Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Groene_heks
Groene_heks mei 25 '11
Jammerdebammer...succes strakkies xx
Serenity
Serenity mei 25 '11
Hoe voelen ik me vandaag? : De steiger bouwers breken de steiger af rond mijn huis, dus ik heb mensen die voorbij et raam lopen, en ik krijg meer licht in mijn huis, en meer uitzicht! ^^
Uk was ziek, kuchen en hangen vandaag stuur ik hem naar school toe ookal heeft hij nog een kuch zo nu en dan, dan kan Ukkie lekker met de kindertjes spelen, het is woensdag dus Uk hoeft maar een halve dag.
Als Uk zo naar school toe is ga ik direct boodschappen doen en op onderzoek uit voor een vriendin van mij want die moest voor 200 kinderen een kleinigheidje zoeken met een budget van 30,- en ik weet nog wel wat adresjes die kleinigheidjes voor een kwartje verkopen. ^^
En zo voel ik me dus… onbeschrijfbaar.
New Moon
New Moon mei 25 '11
Tijden van grote veranderingen he ;-) Ook van door met angst bezeten (overheids)instellingen die er opeens achter komen dat ze nog geld van je krijgen.
Lekker laten gaan Emmy, als ik jou was zou ik er niet teveel energie insteken, als in een rechtzaak, heb vertrouwen dat het goed komt en ga niet mee met hun angst (ib-groep heeft door de bezuinigingen al minder uit te delen aan stufi, dus verdient daar ook minder aan)
Ik moest ook terugbetalen (1400 euro) en nu moet ik het ook met minder stufi doen.
Geld is in feite ook "energie",maar zo gemanipuleerd door macht de jaren heen, dat deze "energie" dat reorganisatie nodig heeft, mede ook om later te zorgen dat iedereen op de wereld genoeg heeft.
Zou mooi zijn. laugh

Ik heb vandaag werkgroep, geen zin, maar ik ga toch maar. Vandaag is doedag.

Liefs x
gast
gast mei 25 '11
Emmy is begrijp je zeer zeker hoor meis. het is ook eigenlijk helemaal niet zo gek dat het er niet beter op wordt bij zo'n soort instelling. Ze geven liever helemaal niets aan anderen uit maar moeten nu eenmaal wel omdat dit hun doel is winkHet zijn net verzekeringen; ze krijgen graag geld maar geven het liever niet meer terug als het nodig is.
Systemen als deze werken meestal maar even goed en daarna wordt het alleen maar minder. Ik vind het trouwens belachelijk dat je zoveel lesgels moet betalen. Onderwijs zou van de belasting betaald moeten worden, net als gezondheidszorg! Iedereen heeft er recht op en is deels zelfs een plicht. Maar ach, wie ben ik.....

Wat geld betreft; afschaffen die hap smile
Ja themoon geld staat gelijk aan energie maar is allang niet meer dat wat het had kunnen zijn. We houden er toch met z'n allen aan vast en denken niet zonder te kunnen. Het is niet het geld maar hoe de mens ermee omgaat wat zou moeten veranderen.
Als in het lichaam de energie net zo gebruikt zou worden als hoe geld gebruikt wordt in deze wereld dan kan er niets anders ontstaan dan kanker.
Aan de andere kant; de mens leert het meest in barre tijden. Misschien is dat de reden dat het nu economisch op instorten staat.
Emuca
Emuca mei 25 '11
Ik ga het wel doen, omdat ik dit jaar ook moet verhuizen en hoe rot het geldsysteem ook is, we zitten er wel in. En ik weet zeker, dat als ik het nu laat rusten, het voor mij niet goed is. Ik heb recht op dat geld, dus ga ik het ook krijgen.
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 25 '11
Het is een k...te week

Vandaag een brief van de belasting op de deurmat dat mijn aangifte niet was ingeleverd boete van 361 euro!!!!

dus ik Woest mijn boekhouder gebeld van wat is dit nu??? nu moet alles weer opnieuw dan wordt het grootste deel waarschijnlijk weggehaald maar moet ik nog steeds een boete van 61 euro betalen

Grrrrrrrrrrrrrr ze moeten mij wel hebben deze week

Moon
AngelClear
AngelClear mei 25 '11

Hallo Moon adamanta ,

Maar wat is dat daar allemaal met u de laatste tijd ?! laugh
Dit zijn eigenlijk de typische soort aanvallen die je krijgt juist voor of tijdens een grote spirituele doorbraak die er al gekomen is of nog moet komen. Ze brullen en roepen en gaan tegen je tekeer als wolven en leeuwen, maar ze hebben geen tanden en kunnen je niets doen. Jij zit nu in een spirituele groeispurt en wat jij nu ervaart zijn groeipijnen, maar jij zult hier sterker en als overwinnaar uitkomen. Heb jij de laatste tijd op spiritueel of geestelijk vlak grote overwinningen of zegeningen binnengehaald ? Je mag er donder op zeggen dat dat de reden is waarom jij nu zo wordt aangevallen. Dit is een spirituele afrekening op geestelijk geboekte en overwonnen veldslagen en resultaten. Ik heb dat in mijn leven zo vaak meegemaakt ... Ik zat er gewoon op te wachten als ik een grote overwinning had binnengehaald en was zeker dat ik er flink van langs zou krijgen. Dit verbeterd als je wat ouder wordt, dan weet je hoe je dat kunt afwenden of hoe je daar moet mee omgaan om dat te kunnen voorkomen ook. Ervaring doet het hem alles hierin.

Liefdevolle Groetjes van AngelClear ! , wink
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 25 '11
@ Angelclear.....

Nou op het moment zit ik er middenin sinds dat ik hier eigenlijk de readings voor mensen doe is het in een sneltreinvaart gegaan. ik heb ook soms het gevoel dat ik koorts heb (nu ook)

Gisteravond zag ik ineens via een beeldscherm van de tv een man met een stok staan ik zei dat tegen mij moeder die kon het niet plaatsen en vanmorgen loop ik langs de foto van me opa en daar staat ook een foto van zijn vader en moeder en die man herkende ik dus...... want die zag ik dus staan
(ofzo) dus hij is alleen niet bruin ;)ik weet nog dat je zoiets zei

Het komt allemaal wel goed!!!

Moontje
Serenity
Serenity mei 25 '11
IK denk niet dat het meestal geestelijk geboekte en overwonnen veldslagen en resultaten wellicht een enkelen uit bijvoorbeeld baat of egoïsme, maar mag je niet hopen dan?

Met I-Tjing had je volgens altijd in je leven pieken en dalen, zijn dat dan geen kansen om te leren, je weet immers dat er een negatieve dal aankomt dus kan je eventueel jezelf erop voor bereiden.

En er is ook die kwestie van karma, denk en handel negatief met bijvoorbeeld pessimisme en negativiteit zal je aantrekken, denk positief met bijvoorbeeld optimisme en probeer daarbij met zoveel mogelijk positiviteit te handelen en positiviteit zal je aantrekken, als ik me goed kan herinneren met de teksten van LOA.

Hummz, leuk onderwerp trouwens!
Groene_heks
Groene_heks mei 25 '11
Ik had je nog gewaarschuwd Moontje, je gaat zo hard smile
De energien veranderen en mensen die een behoorlijke band met boven hebben krijgen het goed voor hun kiezen dit jaar.
Blijf oprecht en zuiver, word niet boos maar ga met open vizier de strijd aan, komt goed!
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 25 '11
die band heb ik zeker Groene heks wink

En die band zal ik ook echt wel blijven houden smile

Moontje
Groene_heks
Groene_heks mei 25 '11
Zeker weten!

En net als de ib groep is ook de belastingdienst gewoon echt niet leuk!!
Ik heb ook vervelende rot brieven gehad, maar heb ook geleerd dat het geen enkele zin is om kwaad te worden (al snap ik je helemaal!) stop die energie in actie om het op te lossen.
Ga er gewoon op af en maak een afspraak, wat je niet hoeft te betalen hoef je niet te betalen toch?
Mij hebben ze ook ooit een boete willen geven voor het te laat indienen, ik heb na een telefoongesprek niets hoeven te betalen (terwijl ik wel te laat was (twee dagen) )
Groene_heks
Groene_heks mei 25 '11
Ik ga lekker met mijn hondje wandelen, fijne avond allemaal en tot morgen smile
Emuca
Emuca mei 25 '11
Gewoon er voor gaan en actie ondernemen.. Heb ik ook met de ibgroep... ik heb verder niks te verliezen, ja 41 euro voor die rechtzitting dan.. maar als ik daar mijn geld van terugkrijg dan doe ik het er voor laugh
admin
admin mei 25 '11
Ik ben vandaag lekker een uur in het bos geweest! Zittend op een bankje, in het zonnetje! Heerlijk cool

ik heb ook nog een voetenbadje genomen......1 bak met koud water en 1 bak met warm water! De ene voet in koud de andere voet in warm! Na 10 minuten even afwisselen........LEKKER! Kreeg dit als tip! Het zou mij het gevoel geven alsof ik lekker een dagje op het strand had vertoefd..... tongue

Dit is echt een aanrader! Ik voel me SUPER! Lijkt alsof ik na dit dagje (bos, strand) de hele wereld aan kan! laugh
Serenity
Serenity mei 25 '11
Oeffff zware taak gehad die ik moest doen, aiii iemands hart teleurgesteld maar tjaaa het is ook diegene taak om ermee om te gaan.

Van jezelf houden is ook prioriteiten stellen zo zorg je goed voor jezelf, maar blijft naar waneer ik daarom iemand moest teleurstellen die me wél dierbaar aan mijn hart is.

Voor nu moet ik blijkbaar dit …..(weet ik veel, hoe het te noemen)…….. even ervaren, ondergaan, verwerken en laten gaan.
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 26 '11
Werken van 1 tot 6 smile
Serenity
Serenity mei 27 '11
OMG, OMG, mijn boek is binnen! 'Op weg naar zuiverheid; Inzicht in dualiteit.'
hihihihihi *benheelblij*

Mag ook wel gisteren was het een emotionele avond, en ik weet even niet hoe dat op te lossen.
Emuca
Emuca mei 27 '11
Yay, fijn als dingen binnenkomen die leuk zijn smileveel leesplezier Lily!

Ik bak vandaag massaal cakes.. Nummer 2 staat in de oven! Vriendjelief viert zijn verjaardag en rara wie moest er zo nodig cake bakken? laugh
New Moon
New Moon mei 27 '11
Ik voel me overprikkeld vandaag... iets teveel hooi op mijn vork genomen deze week. frown
Ik merk het ook lichamelijk, heb een huilerig gevoel in mijn keel en ik voel mijn voeten bijna niet meer.
Gelukkig ben ik 3 dagen vrij en heb ik alle tijd om bezig te gaan met aarden en mediteren....

Liefs, the moon

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420