Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Serenity
Serenity mei 14 '11
Beetje gemixte gevoelens vandaag, gisteren bood ik via sms iemand mijn banken aan en hij belden mijn ex man op en zei dat zijn broertje het wel kon gebruiken.
Toen ik hem aan de lijn had om dingen af te spreken hoorden ik zijn broertje en wat vriendinnetjes sarcastisch giebelen ik had het gevoel dat ik uit gelachen werd, ik kreeg zijn broertje aan de lijn en die was vrolijk en leek blij om me te horen daarna gaf hij de telefoon terug aan zijn grote broer en ik hoorden 1van die meiden zeggen 'zo jij bent echt erg' daarna hoorden ik weer op sarcastische toon een opmerking en iedereen schoot in de lach omdat het te erg voor woorden was dat het alleen maar grappig kon zijn, althans zo kwam het bij mij over.
Later die dag belden ik mijn exman en vertelden het hele verhaal en hij verzekerde mij dat het niet zo was en dat hun niet zo zijn en dat ik het voel maar dat het niet zo is zoals ik het dacht en dat het aan mij lag en niet aan hun en dat ik niet zo moest denken over hun.
Ik vroeg aan hem hoe hij dat wist en hij wst het gewoon zeker 'zie je je geloof me niet' kreeg ik te horen.
Onder de douche heb ik flink gejankt, ik voelden me kut en belachelijk gemaakt en ook wel belazerd aangezien ik alleen maar mijn best had gedaan.
Weer belden ik mijn ex man op en vertelden dat ik toc gelijk had, hij vroeg aan mij hoe ik wist dat mijn versie van het verhaal waar kon zijn omdat ik er niet bij was, hiermee rinkelde een belletje bij mij en vervolgens besloot ik om die diegene te bellen en te vragen of zijn broertje en die meiden om mij zaten te lachen en vol overtuiging kreeg ik te horen dat het niet zo was maar dat het wel goed was dat ik het even checkten en de volgende keer kon ik het gewoon direct vragen 'he zitten ze soms over mij te giebelen?'

Nu weet ik dat ik gelijk had maarrrr ze hebben wel stof tot nadenken gekregen en ik hoop dat ze zich zullen bedenken en dat ze zichzelf zullen bedenken dat het niet zo aardig was tegenover mij en vervolgens weer gewoon aardig en niet 'nep-aardig' naar mij gaan doen.
En hiermee wilden ik het laten rusten.

Mijn banken worden opgehaald, ik heb iemand geholpen, mijn nieuwe bank gaan we halen bij de winkel, ik hoef alleen benzine geld te regelen en er is dan al een busje, alles is geregeld, hun denken wellicht hun slag te hebben geslagen, terwijl ik eigenlijk heel erg geholpen hiermee bent.
Ach, voor ieder wat wils….

Nu ik dit heb getypt voel ik me gelijk een stuk beter! ^^
juniors mom
juniors mom mei 14 '11
kan soms opluchten he als je het van je afschrijft (typt dan)
heb dat ook veel, heb hier al veel op mijn pc staan :-s

mijn dag vandaag:
mja ventje staat al heel de dag nja niet lasig maar hij jaagt mijn veren op echt verschrikkelijk.
een hele dag al van en waarom dit? en waarom niet dat?
en waarom maar zoveel? grrr word beetje gek van hem vandaag!
admin
admin mei 14 '11
Enne......hoe zit je nieuwe bank? Staat ie mooi? smile
Emuca
Emuca mei 15 '11
Ik heb een heul leuk weekend gehad smile
juniors mom
juniors mom mei 15 '11
vandaag weer een doodnormale dag
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
Ik heb pijn in mijn mond vandaag gisteren verstandskies laten trekken frownvoor de rest alles oke
New Moon
New Moon mei 17 '11
Sterkte andere Moon!

Heb gister de naam mogen horen van mijn gids.
Het verscheen als letters in mijn hoofd met een klank/energie erbij.

Hij heet Salameh en heb net opgezocht wat het betekent: "Vrede".
Ben erg blij met hem, hij is nieuw bij me en heb nog nooit eerder zo'n duidelijk contact gehad met mijn gids. laugh

Liefs, the moon
Groene_heks
Groene_heks mei 17 '11
Nice Themoon, en wat een prachtige naam!
Serenity
Serenity mei 24 '11
Ik heb voor het eerst wat gekocht op de pc, Het is het boek op weg naar zuiverheid want daar vond ik het antwoord in voor mezelf hihi
Ik ben voor mezelf ook slim geweest want ik heb lekker goedkoop een 2de handse gekocht hihi, ik ben benieuwd erg spannend vind ik het wel hihi.
Emuca
Emuca mei 24 '11
Ik heb een rotdag. Vol +/-en.

De dag begon leuk.. gezellig op school.. Maar thuis 2 rotbrieven. IBgroep keurt mijn bezwaar niet goed, dus wordt er definitief 2000 euro op mijn stufi ingehouden frownen de gemeente wil voor kwijtschelding van ontroerendgoedbelasting bewijs hebben van mijn huurttoeslag.. die ik niet eens heb! Zucht. ZUCHT. ZUCHT.

Net maar lekker mijn dromenvanger afgemaakt (jeej, ik knoop dromenvangers) en straks naar oma voor haar verjaardag. En dan morgenochtend knettervroeg op, want ik moet om 8 uur bij de dokter zijn.

Is het al weekend?
Groene_heks
Groene_heks mei 24 '11
Nee Em, en het zag er zoooo goed uit!
Tim heeft ook nog steeds die ellendige ib groep aan zijn broek hangen, nog nooit zo'n waardeloze instelling meegemaakt...ik leef met je mee, en je weet mijn nummer smile

Vanaaf lekker met je omaatje knuffen smile

Nee het is nog geen weekend.. cry
Emuca
Emuca mei 24 '11
IK WIL WEEKEND!

IBgroep kan lekker in de stront zakken. Rotinstelling. Ben blij als ik verhuisd ben, dan zal het wel weer goed gaan (krijg volgend jaar wel weer normale stufi)
Groene_heks
Groene_heks mei 24 '11
Heb je al een huisje gevonden???!!!
In Den Bosch??? laugh
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 24 '11
Een beetje rottig

Naast de tuinen had ik tot gisteren ook nog een andere baan het was eigenlijk de bedoeling dat totdat ik wat meer zekerheid had bij de tuinen deze baan zou houden tot gisteren

Gisteren moest ik me melden bij de bedrijfsleider nou wat ik daar allemaal over me heenkreeg zal ik maar niet allemaal herhalen......maar het kwam er maar op neer dat ik een egoïst was dat me collega,s dat ook vonden 31 mei heb ik een belangrijke afspraak het is een werkdag ik heb het 3 weken van tevoren aangegeven en ik moet maar gewoon komen meld ik me ziek heb ik een probleem etc etc en zo ging het een half uur door

Dit was voor mij genoeg en reden om per direct ontslag te nemen

zucht........

Nu maar hopen dat de tuinen blijft wink

Moon
Groene_heks
Groene_heks mei 24 '11
Volgens mij ben je goed bedonderd lieverd, was het een vast contract?
Werknemers zijn goed beschermd hoor, het klinkt haast alsof ze hier op hebben ingespeeld en gehoopt dat je zelf ontslag zou nemen.
Iemand ontslaan gaat niet zo makkelijk en dan worden er vaak vieze spelletjes gespeeld.

Ik ga met je mee hopen smile
Esther
Esther mei 24 '11
moon adamanta....

lekkere baas dan.. maar.. vergeet niet... what goes around, comes around...

Blergh.... mensen kunnen zoooo fout zijn....
gast
gast mei 24 '11
Die instellingen zullen niet zo snel veranderen.....helaas Emmy. Maar laat vooral je humeur niet van hun afhangen want dan heben ze daar ook nog macht over.
In mijn tijd (hahaha, alweer 23 jaar geleden ofzo) was het al niet anders en wilden ze me in eerste instantie niet eens studiefinanciering geven, heb er toe meer dan een half jaar op moeten wachten. Gelukkig woonde ik thuis.....
Succes ermee iig meis.

Enne Moon Adamanta; welkom in de real world. Maar onthoud; wat je zegt ben jezelf (geldt voor iedereen) dus zullen ze zelf wel de grootste ego's zijn wink
Ik hoop voor je mee dat je bij de tuinen kunt blijven. Maar ookal zou dat niet zo zijn; je wet nooit waarom en misschien maakt het juist plaats voor nog iets veel mooiers.
Niet om rouwen dus, het komt goed hoe dan ook.
akschuna
akschuna mei 24 '11
@ moon adamanta

Komt heus echt goed hoor,
laat maar babbelen die bazen,
dat willen ze graag weten,
dat zij "de baas" zijn.

thumbs up for you lady !!!

liefs Akschuna
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 24 '11
dank jullie wel smile
Emuca
Emuca mei 25 '11
@Karin: Nee, nog niet.. Hoop wel na de zomer iets te hebben hoor.. kan ik hier eindelijk weg.

@Gast: Maar ik heb mijn uitwonende beurs wel nodig.. kan ook amper meer werken hier.. en ik mis nu 150 euro per maand. Schoolgeld is nu ook zo enorm hoor (140 euro per maand) dat het gewoon amper te halen is. En ik heb niet eens echte huur!!! De laatste mogelijkheid is zo'n korte rechtzaak.. papa vind dat soort 'spelletjes' wel leuk en gaat mee. Want ik weiger 2000 euro terug te betalen op iets waar ik recht op heb gehad en nog steeds op heb. Bah.

Zo, en nou moet ik alweer vliegen want de dokter wacht. confuseden dan school.. en dan werk. Buuh.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki