Auwwww Karinnnn, ah wat zieluuuug ook, en je kind naar Parijs ook nog, nou ja de pijn in je vinger leid weer de zorgen over je kind af (
da's een hele optimistische instelling
) veel beterschap Karin!
Zoooo bedankt voor dat recept ik denk dat ik dat ook gewoon zelf kan maken hihi, ziet er heerlijk uit en ik vind
Tiramisu erg lekker en ik las net op Wikipedia dat ik ook lemoncello kan gebruiken ervoor ….OMG dat is zo'n lekker drankje, met pasen ben ik erachter gekomen dat er ook lemon curt bestaat en dat smaakt heel veel naar lemoncello maar dan voor op muffins, pannekoeken, cake, scoons en wellicht gewoon op brood!
Ik heb trouwens een super wekend gehad, na wat slecht nieuws voor het weekend en stress en gedoe, heb ik enorm genoten en erg naar me zin gehad en gisteren lekker uiteten gegaan naar de chinees tegenover mijn oude werk van uhmm 8jaar geleden haha zo grappig, maar ik ging toch wel met mijn rug naar het raam zitten en we hebben genoten van dat aquarium we hebben zelf eitjes ontdekt en 1 zwart-wit vis die leek wel dat gedeelte te beschermen misschien waren het haar eitjes wel!
En mooie zeesterren gezien, en de onderwatertuin in dat aquarium uhmm koraal en anemonen, zooo mooi!
Vandaag..zometeen over een paar minuten mijn Ukkie weer ophalen, yeahhhh!!!
Lekker even fietsen denk ik…humzzz VET PLAN!