Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca mei 18 '09
Inderdaad! Veel succes! En niet stressen, want jullie kunnen het allemaal. Als het zelfs mij gelukt is... tongue
Eruan
Eruan mei 18 '09
Haha tongueWas je zo slecht op school? wink
Gelukkig hoef ik volgend jaar pas... Of als ik de toetsen van de week verknal pas over 2 jaar... tongue
Emuca
Emuca mei 18 '09
Nee hoor, maar ik ging met allemaal 6jes het examen in, stijfstaand van de stress. En uiteindelijk heb ik het gewoon gehaald, zonder herkansing. smile
Eruan
Eruan mei 18 '09
Ahah! Dus nu heb je eigenlijk gewoon geleerd om lekker te relaxen als het om school gaat.
Zowieso, alles komt altijd goed... tongue
Ik kan me de stress nog zo voor de geest halen van mensen die bij ons vorig jaar een her hadden. Zo zielig om die in een groepje te zien staan terwijl iedereen bijna blij was...
Emuca
Emuca mei 18 '09
Echt wel. Ik was zooo blij toen ik mijn naam bij de geslaagden zag staan. Al had ik wel mazzel, als ik een tiende lager had gehad voor natuurkunde, dan had ik ook een her gehad. Maar ik was sowieso best wel lui... ik vond andere dingen boeiender dan leren... smile
Eruan
Eruan mei 18 '09
whaha! Welke niveau deed je eigenlijk?
Natuurkunde is ook een enorm rotvak, dan moet je blij zijn dat het net goed ging... smile
Ik ben ook soms een beetje lui, al ben ik de afgelopen 2 weken goed bezig... smile
Emuca
Emuca mei 18 '09
Ik heb VWO gedaan. Dus ik heb 6 jaar op die rotschool moeten zitten. Ik heb echt een rottijd gehad eigenlijk. Ik had het profiel N&G.
Eruan
Eruan mei 18 '09
Ik doe ook Vwo, met profiel N&G en moet zeggen dat ik school ook niet leuk vind, maar dat komt meer door de klassen waar ik in heb gezeten. Ik heb me altijd anders gevoeld.
Ik heb er nu 5 jaar opzitten, gelukkig nog maar 1 of 2 jaar dus... smile
Helma
Helma mei 18 '09
Maf hoor. Ik voel me ook vandaag oke, ondanks het feit dat de auto is afgekeurd en het 250 euri gaat kosten. Toch voel ik me goed. De website lukt, stapje voor stapje, de kids zitten lekker in hun vel, en helpen me allebei met het bouwen van mijn website. En de tarotlegging van gisteravond was zeer positief.
Toch wel wat onzekerheid wat betreft mijn werk: inmiddels zijn er twee mensen aangenomen, samen voor 1,5 fte, en daardoor ziet het er naar uit dat ik in oktober boventallig ben: dat zien we dan wel weer. Solliciteren ben ik goed in.
Deze week krijg ik een nieuw mobieltje waar ik ook foto's mee kan maken. Echt cool!
Morgen mijn auto ophalen, en dan zien we wel weer hoe lang hij nog mee gaat.

Allemaal een fijne avond gewenst!

liefs van Helma.
Eruan
Eruan mei 18 '09
Dat moet raar voelen zeg! pech en geluk zo heerlijk tegenstrijdig...
Wat fijn dat je kinderen je ook goed helpen.
Met je werk komt het vast wel goed joh. Je ziet er in ieder geval het positieve van in als ik het zo bekijk...

Een mobiel met camera is echt ideaal, lekker foto's maken van de wereld en alle mensen om je heen! Veel plezier er mee alvast... smile

Jij ook een fijne avond!
admin
admin mei 18 '09
Vandaag de bloeduitslagen gehad, de jongens zijn oké maar ik en mijn dochter zijn de klos, we hebben allebei chronisch b12 tekort, alle b12 vitaminen die we krijgen gaan er zo via de achterkant weer uit en worden dus niet via de darmen opgenomen. Woensdag hoor ik wanneer we gaan prikken. Zie er best tegenop, de vloeistof doet zo zeer..auw..maar hopelijk raken we dan wel over die eeuwige moeheid heen, sommige dagen voelt het echt of ik me voort moet slepen.

Knetter das balen Helma, boel euries, fijn dat het je lukt zo positief te blijven, je verandert er toch niets aan, petje af!
Eruan
Eruan mei 18 '09
Oef balen Karin! Maar dat komt wel goed toch... smile
Gewoon aan vrolijke dingen denken, en dan doet het geen pijn meer, en is prikken fijn... winkOf ga samen liedjes zingen ghehe..

Maar echt als je je goed voelt is zoveel fijner, er gaat dan echt een wereld voor je open als je niet meer moe bent. Dat heb ik nu de afgelopen 2 maanden gehad. wink
in ieder geval Succes!
admin
admin mei 18 '09
Dat geloof ik zeker! Ben gewoon een bange poeperd als het om prikken gaat. Dank je!
Het kromme is dat ik wel een paar mooie tattoos heb...dat doen ze immers ook met naalden, rare vogel die Kaat.. crazy
gast
gast mei 18 '09
Origineel bericht van: Karin
Vandaag de bloeduitslagen gehad, de jongens zijn oké maar ik en mijn dochter zijn de klos, we hebben allebei chronisch b12 tekort, alle b12 vitaminen die we krijgen gaan er zo via de achterkant weer uit en worden dus niet via de darmen opgenomen. Woensdag hoor ik wanneer we gaan prikken. Zie er best tegenop, de vloeistof doet zo zeer..auw..maar hopelijk raken we dan wel over die eeuwige moeheid heen, sommige dagen voelt het echt of ik me voort moet slepen.

Knetter das balen Helma, boel euries, fijn dat het je lukt zo positief te blijven, je verandert er toch niets aan, petje af!

Zo dat valt niet mee Karin! Mis je de transicfactor in je maag. Volgens mij noemen ze het pernitieuze anemi en is iid een soort bloedarmoede waardoor je heel erg vermoeid bent. Misschien dat het ook je licht ontvlambaarheid wat dooft winkDat was mijn vader nl ook altijd als hij weer een shotje moest hebben.
Je zult je iig wel weer een stuk beter gaan voelen.
Richie Richard
Richie Richard mei 18 '09
Ik voel me vandaag, nogal op.. Gewoon op..
Vannacht had ik de gekste gebeurtenis ooit.
Ik lag op bed, met een lamp aan. Op eens werd echt alles zwart. Ik zag alleen mij zelf nog, alsof ik totaal ergens anders was. In een grote zwarte kamer. Gelukkig had ik mijn mobieltje nog op zak, en heb ik om hulp gevraagd. Echt heel vaag. Het was zo ongelovelijk donker, en. ik voelde me zo erg alleen, dat ik doodsbang werd. En ik hoorde, alsof het ver weg was. Whispers In The Dark van Skillet.. Maar ik had geen muziek op.. Ik ben echt dood geschrokken. En nee, ik was niet verlamd, ik sliep ook niet, anders kon ik niet smsen..

Maarja, vandaag 2 examens gehad, tekenen en natuurkunde, beide erg simpel. En vandaag moeten werken. Morgen weer examens, dan weer werken, over morgen ook.. vrijdag werken.. rest van de dagen lekker vrij, en dan begint het maandag weer..
admin
admin mei 18 '09
Ja die *lichte* ontvlambaarheid herken ik wel.... blush
Maak daar maar gerust een woeste fik van..
Mijn zus vertelde dit al, zij en mijn moeder hebben hier namelijk ook last van vandaar dat ik me heb laten prikken. Het schijnt bij ons iets erfelijks te zijn. Die andere woorden heb ik niet gehoord, geen idee ook wat het betekent wink
Emuca
Emuca mei 18 '09
En ik was weer eens zo slaperig om niet op te merken dat ik gesmst werd... :V
gast
gast mei 18 '09
De naam pernicieuze anemie staat voor verderfelijke of kwaadaardige bloedarmoede. Vroeger liep deze ziekte fataal af. Tegenwoordig kan men hiervoor behandeld worden middels injecties. Addison en Biermer zijn twee onderzoekers die een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de kennis over dit ziektebeeld.

Pernicieuze anemie is een vorm van macrocytaire anemie. Dat wil zeggen dat de rode bloedcellen vergroot zijn. Er ontbreekt een bouwsteen voor hemoglobine, namelijk vitamine B12 ofwel extrinsic factor. De opname van vitamine B12 gebeurt in het laatste deel van de dunne darm. Hiervoor moet het eerst gekoppeld worden aan het intrinsic factor dat door de maagwand wordt geproduceerd. Door een auto-immuunreactie tegen de pariëtale cellen van de maag is de productie van intrinsic factor verstoord en kan vitamine B12 niet worden opgenomen in het lichaam.

Voor meer hierover:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pernicieuze_anemie
admin
admin mei 18 '09
Wow, dat mijn arts dat nooit eerder heeft gecheckt zeg...heel veel van die klachten heb ik al jaaaaren en het werd vaak afgedaan met een nieuwe strip temazepam of oxazepam...
De vergeetachtigheid en de gewrichtsklachten noem maar op.

Jee dit moet ik even laten inwerken, thanks Syl, je bent een schat!
Islandlady
Islandlady mei 18 '09
Voor alle examen kandidaten heel veel toitoitoi. Gaat jullie gewoon lukken!

@ Helma... tjee wat waardeloos van je auto maar wat goed dat je zo positief bent!

@ Karin... oef dat is niet niks maar Gast geeft je zo te zien een 'oplossing' artsen zijn ook niet alles wetend! Hoop dat het snel weer beter gaat met je!

Hoe voel ik mij vandaag!
Werelds kan ik wel zeggen!
Voor ik naar de garage ging kwam ik een lieve vriendin tegen!
Die snapt me tenminste en dat scheelt een stuk. Het is een heerlijk eiland hier maar soms .....
Daarna estimate laten maken voor de schade die ik zelf gedaan heb (achteruitrijden op eigen terrein en muurtje missen argggg) maar ook dat kon me niet deren.
Ook mijn lieve vriend in de States weer gesproken dus mijn dag kan niet meer stuk!
Pagina's: « Vorige ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki