Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Groene_heks
Groene_heks mrt 29 '11
Jeej Emmy, goe gedaan! smile
Serenity
Serenity mrt 30 '11
@ Gast, leuk filmpje!
@ Karin, ja jammer is dat waneer je beestje dood gaat ik voel ook echt bij iedereen oprechte verdriet want vanaf vroeger als kind zijnde vond ik al dat mensen met honden en vooral oudere mensen een liefdevolle band met hun beestje hadden en omdat ik ben opgegroeid dat dieren vieze beesten waren met haren en poep kontjes vond ik het heel speciaal om te zien dat je of iemand een band kon hebben en ook echt liefdevol een beestje kon aaien.
En toch voelden ik bij mijn vader die integenstelling van mijn moeder niet allergisch was dat hij ook dieren lief kon vinden ik voelden de medelij voor het arm weerloos beestje bij mijn vader en daaruit leerden ik dat je goed voor dieren moest zorgen en dat dieren onschuldig zijn en een beetje zielig omdat ze niet in hun eigen natuurlijke omgeving zitten.
@ Emuca, bravo grote meid!!
@ iedereen mijn Ukkie heeft vandaag een proefdag op de grote jongens school/kleuterklas/basisschool!
En spannend dat mama uhhhh Ukkie het vond!
Groene_heks
Groene_heks mrt 30 '11
Argh...migraine dus de ziekenhuisonderzoeken voor vandaag afgebeld.
Vanmiddag gesprek bij MEE om te kijken welke school voor Tony het beste is, de speciale school waar hij nu zit kan niets met hem beginnen...dus tanden erin vandaag smile

Leuk Lily! je uk zal wel vol verhalen zitten vanmiddag smile
lieveke
lieveke mrt 30 '11
ik voel me weer ellendig. K zou wel wat tips kunnen gebruiken om dingen los te laten smile
Groene_heks
Groene_heks mrt 30 '11
Maak er een ritueeltje van, bijvoorbeeld een ballon waaraan je een kaartje hangt waarop je alles hebt geschreven wat je los wilt laten.

Laat de ballon gaan en daarmee kun je symbolisch loslaten smile

Je kunt je ritueeltje inpakken zoals jij dat wilt.
Bijvoorbeeld door het te doen op een voor jou speciale dag?
Groene_heks
Groene_heks mrt 31 '11
Vandaag werken en vanavond belastingaangifte doen, beetje laatste moment ding en god wat heb ik daar een hekel aan.
Weken loop je te denken: oh ja aangifte Voor 1 april en dan nog op het laatste moment regelen...tut die ik ben smile

Vanmiddag komen de verhuisdozen..jeej..ik hoorde gisteren dat verhuizen in de stress top drie staat.
Ik mag deze maand met ons kantoor verhuizen en dan in juli mag ik weer, dan wordt mijn huis gerenoveerd..stress?..welnee smile
Serenity
Serenity mrt 31 '11
Dank je Karin hij zat inderdaad boordevol verhaaltjes en 's avonds kwam zijn vader met pizza dus kon hij lekker nog meer kletsen en lekker druk vrolijk zijn hihi.

Wat ik wel van de week heeeeeeel zielig vond was dat Ukkie een foto vond met mij en zijn vader al knuffelend erop arme Uk was erg verdrietig en teleurgesteld dat mama en papa geen vrienden meer zijn na een beetje Ukkie weer op te beuren ging het alweer met Uk maar het was super zielig om dat bekkie van Uk te zien.

Ik heb dit ook verteld aan Uk's pa en erbij verteld dat ik hem even een kl**tz*k vond en gelukkig kon hij dit begrijpen en vertelde erbij dat hij het heel lief vond dat ik hem los had gelaten om gelukkig zonder mij te worden…

Tja shit happends en dan denk je dat je het afgerond had, komt het sporadisch weer even om de hoek zetten met van die oh zo fijne gevoelens erbij, maar niet heus!

Morgen de verjaardag van Uk en mijn vriend heeft de huiskamer voor het zicht klaar gekregen met behangen hij is echt een bikkel wel jammer dat het precies op het laatste moment de zowat laatste banen erop gingen wanner dit beter geplant was en hij ook wat standvastiger zijn beloftes vasthield zou er een hoop stress mee afgenomen mee zijn…maar ja het is gedaan en het ziet er prachtig mooi uit ik vind het echt super lief dat hij mij zoveel uit de brand ermee haal, echt top!

En zelf heb ik ook erg mijn best gedaan om de boel aan kant te maken door de ramen met een nieuwe speciale micro vezel spons te doen en de tegels ook even ermee en viola ze glimmen weer prachtig!!
En toen gebeurden er een ongelukje Ukkie kan al plassen op de wc maar de wc bril was koud en toen ging Uk staan en liet alles lopen op de vloer en muur..yep er leuk confused
Dus ik heb de hele wc uitgeboend met gloor en ik heb pas ontdekt dat je met gloor erg goed kan poetsen maar ik vind het nog steeds erg chemisch aanvoelen…nou ja alleen voor badkamer en de wc en de keuken gebruiken dan maar hihi

Uhm even kijken wat heb ik nog meer gedaan, boodschappen!!
Broccoli met panga file in stukjes en fuzelini met een pesto creme saus erbij en dit alles in een grote pan en viola eten voor de verjaardag en voor de kids pannenkoeken!!
Ik heb pas ontdekt dat die saus van AH erg goed doet als pasta saus en heeeeeeel goedkoop nu was het zelfs de 2de halve prijs en dan heb je 2zakjes voor 86 cent!!!
Cheap as hell!!
En ik zag ouderwetse lik koekjes hihi yep ook gekocht!
De traktatie staat ookal klaar met de mini waterpistooltjes een zakje skittels of een lolly en een koek met melkvulling en chocolade eromheen een mooi servetje met strikkie en voila traktatie is klaar!!
Ik heb mijn haar voorzover ik kon ook netjes gemaakt nu nog even de wenkbrauwen en de bedde verschonen dan hoef ik morgen alleen te koken en vanavond te versieren …misschien als ik tijd heb doe ik nog even appelflappen ballen hihi heeeeel misschien hoor!
En die medicijnen van mij werken goed ik maak geen stress maar ben wel zo suf als een konijn!!
Emuca
Emuca mrt 31 '11
Wat een rust hier zeg!

Ik heb lekker weekend nu! laughNet de stellingkast van de xenos in elkaar gezet, heel erg handig! Kan ik wat meer dingen kwijt (en ook praktischer opbergen).

Morgen lekker tekenen en schilderen denk ik!
Groene_heks
Groene_heks apr 1 '11
Leuk aangifte doen...ben mijn huursubsidie kwijt.. eek
Das een tegenvaller.
Emuca
Emuca apr 1 '11
Wuuh waarom dat nou weer? Wat naar!
Cialara
Cialara apr 1 '11
Goh het zit niet mee Kaat, bah frown
Lena
Lena apr 1 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Leuk aangifte doen...ben mijn huursubsidie kwijt.. eek
Das een tegenvaller.

weet je het zeker?
http://huursubsidie.net/
Groene_heks
Groene_heks apr 1 '11
Nou nu ga ik twijfelen...mijn belastingmannetje zei dat ik rond de 24.000 zit maar volgens jouw schema zou ik dan weer wel subsidie hebben...ik heb hem maar even gebeld en zijn voicemail ingesproken..ben benieuwd.
Thanks Lena, je bent een schat, ik moet leren niet alles maar voor zoete koek aan te nemen en toch effe te checken smile
Groene_heks
Groene_heks apr 1 '11
Jaaaaaaaa!!!!! Ik ben slimmer dan de meneer van de belastingaangifte hi hi!

Lena dikke vette uberknuffel!! Man man wat ben ik blij....
Volgens de belastingmeneer moest ik megaveel terugbetalen...nu dus niet en mijn subsidie blijft staan, ik heb staan dansen met de foon in mijn handen smile

Dus goede les Kaat, altijd effe checken..
Lin
Lin apr 1 '11
Ben nog steeds aan het vissen,
maar wilde ff checke hihihi....
Heb al veel verassingen mogen vangen...doet me goed.

Dikke kus en knuffel voor ieder die het wil (haha)

Met de voeten in de modder aan het worstelen en de hengel in de hand...Sssshhhhttt ,weer stil zijn anders bijten ze niet...

Lin
Groene_heks
Groene_heks apr 3 '11
Vandaag naar de paranormale beurs in Den Bosch.
Eindelijk mijn vriendinnetje weer zien na twee jaar.
Emuca
Emuca apr 3 '11
Mijn dag is verpest. Edinburgh gaat niet door.. wordt misschien volgend jaar.. maar wat een piemels zeg frown
Groene_heks
Groene_heks apr 3 '11
Das kud Emmy, hoe kan dat nou??

Mijn dag was super, Kitty gezien en geknuffeld, Karin gezien en geknuffeld, mijn tante gezien en geknuffeld, Kathleen Miller gezien en gesproken en ze heeft mijn boek getekend smile
And last but not least, een oude vriendin gezien waar ik zo'n goed twee jaar geleden mot mee heb gehad en nu? Ik kon alles laten varen en heb ook haar geknuffeld en dat voelde goooeeeed!!

Ow happy day smile

Balen dat jij zo'n rotdag hebt Em..
Emuca
Emuca apr 3 '11
Te weinig inschrijvingen.. goh. Hoe komt dat nou?

Antwoord: school laat niemand weten dat je je uberhaupt in kan schrijven.

Ik had me wel ingeschreven (eerste op de lijst).. Maar argh.. balen!
Groene_heks
Groene_heks apr 4 '11
En jullie zouden met een groepje gaan toch?
Jeumig das echt balen, ik weet hoeveel zin je had om te gaan..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki