Beetje gemixte gevoelens vandaag, gisteren bood ik via sms iemand mijn banken aan en hij belden mijn ex man op en zei dat zijn broertje het wel kon gebruiken.
Toen ik hem aan de lijn had om dingen af te spreken hoorden ik zijn broertje en wat vriendinnetjes sarcastisch giebelen ik had het gevoel dat ik uit gelachen werd, ik kreeg zijn broertje aan de lijn en die was vrolijk en leek blij om me te horen daarna gaf hij de telefoon terug aan zijn grote broer en ik hoorden 1van die meiden zeggen 'zo jij bent echt erg' daarna hoorden ik weer op sarcastische toon een opmerking en iedereen schoot in de lach omdat het te erg voor woorden was dat het alleen maar grappig kon zijn, althans zo kwam het bij mij over.
Later die dag belden ik mijn exman en vertelden het hele verhaal en hij verzekerde mij dat het niet zo was en dat hun niet zo zijn en dat ik het voel maar dat het niet zo is zoals ik het dacht en dat het aan mij lag en niet aan hun en dat ik niet zo moest denken over hun.
Ik vroeg aan hem hoe hij dat wist en hij wst het gewoon zeker 'zie je je geloof me niet' kreeg ik te horen.
Onder de douche heb ik flink gejankt, ik voelden me kut en belachelijk gemaakt en ook wel belazerd aangezien ik alleen maar mijn best had gedaan.
Weer belden ik mijn ex man op en vertelden dat ik toc gelijk had, hij vroeg aan mij hoe ik wist dat mijn versie van het verhaal waar kon zijn omdat ik er niet bij was, hiermee rinkelde een belletje bij mij en vervolgens besloot ik om die diegene te bellen en te vragen of zijn broertje en die meiden om mij zaten te lachen en vol overtuiging kreeg ik te horen dat het niet zo was maar dat het wel goed was dat ik het even checkten en de volgende keer kon ik het gewoon direct vragen 'he zitten ze soms over mij te giebelen?'
Nu weet ik dat ik gelijk had maarrrr ze hebben wel stof tot nadenken gekregen en ik hoop dat ze zich zullen bedenken en dat ze zichzelf zullen bedenken dat het niet zo aardig was tegenover mij en vervolgens weer gewoon aardig en niet 'nep-aardig' naar mij gaan doen.
En hiermee wilden ik het laten rusten.
Mijn banken worden opgehaald, ik heb iemand geholpen, mijn nieuwe bank gaan we halen bij de winkel, ik hoef alleen benzine geld te regelen en er is dan al een busje, alles is geregeld, hun denken wellicht hun slag te hebben geslagen, terwijl ik eigenlijk heel erg geholpen hiermee bent.
Ach, voor ieder wat wils….
Nu ik dit heb getypt voel ik me gelijk een stuk beter! ^^