Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

New Moon
New Moon jun 5 '11
Ziet er interessant uit Lily, dat boek!

Liefs, the moon
Groene_heks
Groene_heks jun 5 '11
Quote:
Ps tot Karin: de cijfers allemaal rond de 8, ik ben dik tevreden dus (vooral veel lol gehad!)

Ow dan wil ik graag eens met je dansen haha, goed gedaan!
Serenity
Serenity jun 5 '11
Dank jullie, het ziet er veel belevend en lekker duidelijk uit, het beloofd veel leesplezier!! ^^

Caius, ik wil wel met je dansen maar alleen als ik op je voeten mag staan…of je sleurt me de hele dans zaal door, maar dan koop ik wel eerst rolschaatsen denk ik, L.O.L. !!
Emuca
Emuca jun 5 '11
gatjakke, katten weer kwijt D:
Serenity
Serenity jun 5 '11
Vind je gek, het is heerlijk weer!
Misschien moet je niet al te lief zijn en hun te veel vrijheid geven, het zijn natuurlijk huiskatten dus die moeten luisteren naar de huisregels, jouw regels, mijn buurvrouw laat dat horen in haar stem… ik heb nooit een kat gehad dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.
admin
admin jun 5 '11
Ik ben verdrietig! Mis mijn liefje! Al weer 3 maanden in Heaven! Voel me alleen, heel alleen vandaag!
Hopelijk morgen een betere dag!
Caius
Caius jun 5 '11
Katten...eigenaardige beesten ... ik mis ze wel om mij heen!
Een paar weken geleden ... heb ik een kat in mijn tuin gezien ...
Ik dacht toen ...heeej verdwaalt? ... kreeg ik gister een (algemeen) briefje door de deur...dat die kat sinds begin mei vermist is ... maar die van jou Emuca komen vast sneller boven water.

Dames, gister wilde een vriendin met mij dansen...en dat was niet zo'n succes...ik heb anderpartnervrees of zoiets denk ik.
Over een jaar wil ik graag met jullie dansen ...dan heb ik goud als het goed is smile... ik ga het steeds leuker vinden .. ook omdat de sfeer er erg goed is ... en we leuke vrienden daar hebben leren kennen!
Caius
Caius jun 5 '11
Justlove ... hopelijk kan mijn poppetje je helpen ...en droom je vannacht heerlijk over je liefje.
Emuca
Emuca jun 5 '11
Mijn katten zijn binnenkatten.. ze mogen niet naar buiten en zijn krols. Gats.. van de 5 kittens zijn er ook pas 4 het huis uit... ARGH.
Caius
Caius jun 5 '11
Ach, dan heb je over een maand of 2 weer nieuwe kittens tonguewink
Emuca
Emuca jun 5 '11
Joepie......

Argh... Lampen kapot... dus ik zit nu met 10 kaarsen om me heen te photoshoppen.
Serenity
Serenity jun 6 '11
laughEmuca…ik leid je de weg in het duister…. L.O.L.
Moon_adamanta
Moon_adamanta jun 6 '11
nog steeds ziek en daarbij nu ook nog eens het maandelijkse vrouwenprobleem frowngaat goed hier

moontje
4love
4love jun 6 '11
Ik voel mijn eigen beter als gisteren smile
En Moon je bent niet alleen ik ben het ook :|Sterkte wink
Serenity
Serenity jun 6 '11
Mijn Uk blijkt vakantie te hebben, zijn vader en hij stonden voor een dichte school deur en Uk was boos dat er geen school was hahahaha wat een lol, plus heb ik nu lekker mijn Ukkie extra vroeg weer thuis plus extra lang ook nog!
*benhelemaalhappy*
New Moon
New Moon jun 6 '11
Sterkte meiden met de Maantijd wink

Ik ga zo naar de uni om weer te studeren na een lang weekend vrij. (Joepie...)

Liefs the moon
Caius
Caius jun 6 '11
Tja ...wijsheid komt niet vanzelf the moon tonguewink
Caius
Caius jun 6 '11
Vannacht goed geslapen en ik voel mij vandaag iid een beetje hyper...ik ben benieuwd hoe lang ik die energie blijf voelen ... want mijn vriendin is een dag en nacht weg met haar moeder ... en ik mag mijn schoonmoeders laptop fixen ... iets wat zeker niet makkelijk is ... want de laptop is 3 jaar lang intensief gebruikt ....staat vol met spyware en vast ook virussen... van de 66GB schrijfruimte was er 62GB gebruikt ... en nu tijdens dit typen ... valt haar laptop weer uit ... de laptop is ook behoorlijk heet ...oververhit dus ... kortom een vastgelopen ventilator ... eerst dus maar schoon laten maken ... ik ben een leek op computer gebied ... dus mijn taak laptop vlot trekken zit er voor vandaag op ... smile... en dat is eerder dan verwacht laugh
admin
admin jun 6 '11
Hi Caius, ik heb gelukkig heerlijk geslapen! En inderdaad, je poppetje had me al eerder een goed gevoel gegeven! smile
Voel me vandaag een stuk beter! Dank je wel voor je liefdevolle aandacht!

Xx
Serenity
Serenity jun 6 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Zo ik heb met mijn werkbegeleidster gepraat en we hebben een afspraak gemaakt om erover te praten ennnn er blijkt géén personeel te kort te zijn dus ik hoefde niet te komen…oke dan niet! ^^

Gesprek gehad op werk : de rede dat ik een veeg uit de pan kreeg was dat mijn gezichtsuitdrukking dat deed aanwoekeren plus ik stond al aangekleed om de deur uit te gaan en plots weglopen van je werk is nou niet bepaald iets wat gewaardeerd word dus tja kreeg ik op mijn donder aangezien ik dit al een paar keer eerder gedaan had.
Conclusie: Mag niet zomaar opstaan en weglopen maar moet het vragen aan een van de leiding gevende en waneer ik iets verkeerds opvat moet ik het even dubbel checken voordat ik ook daadwerkelijk kan concluderen dat het iets fout was en daardoor ook naar gaat handelen…oke klinkt logisch allemaal en we gaan weer onze best doen!! ^^

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki