Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Ik ben helemaal blij, blij dat er zoveel ontwikkeling is in mij de laatste weken smile
Nu ga ik naar de camping, de zon schijnt, de kids willen naar buiten en Arach wil plonzen smile
Komende week wordt druk want ik moet de zolder gaan inpakken en bij de jongens een hoekje inpikken om te kunnen slapen.
De verbouwing is niet ver meer...blegh...
Maar het wordt mooi daar focus ik me nu maar op.
Serenity
Serenity mei 1 '11
hihi dat word spanend!
gast
gast mei 1 '11
Veel plezier en succes met alles Groene heks. Ben nu al benieuwd naar het resultaat van de verbouwing. Maar eerst even chaos voor jullie.....
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Nou mijn dak moet eraf, dat zit vol met asbest, dan wordt er een dakkapel geplaatst en wordt de kamer verandert in een echte kamer met deur en betimmering.
De badkamer wordt verplaatst naar een kamer aan de voorzijde.
Trap naar zolder wordt weggehaald en verplaatst, keuken wordt open gebroken smileen zo nog wat dingen die om gaan en worden vernieuwd, was ook hard nodig.
gast
gast mei 1 '11
Maar je gaat toch wel tijdelijk in een ander huis?
Beschermengel
Beschermengel mei 1 '11

Ja ik denk het haast wel dat dat verplicht is met die asbest....een tijdelijk ander huis.
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Na de asbestsanering ja...de logica ontgaat me wel een beetje..
Maar ik moet inderdaad tijdelijk naar een tussenwoning.
gast
gast mei 1 '11
Ja maf dat je wel in huis bent als het dak eraf gaat.....en ze zijn altijd zo pietluttig als het om asbest gaat???
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Yup, een echte goede reden konden ze niet geven, wel vertelden ze me dat alles hermetisch wordt afgesloten met plastic.
Dus ik zal moeten vertrouwen dat ze voorzichtig zijn met mij, mijn kids, de hond en poezels.
Maar blij ben ik er niet mee..
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Morgen werken...geen vakantie, andere collega heeft een vogelkooi op haar hoofd gehad en het arme ding heeft een hersenschudding..Dat word om half zeven opstaan, Kaat gaat naar bed smile
Heftig weekend zeg! Was het bij jullie ook zo? eek
New Moon
New Moon mei 1 '11
Turbulent weekend ja, ik word er misselijk van frown

Succes met alles Groene Heks!
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 1 '11
het is ook echt koud shocked
zit gewoon te klapper-tanden
(misschien wel omdat ik de halve middag langs de waal heb lopen slenteren ) lekker in het zonnetje...
beetje stenen gezocht. heerlijk
groetjes
Serenity
Serenity mei 2 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Morgen werken...geen vakantie, andere collega heeft een vogelkooi op haar hoofd gehad en het arme ding heeft een hersenschudding..Dat word om half zeven opstaan, Kaat gaat naar bed smile
Heftig weekend zeg! Was het bij jullie ook zo? eek

Ach arme vogel en hoe is het met je collega?

Zometeen komt een vriendinnetje koffie drinken en mijn huisje is lekker aan kant en boven op mijn penthouse zijn ze bezig een nieuw dak te plaatsen en nieuwe dakgoot en dat is al een tijdje aan de gang maar ze zitten lekker met een klopboor ofzo tegen die schoorsteen aan net zoals voor het weekend ennnn het hele weekend dag en nacht stond er boven mijn huis een radio aan….niet echt rust gevend ik merkte het iedere keer toen ik wakker werd als of je oren meer opvangen en toch alert blijven.

Oehhhhhhhhh nieuw ideeeee!!
Ergens op internet een meditatie aanmoediging/oppep iets zoeken en op you tube een wachtlijst maken die zichzelf herhaald en herhaald de hel nacht door en dat ik er dan onbewust naar gaat luisteren en mee gaat op die serene wolk van relaxedheid en zo in slaap val en de volgende dag geheel gemediteerd en opgepept opsta….VET PLAN!
Groene_heks
Groene_heks mei 5 '11
Collegaatje is weer op de been Lily, gelukkig wel smile

Zo nu effe kippetje plukken en ragout maken, daarna ga ik weer kaartjes leggen.
Emuca
Emuca mei 6 '11
Deze hier is weer met haar kont in Nederland smile
gast
gast mei 7 '11
Welkom terug Emuca. Waar ben je nu geweest eigenlijk? En heb je een lekkere vakantie gehad?
gast
gast mei 7 '11
Hier is vanmorgen gewoon 10 cm regen gevallen! Echt niet normaal! Wel lekker voor de plantjes en het zwembad wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 7 '11
Wat zijn er nog veel mensen online op dit tijdstip :-P
Emuca
Emuca mei 7 '11
ik was in Turkije! Heel mooi weer, wat ik lekker mee naar huis heb genomen! Nu nog een weekendje vrij om bij te komen van de vakantie.. hahaha
Groene_heks
Groene_heks mei 7 '11
Emmy is ter weer, fijn smile
Nice dat je de warmte hebt meegenomen, het was de afgelopen week best fris hier.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki