Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca jun 6 '11
Net geprint op school.. ben wel tevreden met al het werk.. straks nog even website doorkijken en tekst voor morgen... Maar nu even relaxen en uitkijken naar morgenavond smile
Groene_heks
Groene_heks jun 7 '11
Vanmorgen gewekt door de trippelvoetjes van de bouwvakkers op mijn dak die sierlijk daarna mijn dakpannen in een container keilden een paar meter lager...om kwart over zes.. eek
1 voordeel is wel dat je op tijd wakker bent..lol

Mijn dochterlief had een bed voor mij gecreerd gisteravond, heel lief maar het sliep voor geen meter, zit nu met heeeele kleine oogjes achter de laptop.
Emuca
Emuca jun 7 '11
Okee... het wordt hier steeds gekker. Luna is nog steeds weg en Sol is vannacht op mysterieuze wijze uit huis verdwenen.
Beschermengel
Beschermengel jun 7 '11

Ohh Karin ik moest zo lachen toen ik het las, maar nee het is inderdaad niet leuk. smile

Zijn dat de poezen die weg zijn Emmy ?
Serenity
Serenity jun 7 '11
hihihihi, ik bedoel ahhhhh arme Karin! ^^
Ik had het hier ook want ook ik kreeg een nieuw dak, ze hadden zelf 1weekend vergeten om de radio ui te doen, dag en nacht!
En als ze dan weg zijn dan mag je de zooi opruimen, heel mijn zolder is bedekt met een dikke laag roet, zand, stof veel spullen kan ik weggooien.
Emuca
Emuca jun 7 '11
Ja, dat zijn ze.. echt balen... En ik word over een kwartiertje beoordeeld.. confusedzenuwen!
Groene_heks
Groene_heks jun 7 '11
Nou die waren dus nergens voor nodig he mupke smile

GEFELICITEERD!!!!!!! xxx
Serenity
Serenity jun 7 '11
Klote, omdat ik geen medicijnen had begon ik ontwenningsverschijnselen te hebben en vandaag was het de hele tijd huilen huilen en nog eens huilen vandaag kon ik de medicijnen weer ophalen en ik ging ook even lekker fietsen met mijn Uk.
Voor de rest ben ik door die suffe wisselwerking van wel en geen medicijnen erg moe en heb continu slaap.
Voor donderdag oppas te regelen is mij gelukkig gelukt!
Nu kan ik alsnog werken en naar dat onderzoek toe, spannend!
Moon_adamanta
Moon_adamanta jun 7 '11
Heel raar zat vanmiddag boven in het restaurant waar een jongen werkt die ik ook leuk vindt we hebben wel contact maar verder niet en hij gaat weer naar beneden met de roltrap ik kijk dus eigenlijk naar zijn rug en bedenk me god wat ben ik gek op die jongen en in een keer in het net alsof er een pijn door me hart gaat ik schrok ervan het verliefdheid gevoel werst heel intens werdt er duizelig van maar het was een mooi gevoel

vraag me af zou hij het ook gevoeld hebben want ik keek naar zijn rug

zucht.....

Moontje
Serenity
Serenity jun 8 '11
Misschien wel Moon_ademanta, blijft wel spanend vind ik.^^
Ik voel me goed, de medicijnen slaan weer goed aan en ik voel me 'normaal' jammer van de bijwerkingen ik heb een hele dikke buik ondanks dat ik vrij gezond eet, het gaat er maar niet vanaf.
Het is zelfs zo erg met mijn buik dat waneer ik zoetigheid eet het direct te zien is, ik kan hierdoor eigenlijk vrij weinig eten en moet continu letten op wat ik eet, vandaar dat ik ook vaak met honger gaat slapen en met honger wakker word.
Daarom wil ik eigenlijk die medicijnen niet, ik kies hier niet voor ik word letterlijk gedwongen om ze in te nemen.
Emuca
Emuca jun 8 '11
Ik ben nu lekker over naar het derde jaar! En mijn cijfers waren heel goeddddddd. En ik heb net mijn pakje binnen van de dreadshop. WOEHOE.
New Moon
New Moon jun 8 '11
Van harte gefeliciteerd Emmy!
Goed gedaan, ondanks dat je het af en toe erg lastig had...
Respect! laugh
Ik hoop wel dat je katjes binnenkort terugkomen shockedtoffe namen trouwens... Hou je ons op de hoogte?

Ik ben hier even niet heel productief... heb de afgelopen maanden een verliefdheid weggestopt die nu weer heel erg naar boven komt drijven.
Moontje, ik heb echt mee zitten zwijmelen met jouw verhaal over die jongen op de trap... dat klinkt echt zooo herkenbaar.
Dat heeft misschien ook iets bij mij aangeraakt wat ik niet langer kan ontkennen, dus bedankt daarvoor smile

Liefs, the moon
Emuca
Emuca jun 8 '11
Natuurlijk zal ik jullie op de hoogte houden!

Ik heb ondertussen mijn dreadclip in en ik ben er zoooooo blij mee! Foto komt snel! Eerst even boodschappen doen!
Emuca
Emuca jun 8 '11
Okee.. geen goede foto... maar dit zijn ze laugh
New Moon
New Moon jun 8 '11
Heeeel mooi!!!
Je ziet er goed uit trouwens!
Veel plezier ermee,

The moon
Emuca
Emuca jun 8 '11
Dankjewel smile
Groene_heks
Groene_heks jun 8 '11
Gaaf Emmy smile

Ik voel me $#@%^%$#@$%^& en nog veel erger ook...
Stopt de woningbouw me in een wisselwoning waarin ze de laatste week dat ik er zit ook nog het dak en ramen moeten worden verwijderd, stelletje kloothommels...en schijnbaar kan er niets aan gedaan worden, heb maaaaaaanden geleden al aangegeven dat ikzelf een auti ben en drie auti kids heb, houden ze dan nergens meer rekening mee?

Echt, ben helemaal de kluts kwijt nu en tot nu toe ging het zo goed..
Emuca
Emuca jun 8 '11
Wat een droplullen.. pfff

Luna is trouwens weer terug laughNu Sol nog.
niels
niels jun 8 '11
wat erg voor je Groene heks dat ze daar geen rekening mee houden snap ik echt niet. Bouwen of verbouwen is al zo streserend en nu moet je (als ik het goed begrijp) in huisje wonen zonder dak en ramen . Nog eens stress erbij.

Maar mijn dag was super. Had vandaag examen wiskunde en het ging geweldig goed smile.Er zat veel kansberekening bij en dat ligt me enorm goed. Ook mijn vorig examen Nederlands (mondeling dan nog wel ) viel ook kei goed mee. Alleen van mijn mondeling Grieks ( had dat vak op maandag) sloeg tegen. Ik wou het te goed doen en nog eens extra last van zenuwen frown. Maar het zal wel geen ramp zijn de ongeziene vertaling gaat op meer punten dan de theorie en die ging wel heel goed dus hopen dat ik binnen een paar weken mijn A-attest heb smile
New Moon
New Moon jun 8 '11
Ahh balen Groene Heks... shocked
Kunnen jullie misschien niet in een andere vertrouwde omgeving verblijven?

@ Niels: wat leuk dat je Grieks doet. Ik was er heel slecht in omdat ik er niks aan deed maar ben achteraf toch blij dat ik nu vanalles over mythologie weet tongue
Van welke schrijver/tekst heb je vertaald op het examen?

Liefs the moon

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420