Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Groene_heks
Groene_heks mei 31 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Nee je hebt gelijk, ik vond het echt zielig voor haar dat ze het niet eerder bespreekbaar had gemaakt.
Ik heb een aantal weken of maanden geleden al gevraagd of er wat was en daarmee een openingetje gemaakt dacht ik.
Ik denk niet dat het moed was, ik denk dat ze 'een moment' afwachten, nou blijkbaar was dat vandaag….. L.O.L.
Mijn wenkbrauwen stonden idd omhoog, puur uit verbazing dat ze zo uit haar stekker ging, tja zij is de begeleiding en ik de cliënte …. snappie?
('WTF krijg ik nou weer over me heen')

Nou ja, morgen hebben ze personeel te kort en ik denk dat ik even aankom waaien en meehelp dan zijn er toch weinig mensen en kunnen we het gelijk bespreken, alleen: een excuus is niet belangrijk, ik wil dat ze er wat van leert en inziet, een excuus boeit mij dan echt niet.

Respect Lily!
Serenity
Serenity mei 31 '11
Dank je wel Karin, en ik meen het ook echt!
Groene_heks
Groene_heks mei 31 '11
I know wink
Serenity
Serenity mei 31 '11
hihi wink
Groene_heks
Groene_heks jun 1 '11
Jessy is weer ziek en Thom krijg ik niet uit bed na de schoolreis van gisteren haha, dus vandaag een beetje laatste restjes van de zolder afpulken.
Vrijdag komen de steigers voor het nieuwe dak, het gaat nu echt beginnen, twee weken voor de verhuizing...
Beschermengel
Beschermengel jun 1 '11

Jeetje....sterkte Karin smile
Moon_adamanta
Moon_adamanta jun 1 '11
een beetje brak..... Gisteren de hele dag naar Den haag geweest voor een cursus klantbenadering voor me werk en dan ben ik de dag daarna altijd een beetje brak

Maar verder ga ik vandaag gewoon weer door ment mijn opleiding invullen en maken wink

Moontje
Emuca
Emuca jun 1 '11
Buuh. Ik kijk echt op tegen mijn berg schoolwerk en tegen het huishouden... Maarja.. moet toch gebeuren... Eerst maar even herinschijven voor school smile
Serenity
Serenity jun 1 '11
Zo ik heb met mijn werkbegeleidster gepraat en we hebben een afspraak gemaakt om erover te praten ennnn er blijkt géén personeel te kort te zijn dus ik hoefde niet te komen…oke dan niet! ^^
New Moon
New Moon jun 1 '11
Ik bewonder je moed en optimisme Lily,
Lijkt me best een uitdaging om met dit soort (angstige) mensen om te gaan op je werk.
Inspirerend om te lezen smile

Ik ben een dagje vrij en ik ga lekker cocoonen en wat opruimen ^^

Liefs, the moon
Serenity
Serenity jun 1 '11
laughoh tanks, ik bloos hier helemaal! ^^
Emuca
Emuca jun 1 '11
ARGH. Ik ben mijn droomdagboek kwijt frownHeb geen idee waar hij ligt en waar ik moet zoeken.
Emuca
Emuca jun 1 '11
*regelt als troost voor zichzelf nieuwe dreads*
Caius
Caius jun 2 '11
Goedemorgen allemaal!

Erg moe opgestaan vanmorgen,
maar ik voel de energie nu mijn lichaam instromen...
en dat heb ik vandaag ook wel nodig.
Doordat ik een week of 6 geleden mijn rug zwaar gekneusd heb, heb ik het huishouden nogal verwaarloosd.

Mijn vriendin werkt en heeft vandaag vakantie gekregen.
Met mijn rug gaat het eindelijk de goede kant op.
Dus vandaag een grondige schoonmaak.

Het is echt hard nodig...ik heb er geen zin an ... zin maken dus!!
Vanavond...lekker ontspannen
en waarschijnlijk wat posten op het forum...
Iedereen succes vandaag en veel plezier!
Groene_heks
Groene_heks jun 2 '11
Leuk dat je er weer bent Caius smileen succes vandaag!
New Moon
New Moon jun 2 '11
Welkom terug Caius smile

Ik voel me echt rot nu,
Mijn fiets is gejat frown
Ik ben dol op fietsen, en was dol op mijn fiets.
Iemand heeft het al 2 keer eerder geprobeerd, zonder succes, maar nu is hij dan echt weg.
De kettingkast ligt gebroken op straat.
Leuk hoor die lesjes afgrenzen, nu weet ik dat het in deze wereld blijkbaar nodig is je persoonlijke bezittingen met een niet te kraken slot te vergrendelen.
BAH!
Serenity
Serenity jun 2 '11
Een super duper Cars step gekocht van de centjes van mijn ouders en een bijdragen van mijn 11jarig neefje voor zijn eigen neefje, how sweet is that!
De spanningen van gisteren zijn minder geworden en ben blij dat ik weer thuis ben en uit gestrekt op de bank lig, ben een gelukkig mens, en jij?
Groene_heks
Groene_heks jun 2 '11
Mega balen Themoon!
New Moon
New Moon jun 2 '11
Ik voel me alweer wat beter. smile
Ik bedacht me net, dat al het materiaal wat ik hier op aarde gebruik, zoals een fiets, in bruikleen is, ik ben nu blij dat ik een tijd op deze fiets heb rondgefietst en wens de dief veel plezier en een "boontje komt om zn loontje" wink
Alle bezittingen, wat eigenlijk een raar woord is, zijn tijdelijk.

Liefs, the moon
Serenity
Serenity jun 2 '11
goed zooo , goed voor jouw!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie