen hier..

In de winter, deur dicht, ramen wagen wijd open
airco op lucht door stromen zetten. Thermometer gaf -3 aan tongue
Pc temperaturen zakte naar 5 graden gemiddeld. (Van 35 naar 5!)

Ik heb het nu op ECO stand staan. Zodra mijn kamer 16 graden is, laat tie af en toe een zacht briesje door, zodat het niet stijgt of daalt. Dan tocht het niet.
Islandlady
Islandlady mei 20 '09
Tjonge jonge ik lijk wel een emotionele rollercoaster zeg!
Tegenstelling met eergisteren was erg groot.
Was een emotioneel wrak, kon om alles wel huilen. Dag begon ook niet goed. De jongens waren glad vergeten dat hun moeder jarig was. Na het werk 's middags hadden ze wel een slinger op gehangen en een tekening voor me gemaakt dus daar kwamen de tranen.
Zegt de jongste bijna huilend vanavond.. mama maar nu heb je geen kadootje gehad voor je verjaardag en dat moet toch? Ik ga het wel aan papa vragen want ik wil graag iets voor je kopen. Hup daar ging ik weer. Zit dit nu te schrijven met een giga brok in mijn keel. De lieverd wil een ringetje voor me kopen zo vreselijk lief.
Zal ook wel komen omdat alles gaat veranderen en dit de laatste keer is dat we met zijn vieren in 1 huis zijn. Daarbij komt ook nog eens dat die stomme telefooncompanies niet meewerken dus ik de States ook niet kan bereiken komt er zo'n antiliaanse dame aan de telefoon dat er 'network difficulties'. Je zou ze toch confused.
Zal wel ergens goed voor zijn. Heel eerlijk gezegd zou ik stiekum wel heel graag willen weten of dit allemaal goed gaat komen met hem. Mijn gevoel zegt ja dit is het maar dan slaat de twijfel weer toe. Stom he.

Wel een lekker jankverhaal weer.

Morgen gaat het vast beter met me.
Ga maar even een engelenkaart trekken en dan lekker slapen.
Tja zo voelde ik dus.

Liefs
Helma
Helma mei 20 '09
Jeetje, Lady toch! Hou de tranen niet tegen, dat is veel beter voor je. Ik herken het, sterk zijn voor de kids enzo: maar ze hoeven niet altijd een flinke moeder te zien, want dat is geen afspiegeling van hoe de wereld is! Veel sterkte gewenst hoor.

Vandaag ben ik erg zenuwachtig. Vanmiddag een groot feest, met 70 man: ik heb de boodschappen en het cadeau voorbereid, en ik loop nu op de toppen van mijn kunnen. Ik neem mijn kurketrekker maar mee, een flesopener en koffiefilters. Want dat zijn meestal de items waar naar gezocht wordt. Bovendien zijn er veel nieuwe medewerkers in dienst, ook binnen ons administratieteam, dus zal mij benieuwen. Ik had giseren al zo'n miep aan de telefoon, wat een z**kstem zeg! shockedAls er nu zo veel mensen bijkomen, zal het mij benieuwen of ik kan blijven in oktober, zucht...

Maar ja, eerst dat feest maar vandaag. Zal blij zijn als het vanavond is.
admin
admin mei 20 '09
(((Islandlady)))

Succes Helma, komt vast goed vandaag!

Lange dag vandaag, eerst werken dan naar de dokter om te horen door welke mallemolen ik en mijn dochter mogen.
Dan als een speer naar huis, het rolgordijn komt vandaag dus eindelijk de kranten van de ramen! Dan 's avonds een bijeenkomst van ouders van kinderen met ass en de overgang naar middelbaar onderwijs, gelukkig heb ik morgen vrij en kan ik even bijkomen.
Eruan
Eruan mei 20 '09
Jeetje Islandlady! Wat rot voor je, maar je kan het er beter toch uitgooien... Sterkte! Hoe gaat het vandaag?

Helma: Het komt wel goed hoor! Gewoon er lekker van genieten, want feest is leuk! smile

Succes vandaag met alles Karin! Fijn dat de kranten weg kunnen! smile
Zo lekker trouwens dat iedereen morgen vrij is! En het wordt nog mooi weer ook! laughKan niet beter!

Vandaag nog even 4 uurtjes naar school, heb wel helaas nog een probleempje op te lossen, maar ik laat niet over me heen lopen heb ik besloten, want ik heb ook wat te vertellen...
Islandlady
Islandlady mei 20 '09
Dank jullie wel lieverds. Ja het moet er inderdaad ook uit anders blijf ik weer met zo'n brok zitten. Ben nu net wakker en voel me wel beter. Vandaag wel het e.e.a. te doen dus afleiding.
Wordt vervolgd: smile

@ Helma: Succes meid gaat zeker lukken als je het zo goed voorbereid hebt.

@ Karin: Succes bij de dokter en fijn dat je rolgordijn eindelijk komt smile

@ Ann_ik: Goed zo kom maar voor jezelf op!
Maryssa
Maryssa mei 20 '09

@ Islandlady Dikke knuf voor jou gelukkig dat je je vandaag iets beter voelt. Rustig aan maar en het er inderdaad uitgooien; tranen verdunnen het verdiet.

@ Helma Dat is herkenbaar, die spanning. Zo'n feest organiseren alles tot in de puntjes regelen en dan nog denken dat je iets gemist hebt. Komt vast helemaal goed ik hoop dat het een gezellig feest is.

@ Karin Succes bij de dokter ik hoop dat je niet heel veel onderzoeken moet ondergaan.

@ Anniek Go girl go! Zeggen waar het op staat. Heel goed!

Ik voel me vandaag een beetje brak slecht geslapen zooo zeg. Vandaag maar boek lezen op mn balkon en mn sollicitatiebrief verder afschrijven

Kus voor iedereen
Islandlady
Islandlady mei 20 '09
@ Maryssa: Dank je wel meis. Moet je zeggen dat het steeds beter gaat nu. Zit heerlijk met een vriendin te kletsen en die heeft me nog een aantal dingen verteld wat ze voelt bij mij. En ja het komt helemaal goed!

Wat rot dat je zo slecht geslapen hebt. Go girl go met je sollicitatiebrief!

Liefs
gast
gast mei 20 '09
Hé islandlady, die rollercoaster is gelukkig meestal van korte duur. Moet hem wel even uitzitten en dat valt niet mee. Maar laat de spanning/teleurstelling/onzekerheid eruit met je tranen dan komt er weer ruimte voor andere gevoelens.
Het komt goed smile

Helma; het gaat je lukken! Geniet er ook van vanavond.

Karin; niets erger dan die mallemolen, sterkte.

Annik; blijf altijd trouw aan jezelf, ookal lijkt dit niet direct de juiste oplossing.

Maryssa; succes met de sollisitatie's.
Richie Richard
Richie Richard mei 20 '09
Echt, waar zijn ze op school mee bezig? Of beter, de overheid:
Tekenen = Erg simpel
Natuurkunde = Simpel
Nederlands = Simpel
Wiskunde = Veel te simpel!

Nu nog engels en economie.. Als dat niveau het zelfde is.. dan:
Wordt Engels = Mega simpel
Wordt Economie = Erg Simpel.

Ik heb een redelijke aanleg voor wiskunde en economie. Verder bezit ik soort van een talen knobbel van Engels.. Waar ik ook altijd hoge cijfers haal, zonder te leren.
Daarbij had in met Anglia English Examinations Proficiency Gedaan, waar ik makkelijk door heen kwam. Ik was 3e jaar, VMBO-TL leerling. Ik was in mijn eentje, van VMBO-TL die deze niveau deed. En verder waren er nog 2 VWO leerlingen. Die 2 zijn gezakt, ik was geslaagd.. YaY!
Komt nu van pas ^^
Pagina's: « Vorige ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki