Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Serenity
Serenity mei 27 '11
Dank je Emuca, Ojaaaaa en een likje lemon curt, jam, chocoladepasta of advocaat IS ZO ZALIGGGGG vooral zo'n goedkoop pakje slagroom opkloppen met suiker mmmm OMG ik heb daar trek in!

Oef themoon wat vervelend nou maar goed er is een goed vooruitzicht!!
Veel plezier jullie beide!
Emuca
Emuca mei 27 '11
Ik heb nu een honing/kaneelcake en een chocolade/kersencake. Yay laugh
Serenity
Serenity mei 27 '11
OMG, i'm jalouse …. beide zijn lekker denk ik, humzz zullen ook lekker muffins kunnen zijn, humzz het word tijd dat ik een keertje wat gaat experimenten in de keuken! ^^
Emuca
Emuca mei 27 '11
Ik hoop het laughDe honing/kaneel maakte ik al eens eerder.. die is lekker smile
Serenity
Serenity mei 27 '11
mmmm smul smul smul
New Moon
New Moon mei 27 '11
Zo, ik heb lekker 3 uur pianogespeeld en wat rondgewandeld en voel me alweer stukken beter/energieker smile
Geniet van jullie zoete hapjes smile

Liefs
Serenity
Serenity mei 27 '11
advocaat met slagroom word het alleen ik heb trek in cake nu , dat komt door Emuca met haar lekkere cake, ben haast van plan om de deur uit te gaan en een cake te halen en ja die gaat dan wel op dit weekend!
Serenity
Serenity mei 27 '11
Gehaald!!
admin
admin mei 27 '11
@Lily, geniet ze! laugh

I've got the feeling that this year gonna be a good start for the rest of mine life.....ik heb net een prachtige tarot legging van NiMS ontvangen! whistle

Bij deze wil ik mijn lieve Schat (Soulmate) in heaven bedanken voor zijn liefde volle support eerst "hier" maar nu ook vanaf "daar"!
Dikke Xx Lievie ik houd van je!
Serenity
Serenity mei 27 '11
MMMMMMM het was heerlijk en geen advocaat maar aardbeienjam met slagroom en wel 4 gemiddelde plakjes genomen hihi wat een verwennerij, oja ook nog een stukje gefietst en tja boodschapjes gedaan, ja waar moet die cake nog zo snel vandaan komen ha ha ha ha!

Ben lekker mijn series aan het kijken en gaat zo lekker mijn bedje in denk ik….morgen KLIEKJES-dag!
New Moon
New Moon mei 27 '11
Dat klinkt echt als een dagje quality-time met jezelf Lily!
Lekker hoor smile
@ JustLove: fijn om te horen dat je support krijgt van alle kanten smileIk kan de liefde voelen!

Themoon
Serenity
Serenity mei 27 '11
:D, was/is het ook dan je voor het zien van dat.

Ik voel vooral de liefde van JustLove, ja….
Cialara
Cialara mei 28 '11
Ow wat erg, ik heb de choco-kersen cake van Emuca ook gemaakt confuseden ik heb een probleem...

Het is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelll te lekker laughde kids hebben al een reuze stuk ervan gegeten, gelukkig hebben we een lekker lang weekend en dan nog vakantie komende week met de kleintjes smileJoepie
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 28 '11
Het leven gaat door en we blijven postief wink
admin
admin mei 28 '11
ik heb net 225 gram eigengemaakte tiramisu naar binnen gewerkt, oeps, ook veel te lekker !
Beschermengel
Beschermengel mei 29 '11
Ik ben even gaan zoeken wat het was, het ziet er echt heel lekker uit maar ik had er nog nooit van gehoord. Wat zit er allemal in..is het rijst of vlaai ?

http:///...leLhTf71M8KWOrzIyNYG
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 29 '11
Geweldig heb vandaag gewerkt en door mijn opleiding goed te lezen kon ik vandaag al een hele boel mensen adviseren

ook moest ik weer werken met de bewuste collega van de kastekorten maar nu had ik helaas voor haar een truc ontdekt aan het end van de dag worden de kassa saldo,s geprint deze geven dus aan wat er in kassa 1 en 2 moet zitten aan geld en daar heb ik vanmorgen heel erg bewust op staan te kijken en vanavond toen we gingen tellen weer

En toen hadden we dus geen tekort meer wink

Vandaag in ieder geval niet

Dus het gaat prima vandaag smile

Moontje
Char
Char mei 29 '11
Mmmmmm dat ziet er lekker uit!!!
gast
gast mei 29 '11
Jeeeehhhh, ben helemaal blij! Kan vanaf morgen weer normaal gaan koken op 4 pitten! En weer lekkere ovengerechten maken! Ze kwamen vandaag nl de gasfles brengen die ik 5 april besteld had omdat we geen gas meer hadden.
Toch wel super dat ze hier ook op zondag werken als ze een achterstand hebben.
Groene_heks
Groene_heks mei 29 '11
5 april?? Nah ja je kan weer koken en das het voornaamste smile

Heb net bij het naar buiten gaan mijn pink flink geklemd tussen twee deuren, word nu helemaal paars en dik frownstom..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki