Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jun 30 '11
DankJeWel Susanne.......Prachtig laugh
Ik ga de link direct doorsturen naar familie en vrienden! Ik wil niemand dit onthouden.....(ter herinnering)

wink
niels
niels jun 30 '11
zo mooie beelden en zo'n mooie tekst laugh

Dankje wel Susanne om dit met ons te delen

Liefs
Niels
goudsbloem
goudsbloem jun 30 '11
lieve niels
graag wil ik jou ook mijn oprechten excuses aanbieden ik was wel bot en dat spijt mij zeer...waarom ik zo reageerde ligt in het geen dat ik er weer aan herrinerd werd dat ik mijn kinderen pijn doe en voelde echt zielenpijn omdat ik weet hoe het is om tussen de ruzies te zitten en nu doe ik het zelfde met mijn kinderen tot mijn spijt...
ik weet wat je bedoelt met kinderen zichzelf de schuld geven ik ben er ook een van en dat is dan niet zacht uitgedrukt ik werd ook gesmeten ze hebben me in de kelder opgesloten en ik kon nooit iets goed doen ze hielden me zelfs voor de gek als ik ze uit vertrouwe vertelde dat een familielid me sexueel heeft misbruikt dat was voor hun gewoon een doktersspelletje en moesten er zelfs om lachen hoe vind je die ik ben geloof ik nog kwaader op mijn mam en pap dan op de misbruiker en dit is nog maar een klein gedeeltje van mijn jonge leven...wat ik je wil zeggen nogmaals is dat mijn reactie na jou toe mij doet herinneren aan mijn kinderen dat zij het verdienen om liefdevolle ouders om zich heen te hebben en geen ouders die alleen aan zichzelf denken..
niels nogmaals het spijt me ik zal volgende x beter nadenken
en het spijt me dat jij dit ook moest mee maken in jou jonge kostbare leven...

liefs susanne
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 30 '11
Ik voel me heel blij, want vandaag is mijn laatste werkdag op mijn bijbaan. Tijd voor nieuwe ervaringen en een nieuw pad:D
akschuna
akschuna jun 30 '11

HAAAA L'arbe de vie
Heerlijk,je hebt er zin in zo te lezen,
TOI TOI TOI !

Niels en Susanne mooi opgelost zo samen. thumbs up.

Susanne; dat vind ik een mooi streven !(avatar)

liefs Akschuna
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 30 '11
Haha Akschuna, thankss! laughheb zeker zin in een nieuwe start:D!

Ik ben trouwens op zoek naar een baan in utrecht, als iemand tips heeft, waardeer ik dat zeer:D

liefs!
Groene_heks
Groene_heks jun 30 '11
Quote:
niels nogmaals het spijt me ik zal volgende x beter nadenken
en het spijt me dat jij dit ook moest mee maken in jou jonge kostbare leven...

Respect Susanne..
Het spijt mij ook dat jij zoiets hebt moeten meemaken.
Dat is vreselijk moeilijk, ik heb iets soortgelijks meegemaakt vroeger, en het is vreselijk moeilijk om dat los te laten.
Mij is het gelukt, dus jij kan het ook.

Hele dikke knuf van mij xx
Serenity
Serenity jun 30 '11
Ik lees en ik voel liefde, liefde en nog eens liefde!!
New Moon
New Moon jun 30 '11
WOW! shocked

Ik sluit me helemaal aan bij wat je zegt Miri, (kippenvel)!
Mijn hele lijf wordt warm bij alleen al het zijn in dit topic.
Vind het heel erg mooi om te lezen hoe iedereen opeens verbinding met elkaar maakt en ondersteunt!!!!

Ik voel me momenteel even te overprikkeld om op iedereen persoonlijk te reageren, maar wil graag nog even tegen Susanne zeggen dat het mij ook verdriet doet om jou verdriet te doen, en ook om te lezen/voelen dat anderen jou zoveel verdriet hebben gedaan, omdat bij mij ook (een paar jaar terug, maar het voelt als 100 jaar geleden) veel verdrietige dingen zijn gebeurd waar ik bij Niels veel herkenning voel. (mede omdat ik ook nog maar 21 ben)
Dit is ook de reden dat ik die spiegel vaak in mn rugzakje hou, maar soms is het verdriet zo geblokkeerd dat ik voel dat het vrij mag komen, en dat is een heftig gevoel.

Nou, genoeg over verdriet; tijd voor LOL en LIEFDE! laugh

Liefs, New Moon
Serenity
Serenity jun 30 '11
Mooi hé! *smile*
New Moon
New Moon jun 30 '11
Lol, ik sluit de dag af met een 3 voor mijn statistiek tentamen.
Ik had zo mijn best gedaan, uren in de bibliotheek doorgebracht om te leren, dit keer zelfs weken voorafgaand aan tentamen.
Gatverdamme wat heb ik een hekel aan psychologen die werken met "deze therapie is goed, want uit cijfers blijkt...."
Blijkbaar werkt mijn intentie door als ik mn tentamen maak.
Mag nu in de zomervakantie 4 statistiektentamens achter elkaar herkansen: yes!
Iemand spirituele tips om ze allemaal te halen?

Liefs
New Moon
New Moon jul 1 '11
Hihi, heeft er stiekem (onbewust?) energie gestuurd naar me?
Het voelde heel erg alsof mijn hoofd werd schoongespoeld met een plas water!
Bedankt in ieder geval, voel me weer zoals voor de tentamenuitslag.

Liefs laugh
niels
niels jul 1 '11
Dank je wel Susanne
Nu begrijp ik heel goed waarom je zo negatief reageerde en je hoeft je er echt niet voor te schamen want ik denk dat iedereen zo zou reageren als al had meegemaakt wat jij had meegemaakt en mijn reactie aan Miri zou lezen. Maar eh zand erover laughgedane zaken nemen geen tweede keer en je zal je vrede bereiken daar ben ik zeker van . Ik ben maar van weinig zeker in dit leven maar dat jij ,Susanne, jouw vrede zal bereiken daar ben ik 100 procent zeker van smile

Maar nu iets volledig anders. Ben gisteren naar de proclamatie geweest en alhoewel ik daar niet hoefde te zijn ben ik toch geweest.Enerzijds hoopte ik dat ik mijn rapport zou krijgen en anderzijds om mijn jaar te komen steunen laugh
Het heeft toch allesinds opgeleverd dat ik vandaag om 10uur een afspraak heb om mijn rapport te bekijken en zien wat er allemaal is fout gelopen. Wat er vandaag ook zal gebeuren ik durf te wedden dat het me alleen maar kan helpen laugh

Heef veel liefs
Niels
Emuca
Emuca jul 1 '11
Hoi allemaal, even snel een mobiel berichtje van mij. Ik ben gister door mijn mama mee naar haar huis genomen omdat het heel erg slecht met me ging. Nog nooit had ik zo veel pijn. Vandaag hoorde ik dat ik een keelontsteking op de keelontsteking die ik al had heb gekregen. Iets wat maar 1% kans heeft. heb ik weer. Gelukkig heb ik nu antibiotica en voel ik me al ietsjes minder beroerd. En ik ben zoooo blij dat ik niet alleen ben, want dat had ik niet getrokken.
Cialara
Cialara jul 1 '11
Ik ben heel blij dat je moeder ge opgehaald heeft! En nu snel weer herstellen Emmy smileKnuffelllllll om je snel beter te laten voelen!
niels
niels jul 1 '11
rust je maar eens goed uit Emuca
ook een heeeeele dikke knuffel van mij laugh
niels
niels jul 1 '11
Om eerlijk te zijn had ik nooit verwacht dat Anvakeleria zo vaak bekeken zou worden. Nu al 211 keer bekeken. Ik dacht dat het hooguit 10 keer zou bekeken worden laugh
Het wordt eens tijd denk ik om het einde van het hoofdstuk Cheira op het topic te plaatsen maar de laatste tijd word ik vooral getrokken naar mijn verhaal over Callista ( heb vandaag het juiste begin gevonden na al die tijd) Het is een verhaal dat erg nauw aan mijn hart ligt. Ik ben aan dit verhaal begonnen op ongeveer dezelfde dag als dat mijn grootmoeder heenging. Het verhaal bevat kleine elementen uit haar leven maar dan in een sprookjesachtige wereld geplaatst. laugh
We zullen zien hoe dat het verder gaat laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 2 '11
Beterschap, Emuca!
Wat lief van je moeder, dat ze je mee naar huis heeft genomen,
ik denk dat naast medicijnen, je de rust het hards nodig hebt...
en waar kun je nu beter rusten, dan bij je moeder...
Ik hoop dat je snel weer beter bent wink
groetjes moonflowertje
Beschermengel
Beschermengel jul 2 '11

Daar geef ik Moonflower helemaal gelijk in smile...beterschap Emuca smile
Groene_heks
Groene_heks jul 2 '11
Beterschap!
Je bent wel aan het sukkelen zeg...knuf

Social Services

Delen:

Netwerk