Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast apr 17 '11
Hahahahaha, LOL Kaat. Wel hele goeie tips voor een onhandige tuthola als ik smileDank je wel!
gast
gast apr 17 '11
Oh ja; ik kan natuurlijk ook iedere dag sushi gaan eten....met stokjes wink
Emuca
Emuca apr 17 '11
Of met je vingers!

ELF was super! Vet lekker weer en super gezellig.. nu ben ik dooi.
Serenity
Serenity apr 21 '11
heel moe ik ben ook met een monniken werkje bezig en het resultaat is zo mooi dat ik juist wil door gaan alleen mijn lichaam begint tegen te werken… tijd voor een middag dutje zometeen denk ik.
Emuca
Emuca apr 21 '11
Wil er iemand nog een katje? smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 21 '11
3.5uur door het museum Boijmans gestruind voor college,
ik wil zon!
gast
gast apr 21 '11
Midweekje geboekt naar Sint Maarten. Ben benieuwd of ik islandlady nog tegen kom laugh
Emuca
Emuca apr 22 '11
Ik krijg me toch een knallende koppijn van IBgroep!
Groene_heks
Groene_heks apr 23 '11
Nieuwe collega's worden gek van mij, voordat ze een vraag stellen heb ik al antwoord gegeven.
Op de een of andere manier hoor ik de vraag vaak voor ze hem stellen en geef ze dus al antwoord op het moment dat ze me aankijken en de vraag willen stellen.

Grappig hoe iets voor mij zo gewoon is en voor anderen zo'n gek iets, thuis zijn ze eraan gewend, kadootjes inpakken heeft ook geen zin, ik weet het toch al.

Dus die eieren vind ik ook zo smile
Groene_heks
Groene_heks apr 23 '11
Ow en Sylvia, eierschalen zijn scherp.....
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 23 '11
hihi wat grappig!
gast
gast apr 23 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Ow en Sylvia, eierschalen zijn scherp.....

Dank je voor het helpen herinneren Karin laughHeb daar inderdaad ervaring mee....
Groene_heks
Groene_heks apr 25 '11
Laatste dagje genieten voor we weer aan het werk moeten.
Lekker in de zon en met water kliederen bij de plas.
Serenity
Serenity apr 25 '11
Een mega berg van wasgoed vouwen en daarna als een speer de rest van het huishouden doen vanavond komt Ukkie weer thuis en moet alles spik en spang zijn, nou ja zoveel als mogelijk is en de rest komt morgen dan maar hihi! ^^
Emuca
Emuca apr 25 '11
Ik ga lekker aan het huiswerk (buuh). Vandaag wordt er 1 kitten opgehaald.. spannend! laugh
Emuca
Emuca apr 25 '11
*neemt afscheid van de meneer*
Groene_heks
Groene_heks apr 25 '11
Ben de Celestijnse belofte aan het lezen, mooi boek!
gast
gast apr 25 '11
Nu pas.....
Heb er ook de film van gezien. Is wat compacter dan het boek maar ik vond hem wel oké.

Heb net de film "the last airbander" gezien. Mooie film met veel symboliek. De wereld nu is wel een stuk meer gecompliceerd dan in de film waar je in principe maar 4 stammen hebt. Stuk makkelijk om balans te krijgen/houden.
Emuca
Emuca apr 25 '11
Te tvserie is leukkerrrrr laugh
Groene_heks
Groene_heks apr 25 '11
Serie is zeker leuk, last airbander heb ik allaaaaaaang gezien smile

Heb niet zo heel veel tijd om te lezen helaas, lezen doe ik het liefst lekker onder een boom, zonnetje op mijn knar en hond aan mijn voeten, vandaag is dat eindelijk gelukt..ha smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki