Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Groene_heks
Groene_heks apr 4 '11
Gisteren was ik op de beurs en Kathleen Miller was daar met de hulp van mijn vriendin Kitty iemand aan het healen.

Tijdens de healing zag ik de aura's van Kitty en Kathleen en ik zat daar een beetje in verzonken, zag hoe de aura's veranderden als ze elkaar raakten.
Tijdens het kijken zag ik hoe het aura van Kathleen boven haar hoofd ineens enorm hoog werd en in die vorm stond ineens een Engel...ik was helemaal van de wap want ik kon Engelen wel al zien achter mijn ogen (third eye) maar nu zag ik hem met mijn eigen oogjes..

Op het moment dat ik mij realiseerde dat ik de Engel zag, bedacht ik me hoe super ik het vond dat ik die Engel zag..zomaar, en gelijk klonk de stem van Kathleen: kan iemand mijn aura zien, ziet iemand de engelen?

Toen heb ik maar voorzichtig mijn hand opgestoken smile
Ik durfde het haast niet te zeggen..hi hi, maar sjeumig wat een ervaring en wat mooi..

Ik weet niet welke ik heb gezien, ik zie geen kleuren in aura's en de Engel (net als in de zielereizen) had geen gezicht.
het was de vorm met de vleugels en dan alleen maar superhelder wit licht, geen details.

Hier kan ik lang op teren en ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen smile
Beschermengel
Beschermengel apr 4 '11

Mooi Karin!...ja fijn is dat he ..je kunt daar zolang van genieten en vergeten doe je het nooit meer, ik ben ook benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen bij jou ..er komt meer dat weet ik zeker! smile
Emuca
Emuca apr 4 '11
Tof Karin! Lijkt me echt super gaaf om te zien! Jammer dat ik er niet kon zijn.. maar volgende keer zal ik er bij zijn!
admin
admin apr 5 '11
het gaat hier echt super goed...
ik zit, ondanks dat ik erg moe ben en last heb van me buik :S, erg goed in me vel... smile
vrijdag weer een sollicitatie gesprek en in de tussen tijd nog steeds aan het kijken voor wat anders.. ik moet gewoon aan het werk.. haha...

Maar vooral gewoon heel erg goed in me vel... voel me goed.. laugh
Groene_heks
Groene_heks apr 6 '11
Ik had gisteren een verzoek om vriendschap van een meneer uit India, een beetje zo'n goeroetype.
Ben natuurlijk stik nieuwsgierig waarom, dus stuurde de man een bericht met de vraag waarom hij mij had uitgekozen als vriend/in.
Krijg ik een bericht terug: Sorry, maar ik dacht dat jij wel snapte waar we heen gaan met de mensheid en dat ik je daarom uitnodig.... eek
En prompt daarna heeft hij het verzoek verwijderd....rare mensen ghi smile

Alsof je dat kan ruiken hahhaahha, niet erg goeroe like smile
Sundance
Sundance apr 6 '11
whahaha...
ken je de zogenaamde uitspraak; wees je eigenste goeroe.
hahaha...
Groene_heks
Groene_heks apr 6 '11
Hi hi, kreeg een bericht terug dat hij dacht dat ik als heks wel alles zou moeten weten, kwist niet dat dat zo hoorde...

Grappig eigenlijk wel, hij zegt te weten wie ik ben en hoe ik in het leven sta maar kan niet voorspellen dat ik eerst een boel vragen heb voor ik hem accepteer als vriend ghi..

Beetje dubbel smile
knofje
knofje apr 6 '11
idd een beetje bizar groene heks...het verhaal van vriendschap met iemand in india.

Ik heb het koud, ze hadden zo mooi weer voorspeld voor vandaag en ook een lekkere temperatuur...helaas is de zon hier ver te zoeken...en de temperatuur laat het ook afweten.

knofje
Emuca
Emuca apr 6 '11
Haha. Grappig is dat Karin.. beetje krom wel, dat hij zijn verzoek daarna verwijderd heeft.. maarja, zijn verlies laugh

Met mij gaat het wel goed.. werd net gebeld dat het werk vanavond niet doorgaat en dat we lekker vrij zijn! Mooi weer hier hoor. smileBalen alleen dat ik barst van de keelpijn.
gast
gast apr 6 '11
Misschien was het wel iemand die zich voordeed als iemand anders Karin.....je weet het tegenwoordig gewoon niet meer....
Misschien doet ie wel weer een nieuwe poging onder een andere naam winkLaat het wel snel afweten deze Indiasche "meneer".

Beterschap Emuca met je keel. Is echt irritant, weet er alles van...
Groene_heks
Groene_heks apr 6 '11
Nou hij staat er weer bij, blijkbaar ben ik wel vriendwaardig genoeg, ben benieuwd..

HONING Em ...:)
Emuca
Emuca apr 6 '11
HEUL VEUL HONING
Emuca
Emuca apr 7 '11
Ik voel me nog steeds knap beroerd.. maar ik ga wel naar school... vanavond lekker rustig aandoen denk ik.. en schrijven aan mijn blog. smile
gast
gast apr 7 '11
Voel me k*t. Rottige rollercoaster waar ik op dit moment in zit. Ik lijk wel manisch depresief, val van de ene (positieve) emotie in de andere (neatieve) emotie. Dacht even vorige week dat het weer allemaal op z'n pootjes terecht was gekomen door het vertrouwen wat ik terug had in het leven maar nu blijkt dit schijn te zijn geweest en moet ik toch iets los gaan laten wat ik eigenlijk helemaal niet wil. Het was ook weer storm op de zon zag ik......wou dat ik daar niet zo'n last van had confused
Cialara
Cialara apr 7 '11
Buckel up Gast, het wordt gewoon een heel heftig jaar. Al onze chakra's veranderen, de zon werpt zijn magnetische energie fel naar ons toe en zoveel energieën die daar weer op reageren hier op aarde... we gaan nog wat beleven.

Er is maar één manier: riemen vast en met de stroom meevloeien. Moet je huilen, huil dan, ben je boos? schreeuw het uit, ben je vrolijk? geniet ervan laugh

Kus en knuffel voor iedereen die het meemaakt (ik ben er ook eentje van wink)
gast
gast apr 7 '11
Bedankt Cialara. Ik zal mijn riem extra aantrekken want af en toe heb ik het gevoel dat ik het zelf niet trek....Zal blij zijn als alles over is...Till than; I'll be happy, sad, mad, angry, loving, jumping, and crying for both sides.

Ja voor iedereen die het ook mee maakt (wie niet in deze tijd) een dikke knuffel.
Groene_heks
Groene_heks apr 8 '11
Ja het is heftig, maar hoort er wel bij.
Wees af en toe extra lief voor jezelf wink
Ik zit sinds de zonnevlammen continu boven in die achtbaan, geen downs gelukkig, als is je continu zo happy voelen ook vermoeiend, wel veel hoofdpijn, dizzyness.
De kyaniet helpt me wel enorm erbij.

Lekker wandelen, lekker aarden helpt ook.

Sterkte meiden
Groene_heks
Groene_heks apr 8 '11
Ben op de goede weg met de instanties wat betreft Tony, maar God wat draaien die bureaucratische molens langzaam en wat zijn er toch enorm veel bezopen regels....

Soms....:)
gast
gast apr 8 '11
Gisteren met de hondjes naar de baai geweest en vanmorgen met een vriendin met de hondjes gewandeld, dat doet een mens toch wel goed ja. Zou ik eigenlijk iedere dag moeten doen.....

Sterkte met al die molens GH. En ja, Nederland loopt nog eens over van al die stomme kromme regeltjes. Waarom moeten ze toch zo moeilijk doen!
Emuca
Emuca apr 8 '11
Ik heb een super toffe dag vandaag

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy