Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

niels
niels jun 11 '11
ocharme Emuca frown
Ik wens je heel veel beterschap laugh
gast
gast jun 11 '11
Beterschap Emuca...
New Moon
New Moon jun 11 '11
Ah, beterschap Emuca! smile

Ik heb vandaag lekker lang geslapen en dingen in mn eentje gedaan,voelde me extreem moe en verdrietig. Gaat nu veeeel beter.
Net een groot begin gemaakt met opruimen zodat ook mijn kamer als "nieuw" is laugh

Bedankt JustLove en Emuca trouwens voor de complimentjes, ben zelf ook erg blij met mijn nieuwe naam smile

Liefs
niels
niels jun 11 '11
Dat is fijn om te horen dat je je nu veel beter voelt New Moon laugh

Ik ben net terug van het etentje bij mijn stieffamilie. Het was goed gegaan maar ik heb daar steeds dat hatelijk gevoel dat ik daar niet welkom ben. Nu voel ik me dan ook een beetje leeg en droevig van binnen
Emuca
Emuca jun 12 '11
Laat je daardoor niet kisten Niels.. je gaat er wel mooi heen en je bent daar in al je kracht. Straal dat uit. smile

Ik ben vannacht op mysterieuze wijze van mijn pijn af gekomen.. Ik ben nu een uur wakker en ik heb nog geen pijnsteek gehad.. Terwijl het afgelopen nacht juist extreem erg werd... Wellicht hebben alle lieve beterschapswensen toch geholpen. laugh
niels
niels jun 12 '11
Dankje wel Emuca Ik laat me neit meer door hen kisten laughIk ben nog niet vergeten hoe ver die 2 mij gedreven hebben .

en het is fijn om te horen dat je van je pijn af bent want dat is helemaal niet fijn . Heb ooit enorm fel pijn aan mijn oor gehad dat ik zelfs niet meer uit mijn bed kon van de pijn.
Emuca
Emuca jun 12 '11
Ben nog steeds pijnvrij.. dus ik ben erg blij...vind het wel wonderbaarlijk.. want had het niet verwacht.. maar achhh smilebeter.
Beschermengel
Beschermengel jun 13 '11

Fijn hoor Emuca! smile
Emuca
Emuca jun 13 '11
Nog steeds pijnvrij laugh
Emuca
Emuca jun 13 '11
Hihi 11.11 gaaf laugh
niels
niels jun 13 '11
wat heeft die 11,11,11 er eigenlijk mee te maken. Heb wel eens gehoord over dat het getal 11 iets speciaal was maar heb nooit echt begrepen waarom? frown
Groene_heks
Groene_heks jun 13 '11
Bovenaan het scherm algemene onderwerpen staat de zoek functie.
Toets daar 11.11 in en je hebt al een hoop antwoorden smile
Serenity
Serenity jun 13 '11
Hoi Karin, ik heb dat ook ingetoetst maar die zoek functie is niet helemaal functioneel .

Hoi Niels ik heb even voor je gezocht:
- nlforum.merudi.net->Het_getal_11. .
-nlforum.merudi.net->Getallen. .
- nlforum.merudi.net->Dromen_over_getallen. .
- nlforum.merudi.net->numerologie_Geboortegetallen. .
- nlforum.merudi.net->1_11_11_11. .
- http://nlforum.merudi.net->22.22 .
- nlforum.merudi.net->dubbele_nummers.
Enz. enz.
Soms als je wat zoekt is het handig om de synoniemen op te zoeken en een link naar wat je zoekt weer te vinden daarin.
Groene_heks
Groene_heks jun 13 '11
Ja je hebt gelijk, stom zeg!
Serenity
Serenity jun 13 '11
Mijn lang weekend was top, ben bij mij vriend zijn nieuwe huis geweest en we hebben samen gepoetst en gezellig gehad met over heerlijke truffels van AH excellente.

Het was melk chocolade met hazelnoot creme erin en geen gore boter creme, nee overheerlijke goed op smaak niet al te zoete creme en als finishing touch gehakte hazelnoot stukjes boven op.

Mijn vriend heeft me helemaal in de watten gelegd en is zo'n heerlijke gastman geweest.
Oja we hadden ook een discussie punt die we even moesten ventileren en dat verliep goed en ook mooi want we groeiden een stukje weer dichterbij, dat wat we met spanning uit elkaar waren gegroeid denk ik, mooi he! ^^

En nu ben ik aan het wachten dat mijn Ukkie thuis komt, ik heb lekker gestoft en gestofzuigd ook de was gedaan en beetje op geruimd en het beddengoed gedaan, klaar voor Ukkie. ^^
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 13 '11
Miri!! ik dacht al, waar is ze...
whehe groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity jun 13 '11
joehoeee ik hier ben ik weer!!
niels
niels jun 13 '11
Groene heks en Miri heel erg bedankt voor het opzoeken laughik zal zeker jou tip niet vergeten:D
Serenity
Serenity jun 13 '11
Graag gedaan! Ene het was een suggestie dus geen verplichting plus niets heeft haast alles komt op tijd! ^^

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki