Dank je Karin hij zat inderdaad boordevol verhaaltjes en 's avonds kwam zijn vader met pizza dus kon hij lekker nog meer kletsen en lekker druk vrolijk zijn hihi.
Wat ik wel van de week heeeeeeel zielig vond was dat Ukkie een foto vond met mij en zijn vader al knuffelend erop arme Uk was erg verdrietig en teleurgesteld dat mama en papa geen vrienden meer zijn na een beetje Ukkie weer op te beuren ging het alweer met Uk maar het was super zielig om dat bekkie van Uk te zien.
Ik heb dit ook verteld aan Uk's pa en erbij verteld dat ik hem even een kl**tz*k vond en gelukkig kon hij dit begrijpen en vertelde erbij dat hij het heel lief vond dat ik hem los had gelaten om gelukkig zonder mij te worden…
Tja shit happends en dan denk je dat je het afgerond had, komt het sporadisch weer even om de hoek zetten met van die oh zo fijne gevoelens erbij, maar niet heus!
Morgen de verjaardag van Uk en mijn vriend heeft de huiskamer voor het zicht klaar gekregen met behangen hij is echt een bikkel wel jammer dat het precies op het laatste moment de zowat laatste banen erop gingen wanner dit beter geplant was en hij ook wat standvastiger zijn beloftes vasthield zou er een hoop stress mee afgenomen mee zijn…maar ja het is gedaan en het ziet er prachtig mooi uit ik vind het echt super lief dat hij mij zoveel uit de brand ermee haal, echt top!
En zelf heb ik ook erg mijn best gedaan om de boel aan kant te maken door de ramen met een nieuwe speciale micro vezel spons te doen en de tegels ook even ermee en viola ze glimmen weer prachtig!!
En toen gebeurden er een ongelukje Ukkie kan al plassen op de wc maar de wc bril was koud en toen ging Uk staan en liet alles lopen op de vloer en muur..yep er leuk
Dus ik heb de hele wc uitgeboend met gloor en ik heb pas ontdekt dat je met gloor erg goed kan poetsen maar ik vind het nog steeds erg chemisch aanvoelen…nou ja alleen voor badkamer en de wc en de keuken gebruiken dan maar hihi
Uhm even kijken wat heb ik nog meer gedaan, boodschappen!!
Broccoli met panga file in stukjes en fuzelini met een pesto creme saus erbij en dit alles in een grote pan en viola eten voor de verjaardag en voor de kids pannenkoeken!!
Ik heb pas ontdekt dat die saus van AH erg goed doet als pasta saus en heeeeeeel goedkoop nu was het zelfs de 2de halve prijs en dan heb je 2zakjes voor 86 cent!!!
Cheap as hell!!
En ik zag ouderwetse lik koekjes hihi yep ook gekocht!
De traktatie staat ookal klaar met de mini waterpistooltjes een zakje skittels of een lolly en een koek met melkvulling en chocolade eromheen een mooi servetje met strikkie en voila traktatie is klaar!!
Ik heb mijn haar voorzover ik kon ook netjes gemaakt nu nog even de wenkbrauwen en de bedde verschonen dan hoef ik morgen alleen te koken en vanavond te versieren …misschien als ik tijd heb doe ik nog even appelflappen ballen hihi heeeeel misschien hoor!
En die medicijnen van mij werken goed ik maak geen stress maar ben wel zo suf als een konijn!!