Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca jun 15 '11
Spelletjes houden je scherp laugh
niels
niels jun 15 '11
zo is het maar net laugh
niels
niels jun 15 '11
Het was vandaag weer een mooie en vruchtbare dag laugh
Morgen Frans frownkijk er tegen op maar ik denk toch dat het mij zal lukken (moet wel heeel vroeg opstaan moet om 8u al daar zijn)
Ik kan toch alleen maar mijn best doen. Maar nu ga ik naar mijn bedje en ik wens jullie allemaal een hele goede nachtrust. Moge de maan over jullie waken smile

Veel liefs Niels
Serenity
Serenity jun 15 '11
Oehhh spannend, nou veel geluk en wens-affirmeer dat je het heel graag zou willen halen…oke daarna wel loslaten anders komt de boodschap nooit aan hahaha!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 16 '11
smileik zal je denken, Niels! wink
groetjes wink

vandaag begin ik vol goede moed... mijn stenen!! shocked
die liggen dus nu in de regen smirk
whehe laugh
spoelen ze een keer goed schoon hoop ik... als het zonnetje ook zijn werk doet daarna, hoor je me er niet over klagen smile
Mijn vriend heeft last van zijn rug... dus wou ik van die warmte-pleisters gaan halen in de stad,... lekke band tongue
ik laat me niet gek maken, natuurlijk... het is pas 8 uur...
de stad is maar 5 minuten lopen...
en ik weet al zeker een half jaar dat het eraan zit te komen, (de fietsband) helemaal versleten, en heb er ooit eens een busje, van die lijm in gespoten, zodat ik nooit geen lekke band meer kan krijgen shocked
maar dat je band ook kan slijten, daar had ik nooit bij stil gestaan... weer wat geleerd tongue
dus ook maar meteen een binnen en buitenband kopen smirk
mijn vriend was ooit fietsen-maker, hmmmz
maar die ligt nu uitgeschakeld op de bank shocked

Hmmz, dillema
zal ik mijn fiets gewoon naar de fietsemaker brengen?
ben ik in ieder geval niet afhankelijk als ik iets verder moet dan de stad laughen ik bedoel het goed...
wil hem ook niet voor zijn hoofd stoten, maar ik weet uit ervaring, dat je met een stijve onderrug, gerust een week lang, niets kan, dus ook mijn band niet maken blush
ik heb daar een hekel aan... afhankelijk zijn...
en om het niet nóg erger te maken voor ons, doe ik het maar gewoon!
groetjes Moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks jun 16 '11
Succes voor alle examen mensen vandaag smile
Tim (mijn oudste) zit midden in het wiskunde circus..

Jij succes met je Frans vandaag Niels!
Groene_heks
Groene_heks jun 16 '11
Haal je banden bij de HEMA Moonflower, dat scheelt een berg!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 16 '11
Oke Groene heks...
bedankt voor de tip wink
Serenity
Serenity jun 16 '11
Heeeeel grappig mijn ex-man heeft gisteren voor het eerst in 10jaar mijn band geplakt… wat scheidingen wel niet kunnen doen. *grinnik*

Uk heeft vrij de rest van de kleuters die naar groep 3 gaan gaat op school reis naar de dierentuin… arme kindertjes zo in de regen, vaak vergeten ze de regen en gaan gewoon lekker spelen en zetten door omdat de juf dat zegt… achh lieve kindertjes toch.

Ik moet nog naar buiten om brood te halen en mijn OV kaart op te laden anders kunnen we niet op bezoek bij mijn vriend zijn nieuwe huis… humzz wellicht tussen de buien door! ^^
Van mijn buurvrouw heb ik maïs brood gekregen, echt heeeeerlijk brood met engelse stroop of gewoon suiker, zo'n traktatie!
Alleen Uk vind de pitjes niet lekker en zit echt met lange tanden te eten, zo jammer vind ik dat, terwijl het heel lekker en gezond brood is, helaas pindakaas...
Gisteren ookal een halve ananas en meloen gekregen en ik had nog aardbeitjes en nu hebben we allebei een overheerlijke fruitsalade!!!! HEERLIJK! ^^

Ik ben wel blij dat we gisteren melk hebben gehaald misschien kan ik pannenkoeken bakken..humzzz even de eieren checken! wink

En hoe is jullie dag begonnen, en wat is jullie plan, en hoe voelen jullie je vandaag zo na de vollemaansverduistering ?
Esther
Esther jun 16 '11
ben wat hangerig..... en heel erg moe... meteen komt bij mij t "kankerspook" dan weer tevoorschijn... de hele tijd denken van "oh nee... t zal toch niet weer..." Ben zo blij als ik eens wat minder last kreeg van die angst..... bah!!! Hoop dat ik snel weer opknap.....

Grtz Esther
Serenity
Serenity jun 16 '11
Kankerspook? Wat is dat? Een stopwoordje in je hoofd?
Esther
Esther jun 16 '11
nee... heb kanker gehad.... maar zo gauw ik pijn heb, of ziek wordt... ben ik bang dat t terug is gekomen..... blergh! Ik hoop dat ik er ooit vanaf kan komen... wat voor een ander een "simpel" griepje is... is voor mij heel veel angst.....
New Moon
New Moon jun 16 '11
Pff, heb vannacht ook helemaal niet geslapen frown
Mijn maansteen was zo erg opgeladen van de maan dat ik me superenergiek voelde tot een uur of drie.
Maar had ook last van onrustige "dingen" op mijn kamer, en ik kon tot het licht was alleen maar aan nare dingen denken die zomaar in me op leken te komen... frown
Zometeen weer studeren met weinig slaap, daarna weekend.

New Moon
niels
niels jun 16 '11
hallo iedereen laugh
Ik voel me nu fantastisch laugh
Het mondelinge examen Frans ging ook geweldig goed laugh
Heb ik heel goed geslapen met het raam op en maar heb de maan spijtig genoeg niet gezien:(
Maar ik wil aan iedereen heel veel succes en geluk wensen in alles wat ze doen laugh

Veel liefs Niels
Esther
Esther jun 16 '11
Super Niels!
admin
admin jun 16 '11
Ik ben gister vanaf 15.00u tot ca. 21.30u buiten vertoeft! Lekker terrasje gepakt! Ik had nog een 2e handsboek gekocht, "De mysterieuze kracht van de maan".......zonder het boek open te slaan heb ik deze meegenomen! Ik heb al 2 boeken over de maan. Vandaag maar weer ruilen......terwijl ik dit zeg/schrijf pak ik het boek en sla deze open.......staat er een stukje over maansverduistering! En wat staat er:
Deze tijd is voor de geest bijzonder gunstig voor...
* hypno- of regressietherapie, rebirthing en reïncarnatiehtherapie. We kunnen ons het beste toeleggen op dingen die in alle rust moeten groeien en rijpen, zonder storende invloeden. Als u in alle stilte onopvallend iets in orde wilt brengen, is dit daarvoor het aangewezen moment!

Is dat even "toevallig"...ik heb vandaag regressietherapie smile
Wat kunnen ze goed timen, mijn Engelen!
admin
admin jun 16 '11
Natuurlijk wil ik iedereen een hele fijne dag toewensen!
smile
Serenity
Serenity jun 16 '11
Toi toi toi Justlove, erg leuk dat je precies op die pagina kwam hihi.

@Esther, dat lijkt me moeilijk zeg en een hele opgave om hiermee te leren omgaan en te leren leven, angst sucks bigtime!
Esther
Esther jun 16 '11
@JustLove.... spannend... wil ik ook nog graag een keer...

@Miri.....tis ook een hele opgave..... bah..... (en dan van die mensen die zeggen "ik kan morgen ook kanker krijgen".... of ook een veel gehoorde "ik kan morgen ook een auto-ongeluk krijgen"..... pfff.. wordt ik zoooo moe van... hebben geen enkel idee wat ze zeggen.....
Maarrrrr.... komt goed.. dat vertrouwen heb ik.... en ik weet t ook.... maar t denken verstoord dat weten en vertrouwen vaak.... frown
Serenity
Serenity jun 16 '11
Juist, dat vertaal je heel mooi zeg!
" 't denken verstoord dat weten en vertrouwen vaak."

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie