Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast apr 25 '11
Ik weet niet eens dat er een serie van is. We hebben geen kabel/sateliet tv. Alleen maar een tv om dvd's op te kijken.
Soms is dat wel jammer ja, maar ik denk niet dat we die serie dan hier kunnen zien al hebben we wel kabel/sateliet of we moeten het volledige pakket nemen misschien. Kan wel eens kijken of ik het via internet kan zien.

Lekker dagje gehad zo te lezen Karin laugh
Emuca
Emuca apr 25 '11
Ja hoor smile*heeft gedownload enzo* maar de hele serie is ook op dvd.
Serenity
Serenity apr 25 '11
ik heb alle drie de series!!!
En mijn Ukkie doet hen na dan kunfu'en we lekker wat!
Emuca
Emuca apr 26 '11
Buuh. Hoofdpijnaanval gehad.. ben vanmorgen na een bloedneus maar weer mijn nest ingedoken..
gast
gast apr 26 '11
Hè bah. Beterschap meisie.
Groene_heks
Groene_heks apr 26 '11
Aww....ik hoop dat die olifant gauw weg is Em...

Kaat gaat horizontaal, week vol afspraken dus knetterdrukjes smile
Emuca
Emuca apr 26 '11
*kijkt dankzij Karin een docu over graancirkels die nu op tv is* laugh
Groene_heks
Groene_heks apr 27 '11
Kheb er zelf weinig van gezien...ik stuurde mijn moeder ook een sms om te vertellen van de cirkels en dat was een uitnodiging om gelijk te bellen natuurlijk...lolz
Emuca
Emuca apr 27 '11
Haha.. het ging uiteindelijk vooral over mensen die het maakte..
Groene_heks
Groene_heks apr 27 '11
Ow das wel jammer eigenlijk, ik zou de cirkels wel eens willen snappen, maar ja wie wil dat niet.
Emuca
Emuca apr 27 '11
Inderdaad... dus het einde van de docu viel me een beetje tegen.. smile
New Moon
New Moon apr 27 '11
Voel me vandaag een beetje lamlendig,
Heeft te maken met dat de zon niet schijnt vandaag, en dat mijn kamer echt een zooi is en nogal donker.
Gaat wel weer over :-)
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 27 '11
hihi^^ de zon schijnt wel tonguealleen achter de wolken...

nu het een donkere dag is... kun je juist lekker opruimen laugh
groetjes moonflowertje
hier een beetje energie... uit een goed hart wink
gast
gast apr 28 '11
Heerlijk dagje klein Curacao gehad. Echt een paradijselijk oord. Onderweg hebben we dolfijnen en vliegende vissen gezien. Die zwommen mee met de boot. Echt geweldig!
Groene_heks
Groene_heks apr 28 '11
Is nu heul erg sjaloers..:)
Serenity
Serenity apr 28 '11
iike iike ook wille daar heen!!
knofje
knofje apr 28 '11
ik ook wel met die regen....en dan op je fietsje boodschappen moeten doen....met je kleintje achterop...bah bah...
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 28 '11
vandaag voel ik me een beetje zenuwachtig... mag voor het eerst naar de logopedist in het ziekenhuis! ik hoop maar dat ik op tijd ga komen, ik ben altijd te laat shocked
ja, en de natuur geeft de planten water tongue
hopenlijk regen ik niet helemaal zeiknat...
groetjessss moonflowertje wink
Serenity
Serenity apr 28 '11
ik heb vanmorgen de boodschappen gedaan en zit nu lekker binnen terwijl het buiten erg betrekt!

Toi toi toi voor iedereen die de regen in moet!! ^^
Cialara
Cialara apr 28 '11
Origineel bericht van: Emuca
Inderdaad... dus het einde van de docu viel me een beetje tegen.. smile

Ja ik heb ook een stukje ervan gezien, maar door de cirkel jagers zelf was me al verteld dat NG vooral het hoax gedeelte belicht en niet de mogelijke spirituele kant.

Er zijn overigens dit weekend twee nieuwe graancirkels "gevallen". De eerste van dit jaar in Engeland en ook eentje in Nederland laughIn Bosschenhoofd ergens in een grasveld. Mooi om te zien wel. Dus als je in de buurt woont, ook in ons land kun je een kijkje nemen in het fenomeen van de cirkels.

http://www.cropcircleconnector.com/inter2011/dutch/Bosschenhoofd2011a.html hier kun je er meer over lezen.

Goh als ik toch in de buurt woonde, dan zou ik zeker er naar toe gaan om even een kijkje te nemen laughlaughen er in gaan liggen om te voelen, want de energie in de cirkels is fenomenaal, echt!

Liefsss

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420