Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

jannie
jannie mrt 25 '11
ohhhhhhhhh !!!!
HELP..............
ETOS...ergens ..toch...ongelofenlijk..sensueel !!
Nee flauw he..want mijn haar moet goed zitten..!!
Succes...
jannie
jannie mrt 25 '11
ohhhhhhhhh !!!!
HELP..............
ETOS...ergens ..toch...ongelofenlijk..sensueel !!
Nee flauw he..want mijn haar moet goed zitten..!!
Succes...
jannie
jannie mrt 25 '11
Ik schreef..
Voel en zie hoe je wereld kleurt..mooi he !
Niet je haar...hahaha
Emuca
Emuca mrt 25 '11
Origineel bericht van: jannie
Hoi hoi..heb even middels link naar spel zitten kijken..
Oh bijzonder proffesioneel gedaan !
Compliment hoor...!
Liefs jannie

Hihi dankjewel.. moet nog even de foto's van het complete spel op de computer zetten.
Emuca
Emuca mrt 25 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
ik heb mijn dready haar geblondeerd… het is nu ORANJE!!!!

Ik wil ook dreads laughmaar niet van mijn eigen haar, maar ingevlochten... Ennuh, gewoon trots zijn met je haarkleur...welke kleur ie ook is. *gingerkid*
jannie
jannie mrt 25 '11
jong girls...!! Yes dreads ..zijn gaaf..zoon heeft ze ook gehad..nu helaas niet meer !!
Serenity
Serenity mrt 25 '11
hihihi dank jullie wel dames!
Serenity
Serenity mrt 26 '11
Zo mijn haar is weer in orde ik had nog zakjes licht bruine henna staan en aangezien ik die te donker vind kom alles op zijn pootjes terecht!

Mijn vriend is onder tussen weer een wandje aan het behangen en dat hij met toewijding en daarmee oog voor detail…. zo sexy!
jannie
jannie mrt 26 '11
Vandaag..26 maart..de eerste ochtenddienst weer na maanden ..08.15 uur...mevr belt haar man is niet lekker..
Ziet enorm grauw en is benauwd..arts wordt gebeld en fam..
te laat...dhr. is overgegaan...jeetje. dag mooi mens..
mevr. is zo intens ontdaan...
En wij..?? Wij ook...we proberen onze taken weer op te pakken...de zorg gaat door.!
Maar toch even net wat anders...
Delen is helen,,,,
Knuffel..x
Serenity
Serenity mrt 26 '11
Ach arme Jannie, hé bah wat naar zeg.
Dikke knuf!!
Lin
Lin mrt 28 '11
Ik maak even een tussen stop, heel erg druk thuis met van alles en nog wat en de kids en het lekkere weer en de vele verbouwingen. Blijft heel erg weinig tijd over voor de pc.
Ben heel erg weinig te vinden hier op het moment..dusss als iemand mij mist...dan ben ik gaan vissen wink

lin
jannie
jannie mrt 28 '11
goede vangst !! en toi toi
Richie Richard
Richie Richard mrt 28 '11
Super zwaar weekend gehad. Vrijdag avond met een maat na een half jaar tijd weer eens op stap gegaan met hem. Werd weer eens tijd vond ik. We zijn speciaal naar Amsterdam gegaan om daar naar de bioscoop te kunnen gaan. (Pathe Arena).
We hebben daar Sucker Punch gekeken. En ik weet zeker dat mijn maat en ik de enigste waren van de hele zaal die 't verhaal snapte.

Enfin, film was klaar rond een uur of 1. Daarna zijn we nog wezen rond rijden in zijn Citroen Saxo. Gewoon naar Schoonhoven gereden en daar even bij de pond stil gestaan. Frisse neus. Want het was een heerlijke nacht. Ik kwam uiteindelijk om half 4 thuis. Slapen, om 11 uur er weer uit.

11 uur was ik er uit, 12 uur op de computer. Een goede vriendin van mij had geen vervoer, en moest naar de open podium van haar school. Ik vriendelijk, ik ben taxi gaan spelen met mijn scooter. Ik daar heen gereden, erg gezellige familie hebben ze daar.
Daar wezen eten. Uit eindelijk haar helemaal naar Waalwijk gebracht. (Ik moest van Heukelum naar Veen. Dat is ongeveer 30 km. Daarna van Veen naar Waalwijk, ook zo'n 30km.)

Open podium gekeken, prachtig om te zien. 11.30 was dat voorbij, maar ze wouden met z'n alleen naar de kroeg. Dus ik ging weer mee. Voordat we bij haar thuis waren was het al weer 5 uur (Eigenlijk 4 uur, maar de klok ging vooruit.) Ik moest er om 14.00 weer uit, want ik moest om 16.00 werken en dat ging door tot 21.37

Vandaag uit kunnen slapen en over een uurtje weer vertrekken naar Tiel naar de Gelderse Roos om de uitslagen van mijn testen op te halen. (Autisme, ADD etc.)

God, ik ben bek af.
Serenity
Serenity mrt 28 '11
Poe hé ga dan maar even met je voeten omhoog zitten in de zon.

Ik ben ook gaar door de kloktijd verandering en verandering van medicijn en daar word ik behoorlijk suf van.
Ik heb gewoon mijn ding gedaan (even door bikelen) en nu helemaal voldaan van de pannenkoeken ga ik zo een tukkie doen, een welverdiende tukkie ^^
admin
admin mrt 28 '11
slaap lekker lilly sweet dreams
Richie Richard
Oke, ik heb mijn uitslag binnen.
Ik heb STERKE kenmerken van Autisme, en ik mis ze ook allemaal niet. Ik heb ook kenmerken van ADD, maar deze kenmerken vallen direct onder Autisme. Volgende week krijg ik medicijnen toegeschreven om mijn hoofd rustig te kunnen houden en over een paar maanden krijgen we cursussen. En in September (ja dan pas) krijg ik een cursus socialevaardigheden in groepsverband.

Er schijn 5 verschillende autisme vormen te zijn. De autisme, Asperge, PDnos en nog een 2 tal. Ik heb dus DE autisme.

Achja, weten we dat ook weer tongue
Groene_heks
Groene_heks mrt 28 '11
Ja die wachttijden zijn overal lang, welkom in de wereld met mensen met ass smile
Je bent niet de enige en je kan er prima mee leven hoor!
Hier lopen we alle cursussen af en met succes, dat gaat jou ook zeker lukken smile
Richie Richard
Ach, voor mij maakt het geen verschil met die uitslag xD. Het is niet dat ik het nu in eens heb, ik heb het mijn hele leven al. En ik vind het prima zo. Ik zie wel wat er komt.

Ik volg gewoon lekker de cursussen enne, ik leid gewoon mijn leventje.
Groene_heks
Groene_heks mrt 28 '11
Zo is dat, die sticker maakt geen verschil toch?
Richie Richard
Voor mij persoonlijk niet. Waarschijnlijk in de toekomst wel, gezien dat ik nu hulp ga krijgen en dat het nu duidelijker is voor mijn omgeving waarom ik zo ben enzo.. Maar ach smileIk zie wel

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki