Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan mei 19 '09
Artsen kunnen gewoon vervelend zijn, maarja het zijn ook maar mensen! Ik heb er zelf ook ervaring mee gehad met de niet zo handige kanten. Het is tegenwoordig zo dat je net zo hard moet meedenken met de arts omdat je anders het zicht erop verliest...

Hè dat is balen Islandlady, maar fijn dat je er niet mee zit, mijn moeder heeft ook wel eens een boom proberen omver te rijden toen ze achteruit moest... tongueDie was heel wat minder vrolijk!
Is het een groot eiland eigenlijk? Ik kan me voorstellen als het een klein eiland is dat het soms behoorlijk vervelend kan zijn met die mensen die elkaar allemaal kennen...

Ik heb vanochtend een van de 2 toetsen gehad! Het ging voor mijn gevoel wel aardig, maar wist veel dingen niet meer, en ging toen een beetje op mijn intuitie af kwa formules te gebruiken... Ik hoop dat ik goed zat!
Emuca
Emuca mei 19 '09
Pompoedom. Jammer dat ik vanmorgen zo vroeg mijn bed uit moest. Ik lach wel lekker. Ben nu lekker figuren aan het uitsnijden en heb zojuist een petitie getekend voor frisse lucht op school. Ha!

Nog maar 9 hoofdstukken editen en dan enkel nog de gecorrigeerde hofdstukken ontvangen en dan kan ik het boek gaan opsturen. Yay! Okee... ik heb nog wel wat hoofdstukken die gecorrigeerd moeten worden liggen.. maargoei.
Helma
Helma mei 19 '09
Vandaag voel ik me alweer top. Mijn opbouw van de site gaat lekker: kijk er maar eens en laat gerust een berichtje achter in het gastenboek!

Nu de onrust van de site er een beetje af is, ga ik een lijst maken met dingen die gedaan moeten worden in huis: ramen lappen, de kelder opruimen, de zolder opruimen: ik ben geen harde werker in huis, maar nu moet er toch echt eens wat gebeuren... confused
Richie Richard
Richie Richard mei 19 '09
Vandaag gaat het .. Heerlijk.. al gingen er wat dingen mis met de examen..

Ze waren niet echt duidelijk bezig.
We hadden nederlands:

We kregen:
1 tekst boekje
1 uitwerk boekje (voor ALLE opgavens, maar dat werd niet gezegt)
1 opdrachten boekje
1 A4 gelijnd. (voor klad dus)
1 dubbel gevouwen A4, gelijnd.

Wat er mis ging: Er werd niet verteld dat wij allesin het uitwerk boekje moesten doen. Normaal gesproken staat het gedeeltelijk er in enzoo. Bepaalde opdrachten die je er in moet doen. Ik was bijna klaar met het schrijven van een samenvatting van 142 woorden (max 150 Yay) in het net. Ik had de A4je als klad gebruikt, en ik gebruikte de A3 als opgaven blad.
Ik vroeg me af, waarvoor nou dat uitwerk boekje was. Ik spitte even snel de opgaven door, kijken of er een aanduiding was voor dat uitwerk boekje. Er was er geen.. Ik doe dat boekje open. Moest ik GVD (Sorry,) Alles opnieuw er in schrijven. En mijn hele samenvatting weer overschrijven. Flink irritant.. Ik had met de helft van de tijd al klaar kunnen zijn, maar omdat ze zo onduidelijk waren.. Gelukkig was ik nog 20 minuten voor tijd klaar..

Naja, Gister een probleempje gehad met de FTP Acces voor grammaton.net .. ik kon er niet meer in komen. Laat in de avond kwam er uit dat ze mij geblokkeerd hadden. En ik was zo van, WTF waarom? Ik doe alleen maar mijn werk..

Maarja stomme reden: Ik kwam niet uit tsjechie of, hoe je dat mag spellen. Dus vonden ze mij een hacker >.> . Niet eens vragen aan de beheerder van de website of er wat aan de hand is ofzo, nee direct iemand blokkeren, zelf acties uit halen en niet eens de beheerder informeren. Zeg, hoe slecht is dat?
admin
admin mei 19 '09
Ben bekaf, was een lange dag, gelukkig had mijn ex gekookt en kon ik gelijk aanvallen. Vanavond ga ik gewoon ordinair op de bank hangen en vroeg naar bedje.

Leuk dat je zo'n goede dag had Island lady!

Heb je al iets nagekeken Ann?

