Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Serenity
Serenity jun 30 '11
@ New Moon, tanks het gaat zo goed met Ukkie alleen heeft hij net melk gemorst over zijn broek heen, ik hoop niet dat door de melk de boel gaat infecteren … humzz.

Oh graag gedaan ik vind dat we goed bezig zijn zo met het communiceren, het blijft moeilijk ook het plan van hoe je iets aanpakt, althans dat vind ik.
niels
niels jun 30 '11
@ MoonFlowertje,veel plezier bij de psycholoog . Het zal wel loslopen horen wink. Bij mij is het al een hele tijd geleden dat ik naar een psycholoog ben geweest. De laatste keer heb ik eens 1 sessie gedaan (moest van mijn ouders ,anders had ik het niet gedaan) en die had mij volledig verkeerd ingschat. Daar waren mijn ouders overeens. We hadden wel een volgende afspraak gemaakt maar nooit geweest laughDie arme vrouw .

@ Miri, wat fijn om te horen dat het goed gaat met jouw Ukkie na die operatie laughJe hebt gelijk hoor,zo een besnijdenis is wel degelijk veel gezonder,mijn dokter had het eens aan mij voorgesteld maar ik was er geen grote fan van :D, dus maar goed dat je het al zo vroeg laat doen.
Zo te horen comminiceren jij en je man wel heel goed en dat is erorm goed voor je Ukkie, ouders die ruzie maken heeft hij absoluut niet nodig. Dus houden zo laugh
@ New Moon, Ik vind het enorm fijn dat je zo openhartig bent. Echt waar dat is beter dan je woorden zo maar inslikken. Dus houden zo ,ik zal nu niet zeggen dat ik me niet aangesproken voelde (geen wonder he , ik heb er zo goed als alle negatieve dingen hier in mijn leven opgeschreven) Maar in plaats van sorry te zeggen zal ik zo goed mogelijk mijn best doen om zoveel mogelijk positief te denken en te doen laugh

hehe ben effekes moe. Heb in de garage al het onkruid uitgetrokken en nu sevens moet daar alles gegritseld en gelijk gemaakt worden frownIk had er zo naar uit gekeken om met mijn zusje te spelen voordat ik naar mijn proclamatie moet gaan frownAch ik kan mij zelf niets verwijten,ik heb altijd zo goed mogelijk mijn best gedaan maar heb toch het ongeluk/geluk om mijn jaar over te doen. Maar ja het komt wel weer goed.

Gisteren hebben ik en mijn zusje de speelcaravan opgeruimd en er een heuse café van te maken met een klein theater podium eraan laugh
dat was echt fijn om te doen en dan ook nog eens mijn contracten gaan tekenen voor mijn super leuk vakantiewerk laugh
Al bij al gaat het nog een mooie vakantie worden laugh

Veel liefs
Niels
akschuna
akschuna jun 30 '11
Goedemiddag Goudsbloem

Die avatar heb je ook alleen maar omdat ie zo leuk staat he !?!

liefs Akschuna
goudsbloem
goudsbloem jun 30 '11
wil je me even uitleggen wat dat is een avatar?
Groene_heks
Groene_heks jun 30 '11
Vriendelijk verzoek Goudsbloem om je taalgebruik aan te passen.
Je bent erg grof en ik vind je reactie zwaar overtrokken.
Tel eens tot tien en dan nog eens tot 100 voor je reageert.
admin
admin jun 30 '11
Ik voel me goed....ben druk bezig met mijn plannen! Ik ben blij met alle steun die mijn Engelen me geven! Ik weet zeker dat mijn droom gaat uitkomen......EIGEN BAAS, VRIJDHEID! jIPPY

Hi Goudsbloem, wat is er aan de hand? shockedconfused
Ik schrik gewoon van je reactie op Niels reactie aan Miri! Ik vond het best wel een lieve reactie! Ik heb zelf geen kinderen maar weet wel dat het heel lastig is als kind, als ouders/gescheiden ouders ruzie maken! Ik denk dat we allemaal het niet fijn vinden! Het is negatieve energie wat het kind omringt! En waarschijnlijk heeft Niels daar ervaring mee.....dus weet hij heel goed waar hij over praat! Leeftijd bepaalt niets! Vaak zijn kinderen wijzer dan de volwassenen......alleen al doordat zij minder gecompliceerd denken! Het is zo als het is! Ik hoop dat je een fijne dag mag hebben na deze ontlading van negatieve energie (ik vond het negatief)
smile
goudsbloem
goudsbloem jun 30 '11
ik geef alleen mijn grenzen aan dat mag toch wel?
en zo grof was het niet alleen dat van houd je smoel dat heb ik veranderd in mond...

verder houd iemand hier ook rekening met mijn gevoelens??
want die heb ik namelijk ook.....

admin
admin jun 30 '11
Hi Goudsbloem,

Ik heb het even voor je opgezocht:

Een avatar is een klein plaatje meestal tussen de 48x48 en 125x125 pixels groot. Ze worden gebruikt als gebruikersplaatjes op fora. Ze staan meestal naast of onder de nickname van een lid.
Gevonden op http://www.academie-bord.nl/syllabuswebdesign-woor

een goddelijke incarntie op aarde. God in de gedaante van een mens.
Gevonden op http://www.alleshelder.nl/woordenboek/linkster.php

smile
goudsbloem
goudsbloem jun 30 '11
weetje just love ik voel me nu zo behoorlijk kl...
ik weet zelf ook niet wat er allemaal met mijn aan de hand is...
goudsbloem
goudsbloem jun 30 '11
nu weet ik wat het is en nee die heb ik niet omdat die zo goed bij me past.. maar omdat ik daar naar toe wil werken naar vrede dus de vredesduif....ik wil vrede in mijn leven en vandaar dat plaatje een soort bemoediging..
Serenity
Serenity jun 30 '11
Wooooow ik ben geschokt over de reacties …..

Niels bedankt voor je lieve woordjes, ik zal eraan denken!! wink

Suzanne die reactie was naar mij toe gericht Niels en ikke hebben die band namelijk.
Die band dat we positieve aanmoedigingen naar elkaar sturen, zo leren we er allebei weer wat van.

Akschuna wel lief blijven hoor winksoms valt een bepaalde humor-vorm niet in toon en kan het té letterlijk worden opgevat.
Alhoewel het soms misschien wel puntjes waren waar over nagedacht moest worden om er een les uit te trekken…humzz...

Je kan misschien beter vertellen wat je dwars zit…. dat valt niet mee hoor (ik weet het) maar het is een hele goede oefening om dieper in jezelf te gaan kijken wat je nu eigenlijk écht voel.
En mijn ervaring was toen ik dat eenmaal door had ik ook veel dingen ging uitpluizen uhmmm: solaas.jouwweb.nl-> hoe-doe-je-het/grip-op-je-gevoelens .
Puur als oefening!! Dus geen op of aanmerking!! wink

Liefs
admin
admin jun 30 '11
Weet je Goudsbloem......we hebben allemaal weleens ons moment dat we onze negatieve energie eruit knallen! En soms net bij degene die er niets mee te maken hebben! Ik zou zeggen.....voel je niet Kl... maar probeer er wijzer van te worden! Als je wilt weten waarom je zo voelt, ga dan terug naar het moment (gister, vandaag) dat je je nog GOED voelde! Laat alles vanaf dat moment de revu passeren, je komt dan automatisch op het moment dat je je kl... begon te voelen! Je weet dan meteen waardoor je je nu zo voelt! En of het belangrijk is omdat gevoel te blijven ervaren!Zo doe ik het altijd......het geeft mij inzicht om aan de slag te gaan of om gewoon los te laten, omdat ik me kl... voel om iets wat totaal niet belangrijk is!

Ik zou zeggen, ga lekker van je dag genieten grin
Maar vergeet niet om even te checken waar het gevoel vandaan komt.....want dan kan je het echt loslaten! (of weten waar je nog aan moet werken)

wink
goudsbloem
goudsbloem jun 30 '11
hoe moet dat dan precies vertellen wat je dwars zit sommige dingen zitten zo diep dat ik ze niet eens onder woorden kan brengen het is zon intense pijn...ik voel heel veel pijn maar hoe breng je zoiets onder woorden?
Serenity
Serenity jun 30 '11
Bellefleur had mij geleerd om woordjes op te schrijven die in je opkomt.
En van het éénen woordje kom je op het andere woordje, het vergt wel oefening.
admin
admin jun 30 '11
Lieve Susanne, begin een dagboek.....zo breng je het onder woorden en maak je het overzichtelijker voor jezelf! Je schrijft het van je af......je blijft dan niet continue malen! Zo kreeg ik inzicht in mijn eigen gedachtengang! Enne.....Mine Dear Angels ik vraag ze altijd om mij te helpen inzicht te krijgen! laugh
Ik ben 4 maanden geleden The Love of Mine Life verloren aan kanker! Ik praat met hem....maar dat voelt onvoldoende, dus schrijf ik in mijn schrift (schrift:wat een raar woord eigenlijk). Het helpt...want ondanks de downs heb ik in de tussentijd toch mijn ondernemingsplan kunnen schrijven!

ZET 'M OP....ik weet dat het je gaat lukken! En dit forum is heerlijk om je gedachten te verzetten, maar tegelijkertijd ook één die inzicht kan geven! Hoe je het ook went of keert! Enne....heb GEDULD met jezelf!

wink
goudsbloem
goudsbloem jun 30 '11
just love ik weet waar het vandaan komt het was meteen na het berichtje van new moon zij liet mijn de spiegel voor me zien en daar was ik van geschrokken ik ben nu mijn eigen waarheid aan het zien en dat is natuurlijk heel erg confronterend ben er nu achtergekomen dat ik mezelf al die tijd voor de gek heb gehouden en niet eeerlijk was tegen mezelf maar ook niet tegen anderen en dat deed mij veel verdriet omdat ik erachter ben dat het aan mij ligt en niet die ander..daar komt nog wel bij dat ik zoveel heb meegemaakt wat ik allemaal nog niet verwerkt heb en dat ik daar mee aan de slag moet en ben daar best wel bang voor voor het nieuwe..ik ben ook heel streng voor mezef altijd al geweest ik draai mezelf helemaal de vernieling in en het ergste is dat ik dat weet maar er niets mee doe ik heb totaal geen vertrouwen in mezelf...ik zal helemaal terug moeten vanaf mijn geboorte maar ben heel bang vooor de gevoelens die daar bij gaan komen dat zal wel erg heftig gaan worden hoe moet ik dit gaan doen?iemand tips?
Cialara
Cialara jun 30 '11
ja Susanne,

Hou van jezelf! Je mag fouten maken, als je ze inziet en begrijpt wat er mis ging is dat stukje klaar winkGa eens rustig zitten en ga een gesprek aan met je hart, het heeft je lief, onvoorwaardelijk, wat er ook gebeurt en wat er ook gebeurt is.

Ik heb niet je hele verhaal hier gelezen, maar dit is wat ik je wel door wilde geven. Mensen zijn vaak veel te streng voor zichzelf. Hou van jezelf, je mag er zijn, jij bent belangrijk!

Liefs Cialara.
admin
admin jun 30 '11
Lieve Lieve Susanne, wees niet bang.....vergeet niet je bent er NU nog steeds omdat je de KRACHT hebt! Probeer voor jezelf te bedenken op welke manier je het best de afgelopen jaren kunt doorlopen/doorzien! Vraag je Engelen om hulp om je te helpen om die weg te vinden. Ze staan te trappelen om je te helpen....maar vraag ze!

En alsjeblieft begin van jezelf te gaan houden.....want zolang je dat niet doet, ben jij het grootste obstakel in jouw leven!
Ik heb ooit een briefje op mijn spiegel geplakt met de woorden:

Ik laat mij door niemand breken, en zeker niet door ondergetekende En ondergetekende ben ikzelf!
Dus als jij weet dat jijzelf in de vernieling aan het helpen bent, kan ik alleen maar zeggen STOP er mee!

smile
niels
niels jun 30 '11
Lieve Suzanne

Allereerst wil ik mij verontschuldigen voor mijn reactie aan Miri. Ik had geen idee dat jij het als kritiek aan jouw adres zou opvatten want dat was mijn bedoeling helemaal niet. Kijk Suzanne mijn eigen ouders zijn 14 jaar terug gescheiden op een heel vreselijke manier, Ik zelf werd van de ene kant naar de andere kant gesleurd en heb als klein kind heel veel ruzie's moeten aanhoren en dat is helemaal geen fijn gevoel,zo wie zo niet, en zeker niet voor een kind,een kind gaat snel denken dat zijn fout is dat zijn ruzie hadden en dat dacht ik ook terwijl dat helemaal niet zo was. Daarom bewonderde ik Miri en haar man omdat ze zo goed communiceren terwijl mijn ouders elkaar haast nog kennen. Dus het was zeker niet bedoeld om jouw te kwetsen.

Nu ik dit gezegd heb wil ik jouw heel veel sterkte toewensen en licht geven om sterk te blijven in jouw zoektocht naar jouw waarheid en hoe moeilijk en steil de weg ook is denk altijd terug en gelukkigere tijden en vraag altijd hulp aan de engelen want zij zijn er om jouw te helpen.

Heel veel liefs
Niels
goudsbloem
goudsbloem jun 30 '11
hallo allemaal

wilde dit filmpje even aan jullie laten zien omdat ik dit pas geleden van berie breaken heb gekregen.. en nu van alles is gebeurd hier op merudi vond ik dit wel toepasselijk..

http://youtu.be/h6OE6NP5l-k

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420