Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Beschermengel
Beschermengel jul 10 '11

Wat een lieverd! smile
Serenity
Serenity jul 10 '11
Ik vind dat katje ook erg lief , en ik ruik hem ook!
Naarmate hij jouw eten krijgt en drinken krijgt zal hij iets zoeter gaan ruiken, denk ik.
Groene_heks
Groene_heks jul 10 '11
Ik ben WOEST!! Kan mijn oudste zoon al twee dagen niet bereiken (zit sinds een week of drie op kamers) zit ie met zijn vriendin al vanaf zaterdagochtend in Parijs!! En ik me maar ongerust maken, kan hem wel wurgen!
Beschermengel
Beschermengel jul 10 '11

Niet doen! wink...vaak zijn ze onwetend over de ongerustheid van moeders, het zal geen moedwil zijn geweest en anders van te voren even afspreken als ze een paar daagjes weg gaan. Altijd eerst even zeggen tegen jou ..al is het alleen maar om je ongerustheid weg te nemen. Kan het me heel goed voorstellen hoor dat je boos bent of was. smile
Groene_heks
Groene_heks jul 10 '11
Ik weet wel waarom hij niks heeft gezegd...dat maakt me nog veel bozer..
Ben nu even niet voor reden vatbaar vrees ik..

Dank je wel Engeltje, lief van je smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 10 '11
Kop op, Groene heks

Je hebt heel lang, heel goed voor hem gezorgt!
En je houd ontzettend veel van hem, en het is moeilijk te bevatten, dat hij zijn vakantie-uitjes niet meer met je bespreekt...
geloof me, Groene heks... dit heeft vast een simpele verklaring wink
Hij weet echt wel waar die mee bezig is, toch?
hij heeft vast een goede reden, voor dit... ( niet boos worden op mij blush)
het lijkt me wel moeilijk, maar je zal toch echt hem de vrijheid moeten geven! anders krijg je er alleen maar verdriet van!
en dat kan nooit de bedoeling zijn...
als hij straks weer terug is, heeft ie vast iets leuks voor je meegenomen uit Parijs, voor in je huisje...
en wat ie ook meeneemt, Je bent het alle dankbaarst voor dat feit
dat ie weer terug is wink
ik wens je de kracht toe die je nodig hebt om hier doorheen te komen...
waarschijnlijk, want zo ken ik je ook... ben je al weer helemaal tot bezinning gekomen als je dit leest wink
en snap je niet waarom ik dit schrijf? <-- dit weet ik niet zeker smile
het komt uit een goed hart, en dat is wat telt...

warme groetjes van Moonflowertje smile
Groene_heks
Groene_heks jul 11 '11
Het zit toch net even anders in elkaar moonflower smile
Als het nu alleen simpel dat was was het nog niet zo erg nee.
Ik heb geen moeite met vrijheid geven, maar wel met andere dingen, die ik nu dus niet uitgebreid kan opschrijven (privacy van hem).
Dus ik zal het met hemzelf moeten uitpraten.
Maar goed hij is veilig en niet van de aardbodem verdwenen gelukkig.
Serenity
Serenity jul 14 '11
Hoe is het met je Karin en je zoon, weer alles op pootjes terecht gekomen?

ik voel me verveeld en ik heb pijn achter mijn ogen er zit weer een heftig migraine aan te komen..pfff FIJN!

Ukkie is heel zoet geweest vandaag, hij heeft heerlijk met zijn houten trein gespeeld, echt dat ding is van jong tot oud nog leuk.
Ook hebben we samen popcorn gegeten en bami en heel luxe of uit gebrek aan beter fiesta gehouden!!

En nu boterhammetjes maken!!!
niels
niels jul 14 '11
hallo allemaal ben weer terug laugh
voel me weer terug suoer goed (juist op tijd want morgen vertrek naar Zuid -Frankrijk :D)
Ben gisteren naar het laatste deel van de laatste film van Harry Potter gaan kijken met een paar vrienden laughecht fantastisch.

Miri die migraine klinkt niet goed frownmaar leuk om te horen dat je samen met Ukkie een feestje hebt gehouden laugh

en Groene Heks gaat het ondertussen beter?

Heel veel liefs
Niels laugh
Serenity
Serenity jul 14 '11
hihi tanks!

Zooo ik wil ook naar Harryyyyyy Potterrrrrrr, veel plezier met reizen morgen en fijne vakantie Niels!
Groene_heks
Groene_heks jul 14 '11
Zoon lief en ik hebben het uitgeproken, hij snapt nu dat al ben ik nog zo boos, niks van aantrekken, geef gewoon door als je weg gaat.
Zo weet altijd iedereen waar je bent mocht er iets aan de hand zijn.
Mijn schoondochter heb ik niet gesproken, zij heeft er geen behoefte aan om het uit te praten helaas.
Groene_heks
Groene_heks jul 14 '11
Fijne vakantie Niels smile
niels
niels jul 14 '11
fijn dat je het hebt kunnen uitpraten met je zoon laughAlleen minder van jouw schoondochter .
Ik heb wel een beetje vergist het is niet morgen dat ik op vakantie ga maar overmorgen laughMijn excuses

en Miri het laatste deel is supergoed zeker gaan zien laugh
niels
niels jul 14 '11
Yeah nu is het officieel nog een paar kleine maandjes en het nieuwe album van Evanescence is uit laugh
Emuca
Emuca jul 15 '11
Nog 3 weken en die van Omnia komt uit laugh

Vanavond Harry Potter... EINDELIJK *hier spreekt een harry potter nerd*

Morgen helaas werken... niet zo veel zin in want ik heb kantinedienst en ik werk liever verder aan mijn kostuum smile
niels
niels jul 16 '11
goeiemorgen iedereen laugh
binnen 3 uur ben ik vertrokken naar Zuid-Frankrijk
en ik wou jullie nog vaarwel zeggen laugh
tot binnen een week
zal jullie missen frown

Heel veel liefs
Niels
Groene_heks
Groene_heks jul 16 '11
Ben sjaloers....

Ik hoop dat je een geweldige vakantie hebt Niels, met veel zonneschijn, een hoop mooie mensen, en weer lekker fris en fruitig terugkomen he?
Groene_heks
Groene_heks jul 16 '11
Ik wil ook naar Harry...maar ik wacht tot de ergste drukte voorbij is.
Ik houd niet van volle filmzalen, dus nog even geduld smile
Serenity
Serenity jul 16 '11
Idem Karin, ik wacht ook even…. maar niet te lang!

Mijn vriendin die een wereldreis maakte van een jaar is terug!! Ik ben blij dat ze weer terug is!

Vandaag koffie drinken met een nieuwe kennis en uhmm ik denk naar de boekhandel even neuzen…

Lekker zeg zoveel tijd voor mezelf, poeh hé daar was ik wel aan toe!
Beschermengel
Beschermengel jul 16 '11

Goeie reis Niels en weer veilig terug! smile

Idem dito, geen volle filmzalen ik wacht tot hij op video is ...ik heb geduld wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki