@ MoonFlowertje,veel plezier bij de psycholoog . Het zal wel loslopen horen
. Bij mij is het al een hele tijd geleden dat ik naar een psycholoog ben geweest. De laatste keer heb ik eens 1 sessie gedaan (moest van mijn ouders ,anders had ik het niet gedaan) en die had mij volledig verkeerd ingschat. Daar waren mijn ouders overeens. We hadden wel een volgende afspraak gemaakt maar nooit geweest
Die arme vrouw .
@ Miri, wat fijn om te horen dat het goed gaat met jouw Ukkie na die operatie
Je hebt gelijk hoor,zo een besnijdenis is wel degelijk veel gezonder,mijn dokter had het eens aan mij voorgesteld maar ik was er geen grote fan van :D, dus maar goed dat je het al zo vroeg laat doen.
Zo te horen comminiceren jij en je man wel heel goed en dat is erorm goed voor je Ukkie, ouders die ruzie maken heeft hij absoluut niet nodig. Dus houden zo
@ New Moon, Ik vind het enorm fijn dat je zo openhartig bent. Echt waar dat is beter dan je woorden zo maar inslikken. Dus houden zo ,ik zal nu niet zeggen dat ik me niet aangesproken voelde (geen wonder he , ik heb er zo goed als alle negatieve dingen hier in mijn leven opgeschreven) Maar in plaats van sorry te zeggen zal ik zo goed mogelijk mijn best doen om zoveel mogelijk positief te denken en te doen
hehe ben effekes moe. Heb in de garage al het onkruid uitgetrokken en nu sevens moet daar alles gegritseld en gelijk gemaakt worden
Ik had er zo naar uit gekeken om met mijn zusje te spelen voordat ik naar mijn proclamatie moet gaan
Ach ik kan mij zelf niets verwijten,ik heb altijd zo goed mogelijk mijn best gedaan maar heb toch het ongeluk/geluk om mijn jaar over te doen. Maar ja het komt wel weer goed.
Gisteren hebben ik en mijn zusje de speelcaravan opgeruimd en er een heuse café van te maken met een klein theater podium eraan
dat was echt fijn om te doen en dan ook nog eens mijn contracten gaan tekenen voor mijn super leuk vakantiewerk
Al bij al gaat het nog een mooie vakantie worden
Veel liefs
Niels