Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Groene_heks
Groene_heks mei 11 '11
Wat een zaligheid...voor/achter en zijgevel worden tegelijkertijd uitgeboord (voegen en kapotte stenen) bakstenen vliegen om je oren, overal isoleer troep en een stofff!!!
AAarrrggghhhh this is no fun..

Kga maar effe het park in denk ik smile
Emuca
Emuca mei 11 '11
Gelijk heb je.

Ik ben vandaag in een irritante bui geloof ik. En ik ben mijn fiets kwijt. Nu heb ik een leenfiets.
Groene_heks
Groene_heks mei 11 '11
Een trolbui smileje hebt mijn feestboek aardig vol gekladdert lol
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 11 '11
Ik voel me super gaar... wat een kutstudie... dat moet ik even kwijt... bezig met afronden.
New Moon
New Moon mei 11 '11
Same here, en ik ben pas aan het begin tongue
Vind het dan wel weer een prima leerschool om goed naar mijn hart te leren luisteren en mijn grenzen te verleggen (leren doorzetten)

Vandaag lekker in het park gezeten met een broodje hotdog. Ben helemaal tot rust gekomen smile

Liefs
Groene_heks
Groene_heks mei 11 '11
Klinkt goed die hotdog smile

Ik mag op de bank slapen vanavond, bij het uitboren hebben de bouwmeneren een hommelnest wakker gemaakt smileDie willen nu allemaal op mijn slaapkamer naar binnen, kunnen ze ook want de buitenste muur is nu weggg....

En er komt ook een mega verkoudheid opzetten, Kaatje is brak..
Emuca
Emuca mei 11 '11
trololololololol

Ahhwww knuffel voor kaatje!
admin
admin mei 11 '11
tiredIk ben moe....en ik mis mijn Love of Mine Life (23 feb jl. overleden) cry
Lena
Lena mei 12 '11
sterkte..
admin
admin mei 12 '11
Dank je wel! Gaat vandaag al weer stukken beter! grin
gast
gast mei 12 '11
Ja ook nog sterkte van mijn kant JustLove. Kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is, zeker als het nog niet zo lang geleden is. En ookal weet/voel je in je hart dat diegene nooit helemaal weg is, en dat je weer herenigd zal worden, blijft het gemis in dit aardse leven soms groot.
admin
admin mei 12 '11
Klopt inderdaad...het gemis is GROOT! Maar door deze site heb ik het gevoel dat ik hem 21 dec 2012 weer zal mogen ontmoeten. Hij is mijn Angel! dus nog maar 19 maanden....als dit waar mag zijn! Hoop dat mijn waarheid de waarheid is whistle
gast
gast mei 12 '11
Ik wil niet beweren dat die datum zo vast staat. En ik denk ook niet dat Merudi dat pretendeerd.
Het is ook niet gezegt dat de her-eniging hier op aarde zal plaatsvinden want waar die plaats is weet niemand van ons nog. We kunnen onszelf alleen maar voorbereiden op het moment dat er een mogelijkheid is om dit aardse leven te verlaten en in een nieuwe wereld geboren te worden. Niemand anders dat jijzelf kan die voorbereiding treffen. Het kan niet aan iemand of iets anders over gelaten worden. Ook niet aan één of andere datum....
admin
admin mei 13 '11
Ik weet dat je daar gelijk in hebt......maar het voelt voor dit moment goed! cool(draagt roze bril) Weten dat er een her-eniging zal plaatsvinden als het mijn tijd is...maar hopen dat eind 2012 het contact beter zal verlopen, geeft mij hoop! Maar weten dat er dit jaar al weer een nieuwe liefde op mijn pad zal verschijnen! Doet me goed en geeft me kracht om te blijven genieten van het leven.....hoe pijnlijk sommige momenten ook zijn! Xx
Emuca
Emuca mei 13 '11
ARGH. Ik moet zo naar school (rottijd) en daarna heb ik een date (heul leuk, maar heulll zenuwachtig). Honger, maarkannieteten.
Groene_heks
Groene_heks mei 13 '11
Nieuwe liefde Justlove? Das altijd mooi smile
Sterkte met je verlies.

Das kneitervroeg Em, succes met je date!!!
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 13 '11
ehm vrijdag de 13de shocked
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 13 '11
^^ bijgeloof...
maar ik heb wel eens op zo'n dag meegemaakt, dat mijn zusje echt
super pech had op deze dag, aanrijding met auto, haar verkering ging uit...
en toeval bestaat niet toch?:p
admin
admin mei 13 '11
Hi MoonFlower,
Het is maar waar je in wilt gelooft! En wat betreft je zus...ik geloof in de Law Of Attraction...en daarom is toeval géén toeval! (Misschien handig om je zus te vragen wat ze in die dagen ervoor en de dag zelf aan dacht, bang voor was!) Als je je die dag continue druk maakt over dat het ongeluk zal kunnen brengen......tja! Ik ben me er niet eens van bewust...voor mij is gewoon vrijdag 13 mei 2011, hier schijnt het zonnetje, lekker! En er zijn genoeg mensen geboren op een 13e dag! (En vandaag zullen er zeker weer lieve babytjes geboren worden) Het is niet aannemelijk dat zij hun geboortedag niet vieren! En ik heb ook nooit verhalen gehoord dat deze personen niet worden geaccepteerd!

(onderstaande gekopieerd)
Dertien heeft een dubbel gezicht.
- Dertien is voor sommige een ongeluksgetal.
- Dertien is voor sommige een geluksgetal.

¤ Bijgelovige architecten ontwerpen geen dertiende verdieping in hun bouwwerken.

¤ Sommige hotels hebben geen kamer met nummer dertien.

¤ Bij een heksen meeting (Coven) zijn er twaalf heksen en de duivel als dertiende gast.

¤ Dertien staat ook voor het duivelsdozijn.

¤ Jonge heksen starten op hun ‘Pagan en witchcraft’ opleiding op hun dertiende levensjaar.

¤ Apollo dertien, leverde op 11 april 1970 de legendarische uitspraak ‘Houston, we have a problem’ op.

¤ Openbaring 13. Een leuk positief stukje in de bijbel over het einde der tijden en de gevolgen van het dragen van het nummer van de duivel.

¤ De Mayakalender bestaat uit dertien periodes van honderdvierenveertigduizend dagen. Dertien baktun.

¤ Eén kalenderjaar heeft eigenlijk dertien maanden van achtentwintig dagen. Wat dertien maanfases per jaar geeft.

¤ Er bestaan 13 manen kalenders die geheel zouden moeten aansluiten bij uw biologische ritme en chakra’s.

¤ Dertien geeft in de numerologie 1 + 3 = 4 (vierkant), wat een sterke fundering weergeeft.

¤ Dertien staat voor verandering. Een nieuwe cyclus. Een boodschap het oude los te laten en niet beangstigend te zijn voor het nieuwe. Het nieuwe is alleen slecht als men zich ertegen blijft verzetten.

¤ Dertien staat voor begin van volwassenheid. (Bat Mitzvah)

¤ Dertien staat voor het begin van de pubertijd en het afscheid van je kindertijd.

¤ In het Sikhism is dertien het getal voor tera wat ook de betekenis ‘ik ben van u, god’ weergeeft. Dertien april is het Sikh nieuwjaar en nationale feestdag.

¤ Italianen schijnen dertien wel als geluksnummer te zien, maar schreeuwen tredici (dertien) als hun geluk afgenomen blijkt te zijn. (Twijfelgevalletje dus)

¤ Jezus had twaalf maatjes, was hij nou nummer één of nummer dertien?

¤ Het laatste avondmaal was met dertien personen.

¤ Dertien staat voor positieve eenheid.

¤ Het dertiende bewustzijnsniveau, oneindige alles verbindende liefde.

¤ Dertien staat voor zegening en hoop. Het staat voor de zegening die we van boven krijgen. En dan bedoel ik ook even alle zegeningen van boven. Liefde, geluk, leed, ellende, ziektes, voortspoed, tegenspoed, oorlogen, sadistische tirannen, egoïstische bestuurders, et cetera, et cetera. (Dank U, amen…)
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 13 '11
whahaha...

ik geloof niet in bijgeloof...
want... dat brengt ongeluk smirk

vandaag ben ik niet vooruit te branden shocked
ik heb wel zin in een broodje met aardbei laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda