Het is echt een supergebouw!
Isolatie wordt met klimplanten gedaan, megaveel zonnepanelen, verwarming door verbranding van snoeimateriaal.
Gebouwd van speciale materialen (veel gerecycled) dus een gebouw naar mijn hart en eindelijk een receptie waar we daglicht kunnen zien
.
Een eigen bureau, lekker groot en alles poepienieuw.
Afgelopen week hebben we veel weggegooid en ingepakt, vandaag de laatste dozen en dan morgen om 8 uur present zijn om alles uit te laden.
Hopelijk doet alles het maandag het, we hebben dan een actie en verwachten knetterveel telefoontjes
Wat ik wel heel jammer vind is dat het contact met de collega's van de buitendienst veel minder zal worden, zij hebben een eigen ingang en zitten nu helemaal aan de andere kant.
In ons bedrijf hangt echt een familiesfeer omdat we niet groot zijn, ik hoop dat dat blijft maar ben er een beetje bang voor..
Twintig jaar geleden heb ik er ook gewerkt, toen was het een grote houten bouwkeet met 6 man kantoorpersoneel, 4 uitvoerders, de directeur, ikkes en de rest was buitendienst (vuilnismannen).
Als je dan ziet hoe het in al die jaren is gegroeid, wel leuk om dat van zo dichtbij mee te maken.
Fijn eigenlijk om een baan te hebben waarin je het gevoel hebt je ei kwijt te kunnen, ik ben direct met het milieu bezig en dat vind ik heerlijk om te doen, mensen bewust te maken (probeer ik), mensen helpen met ambtelijke molens (want die draaien zooooo traag).
Ja eigenlijk ben ik best een bofferd