Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

niels
niels jun 8 '11
een stukje uit de Kyropaideia van Xenophoon wink
admin
admin jun 9 '11
Groene Heks......dat is balen! Maar we kunnen toch kijken of we met z'n allen het tij voor je kunnen keren! Als meerdere zielen 1 gedachte hebben......moet dat lukken!

Als we nu met z'n allen wensen dat het dak en de ramen pas verwijderd kunnen worden als Groene Heks weer in haar eigen huisje zit! Moet lukken.......en het lukt alleen maar als we dit ook vanuit ons hart wensen! Dus ga er maar van uit dat jij een fijne tijd in je wisselwoning zal hebben!

Alle "merudi" zielen positieve gedachten voor Groene Heks!

Xx
Serenity
Serenity jun 9 '11
Zenuwachtig ik moet me haasten om mijn Uk naar mijn vriendinnetje te brengen en daarna door te sjezen naar mijn werk en dan te koken en dan door te sjezen naar het onderzoek en dan sjezen of naar huis omdat mijn Uk thuis word gebracht of het duurde wat langer en dan moet ik naar mijn vriendinnetjes moeder sjezen om daar mijn Ukkie op te halen.

Dt is de tweede keer dat ik met hoge nood bij mijn vriendinnetje aankom en ze doet haar uiterste best om mij te helpen, mensen kunnen verbazingwekkend lief zijn, elke keer maar weer!
Groene_heks
Groene_heks jun 9 '11
Dank jullie wel allemaal.
Ik heb gisteravond besloten dat als ik geen andere woning krijg ik hier dus niet ga inpakken.
Oftewel, ik krijg een wisselwoning waarin NIET wordt gewerkt of ik ga het huis niet uit.
Eens kijken wie de langste adem heeft..
Frangipani
Frangipani jun 9 '11
Hi!

Ben net nieuw hier en vind het juist goed dat je je kleine verworvenheden herkent en viert elke dag, Ik ben heel voldaan en trots dat ik les 8 van Evy start to run vandaag heb gedaan, vond het best afzien, na 3 jaar niet kunnen sporten wil ik nu mijn conditie weer opvijzelen en tot nu toe gaat het goed, toppie toch!
Frangipani
Frangipani jun 9 '11
@Groeneheks, meestal hoe duidelijker je bent, des te meer ze luisteren en honoreren, poot stijf houden.
Groene_heks
Groene_heks jun 9 '11
Ben naar de uitvoerder gelopen vanmorgen, en heb hem verteld dat mits ik geen andere wisselwoning krijg, ik dus gewoon blijf zitten.
Maar we hebben alles al besteld hoor, sputterde hij.
Das dan jammer zei ik, gedane beloftes moeten worden ingelost en ik zet dus geen stap buiten de woning!

Ben benieuwd..ik heb nog 10 dagen..
Emuca
Emuca jun 9 '11
Komt vast goed Kaatje <3
Emuca
Emuca jun 9 '11
Ik heb de drang om heel veel te schrijven en te gaan illustreren deze vakantie..
Groene_heks
Groene_heks jun 9 '11
Ik heb wel een lege muur voor je! smile
Groene_heks
Groene_heks jun 9 '11
Het heeft geholpen, niet te geloven...naar een grote mond wordt geluisterd en als je rustig en beleefd blijft gebeurt er dus niks, weird...
Maar ik krijg nu een woning die al kant en klaar is, de mooiste dus eigenlijk smiledus vier weken geen gedril, gehamer en geschreeuw!!
Emuca
Emuca jun 9 '11
Pas maar op Karin, anders heb je zo een muur vol bomen en elfjes laugh

Wat goed van je dat je nu een tof huis krijgt.. yay!
admin
admin jun 10 '11
Ben vroeg wakker! Vandaag zou mijn schatje jarig zijn! Ik ga er maar een mooie dag van maken.......door gewoon zijn geboortedag te vieren! Het moet als een heugelijke dag in mijn herinnering blijven!
Serenity
Serenity jun 10 '11
Oef Justlove probeer je je gevoelens niet om te buigen en/of mooier te maken want dan kan je het verdringen en dan hoopt het zichzelf op en dan in één keer in een grote klomp komt het een keertje los en kan je je heel beroerd gaan voelen.
Ik zeg dit omdat er 'moet' in je laatste zin staat, verder wens ik je wel een fijne dag toe vol met mooie en fijne herinneringen . smile

Ik voel me goed, het weekend staat voor de deur en ik verheug me erop.
Emuca
Emuca jun 10 '11
Haal taart. Taart is goed.

Ik denk dat ik vandaag maar een blog ga schrijven voor mijn blog... nu nog een goed onderwerp laughof ik ga veel tekenen smile
Serenity
Serenity jun 10 '11
Ik wil mijn naam veranderen denk ik maar ik weet niet welke want ik ben tevreden met wie ik ben…. oke dat klonk misschien wat vaag.
Heeft iemand een idee welke naam bij mij zou passen?
Emuca
Emuca jun 10 '11
Als je tevreden bent, waarom wil je hem dan veranderen? smile
Serenity
Serenity jun 10 '11
Ja leek me leuk ….
Emuca
Emuca jun 10 '11
Hm.. een naam voor jou.. Ik kan wel heeel veel namen gaan opschrijven.. maar of je daar nou blij van wordt? laugh
Serenity
Serenity jun 10 '11
Kweetnie, heb ze niet gelezen! ^^

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy