Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Serenity
Serenity jul 18 '11
Ik heb de broodpudding in de oven. laugh
3eetlepels rietsuiker.
1eetlepel custard.
beetje volle melk.
1eetlepel honing.
1koffielepel kaneel.
snufje zout.
2eieren.
6boterhammen incl. 2korsten.
1banaan.

Ondertussen ruimde ik de keuken op en liet 1van mijn 2 lievelings mokken vallen (een mega mok 0,5L speciaal editie van Chocomel en de Efteling) een hele hap ws er uit, die heb ik proberen te lijmen en nu zitten mijn vingers onder de seconde lijm.

Dus nu zijn mijn vingers geen HSP'ers meer !! L.O.L.

Tadaaa net vers uit de oven!!

Koiud schijnt hij het lekkerst te zijn.. ik ben benieuwd! laugh
Beschermengel
Beschermengel jul 18 '11

Het 1e plaatje vindt ik niet zo lekker eruit zien, maar de rest wel hoor Miri smile...het is zelfs een van mijn favorieten eten, wentelteefjes vindt ik ook echt héél lekker!

Lachen om je vingers! laughwink
Serenity
Serenity jul 18 '11
hihi ja grappig he van mijn vingers, het typt ook zo raar en uhmm GEVOELLOOS!! ^^
Serenity
Serenity jul 18 '11
Zo die broodpudding is goed bevallen en dat voor de eerste keer! laugh
New Moon
New Moon jul 22 '11
Hoihoi lieverds,

Jullie krijgen allemaal een dikke knuffel vanuit Berlijn!
Alles gaat goed hier, heb veel spiritueel werk gedaan met vrienden en onbekenden, en er is zelfs een vreemd ongelukje gebeurd met mijn ringvinger: mijn paarse hoed viel af, ik greep hem, en kwam verkeerd terecht op mn nek, vinger klapte helemaal dubbel. (waarschijnlijk niet gebroken, maar ik ga zo wel ff naar het ziekenhuis)
Inderdaad, een heel onnatuurlijk ongeluk ;-)
De energie op het festival was zo helend-heftig-2011, dat er eerst een ongeluk moest gebeuren met mn vinger tongue(naar mijn gevoel symbool voor relaties, aangezien het mn ringvinger is).

Nou, ik spreek jullie snel! voor de foto,s, check facebook ;-)

Liefs, New Moon
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 22 '11
shockedbeterschap, New Moon!

ach, en alles heeft een rede...
ook zie je in dat je gewoon op de vingers getikt wordt!

(mijn zusje heeft ook zoiets meegemaakt 3 weken geleden!)
bij haar was het de wijsvinger van haar linker (goede) hand!
helemaal verbrijzeld!
(ze probeerde een boiler die ze kwamen vervangen met een speciaal soort liftje, op te vangen, omdat het liftje omviel, en recht op haar afkwam!)

ik zei toen tegen haar: dat komt omdat je teveel op anderen let... te veel bezig bent met anderen enzo...
we moesten er zelfs wel om lachen want ja... eigenlijk voelde we allebei dat het klopte wink

ik hoop dat jullie snel van de pijn af zullen zijn!
want pijn is zeker niet fijn!

groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity jul 22 '11
Beterschap New Moon, wat naar zeg en dan precies op je vakantie ook nog eens, jakkes nou!

@ Moonflower, ik roep vaak 'pijn is fijn!' hahaha ook toevallig! Of gesynchroniseerd hihi L.O.L.
Emuca
Emuca jul 22 '11
Ouch.. Beterschap New Moon! Lijkt me pijnlijk! Heel veel plezier nog in onze oosterlijk buurtland! smile

Ik ga niet op vakantie, maar heb na vanavond wel 3 weken vrij van werk.. Kan ik lekker naar vrienden zonder dat ik de dagen perse in de gaten moet houden! En ik hoop op zondag mooi weer, want dan ga ik lekker naar de efteling! laugh
Serenity
Serenity jul 22 '11
Hoe ik me voel vandaag?

Goed en zeer gezegend, in de laatste tijd heb ik het mooie in mensen mogen leren kennen.

Ook heb ik mogen meemaken wat het optimisme en het pessimisme doet met de mens.
Ik zag werkelijk een positieve en een negatieve kracht aan de gang dat sterker en sterker werd in de loop der jaren zoals ik het mogen horen.
Werkelijk waar ik denk dat áls er een opwaartse spiraal van optimisme en een neerwaarts spiraal bestaat van pessimisme heeft dat effect op de magnetische lading die de mens bevat.
Die magnetische lading zorgt voor elektriciteit in onze hersenen de zenuwen en de spieren zorgen daardoor ons lichaam werk als yin&yang in mekaar, door elkaar, om elkaar heen, denk ik.
Het 1 kan niet zonder het andere en functioneert het best waneer er een bepaalde balans is, denk ik.
Qua voeding, lucht, opvoeding, omgeving, scholing kunnen we zorgen voor een balans, nu snap ik ook steeds meer en meer dat die basis zeer belangrijk is en zwaar weegt voor het verdere pad van je leven.

Hierin kunnen we zelf een balans maken vooral voor onze kinderen, wij kunnen zelf van sterke invloed zijn voor hun basis, mooi is dat vind ik. smile

-Ik trok net een tarot kaart op: http://www.tarotweb.nl/hw60.html
Quote:
Bokalen Page
De pages in de tarot duiden erop dat je een kans geboden krijgt. Bokalen Page is daarop geen uitzondering. Bokalen Page biedt je de kans op verzoening met iemand waarmee je in het recente verleden bonje hebt gehad.
Het is die ander die daarbij het initiatief neemt. Je hebt misschien de neiging om daar terughoudend en afstandelijk op te reageren. Probeer dat niet te doen en neem het aanbod aan.

Liefde en relaties
Op het gebied van je persoonlijke relaties is Bokalen Page een kaart die erop duidt dat je vanuit je directe omgeving een zetje in de rug krijgt om je ergens mee te helpen waar je het moeilijk mee lijkt te hebben. Troost, begrip, wijze raad en een arm om je heen is wat je nodig hebt en is wat je ook krijgt. Laat het binnen.

Werk en carriere
Ten aanzien van je werk laat deze kaart je zien dat je kunt rekenen op een ervaring die je goed doet. Denk niet meteen aan financieel gewin. Het geluk zit eerder in een onverwacht compliment of in waardering uit onverwachte hoek. Het kan ook zijn dat je plotseling hulp krijgt aangeboden om een lastige klus te klaren.

Wat een L.O.L. veel dingen, mensen, teksten komen overéén, synchroon met mij, ik snap er niets van! ^^
Groene_heks
Groene_heks jul 23 '11
Beterschap new Moon!

Ik ben in rouw....Sneep is dood... cry
Twister
Twister jul 23 '11
condoleren dat niet zo leuk

mijn gevoel denkend over droom vannacht
Groene_heks
Groene_heks jul 23 '11
Lieve Twister..ik bedoel de film van Harry Potter smile
Sneep was een van mijn favorieten en ik baalde dat hij in de film dood ging.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 24 '11
^^ ghehe

weet je... iedereen slaapt... lijkt het wel!
maar ik vermaak me prima hoor!

Wie is online
1 geregistreerd (MoonFlowertje),
13 Gasten en 24 Zoekmachines online.
het voelt wel een beetje alsof ik ben ingesloten in de bibliotheek, ( waar ik wel uit kan, hoor)
hahaha...

wat ik me wel begin af te vragen is: waarom ik juist nu bruis van de energie? ( altijd s'nachts? )

het valt me ook op dat er meer zijn die snachts tot leven komen,
mijn oma heeft dit ook altijd al gehad!
schilderen gaat ook het beste s'nachts, (inspiratie)
ben ik nu meteen een nachtmens?
overdags heb ik ook wel energie hoor!
maar pas rond een uur of 5 begin ik te leven wink
dit is eigenlijk ook al mijn hele leven....
naja, ik weet niet waarom ik dit schrijf hoor tongue
maar wilde het ff kwijt tongue

groetjes Moonflowertje wink
niels
niels jul 24 '11
Hi iedereen laugh
Ben terug uit het magische Frankrijk laugh
Het was een prachtige vakantie en afgezien van de felle wind hebben we heel goed weer gehad laugh
Maar ook het spirituele heeft geen rust gehad hoor. Ik heb een heel mooieervaring gehad dat gaat over engelen, mijn lieve gidsen en lourdes laughzodra ik het kan schrijf ik het op laugh

Heel veel liefs
Niels

P.S.: zo te zien zal ik veel mogen bijbenen laughwat is er hier veel gebeurd laugh
Serenity
Serenity jul 24 '11
Hoi hoi,
@ Moonflower, wat doe je 's nacht dan om jezelf te entertainen?
Ik verveel me heel erg maar kan nog niet mezelf aan toe zetten om te knutselen of te lezen of klusjes doen.
@ Niels, welkom back, ik hoop dat je ondanks de regen toch een erg mooie ontspannende tijd had.

Ik heb de laatste tijd rare pijntjes in mijn lichaam.
Al 2weken last van mijn ogen, licht is ondraaglijk zelfs waneer het bewolkt buiten is en achter mijn ogen doet het pijn en spierpijn.
Ik dacht dat het kwam omdat ik moest gaan menstrueren nou een een migraine is dan zeker niet uitgesloten bij mij.
Maar het gaat maar niet over wat heel naar is.
Ook heb ik last van mijn rechter knie het lijkt wel alsof ik heb verstrekt hebt en nu voelt het alsof hij overbelast is, ik heb er last van tijdens het lopen.
En mijn oren doen al maanden pijn met zo nu en dan piepen die houden steeds langer aan de laatste tijd.
Idem met hoofdpijn die dan doorloopt naar mijn nek.
En al weken komt het hele honing met kaneel verhaal op mijn pad, zou het te maken hebben met eventuele ontstekingen...
Ik denk dat ik in de loopt van de week naar de dokter ga voordat ik heel erg lang met een eventuele ontsteking rondloop, zou je daar schaden van kunnen oplopen, vraag ik me af...
Emuca
Emuca jul 25 '11
Ik ben doorweekt geregend in de Efteling, maar het was reuze tof laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 25 '11
@ niels:
Ik ben blij dat je weer terug bent!
ik hoop dat je een leuke vakantie gehad hebt?
en naar Lourdes geweest? las ik smile
ik ben benieuwd!

@Miri:
tja... ik doe van alles...
schilderen vooral...
een beetje op merudi lezen, en verder ook internetten, hyves, facebook, enzo
s 'nachts kan ik nooit veel herrie maken helaas!
dus ben ik bezig met andere zaakjes, die geen geluid maken!

@ Emuca:
Ik ben blij, dat ondanks de regen van gister, je toch een fijne dag gehad hebt!

groetjes moonflowertje
Emuca
Emuca jul 27 '11
Voor iedereen die graag schrijft: Ik heb een blog en ik deel daar mijn gedachten over spirituele onderwerpen... MAAR ik vind het ook leuk als andere hun woorden kunnen delen.. Daarom zoek ik mensen die een gastblog willen schrijven over een zelfgekozen onderwerp... DUSSSSS... heb jij een onderwerp waarvan je denkt dat die op mijn blog past: tell meeee.
Groene_heks
Groene_heks jul 28 '11
Jaaa, wil ik wel!
Dan kan ik receptn neerzetten voor mazeraten en olietjes en zalfjes en kruidenmengseltjes!
Voor al die stomme klusjes en kwaaltjes waar we wel eens mee zitten smile
Het zou zo leuk zijn als mensen leren dat je met simpele dingen zoveel kan, je hoeft geen bergen geld uit te geven of dure en natuur en lichaam vervuilende zooi te gebruiken.

Het kan allemaal met moeder Aarde smile
Emuca
Emuca jul 28 '11
Lijkt me heel tof als je dat wil doen.. smileWant zelf heb ik daar echt 0 verstand van.. hahaha. De enige recepten die ikzelf online gooi zijn van cakes.. hahahah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki