Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

niels
niels jun 13 '11
gelijk heb je laugh
Groene_heks
Groene_heks jun 13 '11
Graag gedaan Niels smile
New Moon
New Moon jun 13 '11
Bedankt voor de link Groene Heks,
Ik ga woensdag zeker wel even kijken, kan ik meteen een stevige wandeling maken smile

Dat klinkt als een ultiem verwenmomentje Miri, fijn om te lezen! laugh

Ik heb het vandaag lekker rustig aan gedaan na een hele gezellige avond gisteren met vrienden.
Morgen weer vroeg op en aan de slag met mn studie smile

Nu ga ik even buiten door de regen lopen met een paraplu: daar ben ik gek genoeg dol op, en ik grond er ook nog eens goed van laugh

Groetjes, New Moon
Emuca
Emuca jun 13 '11
Ik ga ook echt proberen te kijken laughHet gaat wel om de maan natuurlijk laugh
Serenity
Serenity jun 13 '11
Mmmmm dat was het zeker, jaaa lopen in de regen met een paraplu is idd heer-lijk.
fietsen in de regen vind ik zelf ook lekker dan zing ik liedjes en daar word ik zo vrolijk van, wellicht om de lasten van de kou of slecht zicht te verminderen, als ik er zo over nadenk hihi.
New Moon
New Moon jun 14 '11
Hoi!
Moet je nou kijken wanneer mijn reactie op dat krantenbericht geplaatst is Groene Heks shocked21.11!!!!
Heel frappant die synchroniciteit.
Heb een aardige link gevonden: http://home.wanadoo.nl/herbert/ontwaken/elfoverelf.htm

@ miri: het gaat dit weekend lekker veel regenen laugh
Ik hoop dat je niet al te zomerse plannen hebt wink

Liefs
Serenity
Serenity jun 14 '11
hahaha, dank je wel voor het meedenken NewMoon! ^^

Leuke link maar voor als nog vind ik het als chinees aan klinken alhoewel cijfers idd een bijzondere betrekking hebben op mijn leven, voel ik geen 'waarheid' .

Ik moet nog voor mezelf uitvinden welke betekenis die cijfers voor mij hebben, wellicht anders dan die van beschreven teksten over getallen en nummers…. je weet maar nooit! ^^
New Moon
New Moon jun 14 '11
Goeiemorgen smile

Gek, want die ervaring heb ik min of meer ook met de website... al heb ik wel het gevoel alsof die getallen iets betekenen.
De theorie vind ik logisch gezien wel heel slim en leuk om te lezen, maar dit soort waarheden zijn toch meer aan het hart besteed dan aan het hoofd...

Heb bijna niet geslapen, ik vermoed omdat ik bijna hardop zei toen ik in bed lag: "het leven is eigenlijk te leuk om te slapen nu".
Vervolgens sliep ik pas toen het licht was, lekker handig!
Zometeen toch maar naar de uni.

Fijne dag iedereen!

New Moon
Serenity
Serenity jun 14 '11
Jij ook!

Ik heb Uk al weg gebracht en straks moet ik werken, ben wel super suf dus denk nog even met mijn ogen dicht te gaan liggen, al is het voor 10minuten ! ^^
Emuca
Emuca jun 14 '11
Jeuh wat ben ik blij dat mijn schooljaar is afgelopen zeg.. heerlijk die rust.. mijn lichaam snakte er naar... laugh

Vanmiddag naar vriendjelief.. heb ik zin in smile
niels
niels jun 14 '11
gelukzak ik heb nog examens tot woensdag frownnog even op de tanden bijten en daarna heb ik 3 maanden tijd om de dingen te doen die ik graag wil doen zoals fietsen en lezen en voor kinderen zorgen laugh
Groene_heks
Groene_heks jun 14 '11
3 maanden!! eekover bofkont gesproken.

Excuus aanvaard Emmy, quite nutteloos ja, maar ook zo lekker om even je ei kwijt te kunnen lol.

Ik ga verder met inpakken en soppen, man wat kom je een hoop viezigheid tegen als je kasten opzij duwt...
niels
niels jun 14 '11
Vandaag veel geleerd voor Engels. Het is alleen spijtig dat we niet zoveel van Shakespeare hebben gelezen frownIk kijk alleen niet zo uit naar het examen zelf. Niet dat het zo moeilijk is maar omdat ik weet dat het lang gaat duren. Komt door de schrijftaak ben ik altijd even zoet mee. Ik hoop dat we deze keer een fijne schrijftaak krijgen zoals vorig jaar. Vorig jaar hadden we een verhaal uit The Canterbury Tales besproken(The wife of Bath ,zo een mooi verhaal :D) Ik heb me toen helemaal kunnen uitleven (had nadien wel pijn aan mijn hand maar ja je moet er toch iets voor over hebben :D)

Heb deze avond me volledig uitgeleefd met een nieuw hoofdstuk voor de Anvakeleria te schrijven laughHad er echt nood aan . Ik leer wel graag hoor maar na zo een hele tijd te leren heb ik toch nood om mijn fantasie terug aan te spreken en op te schrijven wat ik voor me zie gebeuren. Zoveel beter als televisie.
Ik ga jullie allemaal laten en naar mijn bedje vertrekken zodat ik helemaal uitgerust ben om morgen aan mijn examen te beginnen.

Slaap zacht allemaal laugh
Niels
New Moon
New Moon jun 15 '11
Klinkt goed Niels!
Veel succes met je examen morgen smile

Liefs New Moon
Serenity
Serenity jun 15 '11
Toi toi toi Niels!
Vandaag is het woensdaggggg yeahhhh mijn Ukkie heeft een halve dag school, yeahhhh!
Daarna gaan we denk ik fietsen en uhmmm misschien naar een hele coole speeltuin, ik denk ook dat ik tussen de middag warm gaat eten.
Ik heb nog penne pasta van de buuf staan en vanavond moet ik ook nog mijn fiets ophalen bij mijn ex-man want gisteren had ik een lekke band!
Gisteren ook naar oma oma gegaan en mijn Uk is zo verwent weer door haar ik had aardbeien taart meegenomen voor oma, mmmm smullen maar!
Oh dat word niet fietsen vandaag, steppen wellicht wel… naar de speeltuin!
niels
niels jun 15 '11
dankje wel Miri en New Moon laugh
Het is vandaag heel goed gegaan maar morgen zal het andere koek zijn,dan heb ik Frans mondeling frownmaar ja we slagen er ons wel weer door laugh

en fijn voor jouw Miri laugh
ikwou dat ik kon wisselen laugh
Serenity
Serenity jun 15 '11
Ja het was/is heerlijk ik heb mijn reserve fiets met zo'n ouderwetse rugsteun en je voeten in de fietstas systeem, voor de zekerheid heb ik wel een tuigje eraan vast gemaakt.
We hebben toch wel gefietst dus en melk gehaalt….en een vaderdag kado het is een buzz game, met zo'n stalen draad en een toverstafje met een gat aan de bovenkant en dan mag je niet de stalen draad aanraken want dan 'buzz' die en moet je weer een stukje terug.
Mijn ex-man houd van spelletjes te doen met onze Uk ene tja hij blijft een groot kind want af en toe ligt hij met vrienden in een deuk over het speelgoed van Uk hoe geavanceerd dat het af en toe is hahaha, en ja dan gaan hun het 'uitproberen'…^^
niels
niels jun 15 '11
Oh fijn Miri laugh
Ik speel ook heel graag spelletjes. Telkens als ik iets voor de verjaardag van mijn lief klein zusje moet kopen koop ik altijd een spelletje dat haar stimuleerd om verder te groeien en slimmer te worden en terwijl speel ik mee laugh
Emuca
Emuca jun 15 '11
Ik heb gisteravond ook lekker spelletjes gespeeld laugh

Helaas was mijn energie daarna echt 0 en die is nu 0,5. Ik heb niet zo veel zin om te werken dus.
Serenity
Serenity jun 15 '11
Juist!!! Jij ziet het goed Niels! ^^
Kijk maar naar Emuca, ze speelt maar is ook wel heel begaafd! L.O.L.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki