Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jun 16 '11
Daar heb je zoals Miri al zegt heel goed verwoord! Ook ik rommel hiermee! Maar binnenkort zal het weten/vertrouwen de boventoon voeren ipv het denken!

wink
Esther
Esther jun 16 '11
Ja.... ik begin me gelukkig al iets beter te voelen.... ben weer wat aan t eten..... stom dat we altijd maar zo doemdenken.... maar ja... daar zijn we mens voor "denk" ik dan maar smile
Serenity
Serenity jun 16 '11
Yep! Maar waneer je door hebt dat je aan het doem denken ben ben je denk ik wel een 'bewust-mens' ^^.
Want als je iets door hebt dan kan je stoppen met je oude gedragspatroon en er verandering in brengen, de vraag rest meestal "Hoe dan?" ^^
smileAch ik experimenteer net zolang door tot dat ik iets gevonden hebt en soms zijn de technieken zo subtiel dat het zoooo verschrikkelijk makkelijk was L.O.L. confused
Emuca
Emuca jun 16 '11
@New Moon, daarom draag ik geen maansteen met volle maan! laugh

Bah ik moest net 1,5 uur wachten bij de kapper.. en moet zo met de trein mee.. brrrrr.. en het regent hier knetterhard
Esther
Esther jun 17 '11
ik heb net mn haar zelf geverfd.... woon aan de Duitse grens en in Duitsland kost haarverf heel weinig (ca 4 euro)... dus ik heb voor 3 euro mn haartjes weer heel leuk..... (scheelt me weer 2 uur kapper)....
niels
niels jun 17 '11
Oh dat is tof Esther dat je dat zo goed koop kunt kopen laughzo bespaar je niet alleen veel tijd bij de kapster maar ook een pak geld laugh.

Mensen kunnen toch soms zo raar doen he neem nu een vriendin van mij. Ik was naar de panos geweest na mijn examen voor een broodje te halen en achter mij stond al een hele rij aan te sluiten daartussen stond mijn vriendin en toen ik langs haar liep deed ze haar hand voor haar gezicht in de hoop dat ik haar niet zou zien. Ik heb toen heel beleefd hey gezegd en door gegaan. Maar ik was er wel door geschokt ,ik weet wel dat ze mij niet erg graag mag en ik weet dat ze achter mijn rug om roddelt over mij en hoopt dat ik dit jaar blijf zitten maar is dat nu een reden om zo onbeleefd te doen ?
Groene_heks
Groene_heks jun 17 '11
Noem jij dat een vriendin Niels, of bedoel je een kennis?
niels
niels jun 17 '11
nee dat was een vriendin Groene Heks
akschuna
akschuna jun 17 '11

Ah nee Niels

Dat was geen vriendin en iemand waar je geen kennis aan wilt hebben,
denk ik zomaar ................
niels
niels jun 17 '11
Dat is ook zo akschuma maar haar hele gedrag tegenover mij is in 1 jaar compleet omgedraaid en ik weet echt niet wat ik heb gedaan om dit te verdienen . Geloof na dit jaar zit ik in Leuven en zal ze van mij geen last hebben.
akschuna
akschuna jun 17 '11

Waarschijnlijk gaat zij nu om met de "popiejopies" en hebben die een oordeel over jou.........en dan is het kiezen of delen.
Maar ik kan het mis hebben he.
niels
niels jun 17 '11
Het ligt niet aan de "popiejopies" (grappige naam :D) dat is nu eenmaal haar karakter. Ze is ook materialistisch ingesteld en gefocust op hoge punten halen (als ik er nu over nadenk vraag ik me af hoe we bevriend zijn kunnen zijn omdat ik niet materialistisch ben ingesteld) ik heb het haar ook al zien doen bij iemand anders zonder invloed van buiten af.

Maar nu iets anders laugh
Daar juist toen ik naar beneden ging had onze hond juist een klein vogeltje aangevallen,gelukkig had hij hel niet doodgebeten maar waarschijnlijk iets aan zijn vleugeltje geknakt want het vogeltje blijft enorm stil zitten. Ik en mama gingen kijken of alles in orde was met het arme ding en we wisten niet wat we moesten doen. Ik nam zonder moeite het arme vogeltje op en aaide hem heel zachtjes en ùijn mama stelde voor hem in onze voortuin te zetten waarn onze hond niet aan het vogeltje kon komen .Ik voelde mij hier niet goed bij omdat ik bang was dat het arme dier daar zo zou blijven en misschien een makkelijke prooi worden voor andere dieren. Ik ging terug om het vogeltje eerst onder de dennetjes de zetten om hem te beschermen dus ik paktehem op en praatte tegen het diertje en beloofde het arme diertje te helpen. Daarna wou ik hem onder de dennetjes zetten wilde het kleine vogeltje niet van mijn hand afgaan. Steeds als ik hem op de grond wou zetten kroop het diertje terug op mijn hand. Het begon ook een beetje te regenen en dus besloot ik om het arme diertje naar de garage te brengen waar het warm en droog kon zitten. Daar zette ik hel in een grote lage decoratiekom (Hij bleef met zijn pootjes aan de rand van de kom. Daar zette ik een beetje kippeneten en kommetje water en nu hoop ik maar dat het niets ernstiger heeft en dat hij snel terug kan vliegen. Om eerlijk te zijn voel ik mij hier ook niet goed bij ik heb het liefst het vogeltje dicht bij mij zodat ik een oogje in het zeil kan houden. Ik denk als mama ligt te slapen ik het vogeltje haal en dan is het nog bedenken hoe ik het diertje morgen moet eten geven .
Groene_heks
Groene_heks jun 17 '11
Nee dat is zeker geen vriendin Niels, zo iemand zou ik lekker loslaten wink

Babyvogels zitten vaak op de grond Niels terwijl mamma of pappa in de buur tis, zolang ze nog niet goed kunnen vliegen blijven de ouders in de buurt om te voeren.
De kans dat mamma of pappa nu de kleine zoekt is best groot, ik zou hem of haar buiten zetten, zo heeft het beesie meer kansen (mits er geen katten in de buurt zijn smile)
Veel mensen denken dat zulke hummels uit hun nest zijn gevallen maar dat is echt niet zo smile
Groene_heks
Groene_heks jun 17 '11
Als je hem zelf gaat voeren zul je insectenvoeding moeten halen bij de dierenspeciaalzaak denk ik.
Maar dan is de kans dat hij/zij het overleeft toch nog best klein.

Succes met je nieuwe vriend!
niels
niels jun 17 '11
dank je wel Groene heks
Dit vogeltje is wel heel speciaal (hij zit nu op zijn schouder) nu nog mama uitleggen dat ik hem zo goed mogelijk wil verzorgen want nu voel ik me extra verantwoordelijk . Heb gezien dat hij de graantjes van de kippen eet laugh
Maar goed dat mijn neef een speciaalzaak voor vogels heeft
Tatora
Tatora jun 17 '11
eenzaam
thats all....
niels
niels jun 18 '11
daar heb je groot gelijk in Tatora maar ik blijf het toch speciaal vinden laughVandaag gaat het heel goed met het vogeltje. Er zit veel meer leven in dan gisteren en maakt om de zoveel tijd een kleine vluchtje door de kamer.
Daarom denken ik en mijn mama dat het beter is om hem straks als het weer beter is om te proberen hem vrij te laten want een leven in een kooitje is niets voor zo'n vogeltje laugh
New Moon
New Moon jun 18 '11
Hoihoi mensen,

Ook ik ben gister toevallig naar een, ik noem het maar "energiebijeenkomst" geweest die blokkades in mensen opheffen en aan de oppervlakte brengen.
Iedereen ontvangt dezelfde energie maar iedereen heeft een andere ervaring/uitwerking.
De man die het leidde zong (de meest prachtige en "ancient" muziek), healde waar nodig en door bepaalde technieken zoals hypnose en drukpunten bracht hij ons dieper in ons bewustzijn en bij onszelf.
Hij hield ons steeds in de gaten, liep rond en ondersteunde ons waar nodig met reiki smile
Dit pakte voor mij uit als een soort van trip/regressie van 2 uur waarbij ik vorige levens heb mogen zien.
Ik heb ook erg moeten huilen, dat luchte heel erg op.
Ik moet echt even alles laten bezinken en een plek geven want wat ik heb mogen zien verklaart een hoop in mijn leven nu.
Pfoe!

New Moon
niels
niels jun 18 '11
Dat is zo fijn voor jouw New Moon laugh
Het zal wel als een hele verademing voelen laugh

tussen haakjes het kleine vogeltje heeft zijn vleugeltjes uitgeslagen en is de wijde wereld in gevlogen laughBen blij dat ik het vogeltje heb kunnen helpen laugh
Tatora
Tatora jun 18 '11
prachtig Niels!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy