Hi MoonFlower,
Het is maar waar je in wilt gelooft! En wat betreft je zus...ik geloof in de Law Of Attraction...en daarom is toeval géén toeval! (Misschien handig om je zus te vragen wat ze in die dagen ervoor en de dag zelf aan dacht, bang voor was!) Als je je die dag continue druk maakt over dat het ongeluk zal kunnen brengen......tja! Ik ben me er niet eens van bewust...voor mij is gewoon vrijdag 13 mei 2011, hier schijnt het zonnetje, lekker! En er zijn genoeg mensen geboren op een 13e dag! (En vandaag zullen er zeker weer lieve babytjes geboren worden) Het is niet aannemelijk dat zij hun geboortedag niet vieren! En ik heb ook nooit verhalen gehoord dat deze personen niet worden geaccepteerd!
(onderstaande gekopieerd)
Dertien heeft een dubbel gezicht.
- Dertien is voor sommige een ongeluksgetal.
- Dertien is voor sommige een geluksgetal.
¤ Bijgelovige architecten ontwerpen geen dertiende verdieping in hun bouwwerken.
¤ Sommige hotels hebben geen kamer met nummer dertien.
¤ Bij een heksen meeting (Coven) zijn er twaalf heksen en de duivel als dertiende gast.
¤ Dertien staat ook voor het duivelsdozijn.
¤ Jonge heksen starten op hun ‘Pagan en witchcraft’ opleiding op hun dertiende levensjaar.
¤ Apollo dertien, leverde op 11 april 1970 de legendarische uitspraak ‘Houston, we have a problem’ op.
¤ Openbaring 13. Een leuk positief stukje in de bijbel over het einde der tijden en de gevolgen van het dragen van het nummer van de duivel.
¤ De Mayakalender bestaat uit dertien periodes van honderdvierenveertigduizend dagen. Dertien baktun.
¤ Eén kalenderjaar heeft eigenlijk dertien maanden van achtentwintig dagen. Wat dertien maanfases per jaar geeft.
¤ Er bestaan 13 manen kalenders die geheel zouden moeten aansluiten bij uw biologische ritme en chakra’s.
¤ Dertien geeft in de numerologie 1 + 3 = 4 (vierkant), wat een sterke fundering weergeeft.
¤ Dertien staat voor verandering. Een nieuwe cyclus. Een boodschap het oude los te laten en niet beangstigend te zijn voor het nieuwe. Het nieuwe is alleen slecht als men zich ertegen blijft verzetten.
¤ Dertien staat voor begin van volwassenheid. (Bat Mitzvah)
¤ Dertien staat voor het begin van de pubertijd en het afscheid van je kindertijd.
¤ In het Sikhism is dertien het getal voor tera wat ook de betekenis ‘ik ben van u, god’ weergeeft. Dertien april is het Sikh nieuwjaar en nationale feestdag.
¤ Italianen schijnen dertien wel als geluksnummer te zien, maar schreeuwen tredici (dertien) als hun geluk afgenomen blijkt te zijn. (Twijfelgevalletje dus)
¤ Jezus had twaalf maatjes, was hij nou nummer één of nummer dertien?
¤ Het laatste avondmaal was met dertien personen.
¤ Dertien staat voor positieve eenheid.
¤ Het dertiende bewustzijnsniveau, oneindige alles verbindende liefde.
¤ Dertien staat voor zegening en hoop. Het staat voor de zegening die we van boven krijgen. En dan bedoel ik ook even alle zegeningen van boven. Liefde, geluk, leed, ellende, ziektes, voortspoed, tegenspoed, oorlogen, sadistische tirannen, egoïstische bestuurders, et cetera, et cetera. (Dank U, amen…)