Heb al een bericht achtergelaten Helma, je bent een kei!

Goed dat je er nog achter kwam Denzel!
Eruan
Eruan mei 19 '09
Lekker dan die examens denzil! Er gaat altijd wel wat mis geloof ik... het wordt tijd voor een online examen...
Is het alweer opgelost van grammaton?

@ Angel: ik ben weer even lekker aan het lezen... wink

@ Helma: Ik ga je site ook nog maar even bekijken! Succes met het huishouden! smile

Iets nagekeken karin? winkWas het eten lekker? Bankhangze in ieder geval! smile

Ik was vandaag lekker aan het slapen op school, tijdens het blokuur engels was ik diep weg in mijn eigen gedachten, af en toe kreeg ik een woord mee van wat er gezegd werd, maar verder was het heerlijk! Nederlands toets ging ook wel goed... Hoop ik...
Maryssa
Maryssa mei 19 '09
Ha dat is lekker Karin, als er iemand voor je kookt! Fijn dat dat kan met je ex.

Ow examentijd dat is zo spannend. Vlak na het examen smoezen buiten en je antwoorden vergelijken met de anderen. En naar het eindexamenjournaal loeren op tv met klachten over fluitende leraren, bouwwerkzaamheden op het schoolterrein terwijl je examen moet maken en dat soort dingen. Was leuke tijd als ik erop terugkijk al vond ik dat op dat moment niet hoor! iets te veel spanning haha. Zet hem op Denzil en alle anderen die nu examen doen.

Vandaag mezelf en mn vriend een labradoriet cadeau gedaan. Zo hee dat voelt gelijk heel goed alsof ik steviger sta. Verder lekker door het centrum geslenterd nog een paar woeste aankopen gedaan bij de Hema en de bloemenzee op mn balkon nog uitbundiger gemaakt. Mmmmm was een fijne dag.
Emuca
Emuca mei 19 '09
Ik heb vandaag zelf lekker gekookt... :3

man man... wat een hoofdpijn opeens...
Eruan
Eruan mei 19 '09
Ha Maryssa! Ik heb sinds gisteren een labradoriet! smile
Klinkt als een lekker dagje!

Achjee Angel, dat is balen, ik hoop voor je dat het snel over is... smile
Maryssa
Maryssa mei 19 '09
Haha Angel, ikke ook zelf gekookt was lekker. Buiten is het best wel benauwd en drukkend misschien heb je daardoor hoofdpijn? Ik hoop dat het snel weer overgaat.
Emuca
Emuca mei 19 '09
Zou kunnen ja. Ik ben erg gevoelig voor het weer.... Het is wel irritant hoor.
admin
admin mei 19 '09
Sorry Ann, ik zit niet op te letten, dacht dat je examens had.. blush
Maryssa
Maryssa mei 19 '09
Dat is ook toevallig! Voel je ook verschil met toen je hem nog niet droeg?
Maryssa
Maryssa mei 19 '09
Dan ben je een soort van barometer in huis , Angel winkMaar ondertussen heb jij er wel last van... Ik wens een regenbui zodat dat de benauwdheid uit de lucht is en morgen weer een stralende dag yeah!
Eruan
Eruan mei 19 '09
Haha, nee gelukkig niet! Heb wel veel gewone toetsen maar examens heb ik pas op zn vroegst volgend jaar... smile

@ Maryssa ik weet het nog niet zo goed. Ik denk er niet te veel aan... Dus ik zal er morgen eens op letten... tongue
Emuca
Emuca mei 19 '09
Ja, ik ben de nieuwste uitvoering. Emmometer deluxe... tongue

Zolang het maar niet gaat onweren...
Eruan
Eruan mei 19 '09
Heb je een hekel aan onweer dan?

Ik vind het altijd erg gezellig wanneer het onweert, lekker met zn allen op de bank, kijkend naar de regen... tongue

Hahah, emmometer! laugh
Emuca
Emuca mei 19 '09
Ik ben een emmometer die bang is voor onweer... smile
Eruan
Eruan mei 19 '09
Ik ben er ook bang voor, tenminst 's nachts als ik in bed lig... In een tentje vind ik het altijd wel leuk...

En een emmometer om mee te nemen, voor als je wilt weten hoe het weer is, op elk moment van de dag...
Maryssa
Maryssa mei 19 '09
Kunnen we die bestellen via de site van Helma een Emmometer? laugh
Pagina's: « Vorige ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki