Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Groene_heks
Groene_heks jun 19 '11
Ja iloontje, probeer hem te laten inzien dat hij misschien toch wel hulp nodig heeft.
Mijn ex ging naar Libanon en zit nu met de gebakken peren, PTTS.
Hij was na pakweg 25 jaar en twee kapotte huwelijken zover dat hij eindelijk hulp ging zoeken, nu gaat het goed met hem smile
Dat mag je gerust heel serieus nemen, beter voorkomen dan genezen.
Ik ben van mening dat de Nederlandse regering hier mega veel steken heeft laten vallen.

Heel veel sterkte voor jou en je vriend!!
Serenity
Serenity jun 19 '11
Ik heb een lekker weekend bij mijn vriend gehad en op de terug reis ben ik nog lekker in mijn eentje wezen schoppen.
Ik heb een larimar hangertje gekocht voor mezelf en een Tibetaans bidvlaggetjes en gelukspoppetjes en nog een steen met allerlei glitterkleuren en uhm een Handje van Fatima en een Indiaas Olifantje wat geluk brengt voor de Troon der Mijmering en uhmmmmm wierrook!

Zo poeh hé, ik ben even lekker wezen shoppen!
Nu even poetsen thuis en chillen met mijn billen, ik kan doen wat ik zelf leuk vind!! ^^ HEEERLIJK GENIETEN!
niels
niels jun 20 '11
Vandaag Latijn weer een lang examen frown
Maae het einde is al in aicht deze woensdag heb ik mijn laatste examen laugh
Groene_heks
Groene_heks jun 20 '11
Over een uur zijn de verhuizers ben, ben gewoon aan de poeperitus...
Tot over een paar daagjes mensen!
Beschermengel
Beschermengel jun 20 '11

Ohh haha...nou sterkte hoor, ja tot over een paar daagjes smile
Serenity
Serenity jun 20 '11
Toi toi toi Karin!
New Moon
New Moon jun 20 '11
Succes met alles Karin!
Hoop dat alles met zo min mogelijk stress verloopt voor jou smile

Ik heb vandaag tentamen, en kan me heel moeilijk concentreren doordat ik verliefd ben.
Echt een uitdaging dit!

New Moon
gast
gast jun 20 '11
Succes Karin, tot snel.
Emuca
Emuca jun 20 '11
Succes Karin!

Ik lig in bed met koorts... bah.. ik ga nu braaf naar mijn lichaam luisteren en kom mijn bedje niet uit.. werk is al afgebeld. blergh
Serenity
Serenity jun 20 '11
Beterschap Emucaatje!
Emuca
Emuca jun 20 '11
Dankjewel. smileHet gaat nu wel iets beter.. maar ik hou lekker rust... even echt uitzieken.
niels
niels jun 20 '11
dat is het beste emuca
dan ben je morgen weer fit en gezond:D
Serenity
Serenity jun 20 '11
Ja soms is dat erg nodig, geniet er maar van. ^^

Ik heb geshopt….. overal uitverkoop en vlaggetjes dagen bij de C&A en tassen gekocht en kleren en kleren en kleren en dvd's waaronder 'what the bleep do we know?'
OMG ik weet niet wat ik had normaal ben ik lekker zuinig maar nu met al die aanbiedingen OMG 'hebbe, hebbe, hebbe!'
Emuca
Emuca jun 20 '11
Ik hoop dat ik snel weer beter ben... hoop morgen... Maarja.. da merken we vanzelf wel smile

Ik wil ook shoppen! HEEEEL veel.
Emuca
Emuca jun 21 '11
Pfff... nog steeds ziek.. ga zo maar wat proberen te eten anders sterkt mijn lichaam ook niet aan confused
Serenity
Serenity jun 21 '11
Ahhhhh arme Emucaatje, maar je hebt wel intertnep dat scheelt! ^^
niels
niels jun 21 '11
nog heel veeel sterkte Emuca laugh
niels
niels jun 23 '11
gisteren is mijn laatste examen super gegaan laugh
Ik heb van de leerkracht mogen horen dat ik ton opzichte van het begin van het jaar meer ben open gegroeid:D
Ik voel me nu echt precies volleidg in het licht staan laughIk had ook veel geluk zo trok de vraag die ik wilde hebben laugh
En toen ik naar Hasselt vertrok en dacht dat ik niemand van mijn vrienden ging tegenkomen kwam ik daar toch zeker niet de 2 tofste tegen laughZijn nog samen naar de bioscoop geweest naar "Bad Teacher gaan kijken. Maar daarna was ik bekaf (als ik te lang voor een televisie,computer of bioscoopscherm zit word ik zo moe).Ze zijn daaarna nog een cafe binnengestapt maar daar was het zo druk,zoveel mensen,zo harde muziek dat ik het niet aankon en vaardat ik het wist stond ik buiten en was ik opweg naar het station.
Maar voor de rest was het een toffe dag geweest laugh
Groene_heks
Groene_heks jun 23 '11
Beterschap Emmy!!

Nou kben der weer, nu nog zorgen voor draadloos internet, al die kabels door de kamer is nie fijn..
De verhuizing heb ik overleefd en dat in mijn uppie met vier verhuizers smilein 4 uur alle meubels over en in elkaar geschroefd!

Ben zeer trots op mezelf smile
Emuca
Emuca jun 23 '11
Koorts is gelukkig weg, snot verkouden nu en een bonkend voorhoofd... maargoed.. zolang de koorts maar weg is laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki