Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Caius
Caius jun 2 '11
Bedankt Karin...leuk om te zien dat jij ook weer terug gekomen bent op Merudi...nou heb ik niet zo heel veel bijgedragen aan Merudi...maar des te leuker als "oude bekenden" je welkom heten!
Karin, Lily en Themoon, bedankt smile
Toch wel balen van je fiets...ook al is het maar een voorwerp...een ander heeft het recht niet om het af te pakken...maar goed hopelijk kan degene het beter gebruiken dan jij ... al heb ik hier natuurlijk mijn twijfels over...kunnen we er niet voor zorgen dat fietsen heilig verklaard worden??
Groene_heks
Groene_heks jun 3 '11
Ja ik moest ook even weg, even een time-out smile
En je weet ik ben een hittepetit soms wink

Gisteren een zaaalig dagje aan het water, Arach was helemaal stuk van het zwemmen en rennen, kids lekker bruin gebrand, met zus en kids bij moeder gegeten.
Is niet helemaal lekker gevallen..vanmorgen om half zes mijn maag aan de binnen kant gezien en nu zo aan het werk, hopelijk is het erg rustig vandaag..
Serenity
Serenity jun 3 '11
Heb rot geslapen ben wakker geworden rond half 6 met vreselijke honger en ik woelde verhit de hele nacht, nu heb ik ook nog een stijve nek frown.
Caius
Caius jun 3 '11
Haha je bent net een vulkaan Karin, maar dan één die naast een vruchtbare grond, soms een beetje prutteld (ipv een flinke uitbarsting, met veel as). Dus heel prettig om bij te wonen smile
Hoe ben jij vandaag je dag doorgekomen?

Ik werd vandaag tijdens het shoppen ineens dizzy en daar ben ik niet van af gekomen. Vanavond moeten we afdansen en ik baal dat ik me nu wat minder lekker voel...ook weer iets meer last van mijn rug...maar goed ik ga er gewoon een top avond van maken!

Mooie Lily, wat heb jij gedroomd? wink
Groene_heks
Groene_heks jun 3 '11
Kruipend en van binnen biddend dat het gauw 5 uur zou zijn *grijns*..
Het was dus tegen verwachting in hardstikke druk, maar ja als ik me had ziek gemeld had mijn collega helemaal alleen gezeten en dan bijt ik liever een dagje door.

Afdansen? Gaaf!! Ik wist niet dat stijldansen nog werd gedaan, in mijn tijd was het een hype en deed iedereen aan stijldansen smile
Succes!
Groene_heks
Groene_heks jun 3 '11
Geez..in mijn tijd..lolz
Emuca
Emuca jun 3 '11
Ik wil ook naar het water.. frown
Serenity
Serenity jun 3 '11
Oef dat weet ik niet meer, ik was behoorlijk aanwezig in mijn lichaam, ik bleef maar woelen en had het koud en warm en mijn lijf deed zeer maar neeeee ik heb geen griep! wink
Moon_adamanta
Moon_adamanta jun 3 '11
moe...................
Emuca
Emuca jun 3 '11
Maandag krijg ik als het goed is mijn dreads binnen. Yay
Groene_heks
Groene_heks jun 4 '11
Welke kleuren??
Emuca
Emuca jun 4 '11
Een klem met bruin en blond geloof ik.. en heel wat spul om in mijn haar te vlechten. Kreeg gratis.. had mazzel smile
Groene_heks
Groene_heks jun 4 '11
Foto!!
Emuca
Emuca jun 4 '11
Als het binnen in beloof ik een fotooo smile
Caius
Caius jun 4 '11
Ja ... fotooo!!

Doorbijten is af en toe ook goed ... zeker als je andere en dus ook jezelf ermee helpt...goed gedaan!
Het afdansen ging lekker...en vroeger in de goede oude tijd was het idd standaard, een hype ... Karin je wordt oud tonguewink

Lily...die nacht had ik dus vannacht ... heel onrustig en ook heel intens maar niet leuk gedroomd...
TOEVAL?
New Moon
New Moon jun 4 '11
Hetzelfde hier... weet niet meer precies wat ik had gedroomd maar ik sliep helemaal niet lekker vannacht. confused
Emuca
Emuca jun 4 '11
Same here... Ik sliep rond half 5 denk ik.. en toen had ik me toch verschrikkelijke dromen waarin er enorm veel gemarteld werd en/of ik machteloos was in bepaalde dingen.
admin
admin jun 4 '11
ik slaap de hele week al erg slecht, een zeldzaamheid voor mij.
maar ik ben dan wel zwaar allergisch voor zons- en maansverduisteringen. Wellicht dat dat er ook wat mee te maken heeft.
Cialara
Cialara jun 4 '11
Goh ik heb er echt totaal geen last van... maar ik ben ook zo moe iedere dag... al dat gedoe met die badkamer ook. Ze hebben dus werkelijk de hele badkamer gestript en moesten al het leidingwerk opnieuw aanleggen. Nu is er iemand bezig met tegelen, die was gisteren nog niet klaar, maar ja, weekend he, dus die ging ook naar huis. Weet nog niet eens of ie maandag door kan, want hij had nog meer klussen. Zucht, een verbouwing is niet erg, als je het kunt plannen, maar wij zijn nu "het nood/spoed klusje tussendoor" geworden, en dat is niet praktisch...

Maar het einde komt in zicht, als het tegelen klaar is dan kunnen ze alles weer terug installeren en dan heb ik hopelijk met pinksteren weer een complete badkamer. (Al is er maar één douche dan ben ik al blij!!! please :D)
Serenity
Serenity jun 4 '11
Ja er is wat opkomst en we worden massaal voorbereid of we maken massaal bepaalde veranderingen mee en ons lichaam moet zich aanpassen en wellicht is het voor de wat verder gevorderde geëvolueerde mens makkelijker en krijgt ook veel te verduren en waneer onze lichamen erop aangepast zijn moet de geest ook weer aan die nieuwe situatie aanpassen ,pfff er word nogal wat aangepast deze tijden hahaha.

Oja bij nieuwe dingen gaat het in het begin van de babyschoenen altijd wel wat mis en men leert van de fouten en leert hoe men ermee om kan gaan met slimme handige foefjes omdat men de regels begint te snappen en zelf creatief ermee begint om te gaan want tja waar regels en grenzen zijn daar word de mens getrieerd of uit gedaagd om toch te doen wat men wilt of men wilt niets worden op gelegd en gaat in verweer, iets met de 'vrije' wil wellicht te maken hihi. ^^

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki