lieve moonflower haha had net het bericht gewijzigt...en nu een berichtje van jou!
weet je wat het is het is zo moelijk we zijn al 14 jaar samen en 3 kids maar soms heb ik het gevoel dat er iets niet klopt pas ik nog wel bij hem ik heb het gevoel inderdaad dat hij mij niet serieus neemt..bijvoorbeeld ik heb hem heel erg nodig er is een soort van crisis waarbij de kids de dupe zijn en hij de ernst er niet van in zit teminste hij zegt van wel maar hij laat mij er alleen in zitten hij wacht gewoon tot dat vanzelf oplost maar zo werkt dat natuurlijk niet wij hebben problemen veroorzaakt en moeten ze dan ook samen oplossen hij zit lekker gezelig op het werk terwijl ik hier flink in de problemen zit. hij loopt overel voor weg en laat mij alles alleen oplossen wat vind jij hier van?
tja... das best moeilijk!
echt hoor, wat ik voel is dat je moet praten! want als je niet praat, of hij loopt weg...
dan veranderd er niets!
praat over de crisis, (ik neem aan dat het te maken heeft, met het gedrag van je kinderen)
hij ziet de ernst ervan in toch?
op het moment dat hij thuis is? merk je dan dat de kinderen anders zijn, ik bedoel...
luisteren ze goed naar hem? want dan zou ik gewoon vragen aan hem of hij tegen zijn kinderen
zegt, dat ze zich moeten gedragen, en lief voor jou moeten zijn...
ik heb zelf, helaas geen kinderen... maar om mij heen heeft iedereen (probleem) kinderen...
vaak doordat papa en mama niet meer bij elkaar zijn... die kinderen zijn echt soms, letterlijk de dupe
tuurlijk zijn er ook stelletjes waar wel netjes rekening gehouden word met de verlangens van de kids..
ikzelf heb een broertje van 22! echt een nakomertje want ik ben 34...
Mijn broertje zit al vanaf zijn 8ste in een pleeggezin... en mag niet eens logeren bij zijn eigen moeder!
(omdat mijn moeder bij de kinderrechter bestempeld is, als iemand die geen kinderen op kan voeden)
het heeft een tijdje geduurd voor ik het zelf ook inzag...
mijn broertje en mijn moeder hebben allebei een soort schizofrenie...
maareh, ik dwaal af
ik zou je vriend gewoon een beetje onder druk zetten!
kom op... je kan het niet alleen aan, moet je zeggen
strax moet je naar een instantie voor ingestorte moeders, en dan?
misschien dat het helpt, dat hij de inzicht krijgt...
want dat kan nooit de bedoeling van hem zijn!
wie zorgt er dan voor de kids?
als hij gewoon een beetje behulpzaam is, dan gaat het helemaal goed komen!
het geeft jou in iedergeval een beetje adem ruimte! <--- heel belangrijk
sterkte ermee
groetjes moonflowertje