Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca jun 23 '11
Respect Kaatje!
niels
niels jun 23 '11
fijn om te horen dat je je een ietsiepietsie beter voelt Emuca laugh
@ fijn dat je weer terug bent laughen fijn om te horen dat de verhuis toch goed is gelukt:D

Ik heb vandaag weer iets gedaan hoor.:D Ben vandaag in de natuur gaan wandelen maar voordat ik het besefte was het al half vier ,heb ik nog snel naar huis kunnen gaan voordat de donderwolken hier langs kwamen. Maar ben nu wel stikop laugh
niels
niels jun 24 '11
Ik weet niet wat ik vandaag heb maar ik voel me zo futloos.
Ik heb de vorige nacht niet goed geslapen misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
Vandaag Galabal en ik heb echt geen zin (misschien dat ik me daardoor futloos voel) aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik teleurgesteld ga worden en dan heb ik het niet of ik door ben of niet (want dat weet ik dan toch nog niet) maar eerder dat ze me gaan links liggen. Maar aan de andere kant heb ik weer het gevoel dat ik daarvan sterker zal worden en die avond omgaan met andere.
We zullen het pas weten als we er naartoe gaan laugh
Ik ga er alle sinds voor zorgen dat ik me zo lang mooi maak totdat ik me erbij goed voel . Dat is al een ruggensteuntje voor mij.

Ik hoop dat jullie allemaal zich beter voelen dan ik mij nu voel op dit moment laugh

Heel veel liefs en licht op jullie pad
Niels
niels
niels jun 24 '11
oke futloos doorstreep het maar laugh
Dankzij de goede raad van Cialara zit ik weer boordevol energie laugh
Ik ga mij eens beginnen klaar te maken ,ik ga mijn tandjes mooi poetsen een beetje scheren,etc.
Ik ga nu mijn eigen goede fee eens spelen in plaats van er op te wachten laugh

Veel plezier allemaal ;D

Niels
Groene_heks
Groene_heks jun 26 '11
Vandaag lekker forel vissen met de kids, even een dagje iets anders.
Van de week een bed en nachtkastje gekocht voor Tony, afzuigkap gekocht, wisselhuisje gezellig gemaakt.
Ook heb ik vrijdag op de zolder van mijn *echte* huis gestaan, ik zag dat de bouwvakkers de dakkapel gingen plaatsen en ik mocht op de zolder staan toen ze hem neerzetten, dat was gaaf!! Wat een uitzicht:)
Groene_heks
Groene_heks jun 26 '11
Hoe was je feest Niels??
Emuca
Emuca jun 26 '11
Gaaf... ik hoop dat je uiteindelijk een heul tof huisje terugkrijg Kaatje. Blijft de keuken paars? laugh

Ik ga zo op bedrijfsuitje met de xenos. We moeten kleren aan die weggegooid mogen worden.. dus het wordt of survival of paintball. Och heden. Dat wordt wat. smile
Groene_heks
Groene_heks jun 26 '11
Leuk Emmy!! Hmmm..paars, geen idee, ik ga wel met kleurtjes aan de slag maar weet nog niet zo goed welke smilezo leuk om van te voren te gaan verzinnen en te dagdromen !
Emuca
Emuca jun 26 '11
Jaaaa... kan ik ook weer doen als ik uiteindelijk woonruimte heb in Den Bosch. Kan ik lekker gek doen.. jeuh.
diebrabander
diebrabander jun 26 '11
Den bosch...

Gezellige stad is dat! laugh
Mijn stiefmoeders hele familie woont daar, ben er nog maar 1x uitgeweest, maar echt een prachtig sfeertje hangt er dan daar ! smile
niels
niels jun 26 '11
Groene Heks het Galabal was echt tof geweest laugh
Morgen weet ik of door ben of niet
ben wel erg zenuwachtig confused
Groene_heks
Groene_heks jun 26 '11
Snap ik!

Maareh..lees je eigen onderschrift eens wink

Leuk dat je galabal zo tof was!
Emuca
Emuca jun 26 '11
Haha... uiteindelijk had ik in het begin gelijk.. haha.. ik zei toen: we gaan schilderen!

En wat hebben we gedaan: geschilderd!

Super leuk, splashpainting! In groepjes en lekker kliederen... ik zat helemaal onder maar ons schilderij was super mooi! Leek een beetje op het heelal. Daarna gingen we lekker wokken... en toen weer naar huis. En toen hadden we pech met de trein... maar baaslief tracteerde ons op een extra ijsje.. hahaha. Was dus niet zo erg.
Baal wel van de keelpijn, die is best wel erg nog. Hoop echt dat het snel minder wordt... want dinsdag moet ik de hele dag werken. Buh.
Groene_heks
Groene_heks jun 27 '11
Klinkt super Emmy smile

Wij hebben ook veel lol gehad, Tony heeft als enige een forel gevangen, hij was zoooo trots smile
Allemaal toch en rooie kop (van de zon) en heerlijk moe naar bed gegaan.
Cialara
Cialara jun 27 '11
Oh jullie hebben echt een leuke dag gehad dan smilefijn om te lezen dames winkMijn was ook top, heb heerlijk gesurfd op de golven gisteren met mijn zoon's bodyboard laugh
Emuca
Emuca jun 27 '11
Ik wil ook zooo graag zwemmen... met een beetje mazzel kan ik vrijdag misschien even naar het zwembad gaan ofzo...

Kom net terug van de dokter voor mijn keel. Heb keelontsteking, maar hoef gelukkig geen vieze pillen te slikken. Jeuh. Veel drop en veel drinken.
Groene_heks
Groene_heks jun 27 '11
En vooral veul ijsjes eten smile

Jeej wij hebben feest, Tim is geslaagd voor zijn propodeuse!!
gast
gast jun 27 '11
Gefeliciteerd!
Serenity
Serenity jun 27 '11
Origineel bericht van: Groene heks
En vooral veul ijsjes eten smile

Jeej wij hebben feest, Tim is geslaagd voor zijn propodeuse!!

Wauw!! Ge-fe-li-ci-tee-rt!! Wat goed van hem, lijkt me behoorlijk pittig geweest!

We zijn vandaag gebeld dat Ukkie morgenochtend onder het mes moet voor zijn besnijdenis, spannend, eng, moet, lekker hygiënisch, is beter.……… zielig blijft het wel…. frown
niels
niels jun 27 '11
Heb vandaag het enorm slechte nieuws gehad dat ik mijn diploma niet heb gehaald confused
In het begin was ik natuurlijk ontroostbaar totdat ik de voordelen zag:
-leerstof is al gezien en moet dus makkelijker gaan
-Ik kan terug X-mos vieren
-ik kan terug meegaan op de Italie reis
-Ik kan terug gratis rijlessen en examen krijgen
-en het belangrijkste voordeel : Ik kan nu eindelijk eens meedoen aan het schooltoneel laugh
-niet te vergeten meer tijd om na te denken wat ik ga doen laugh

Alles heeft zo z'n rede niets is toevallig laugh
Maar goed dat ik naar de H&M ben geweest en die toffe kassierster tegenkwam ( ze had overigens een fantastische energie) die heeft mijn eigen energie niveau weer opgekrikt en ben ik het veel positiever gaan inzien laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki