Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast apr 28 '11
Wel apart dat als het een kleine periode droog is in Nederland dat er gelijk alarmen afgaan i.v.m. de droogte. En dat er dan ook vaak branden zijn. Terwijl hier op Curacao er vorig jaar amper regen gevallen is en alles drie kwart jaar droog en dor was en er geen één brand in de natuur geweest is. Waar ligt dat dan aan vraag ik me af.....

Wel weer lekker dat het regent bij jullie, ookal vinden de meeste mensen dat niks, voor de natuur is het lekker.
Emuca
Emuca apr 28 '11
Pyromanen. smile
gast
gast apr 28 '11
Ja dat zal het zijn Emuca laughHopelijk met geld gebrek zodat ze maar nooit hier naar toe komen wink
Groene_heks
Groene_heks apr 28 '11
Gewoon lomp gedrag ook denk ik, mensen zien de bordjes wel maar denken meestal ach dat gebeurt hier toch niet...gooien dan toch een peuk weg en klaar is klara smile
gast
gast apr 28 '11
Moet het altijd op een bordje staan dan? Het is toc vrij logiesch lijkt mij dat je zo wie zo geen peuken of wat ook in de natuur deponeerd, zeker niet wanneer het nog brand.
diebrabander
diebrabander apr 28 '11
indd, maar er zijn nogal wat mensen die niet zo slim zijn..
Emuca
Emuca apr 28 '11
Het is geen kwestie van slim zijn, denk ik, maar van gemakzucht...
diebrabander
diebrabander apr 28 '11
Verkeerde woordkeus idd,
gast
gast apr 28 '11
Ik zou zeggen; pak die gemakzuchtige mensen op en laat ze mee helpen bij de herstel werkzaamheden. Kijken hoe gemakzuchtig ze daarna nog zijn....
Ach misschien deden ze het ook niet expres maar waren ze met hun hoofd ergens anders.....
Serenity
Serenity apr 29 '11
Ja dat is dan het gemakzuchtige ervan 'er niet bewust mee bezig zijn' met iets wat gevaarlijk kan zijn, toch?
Esther
Esther apr 29 '11
Baal vandaag een beetje..... waarom moet je soms zo`n moeilijke keuzes maken in je leven frown(keuze die ook heel makkelijk kan zijn)???? Niet Leuk!!!

Hopen dat toch nog t zonnetje komt vandaag...

Grtz Esther
Emuca
Emuca apr 29 '11
Ik voel me moe en wakker tegelijk... krijg je ervan als je pas om half 4 gaat slapen omdat je word wakkergehouden door een heel leuk iemand (A). smile

Vandaag op vakantie.. jeuj.
gast
gast apr 29 '11
Waar ga je naar toe? Heel veel plezier iig Emuca laugh
Serenity
Serenity apr 30 '11
Hoe voel ik me vandaag?
Kut en zielig, mijn exman wilden niet samen met mij koningendag vieren en hij heeft ons kleintje weer dit weekend en mijn vriend is aan et werk en mijn vriendinnetje die mailden van de week dat ze samen met onze meiden groep koningedag wilden vieren maar daar heb ik niets van gehoord meer, misschien vanmiddag wel?
Mijn ouders zijn met mijn zus en kids op vakantie en verder heb ik gaan uitnodigingen gehad…

Verder vind ik het erg leuk om de rommelmarkten en braderietjes af te lopen en te drinken en te feesten…. maar niet in mijn eentje.

Ik gaat weer slapen dan maar… ondanks dat het al 11uur is...
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 30 '11
Ik voel me heel verdrietig. Mijn hart is eruit getrokken en vertrapt! Ik laat me niet meer gebruiken als een hondje waar je maar tegenaan kan blijven trappen!
Serenity
Serenity apr 30 '11
Nou kop op en schouders eronder en doorgaan met die banaan!
Serenity
Serenity apr 30 '11
Ik heb een fantastische dag gehad eerst lekker geslapen en daarna naar de stad gegaan en een mega ijsje met oranje slagroom gegeten en daarna naar een besloten feestje geweest waar de entre 7euro was en we zijn maar 20 minuten geweest we konden iemand die optrad dus wilden even kijken daarna even iemand anders op gezocht die zat te eten nou nog even een blokje om gelopen en heerlijk wezen eten Tunesische vissoep en daarna humus en kipkluifjes en brood en nog veel meer lekkers toen afscheid genomen en met opzet terug gegaan naar dat besloten feestje en lekker naar dansende mensen staan kijken hiihihi dat was leuk daarna kwam vriendje lief en gingen we aan het water zitten met een drankje erbij toen gerent naar de tram en voilà ik was weer thuis!! ^^
Nou fantastischer kon ik het niet hebben het was zoooo gezellig en leuk ik heb echt heerlijk genoten van mijn dag een waar feest!
New Moon
New Moon apr 30 '11
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Ik voel me heel verdrietig. Mijn hart is eruit getrokken en vertrapt! Ik laat me niet meer gebruiken als een hondje waar je maar tegenaan kan blijven trappen!

Ai meissie,

Dat is rot.... heel veel sterkte.
Zorg goed voor jezelf en geef het tijd en ruimte...
Koester jezelf en zoek warmte bij vrienden en/of familie, dat is het beste wat je kan doen.

The moon
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Heerlijk Lily, en je was nog wel zo bang dat je het niet leuk zou hebben smile

(((L'arbe)))
Serenity
Serenity mei 1 '11
hihi tanks!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina