Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast apr 11 '11
Leuke oortjes Em. Ze staan je goed laugh

Siska het lijkt mij een heel onmachtig gevoel als zoiet gebeurd. Hebben jullie helemaal geen idee waar ze kan zijn? Ik zou helemaal gek worden van bezorgtheid denk ik....
Waarom woont ze eigenlijk in een tehuis? Als je het niet wilt antwoorden ook goed hoor, het is uit interesse. Sterkte iig meis.
siskaatje
siskaatje apr 11 '11
hallo gast,

heb wel idee haar vriend heeft haar ergens onder gebracht .
we zijn al 1 1/2 jaar bezig met haar en haar vriendje.
het is een hele verkeerde jongen zij is 15 hij 20 op zich niet zo erg als hij niet zo was zo als die is.
zit aan de drugs ,wil niet werken,claimt onze dochter verschrikkelijk.
in de tijd dat ze met hem omgaat is ze van heel lief verandert in een monster.
liegen en bedriegen,haar eigen wil is wet,dus nergens meer naar luisteren.
steeds weg lopen daarom 3x in crisisopvang terecht gekomen en vanuit daar weer naar huis.
weer weggelopen en toen in het tehuis,waar ze al voor de 3x keer is weggelopen en nu erg goed verstopt.
we doen niets anders dan rond rijden in het criminele wereldje waar ze rond hangt,maar tot nu toe niets.
haar vriend werkt helemaal niet mee ,want die heeft een bloed hekel aan ons.
vraag me soms echt af waaraan in het heb verdiend ben altijd goed geweest voor dat kind!!
zelf nog nooit met politie in aanraking geweest,man ook niet en nu zitten we om de haverklap op bureau.
banden lek gestoken ,ramen eruit,bedreigingen en de politie doet er niets aan.
ja ze maken netjes proces verbalen maar voor de rest niets,weet echt niet waar ik t moet zoeken soms.

zo dit was het een beetje in vogelvlucht,groetjes siska
gast
gast apr 11 '11
Wow dit klinkt wel heel heftig Siska. Onder invloed van een ander kun je op die leeftijd rare dingen doen. Het helpt als ouder zijnde niet zo veel om iets te zeggen van die relatie. Ik weet van mezelf dat het eerder averechts heeft gewerkt toen ik op 16 jarige leeftijd een vriendje had die mijn ouders niet zagen zitten. Het is toch een leeftijd dat je je tegen je ouders afzet en je eigen keuzes wil maken. Ook als dit 180 graden anders is dan welke je van huis uit hebt mee gekregen. Vaak helpt het juist beter om zo'n jongen de hemel in te prijzen en haar aan te sporen om dat wat ze doet nog beter te doen. Moet dan wel echt over komen natuurlijk want anders werkt het niet. Niet dat je dit moet gaan doen hoor, het is alleen maar om aan te geven dat het vaak niet helpt om er fel tegenin te gaan. Maar je zult al wel het één en ander geprobeerd hebben. Ondanks alles laat haar los maar wees er wel voor haar als ze je nodig hebt. Dat is het enige wat ik je mee wil geven.
Groene_heks
Groene_heks apr 11 '11
Ja inderdaad de hemel in prijzen, als mijn ouders een vriendje vroeger afkraakten werd hij juist des te leuker.
Bij sommigen zal dat helpen, ik denk niet dat je je als ouder moet afvragen wat je verkeerd hebt gedaan, want dat is echt niet altijd het geval.
Kijk naar vroeger, als je toen verliefd was dacht je echt niet na en alles wat hij of zij zei was gewoon waar en dan kunnen er rare dingen gebeuren.
Jee wat moeilijk voor jou en je gezin Siska..
Emuca
Emuca apr 11 '11
Wuuh sterkte Siska!

Ik ben blij met mijn oortjes.. hihi... Ik word zondag een ondeugend elfje.
Groene_heks
Groene_heks apr 14 '11
Ik moet het hele weekend werken, ons bedrijf verhuisd...ik heb niet zo'n zin geloof ik smile
Emuca
Emuca apr 14 '11
Naar dat nieuwe gebouw aan het spoor? laugh
Groene_heks
Groene_heks apr 14 '11
Jaaaaaa en ik kijk op het spoor, dus stuur maar een sms als je langs komt dan zwaai ik smile
Emuca
Emuca apr 14 '11
Haha gaaf. Ik heb het gebouwen zien worden.
Groene_heks
Groene_heks apr 15 '11
Het is echt een supergebouw!
Isolatie wordt met klimplanten gedaan, megaveel zonnepanelen, verwarming door verbranding van snoeimateriaal.
Gebouwd van speciale materialen (veel gerecycled) dus een gebouw naar mijn hart en eindelijk een receptie waar we daglicht kunnen zien smile.
Een eigen bureau, lekker groot en alles poepienieuw.
Afgelopen week hebben we veel weggegooid en ingepakt, vandaag de laatste dozen en dan morgen om 8 uur present zijn om alles uit te laden.
Hopelijk doet alles het maandag het, we hebben dan een actie en verwachten knetterveel telefoontjes sick

Wat ik wel heel jammer vind is dat het contact met de collega's van de buitendienst veel minder zal worden, zij hebben een eigen ingang en zitten nu helemaal aan de andere kant.
In ons bedrijf hangt echt een familiesfeer omdat we niet groot zijn, ik hoop dat dat blijft maar ben er een beetje bang voor..

Twintig jaar geleden heb ik er ook gewerkt, toen was het een grote houten bouwkeet met 6 man kantoorpersoneel, 4 uitvoerders, de directeur, ikkes en de rest was buitendienst (vuilnismannen).
Als je dan ziet hoe het in al die jaren is gegroeid, wel leuk om dat van zo dichtbij mee te maken.

Fijn eigenlijk om een baan te hebben waarin je het gevoel hebt je ei kwijt te kunnen, ik ben direct met het milieu bezig en dat vind ik heerlijk om te doen, mensen bewust te maken (probeer ik), mensen helpen met ambtelijke molens (want die draaien zooooo traag).

Ja eigenlijk ben ik best een bofferd smile
gast
gast apr 15 '11
Dat is heel mooi Karin laugh

Ik weet nog steeds niets te verzinnen om te gaan doen als werk want als mijn man met pensieon gaat zal ik toch echt iets moeten gaan doen...Ik zie zo op tegen het moeten werken voor geld in een systeem die ik niet wil suporten. KLinkt misschien heel vaag en belachelijk maar sinds mijn ogen open zijn gegaan heb ik daar steeds meer moeite mee. En al die stomme regels en wetten waar je je aan dient te houden als je voor jezelf wilt beginnen weerhouden me om het ook echt te doen.
Groene_heks
Groene_heks apr 15 '11
Huh? Manlief met pensioen en jij moet gaan werken?
Das balen zeg...
Misschien een idee om de regels en wetjes dan toch maar voor de time being te accepteren?
Weet je Syl, ik denk dat je die toch wel overal en altijd tegenkomt en het is zo jammer als dat je weerhoudt om de dingen te doen die je leuk vind.

Maar ik snap je wel:)
Ik zie jou wel als nieuwe Cesar lol
gast
gast apr 16 '11
Ik een nieuwe Cesar! Nou ik denk het niet. Dan krijg je alleen maar heel veel verwende honden, LOL.

Nee ik denk dat ik de fotografie maar eens op moet gaan pakken. Ben nooit zo'n mensen fotograaf geweest maar misschien is dat wel DE manier om er een boterham mee te verdienen. Mensen hebben er meer geld voor over als ze zelf, of hun geliefden, op de foto staan dan één of ander natuur iets. Kan natuurlijk ook kalenders of fotoboeken maken maar dat is wel een hele investering en een onzekere markt. En ik zie zo op tegen al die rompslomp er om heen......Je hebt gelijk Kaat, ik moet me er niet door laten weerhouden. Moet effies de knop zien te vinden om die om te zetten wink
Emuca
Emuca apr 16 '11
Lekker foto's gaan maken dan! smile
gast
gast apr 16 '11
Eerst een nieuwe camera kopen.....die ik nu heb is al weer 8 jaar oud en niet bepaald meer een spiegel REFLEX want hij is een beetje erg traag geworden.
Marenubium
Marenubium apr 17 '11
oooooh I just LOVE spiegelreflexcamera's frownWacht nog steeds op een betaalbare digitale spiegelreflex wink
Emuca
Emuca apr 17 '11
Same here!

Maar nu eeeerrsttt... De Elf! *doet vleugeltjes en oortjes aantrekken*
Groene_heks
Groene_heks apr 17 '11
Jaa das waar, jij kan waanzinnig mooi fotograferen!
Was ik vergeten, sommige van jouw foto's kunnen zo in het blad van NGC.
Groene_heks
Groene_heks apr 17 '11
Veel plezier Emmy en je hebt mooi weer!
Groene_heks
Groene_heks apr 17 '11
Sylvia, het wordt tijd voor een nieuw servies..

Allereerst zal ik je een plaatje sturen hoe je alles moet neerleggen, dit zal de kans op verwondingen ook wel inperken.

Dit moet je misschien ook maar even mijden, voedsel en gereedschap en jij dat gaat nu even niet zo goed..

Je kunt je bestek natuurlijk ook tekenen, krijg je wel vieze fikkies van..

Dus mijn tip is:

Doe wat decoratiefs met je oude servies:

En koop kunststof smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy