Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Serenity
Serenity jun 29 '11
Origineel bericht van: susanne
sorry had eerst iets anders geschreven maar heb me bedacht...

vandaag niet zo goed voel me in de steek gelaten...
morgen weer een nieuwe dag..

Ik ook ik had meer respons verwacht van het forum over de operatie van mijnUkkie… frown
goudsbloem
goudsbloem jun 29 '11
beste mirri,

ik had het verhaal van de operatie niet gevolgd maar ben even snel gaan kijken waar het over ging ben heel blij voor je dat de operatie is gelukt want je weet maar nooit...ik moet er niet aan denken krijg er de kippenvel van..
fijne avond voor jou miri

xxx
Serenity
Serenity jun 29 '11
Ahhh dat is even lief dank je wel Susanne, jij ook een fijne avond. smile
admin
admin jun 29 '11
nou hier ook weer eens een berichie van mij.. smile
is al weer een tijdje geleden blush

eigenlijk gaat het wel goed, heb eindelijk werk, sinds een paar weken, ben nu dan ook best veel aan het werk, en zelfs al aan het denken om wat minder uren te gaan werken.. haha...

ben ik echt helemaal happy met alles... laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 29 '11
Origineel bericht van: susanne
lieve moonflower haha had net het bericht gewijzigt...en nu een berichtje van jou!

weet je wat het is het is zo moelijk we zijn al 14 jaar samen en 3 kids maar soms heb ik het gevoel dat er iets niet klopt pas ik nog wel bij hem ik heb het gevoel inderdaad dat hij mij niet serieus neemt..bijvoorbeeld ik heb hem heel erg nodig er is een soort van crisis waarbij de kids de dupe zijn en hij de ernst er niet van in zit teminste hij zegt van wel maar hij laat mij er alleen in zitten hij wacht gewoon tot dat vanzelf oplost maar zo werkt dat natuurlijk niet wij hebben problemen veroorzaakt en moeten ze dan ook samen oplossen hij zit lekker gezelig op het werk terwijl ik hier flink in de problemen zit. hij loopt overel voor weg en laat mij alles alleen oplossen wat vind jij hier van?

tja... das best moeilijk!
echt hoor, wat ik voel is dat je moet praten! want als je niet praat, of hij loopt weg...
dan veranderd er niets!
praat over de crisis, (ik neem aan dat het te maken heeft, met het gedrag van je kinderen)
hij ziet de ernst ervan in toch?
op het moment dat hij thuis is? merk je dan dat de kinderen anders zijn, ik bedoel...
luisteren ze goed naar hem? want dan zou ik gewoon vragen aan hem of hij tegen zijn kinderen
zegt, dat ze zich moeten gedragen, en lief voor jou moeten zijn...
ik heb zelf, helaas geen kinderen... maar om mij heen heeft iedereen (probleem) kinderen...
vaak doordat papa en mama niet meer bij elkaar zijn... die kinderen zijn echt soms, letterlijk de dupe
tuurlijk zijn er ook stelletjes waar wel netjes rekening gehouden word met de verlangens van de kids..
ikzelf heb een broertje van 22! echt een nakomertje want ik ben 34...
Mijn broertje zit al vanaf zijn 8ste in een pleeggezin... en mag niet eens logeren bij zijn eigen moeder!
(omdat mijn moeder bij de kinderrechter bestempeld is, als iemand die geen kinderen op kan voeden) shocked
het heeft een tijdje geduurd voor ik het zelf ook inzag...
mijn broertje en mijn moeder hebben allebei een soort schizofrenie...
maareh, ik dwaal af tongue
ik zou je vriend gewoon een beetje onder druk zetten!
kom op... je kan het niet alleen aan, moet je zeggen
strax moet je naar een instantie voor ingestorte moeders, en dan?
misschien dat het helpt, dat hij de inzicht krijgt...
want dat kan nooit de bedoeling van hem zijn!
wie zorgt er dan voor de kids?
als hij gewoon een beetje behulpzaam is, dan gaat het helemaal goed komen!
het geeft jou in iedergeval een beetje adem ruimte! <--- heel belangrijk
sterkte ermee
groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 29 '11
Quote:
We zijn vandaag gebeld dat Ukkie morgenochtend onder het mes moet voor zijn besnijdenis, spannend, eng, moet, lekker hygiënisch, is beter.……… zielig blijft het wel….

Miri, sorry dat ik dit berichtje niet gezien heb...
ik las ook dat de operatie geslaagt is!

maareh, waarom? ik weet niet, je komt in mijn ogen gewoon nederlands over? misschien heb je een vriend met een ander geloof? of is het op advies van de dokter?
dus geen ezeltje rijden shocked

groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 29 '11
Origineel bericht van: Dida
nou hier ook weer eens een berichie van mij.. smile
is al weer een tijdje geleden blush

eigenlijk gaat het wel goed, heb eindelijk werk, sinds een paar weken, ben nu dan ook best veel aan het werk, en zelfs al aan het denken om wat minder uren te gaan werken.. haha...

ben ik echt helemaal happy met alles... laugh

kijk dat is positief...
alleen minder uren werken...
de meeste werkgevers staan daar niet voor open,
liever meer werken!
tonguehet blije gevoel is goud waard!
en ik voel dat je goed bezig bent, vol met positive energie

ga vooral zo door tongue
groetjes moonflowertje wink
Groene_heks
Groene_heks jun 29 '11
Hoi Miri, madammeke ongeduld... wink

Fijn dat alles is goed gegaan!
Hoe is je ukkie er zelf onder?
Serenity
Serenity jun 29 '11
Hoi Moonflower, ja vanuit het geloof en het is lekker hygiënisch ook!
Ja ja verry Dutch!!! ^^
Serenity
Serenity jun 29 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Hoi Miri, madammeke ongeduld... wink

Fijn dat alles is goed gegaan!
Hoe is je ukkie er zelf onder?

laughhi hi hi blush….

Hij is vrolijk wilt naar buiten en rende , althans na 4stappen stopte hij en zei 'oeh, ah ah' en liep weer verder…wijdbeens!
Alles is goed gegaan we gaan met de kinderwagen even een frisse neus halen!
Doei doei!
New Moon
New Moon jun 29 '11
Ik vraag me eigenlijk ook wel af waarom jullie die keuze hebben gemaakt Miri.
Heb nu eerlijk gezegd de neiging om nu heel erg mijn achterste van mijn tong te laten zien over dit onderwerp (aangezien we toch "open" aan het praten zijn). (no offence)
Maar wil graag eerst weten wat de (symbolische) betekenis is achter jullie keuze, misschien kan ik er nog wat van leren.

Ik vind het ook heel vreemd dat sommige mensen hier in dit topic hun aandacht proberen op te eisen.
Vind het altijd heel "fijn" om andermans verdrietige/pijnlijke verhalen te lezen, en ik help graag, maar als dit vanuit intenties gebeuren die voor mij negatief voelen, vind ik dit niet prettig en voel mijn energie wegsijpelen die ik bijvoorbeeld in mijn tekst over de bliksem had gestopt (om uit te wisselen).
Het woord respect komt hierbij ook in me op.

Ik geef eigenlijk niet vaak commentaar over iets wat ik voel/lees op merudi, omdat ik niet durf. Maar ik doe het nu maar wel, kijken wat er gebeurt (voor mezelf nogmaals).

Liefs en nogmaals, wil hiermee niemand voor het hoofd stoten, maar (hopelijk) wel een soort spiegel zijn.

New Moon
Groene_heks
Groene_heks jun 29 '11
Quote:
Ik vind het ook heel vreemd dat sommige mensen hier in dit topic hun aandacht proberen op te eisen.
Vind het altijd heel "fijn" om andermans verdrietige/pijnlijke verhalen te lezen, en ik help graag, maar als dit vanuit intenties gebeuren die voor mij negatief voelen, vind ik dit niet prettig en voel mijn energie wegsijpelen die ik bijvoorbeeld in mijn tekst over de bliksem had gestopt (om uit te wisselen).

Leg eens precies uit wat je bedoelt meis smile
Ik begrijp je niet helemaal.
Groene_heks
Groene_heks jun 29 '11
Twee van mijn jongens zijn ook besneden Miri, die waren zo weer op de been.
Lekker losse broek aan smile
Serenity
Serenity jun 29 '11
Hoi New Moon, wat leuk dat je een discussen aan gaat en bij mij ben je dan aan het goede aderes. ^^
Ik ga je even quoten en met een andere kleur ga ik erdoorheen antwoorden dat is voor mij makkelijk omdat ik dan niet al te veel afdwaal.

Origineel bericht van: New Moon
Ik vraag me eigenlijk ook wel af waarom jullie die keuze hebben gemaakt Miri.Omdat ik hier wel achter staat plus ik heb dit al afgesproken met zijn vader toen we nog bij elkaar waren.
ik sta hier achter omdat ik geloof dat het daadwerkelijk hygiënischer is en het geven van ziektes aan de vrouw verminderd.

Heb nu eerlijk gezegd de neiging om nu heel erg mijn achterste van mijn tong te laten zien over dit onderwerp (aangezien we toch "open" aan het praten zijn). (no offence)Non taken.

Maar wil graag eerst weten wat de (symbolische) betekenis is achter jullie keuze, misschien kan ik er nog wat van leren.
- www.ontdekislam.nl .
www.besnijdenisinfo.nl.
- www.besnijdenisinfo.nl-> seksualiteit.

Ik vind het ook heel vreemd dat sommige mensen hier in dit topic hun aandacht proberen op te eisen.Iedereen probeert op zijn of haar manier hun pad te ontdekken dat jij dat vreemd vind en aandacht opeisend dat mag natuurlijk daar ben je geheel vrij in!

Vind het altijd heel "fijn" om andermans verdrietige/pijnlijke verhalen te lezen, en ik help graag, maar als dit vanuit intenties gebeuren die voor mij negatief voelen, vind ik dit niet prettig en voel mijn energie wegsijpelen die ik bijvoorbeeld in mijn tekst over de bliksem had gestopt (om uit te wisselen).Dat kan en is ook je goed recht, alles wat niet fijn aanvoelt mag je weigeren erin mee te gaan.
Goed hoor, want hiermee geef je je grens heel mooi aan, vind je zelf ook niet?

www.encyclo.nl-> respect
[/color]

Ik geef eigenlijk niet vaak commentaar over iets wat ik voel/lees op merudi, omdat ik niet durf. Maar ik doe het nu maar wel, kijken wat er gebeurt (voor mezelf nogmaals).
[color:#CC33CC]Fantastischhhhh mag je zeker vaker doen lieve New Moon! ^^

Liefs en nogmaals, wil hiermee niemand voor het hoofd stoten, maar (hopelijk) wel een soort spiegel zijn.
Idem want ik weerkaats de spiegel weer terug maar zal niet je proberen te verblinden maar de juiste helder-heid te proberen te in te laten zien.
New Moon
Fijne avond!

@ Karin, tanks!! het gaat echt super goed hier!
Zijn paps blijft nog een nachtje slapen, tja waneer je gescheiden bent wil niet zeggen dat je automatisch de zorg van je kind weggeeft.
Ik weet dat mijn ex man gráág voor zijn Uk wilt zorgen en hiermee geef ik hem een bepaald fijn gevoel, dat waneer je goed voor je kind bent geweest krijgt…jij snapt wel wat ik bedoel toch!!!
New Moon
New Moon jun 29 '11
Hoihoi,

@ Groene Heks: ik bedoelde dat ik soms voel dat mensen hier in dit topic zuigen (soort vampieren eigenlijk) om aandacht/energie van iemand anders, zonder dat diegene daarmee instemt. Mijn gids zegt tussendoor even: "daar zijn die mensen zich bijna nooit van bewust". Dit is niet bedoeld als aanval, het gebeurt vaak ook onbewust en ondergronds. Hierdoor voel ik mijn energie wegsijpelen en dat vind ik niet prettig. Ik probeer hierin ook in mijn echte leven een weg te vinden om hierin mijn grenzen aan te geven op een prettige manier voor iedereen, dus dat probeer ik nu met een reactie die ik vanavond geschreven heb smile.
Moet er wel bijzeggen dat ik erg gevoelig ben geworden de laatste tijd, als in dat ik subtiele energie-lekken aanvoel (ook als dat tussen 2 andere personen gebeurt)

@ Miri: ik vind je reactie echt superfijn! smileBedankt voor de uitgebreide feedback, hierdoor kan ik ook verder met meer inzicht in mijn eigen (grenzen stellen)-levensles, net als kritiek ontvangen van iemand.
Plus er zijn weer een paar vooroordelen van mn ego weg wink
Dit voelt weer helemaal goed.
Nou, sterkte met je Uk, hoop dat de wond snel heelt en hij weer pijnloos door de wereld kan rennen smile

Liefs en slaap lekker zo, New Moon
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 30 '11
Origineel bericht van: New Moon
Heb met 3 speciale vrienden spontaan een soort bliksemdans gedaan op een enorm grasveld in de stromende regen, waarop er bliksem te zien was ter breedte van de hele horizon (roze/paars/rood) met allerlei vertakkingen.
Er was helemaal niemand op straat uiteraard, en al helemaal niet op die plek.
Het was een speciaal moment, uit toeval ontstaan.
(en voor de bezorgden: er waren genoeg hogere punten op dat grasveld)

Daarna voelde ik me zo erg opgeladen, (had daarvoor een week lang superslecht geslapen) dat ik daar nu ook nog van profiteer. smile

Liefs New Moon

New Moon tongue
ik heb GRRRR gister zeker 100 foto's genomen!
en maar op 1 foto is een bliksem te zien, haha
nu lach ik wel, maar gister, en vanmorgen ook nog, was ik ontzettend chagrijnig geworden shocked
zonde van mijn energie... vanmiddag heb ik in paintshop een beetje geknutseld, en bedacht me
dat ik wel 1 bliksem , mijn 1ste bliksem op de foto had!
je weet, ik woon in tiel... daar gaat de onweer niet het water over, dus de buien bleven telkens hangen, gingen weer ff weg, en kwamen weer terug, super bliksems...
echt het bliksemde gewoon rond me heen (waar ik ook keek, het waren zelfs rood/roze bliksems
ik wist niet hoe ik het voor elkaar moest krijgen gewoon, dus vandaar was ik zelf een donderwolkje geworden (met af en toe een hele kwade bliksem) shocked

de eerste foto is de originele, de andere heb ik bewerkt door contrast en kleur te veranderen smile

even over de dans van gisteren tongue
ik zie nu een soort van heksen-kring dansen op de lokatie van woodstock, hand in hand, ronddraaien in die zwarte lucht, met rood/ roze bliksems rondom jullie in de lucht laugh
een filmpje zegmaar whaha
net als een droom, met open ogen tongue
hahaaha

groetjes moonflowertje
goudsbloem
goudsbloem jun 30 '11
new moon,

eerlijk gezegt heb ik veel verdriet en dat werd alleen maar erger toen ik jou berichtje aan het lezen was gisteren. want ik voelde me aangesproken ik spreek vrijwel nooit over mijn gevoelens en heb nu voor het eerst ff wat dingen eruit gegooit ik vind dat als jij problemen hebt met bepaalde mensen dat je die zelf kunt aanspreken om dingen te vragen of te zeggen want vaak zijn de dingen niet zoals je denk te zijn je kunt paranormaal zijn maar dat wil niet zeggen dat jij niet jou fouten kan maken we zijn allemaal mensen en ik voelde me erg gekwetst na jou bericht heb ook echt liggen huilen want ik dacht ik doe zo mijn best om wat meer van mezelf te laten zien maar ook meer leren te praten over dingen en dan krijg je dit...<en ik ben al zo gesloten als het over gevoelens praten gaat>
ik wil je nog even zeggen dat dit geen persoonlijke aanval is maar gewoon even kwijd wou hoe ik me hieronder voelde... wat mij betreft is alles gewoon hetzelfde als voorheen dus ik hoop dat je het goed oppakt..?
wat ik nu ga schrijven heb ik pas een uur na het bovenste gedeelte geschreven... ik snap ook wat je bedoelt met respect en niet alleen dat ik voelde het ook en die emotie die daar bij los kwam was voor mij ook best wel heftig <de spiegel>maar wat ik je graag zou willen vragen mocht er weer iets zijn waar jij problemen mee hebt als het om mij gaat zeg het me gewoon ik hou er niet van als je inderdaad over mijn rug praat dat is precies hetzelfde als ik heb gedaan dat is me wel duidelijk geworden en daar heb je ook gelijk in dat was niet netjes van me ik was me daar ook echt niet bewust van ik heb me door mijn emoties laten meeslepen...dat is dan weer eens les voor mij om eerst te nadenken voor dat ik wat schrijf!!! dus eerst heel gekwetst maar nu weer een stuk wijzer..!! bedankt new moon die spiegel voor mij houden heb ik echt nodig anders gaat dat kwartje nooit vallen bij mij!!

liefs

Groene_heks
Groene_heks jun 30 '11
Ik snap je New Moon smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 30 '11
vandaag weer een nieuwe dag shocked
ik mag zo meteen naar de psycholoog!
de vorige keer dat ik daar geweest was, vertelde ik dat ik een indigo-kind ben...
maar die term kende hij dus niet! pfff kon ik ff gaan uitleggen wat het betekend om een indigo te zijn smirk
terwijl ik dacht: INDIGO> metale ondersteuning direct en dichtbij..., volgens mij hoef ik deze man niets te vertellen?!
whaha fout, dus smirk
het was daar maar een muffe bedoeling, geitenwollensokken cultuur daar... hehe
ben zenuwachtig... dan ga ik de lolbroek uit hangen!
die arme meneer, word nu al niet goed van me... hij moest meteen een vakantie van 3 weken nadat ik daar geweest was tongue
...
...

groetjes Moonflowertje
Serenity
Serenity jun 30 '11
L.O.L.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela