Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Serenity
Serenity jun 27 '11
Flowers, flowers, flowers NIELS! Die dwarrelen naar benee!
New Moon
New Moon jun 27 '11
Balen Niels,
I´ve been there.
Je hebt zelf al het gevoel dat dit beter voor je is, en ook ik wil je een steuntje in de rug geven smile
Ik kan je zeggen dat de 2e keer examenjaar 1 van mijn betere jaren is geweest, eigenlijk het beste jaar van het middelbaar, waarin ik mn (later bleek) zielengroep heb ontmoet, waarmee ik een diepe vriendschapsband heb opgebouwd.
Daar pluk ik nu (zit op de uni), nog steeds de vruchten van smile
Ik had eerst nauwelijks vrienden, en heb er nu, door het examenjaar over te doen, velen wie ik goed kan vertrouwen en die aanvoelen als het niet goed gaat/me advies geven.
Daarbij hebben we veel lol met elkaar, en ontwikkelen we ons geleidelijk/synchroon laugh
Als ik in 1 keer was geslaagd, was ik ze waarschijnlijk nooit tegengekomen :), ben achteraf heel blij/gelukkig dat ik dat 2e jaar heb gedaan.
Het universum is, rekening houdend met je droom (vrienden, toneel, meer uitkristaliseren etc.), "gek genoeg" voor je aan het werk, voor mijn gevoel. laugh
Wat fijn trouwens dat er meteen iemand was om je goed op te vangen met fijne energie. smile
Dat is ook zeker geen toeval wink

Liefs en sterkte,
New Moon
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 28 '11
Origineel bericht van: niels
Heb vandaag het enorm slechte nieuws gehad dat ik mijn diploma niet heb gehaald confused
In het begin was ik natuurlijk ontroostbaar totdat ik de voordelen zag:
-leerstof is al gezien en moet dus makkelijker gaan
-Ik kan terug X-mos vieren
-ik kan terug meegaan op de Italie reis
-Ik kan terug gratis rijlessen en examen krijgen
-en het belangrijkste voordeel : Ik kan nu eindelijk eens meedoen aan het schooltoneel laugh
-niet te vergeten meer tijd om na te denken wat ik ga doen laugh

Alles heeft zo z'n rede niets is toevallig laugh
Maar goed dat ik naar de H&M ben geweest en die toffe kassierster tegenkwam ( ze had overigens een fantastische energie) die heeft mijn eigen energie niveau weer opgekrikt en ben ik het veel positiever gaan inzien laugh

Ooow, en dat voelde je dus al aankomen shocked
vandaar die stress:/
gelukkig heeft ieder nadeel zijn voordeel...

en wat goed van je, dat je ondanks het slechte nieuws, de positieve kanten weet te vertellen!
en je hoeft strax alles niet meer zo heel goed te leren, omdat je het eigenlijk al weet...
het wordt je immers weer opnieuw verteld, en dit keer, herken je het!
en door die herkenning is het makkelijker op te nemen wink
en ga je zingend door het jaar heen, en slaag je uiteindelijk met vlag en wimpel wink
groetjes Moonflowertje wink
Groene_heks
Groene_heks jun 28 '11
Respect Niels, dat je zo snel al positief kan denken!
Beter een halfvol als een half leeg glas wink
Groene_heks
Groene_heks jun 28 '11
Ik had zoiets mafs gisteravond.
Ik ben helderruikend maar snap niet altijd waarom of wat de bedoeling is van bepaalde geuren.
Soms ruik ik opeens een sterke chloorlucht, gisteravond weer, eerst dacht ik dat ik misschien per ongeluk op een fles was gaan staan (kelder is nogal een puinhoop).
Toen bedacht ik me dat het vreemd was dat ik dat rook terwijl er niks lekte, de gedachte schoot door mijn hoofd dat het een *let op* signaal van boven was misschien.
Meteen kreeg ik daarop een grote trap op mijn hoofd (ongelukkig opgehangen dat wel..)

Ik ga de volgende keer beter opletten als ik het weer ruik smile
akschuna
akschuna jun 28 '11

Groene Heks

Gefeliciteerd met jouw "oud en nieuw" huisje !
Veel plezier met het inrichten !

Een chloor en soms een spiritus of ammoniac lucht ruiken betekend ook dat je jouw versnelling een tandje lager dient te zetten even.Eventjes wat meer kopjes groene thee drinken met een koekje (lekker soppen hihi) erbij (ofzo).
niels
niels jun 28 '11
bedankt allemaal voor jullie positieve reacties laugh
Ik heb er echt enorm veel aan laugh
Ik moet wel zeggen dat niemand het had zien aankomen.
Ik was de zaterdag nog bij mijn tante geweest waar ik heel veel kaartjes heb getrokken ( heel veeel van Doreen Virtue :D)
die waren enorm positief en daarna heeft mijn tante voor mij de zigeunerkaarten gelegd en ook die waren positief.
Toen mijn tante het hoorde dacht ze dat ik met haar aan het lachen was . Maar ja spijtig genoeg niet.
Ik heb ze wel moeten beloven dat ik geen domme dingen zou doen en ze wilt absoluut mij overladen met stenen en met mij naar een vriend van haar gaan . Daarop heb ik natuurlijk geen nee gezegd laugh
Aan mijn tante heb ik een enorme grote steun en dat zegt ze zelf ook. Ze heeft altijd al tegen mij gezegd dat ze mij van een vorig leven kende laughen dat zou nog eens goed kunnen laugh

Deze avond moet ik naar de schoolbarbecue. Ik ga eens aan iedereen laten zien dat ze mijn licht niet zo makkelijk kunnen doven laugh

Heel veel liefs
Niels
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 28 '11
maareh... uiteindelijk ( de tijd zal het leren)
kun je ook dit zien als een positieve levensles, waar je
sterker uit komt!
dus dat klopt dan wel... alleen de kaarten vertelden je, iets wat volgend jaar pas, aaan de orde zal zijn wink
ik ben ontzettend blij voor je dat je omgeving, ik bedoel thuis... er ook geen rotopmerkingen over maakt!

Nou, Niels... heel veel plezier vanavond op de barbeque...
en goed van je dat je je niet zo makkelijk uit het veld laat slaan wink
groetjes moonflowertje
Emuca
Emuca jun 28 '11
Ik heb ook een jaar overgedaan, en dat is een van de beste keuzes die ik in mijn leven heb gemaakt. smile

Keelpijn is nog extreem... maar ik heb mijn dag op het werk overleefd. smile
Beschermengel
Beschermengel jun 28 '11

Het word hier wel heel erg donker, en het gaat erg hard waaien...ojeeee confused
Emuca
Emuca jun 28 '11
Ik haat onweer maar mijn lichaam zegt: geef me koelte! laugh
Groene_heks
Groene_heks jun 28 '11
Quote:
Een chloor en soms een spiritus of ammoniac lucht ruiken betekend ook dat je jouw versnelling een tandje lager dient te zetten even.Eventjes wat meer kopjes groene thee drinken met een koekje (lekker soppen hihi) erbij (ofzo).

Ew koekjes soppen in de thee??
Lol smile

Is dat echt waar joh? Nooit geweten, maar ja tandje lager gaat niet als je midden in een verbouwing zit, mijn leventje gaat gewoon standaard met een sneltreinvaart, maar ik zal er op letten smile
Groene_heks
Groene_heks jun 28 '11
Oei oei, hier is de lucht groenzwart......
Groene_heks
Groene_heks jun 29 '11
Nou mijn zus heeft forse waterschade aan haar huis, de garagedeuren zijn verbogen door de druk van het water en water gutste langs de muren naar binnen1 Collega heeft een ondergelopen slaap en badkamer, twas me wel een weertje gisteren zeg...megadikke takken liggen er hier over straat.
Voor mijn huis staan twee flinke wilgen, die lagen zowat helemaal plat gisteravond.
Beschermengel
Beschermengel jun 29 '11

Jeetje, ja het was hier ook best eng ...zulke grote hagelstenen en storm, ik denk als je buiten liep dat je gestenigd werd ...wat een weer!!
Groene_heks
Groene_heks jun 29 '11
Ik ben vlak voor de storm met Arach wezen wandelen, ik vind onweer zo gaaf smileje voelde de grond gewoon trillen!
Serenity
Serenity jun 29 '11
De operatie is geslaagd ! ^^
New Moon
New Moon jun 29 '11
Heb met 3 speciale vrienden spontaan een soort bliksemdans gedaan op een enorm grasveld in de stromende regen, waarop er bliksem te zien was ter breedte van de hele horizon (roze/paars/rood) met allerlei vertakkingen.
Er was helemaal niemand op straat uiteraard, en al helemaal niet op die plek.
Het was een speciaal moment, uit toeval ontstaan.
(en voor de bezorgden: er waren genoeg hogere punten op dat grasveld)

Daarna voelde ik me zo erg opgeladen, (had daarvoor een week lang superslecht geslapen) dat ik daar nu ook nog van profiteer. smile

Liefs New Moon
goudsbloem
goudsbloem jun 29 '11
sorry had eerst iets anders geschreven maar heb me bedacht...

vandaag niet zo goed voel me in de steek gelaten...
morgen weer een nieuwe dag..
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 29 '11
Neeee... je hoeft niet je verontschuligingen aan te bieden! zoiets maakt iedereen door in het leven, denk?
het is juist goed om soms, dingen uit te spreken!
een anderen hebben er een andere kijk op, dus kunnen je eventueel een stukje inzicht geven, vanuit een ander standpunt...
als je heel erg boos en verdrietig bent, zie je op een gegeven moment alleen nog maar de slechte kant, van in dit geval je vriend...
ik vraag altijd aan mezelf, is dit het waard? om ruzie over te maken? en dan denk ik aan de leuke kant van hem...
uiteindelijk kies ik er vaak voor om dan maar, weer normaal te doen... is ook niet altijd goed! want het allerbeste kun je het met hem bepraten... maar op zo'n moment van woede, kan ik niet praten!
alleen maar huilen en schreeuwen shocked
dus weet ik van mezelf, dat ik het beter op kan schrijven, want anders ziet hij het niet! en gaat het de volgende keer weer hetzelfde!
mijn opa vertelde dat tegen me...
mannen zien het niet, als je het niet zegt!
je moet je mond open doen!
mannen denken niet zo moeilijk blush
ze komen thuis uit het werk, en verwachten een bordje eten, en na het eten dat alles weer wordt opgeruimt, en voor de televisie een kop koffie...
ze zien niet dat jij je het apelazerus werkt, en het niet meer aankan shocked
^^ dit is maar een voorbeeld ^^
maar als je kwetst bent, gewoon zeggen tegen hem!
want hij ziet het zelf niet...
en als hij je niet serieus neemt, dan is hij je niet waard...
als hij je niet kwijt wil, dan bindt ie wel in wink
groetjes Moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske