Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

New Moon
New Moon jun 4 '11
Ik heb het gevoel dat het in mijn geval temaken had met wat "buitenaardse" entiteiten, ik kreeg opeens hele negatieve informatie door: "je gaat sterven, je gaat vandaag dood". Ik ging communiceren met die entiteit, en heb hem weggestuurd en mijn kamer in licht gezet, dit lukte goed. Uiteindelijk pas kunnen slapen toen het licht was buiten. Ik was niet bang maar werd er wel errug onrustig van. confusedGek dat jullie ook eng hebben gedroomd Caius en Emmy shocked

Interessante tijden inderdaad!

The moon
Emuca
Emuca jun 5 '11
Onrustige tijden zijn het...

En nu ren ik weer naar bed voordat ik een paniekaanval krijgt. TOEDELS.
Groene_heks
Groene_heks jun 5 '11
Origineel bericht van: themoon
Ik heb het gevoel dat het in mijn geval temaken had met wat "buitenaardse" entiteiten, ik kreeg opeens hele negatieve informatie door: "je gaat sterven, je gaat vandaag dood". Ik ging communiceren met die entiteit, en heb hem weggestuurd en mijn kamer in licht gezet, dit lukte goed. Uiteindelijk pas kunnen slapen toen het licht was buiten. Ik was niet bang maar werd er wel errug onrustig van. confusedGek dat jullie ook eng hebben gedroomd Caius en Emmy shocked

Interessante tijden inderdaad!

The moon

Dit is creepy, dat maakte ik gisteren dus ook mee..
Geen entiteit, maar wel het sterke gevoel dat dit wel eens de laatste dag kon zijn, het duurde effe voor ik dat gevoel kwijt was.
Groene_heks
Groene_heks jun 5 '11
Quote:
Het afdansen ging lekker...en vroeger in de goede oude tijd was het idd standaard, een hype ... Karin je wordt oud

Dat is wel de bedoeling ja smile
Welke cijfers had je Caius?
Groene_heks
Groene_heks jun 5 '11
Origineel bericht van: Cialara
Goh ik heb er echt totaal geen last van... maar ik ben ook zo moe iedere dag... al dat gedoe met die badkamer ook. Ze hebben dus werkelijk de hele badkamer gestript en moesten al het leidingwerk opnieuw aanleggen. Nu is er iemand bezig met tegelen, die was gisteren nog niet klaar, maar ja, weekend he, dus die ging ook naar huis. Weet nog niet eens of ie maandag door kan, want hij had nog meer klussen. Zucht, een verbouwing is niet erg, als je het kunt plannen, maar wij zijn nu "het nood/spoed klusje tussendoor" geworden, en dat is niet praktisch...

Maar het einde komt in zicht, als het tegelen klaar is dan kunnen ze alles weer terug installeren en dan heb ik hopelijk met pinksteren weer een complete badkamer. (Al is er maar één douche dan ben ik al blij!!! please :D)

Ik duim voor je Jorine, ik weet hoe fijn een verbouwing is nu...:)
Maar ik focus me nu op het resultaat anders ga ik gillen denk ik lol
admin
admin jun 5 '11
@ groene heks, emuca, the moon en caius: Dat is niet fijn, zo'n akelige dingen.. ik vraag me af wat er aan de hand is. confusedbehalve dat de zon- en maansverduisteringen behoorlijk wat invloed hebben, en een trigger kunnen zijn voor imbalans /disharmonie.

zelf heb ik hier geen entiteiten of wat dan ook opgemerkt, ik slaap zelf zo slecht omdat ik daarnaast iets probeer te verwerken uit een vorig leven wat ik een paar dagen geleden pas gezien heb in een droom (niet 1 gedeelte maar meerdere stukken). Dat had overigens ook te maken met mijn laatste dagen toen. En dat vreselijke gevoel van daaruit (dat leven) raak ik nog niet helemaal kwijt, wel bijna.
Moon_adamanta
Moon_adamanta jun 5 '11
Ziek frownbegon met keelpijn die is nu over nu snotteren en spierpijn vanaf me onderrug tot me voeten frown

Moest eigenlijk morgen naar de kaakchirurg om de andere onderste kies te laten verwijderen dat moet uitgesteld worden want dat gaat zo niet lijkt me niet handig.......

Woensdag moet ik wel weer naar Den haag voor mij werk dus kan nog tot Woensdag bijkomen

Moontje
Serenity
Serenity jun 5 '11
Ik ben gisteren naar Den Haag geweest, lekker gewandeld en een terrasje je gepikt, het was zo warm dat ik geen behoefte had naar een wijntje maar naar een heerlijke ijsthee!!
Gisteren veel gereisd en lekker zelfstandig geweest, ik heb genoten! ^^

Vandaag is het een nieuwe dag…humzz tot nu toe nog niets in petto….
Yeahhhh film kijken met popcorn!! Of rijst koken en sateetje opwarmen en dan film kijken!!!
humzz… eigenlijk moet ik het wasgoed nog doen….WIE GEEFT MIJ EEN SCHOP ONDER MIJN *** ?
Groene_heks
Groene_heks jun 5 '11
Als jij mij nu schopt, dan schop ik jou Lily...ben niet vooruit te branden vandaag smile
Emuca
Emuca jun 5 '11
Ik heb net al wat uurtjes schoolwerk achter de rug... Standmodel is bijna af (alleen nog in elkaar zetten) en website heeft nog wat kleine verbeterpuntjes nodig.. maar de rollover plaatjes zijn gemaakt...

Zo maar even mijn zelfassessment afschrijven en de bestanden zoeken die ik nog moet printen.. denk ik.
Duifje
Duifje jun 5 '11
** KICK** Zo Groene Heks en Lily.......... Aan de slag!. hihihi
Ik heb netjes braaf eerst het huishouden gedaan. zelfs gestreken!. (uiteraard het stijkijzer eerst afgestoft... en de stijkplank ook)

En nu mag ik hier even zitten van mijzelf..

Maargoed.... serieus....
Slaap ook heel de week al slecht. Geen enge dromen. Geen stemmetjes in mijn hoofd. Maar gewoon slecht slapen. Ik gok dat het vannacht beter zal gaan omdat de aarde zichzelf (hier in iedergeval) aan het reinigen is.. Lekkere stortbuien.
Ik zit te wachten tot ik het nieuwe level in mag gaan... of tot me mag laten komen. Zit er even tussenin. Dus wachten. en waarop? Geen idee. Ik zie wel wat er komen gaat. Ondertussen maar gewoon braaf mama zijn. En de hardwerkende medewerker... en de liefhebbende vrouw. Dinsdag morgen mag ik weer mijzelf zijn.... en kan ik weer lekker de tijd aan mijzelf besteden.
Emuca
Emuca jun 5 '11
Ik ga voor de dinsdagavond... want dan heb ik zo goed als vakantie laugh
Serenity
Serenity jun 5 '11
Zoooo, mijn kont doet pijn van al dat gekick! ^^
Ik heb de prullenbak gedaan, vaatwasmachine uit geruimd en weer in, ondertussen een snack van eiermie, kipsate in stukjes gesneden en eieren gebakken en ook weer in stukjes er doorheen gedaan, en lekker dat het was!

Ben medicijnloos , alles was op en had geen herhaal recept, nou ja het gaat best goed met me, lekker rustig aan.
Extra vitamientje genomen. ^^

Trouwens een aantal dagen geleden werd ik wakker met een schok als of in bed werd gesmeten of terug in mijn lichaam gezogen werd, wat een klap was dat zeg, jammer dat ik niet meer kan herinneren waar de droom over ging…humzzz.

Ik moet wel zeggen dat met die alfa training trucje (van 100 naar nul tellen) erg veel helpt om dingen terug te halen, zelfs dromen maar helaas het wilden deze keer niet baten. ^^
Groene_heks
Groene_heks jun 5 '11
Nou is de zolder echt leeg, thanks voor de Kick Duifje *grijns*

Lekker Em, dinsdag vakantie!
4love
4love jun 5 '11
Ik voel me niet lekker!Ben verkouden en niet erg gezellig!
Hoop dat het snel over gaat!Heb een drukke week....
Caius
Caius jun 5 '11
Sinds vrijdagmiddag voelde ik mij ineens dizzy ... en dat had niet met spanning voor het afdansen te maken...mijn taken die dag afgemaakt en daarna ff heel kort gemediteerd...positief gebleven en ja hoor het gevoel ging een uurtje voor het afdansen weg! ... Die nacht dus slecht geslapen en een nare intense droom gehad, vlak voor het wakker worden...het besproken met mijn vriendin...het los gelaten...gister was ik heel licht dizzy, ik realiseerde me niet dat ik er nog steeds last van had ... weer onrustig geslapen en dus ook onrustig wakker geworden ...maar gelukkig veel minder erg dan de nacht ervoor ... vandaag nog steeds licht dizzy...wat nu het laatste uur weer heftig wordt!
ik merk dat de natuur ook heel onrustig is...vanavond/vannacht flinke onweer? en vanaf morgen een nieuwe fase?
Ik ben benieuwd, groetjes Caius.
Ps tot Karin: de cijfers allemaal rond de 8, ik ben dik tevreden dus (vooral veel lol gehad!)
Caius
Caius jun 5 '11
Haha van die onweer klopt, ik volg de laatste tijd slecht de weersverwachtingen.
Net op teletekst het weerbericht gelezen met als titel; Felle onweersbuien.
Eerder vandaag op nu.nl gelezen dat er een hoosbui is geweest in Arnhem.
Er mag best wel wat regen gaan vallen, maar flinke hoosbuien is toch iets te veel van het goede.
Ik ben benieuwd hoe wij ons morgen voelen...hyper?...gevolgd door vermoeidheid? ...we will see smile
Ps. We hadden het weer beter wel kunnen checken, vannacht/vanmorgen zijn onze kussens buiten zeik nat geregend...gelukkig zijn ze nu bijna droog, over een uur maar naar binnen halen wink
New Moon
New Moon jun 5 '11
Zo, heb echt respect voor de mensen hier die nog iets praktisch gedaan krijgen shocked
(mijn huis heeft namelijk ook een schoonmaakbeurt nodig).
Enige wat ik vandaag heb gedaan is naar de supermarkt en een dutje...
Ben mezelf aan het ingraven vandaag. Zometeen een docu kijken over native Americans. smile
Die hoosbui heb ik gezien Caius, het voelde voor mij als een opluchting.
Ik merk dat ik opeens ook emotioneel ga reageren op het weer: regent het, dan voel ik ook de behoefte om mezelf op te schonen, wat te snikken en me een lekker kopje thee in te schenken tongue

Liefs, the moon
Serenity
Serenity jun 5 '11
Ik ben op het laatste moment lekker toch even naar buiten gegaan om een boek te kopen, en het is gelukt: 'Groene magie; De verborgen krachten van het plantenrijk.'
Geschreven door Scott Cunningham door uitgeverij Altamira A-brecht.

En heerlijk met mijn vriend gezetten op een bankje met een patatje!
Groene_heks
Groene_heks jun 5 '11
Hele goede schrijver Lily! Vind ik dan smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy