Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Beschermengel
Beschermengel jul 16 '11

Of op cd is het tegenwoordig? video is geloof ik een beetje ouderwets.
Serenity
Serenity jul 16 '11
Uhm DVD heet dat BE…. L.O.L.
Hahaha laugh
Groene_heks
Groene_heks jul 16 '11
Origineel bericht van: ~ Miri ~
Idem Karin, ik wacht ook even…. maar niet te lang!

Mijn vriendin die een wereldreis maakte van een jaar is terug!! Ik ben blij dat ze weer terug is!

Vandaag koffie drinken met een nieuwe kennis en uhmm ik denk naar de boekhandel even neuzen…

Lekker zeg zoveel tijd voor mezelf, poeh hé daar was ik wel aan toe!

Ik heb ook een vriendinnetje terug en ik ben erg blij!!
Beschermengel
Beschermengel jul 16 '11

Oww ja zie je wel, ik wist dat het anders was laugh...nou DVD, ik vergeet het nu nooit meer smile
Emuca
Emuca jul 16 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Ik wil ook naar Harry...maar ik wacht tot de ergste drukte voorbij is.
Ik houd niet van volle filmzalen, dus nog even geduld smile

Kom naar veenendaal... we zaten met 12 in de zaal laughIedereen gaat hier naar Ede.
Groene_heks
Groene_heks jul 16 '11
Ja maar jij bent dus al geweest...das nie leuk, das nie spannend meer laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 16 '11
Ede heeft wel een mooie grote bioscoop shocked
Serenity
Serenity jul 16 '11
Origineel bericht van: Beschermengel

Oww ja zie je wel, ik wist dat het anders was laugh...nou DVD, ik vergeet het nu nooit meer smile

Hahaha L.O.L.
laugh
Emuca
Emuca jul 17 '11
@Karin: alsof ik niet meerdere keren wil gaan laugh

@Moonflowertje, Ede vind ik de beste bios van Nederland.. ik ga daar meestal ook heen.. alleen de verbinding is echt piep.
Groene_heks
Groene_heks jul 17 '11
Ja dat snap ik duizend..
Emuca
Emuca jul 18 '11
Vandaag lekker pas vanavond werken! Morgen hele dag.. kijk er niet zo naar uit, want ik weet dat er niet heel erg veel vulwaar is. Dus dat wordt weer uren spiegelen. Baal baal!

Straks verder werken aan mijn kostuum... kan nu nog niet echt, want mijn spelden zijn op. laughMoet even wachten tot de winkels open zijn! Dan ga ik ook meteen nog even langs bij de boekwinkel die gaat sluiten en 50% korting geeft.. heb een nieuwe boekenserie ontdekt en ik hoop dat ze er nog een paar delen van hebben staan... Als ik die goedkoop kan krijgen, scheelt dat al enorm!
Kitty:)
Kitty:) jul 18 '11
@Emuca: Wat jammer dat de boekwinkel gaat sluiten. Maar 50% korting klinkt wel super. Succes bij het vinden van de boekenserie!

Ik voel me een beetje duf vandaag - gelukkig hoeft er niet zo veel (beetje poetsen, beetje boodschappen in huis halen). tired
Emuca
Emuca jul 18 '11
Ja heel jammer, haalde er ook vaak tekenspullen! Ze hadden vandaag al 70% korting.. boekenserie was er helaas niet meer... maar heb wel wat ecoline kunnen scoren!
gast
gast jul 18 '11
Wat een pech Emuca. Welke serie is het?

Op de één of andere manier heb ik het gevoel dat alles in een nog snellere stroomversnelling zit dan al het geval was....
Weet af en toe niet welke kant het op gaat...
Aan de ene kant voelt het goed; er komen nieuwe energiën bij.
Maar aan de andere kant is het weer veel loslaten. Soms moeilijk soms valt dat wel weer mee maar geeft het een beetje een unheimliches gevoel.
Emuca
Emuca jul 18 '11
De wetten van de magie. smileIk kreeg de proloog voor mijn verjaardag... en ik wil de rest nu ook graag lezen.
Serenity
Serenity jul 18 '11
Ik heb vandaag een lekker plaatje gezien:

Dit is Broodpudding of Bodding.
Recepten kunnen zijn:
- www.broodpudding.be-> broodpudding_recept-mama .
- www.kochconnect.com-> brood-pudding .
- .
- … zo dat was het!
Serenity
Serenity jul 18 '11
Oja deze is ook grappig omdat hij een Indiër is met een Belgisch recept hihi
L.O.L.
gast
gast jul 18 '11
De eerste foto lijkt meer op een hartige brood pudding met ham en kaas ofzo. We hebben hier nooit oud brood omdat ik het altijd in de vriezer heb. Maar ik wil wel een keer zo'n receptje uitproberen.
Groene_heks
Groene_heks jul 18 '11
Balen Em!

Het ziet er zo *nat* uit Miri, en nat brood vind ik echt blegh..
Heb je het al geproefd?

Mijn hoofd voelt als een gatenkaas vandaag, ben al zo bezig in mijn hoofd met terugverhuizen dat ik nog geen 5 minuten dingen kan onthouden...duh..best wel lastig smile
Serenity
Serenity jul 18 '11
Nee nog niet, maar lijkt me zooo heerlijk ...wellicht proeft het als een soort wentelteefje of wentelbitches.^^

Nou dat natte is je eigen keuze want het hoort droog uit de oven te komen zag ik op Het net.
Ik wil dit zeker wel uitproberen maar mijn brood is nog net niet oud genoeg..^^

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420