Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca mei 19 '09
Haha...

Nu! De Emmometer deluxe! Verkrijgbaar in 7 hippie kleuren!

Nu ook in handig meeneem formaat...
Richie Richard
Richie Richard mei 19 '09
Ik voel me.. Flink geirriteerd.. Ik heb nu een image op mijn werk, en die heet Schattig. Alle meiden vinden mijn schattig.. En de jongens.. Tja, die plagen er mee.. Komt ook omdat, in het begin, een klein jochie naar mij toe kwam. En die wou mij helpen. Die heeft mij toen 1,5 uur lang geholpen. Was hartstikke leuk. Ik mocht allemaal dingetjes uit leggen enzo.. En hij was lekker gezellig. 7 jaar is hij.. Uiteindelijk begon hij mij constant achterna te lopen.. dat werd nogal irritant. En omdat ik daarna werk ging doen, waar bij hij niet kon helpen, heb ik hem in de game-hoekje gedropt. En toen zij hij keihard. Wij zijn beste vrienden! Vrienden voor altijd!.. En begon dat te zingen.. Ik vond het wel leuk.. Tot dat mijn image naar Erg Schattig ging >.>
Eruan
Eruan mei 19 '09
Hahahah! Ik zie het al helemaal voor me! laugh

@Denzil: Schattig zijn heeft ook voordelen hoor! Wel lief van je dat je zo gezellig met dat jongetje bezig kon zijn!
Richie Richard
En daar gaan we weer >.< xD

Noem de voordelen eens op..

Want nog eens een voorbeeld:
Ik was 13 jaar, ik werkte bij een kleding zaak, deze had 2 panden. De kleine was altijd gesloten. Uiteindelijk ging ik die runnen. 2 Dames, van rond de 20 komen kijken, en kopen wat. Ze maken een praatje met mij. Vroegen wat ik hier deed etc etc. En uit eindelijk zegt ze zo van. Waar is de camera. Ik verbaasd: Camera?
Ja camera, want jij ben van praatjes maker! * zoeken naar camera*

Ik kon er eerst over lachen, maar ze gingen er op door.. Najaaa, uiteindelijk kreeg ik 2 harde knepen in me wangen en een 2 zoenen op mijn voorhoofd.. >.> Daarna sloot ik de winkel af, (Het was vrijdag, koop avond en ik sloot al om 5 uur, doe ik goed..) Ik had er totaal geen zin meer in, vanwegen die 2 dames >.<
Maryssa
Maryssa mei 19 '09
Hahaha Denzil! Snap het wel dat schattig zijn nou niet echt een titel is waar je op zit te wachten. Maar....er zijn ook vrouwen die helemaal vertederd in zwijm vallen als ze zien dat een man zo lief met kinderen omgaat...
Richie Richard
Ahum, ik ben (nog) geen man.. Nee, gelukkig niet, ik ga even nog genieten van mijn tienerleven.. Het is nog allemaal makkelijk nu.. Later niet meer..
Maryssa
Maryssa mei 19 '09
Ow jee melig hier...De eerste 10 bestellers krijgen er een pannenset bij laugh
Emuca
Emuca mei 19 '09
Ja, een Emmometer en een pannenset met Anniekaanbaklaag. Een voor degene die binnen 10 minuten bestellen krijgen een grote korting op Marymagnetrons... smile
Eruan
Eruan mei 19 '09
Oke! Daar ga ik dan ook maar!
1. Beter schattig dan dat ze je vervelend vinden.
2. Veel aandacht van meiden die jongens schattig vinden
3. Voorang bij dingen waar je anders misschien te oud voor zou zijn
4. Minder snel problemen met volwassen want je bent zo schattig
5. En een lieve uitstraling is goed voor de mensen om je heen beter dan een harde uitstraling in ieder geval...

Oeh dan baal je zeg! Dan zou je wel denken, hallo! ik ben al 13.. tongue
Eruan
Eruan mei 19 '09
Hahaha! Lol! laughlaughlaugh
Richie Richard
Ja.. en een oma durfde eens keihard in de winkel te zeggen: O god, hij lijkt wel 10!

Toen vroeg ik om pauze en ben ik even een frietje gaan eten.. Op de een of andere manier kan ik daar gewoon niet tegen..
Natalie1986
Natalie1986 mei 19 '09
mijn hersens kraken te veel vandaag.

ruzie gehad met mijn baaas jeeeeej confused
Eruan
Eruan mei 19 '09
Waarschijnlijk omdat je je vanbinnen ouder voelt... wink
Eruan
Eruan mei 19 '09
Oei dat is even wat minder natalie! Is het wel weer goed gekomen?
Emuca
Emuca mei 19 '09
Inderdaad.. dat klinkt niet zo mooi natalie!
Natalie1986
Natalie1986 mei 19 '09
euhh nee ik was zo boos dat ik had gezegd dat ik nooit meer voor hem wou werken.. Beetje stom natuurlijk.

Maar gelukkig is het via het uitzendbureau dus dat schilt
Emuca
Emuca mei 19 '09
Ben je nu je baantje kwijt?
Natalie1986
Natalie1986 mei 19 '09
Ja dat wel, ach ik had het toch niet naar mn zin!

Vanaf volgende week kan ik al weer ergens anders beginnen gelukkig wat hopelijk beter bij mij past.
Maryssa
Maryssa mei 19 '09
En een prijsvraag om kans te maken op een echte Nims keuken...
Emuca
Emuca mei 19 '09
Of een badkamermeubel van het merk natalie...:P
Pagina's: « Vorige ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki