Ik voel me goed, aards bezig zijn is een nuttige zaak om geaard te worden dit werp vruchten af ik ben ook al bezig met alweer de mindfulness oefeningetjes die had ik laten verslonzen ..
.
Maar ik ben er ook van overtuigt dat waneer je de ingeving weer hebt gekregen om een bepaalde oefening te doen dat het ook de juiste tijd is voor jezelf om net even wat meer aandacht op die oefeningen weer vestigen.
Met I-ting bestaan er bergen van geluk en dalen van ongemakken dat is nu eenmaal zo.
Met de yin yang gaan o.a. de positieve en negatieve energieën elkaar achterna zodat er schommelingen komen en zie jij maar een balans te vinden.
En volgens mij is het niet vinden, wat je doet maar leren een balans te hervinden dus datgeen wat voor jouw persoonlijk die balans is.
Leren doe je met valen en opstaan met bergen en dalen en waneer je een berg zie aankomen spreid je armen en ren naar de top maar vergeet niet van de weg te genieten erheen.
Zie je een dal aankomen kan je alleen naar beneden kijken en afwachten of je ervan af rolt en hoe hard dan wel.
Wat als je nou zelf kan uitmaken of wellicht kan overzien hoe hoog en hoe laag je moet lopen, kan je ze niet platter stampen zodat de wandeling wat vloeiender verloopt net zolang tot dat het ruisende water zachtjes gaat kabbelen, of word ons leven dan niet heel erg saai?
Worden we dan niet meer uitgedaagd om te leven, zijn we daarom nieuwsgierig gemaakt om te ontdekken en vooruit te willen gaan.
Tja wie niet vooruit gaat sterft uiteindelijk maar we sterven toch allemaal?
Alles is ontvankelijk en alles herrijst keer op keer op keer.
Wat als alles afgeplat word en er een stilte komt, verstuiven wij dan ook niet en lossen we dan niet op in de dampkring.
Moeten wij zielen juist deze planeet weer gaan verlaten om als bouwstof voor iets anders te functioneren?
Hahaha het schiet mij opeens te binnen dat we wellicht opstijgen naar de bron van Al dus wellicht daadwerkelijk naar God en weer één worden als een geheel!! ^^
Oeffff wat gaan we manifesteren dan… met zijn alle?