Gisteren was ik op de beurs en Kathleen Miller was daar met de hulp van mijn vriendin Kitty iemand aan het healen.
Tijdens de healing zag ik de aura's van Kitty en Kathleen en ik zat daar een beetje in verzonken, zag hoe de aura's veranderden als ze elkaar raakten.
Tijdens het kijken zag ik hoe het aura van Kathleen boven haar hoofd ineens enorm hoog werd en in die vorm stond ineens een Engel...ik was helemaal van de wap want ik kon Engelen wel al zien achter mijn ogen (third eye) maar nu zag ik hem met mijn eigen oogjes..
Op het moment dat ik mij realiseerde dat ik de Engel zag, bedacht ik me hoe super ik het vond dat ik die Engel zag..zomaar, en gelijk klonk de stem van Kathleen: kan iemand mijn aura zien, ziet iemand de engelen?
Toen heb ik maar voorzichtig mijn hand opgestoken
Ik durfde het haast niet te zeggen..hi hi, maar sjeumig wat een ervaring en wat mooi..
Ik weet niet welke ik heb gezien, ik zie geen kleuren in aura's en de Engel (net als in de zielereizen) had geen gezicht.
het was de vorm met de vleugels en dan alleen maar superhelder wit licht, geen details.
Hier kan ik lang op teren en ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen